edward Δημοσιεύτηκε Μάϊος 6, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 6, 2006 Γεια σας!Πρώτο μου post μετά απο πολύ καιρό που έχω γραφτεί στο forum.H φιλοσοφία μου είναι google it first ask questions later. Aυτό όσο και να έψαξα δεν το βρήκα.Επειδή είμαι άσχετος με το modding αποφάσισα να κάνω κάτι πολύ απλό,να αγοράσω ένα case wrap.Ένα αυτοκόλλητο δηλαδή που θα ντύσει το κουτί και θα το κάνει να δείχνει-λέμε τωρα-όμορφο.Μόνο στο πλαίσιο βρήκα κάτι αντίστοιχο αλλά το σχέδιο δε μου άρεσε.Εγώ ψάχνω για κάτι πιο φουτουριστικό σαν και αυτό: Μήπως ξέρετε κάποιο κατάστημα που να πουλάει τέτοια πράγματα;Eυχαριστώ.
Spyrious Μάϊος 6, 2006 #2 Μάϊος 6, 2006 Έχει το πλαίσιο κάτι παρόμιοhttp://www.plaisio.gr/IWCatSectionView.process?IWAction=Load&Section_Id=9098925&Catalog_Id=1
edward Μάϊος 6, 2006 Author #3 Μάϊος 6, 2006 Στο πλαίσιο κοίταξα όπως είπα αλλά δεν είναι ωραία τα σχέδια.Κάπου αλλού?Δεν μπορεί ολόκληρη Ελλάδα να μην βρω τίποτα.
angelos Μάϊος 6, 2006 #4 Μάϊος 6, 2006 Μια αλλη λύση,και όχι πολύ χρονοβόρα,θα ήταν να εκτυπώσεις πάνω σε ένα αυτοκόλλητο (που θα έχει τις διαστάσεις του case σου) οτι εσυ θέλεις δλδ να φτιάξεις το δικό σου case wrap
edward Μάϊος 6, 2006 Author #5 Μάϊος 6, 2006 Έχω τον hp 7450 photosmart.Mπορώ να εκτυπώσω κάτι καλό?Αν αν ναι θα μπορούσες να μου πεις τι διαδικασία ή κάποιο πρόγραμμα που μπορώ να χρησιμοποιήσω?:wassat:
DarkSaga Μάϊος 6, 2006 #6 Μάϊος 6, 2006 Αρχική απάντηση από angelos (που θα έχει τις διαστάσεις του case σου) αυτό για Mini case πάντα που είναι κάτω απο Α4 μάλλον ε?
angelos Μάϊος 6, 2006 #7 Μάϊος 6, 2006 Μπορεί ειτε να πάει σε ένα μαγαζί που εκτυπώνει αυτοκόλλητα κατα παραγγελείαείτε να το κάνει μόνος του δλδ να χώρισει το σχέδιο σε φύλλα,να τα εκτυπώσει και έπειτανα τα ενώσει πάνω στο κουτι....σε στυλ ''φτιαξτο μόνος σου''
edward Μάϊος 6, 2006 Author #8 Μάϊος 6, 2006 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Έχω αυτό και το έχω ψιλοβαρεθεί να το βλέπω.Θα προσπαθήσω με την εκτύπωση. Κάτι τελευταίο.Που θα βρώ τέτοια φύλλα?