vaggelis1416003230 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 5, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 5, 2006 Επειδή τώρα τελευταία γίνεται πολύς λόγος για τα RMAΑποφάσισα να ξεκαθαρίσω κάτι.Δλδ να μπω στο θέμα αν εμείς είμαστε ηλίθιοι και καψουμε το cpu μας παράδειμγα κάνωτώρα το κατάστημα δεν είναι υποχρεομένο να μας το αλλάξειαλλά από ΜΟΝΟΙ μας θα πρέπει να κάνουμε το RMA αφού δικιά μας είναι η μαλ....α.Συνεχίζω οι καταστηματάρχες δεν μας φτένε σε τπτκαι δεν πρέπει να τους φορτώνουμε τις ηλιθιότητες μας και να έχουμε μια κόσμια συμπεριφορά προς αυτούς γιατοί αυτοί δεν έκαναν τπτ.Ακόμα θα πρέπει να υπενθιμίσω πως θα πρέπει να είμαστευπομονετικοί και να μην βιαζόμαστε και το RMA συνήθως κάνει γύρο στον ένα μήνα το πολύ.ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΗΨΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ποιο συγκεκριμενανα λεμε ακριβος τι καναμε και οχι να τα μπαλώνουμε με διαφορα καραγκιοζηλίκια γιατι αν το cpu που στείλαμε για RAM είναι γαμ......ο θα ελεγχει δεν φανταζεστε πόσο και αυτοί θα μάθουν τα πάντα και αν σε περίπτωσηπου φταίει ο πελάτης τότε θα αναγκαστούμε ναπληρώσουμε και από πάνω πρόστιμο.Καλό θα ήταν να ξέρουμε ότι πριν στείλουμε κάτι για RMA θα πρέπει να κο΄τάξουμε αν έχει λείξει η εγκύηση και πως δεν έχει καποιες φανερές φθορές και στοιχεία που θα θεωρηθούν ύποπτα.Τελειώνοντας θέλω να πω το λόγο που γράφω αυτό το post και ο λόγος είναι ότι μερικά άτομα από εδω μέσα δεν θέλω να πω ονόματα ξέρουν ποιοι είναι άρχισαν να λένε "το RMA μου αργεί πολυ ποπο τι θα κάνω" και τέτοιες *****.....ςΔεν έφτανε μόνο αυτό άρχισαν να κατηγορούν τους ίδιους τους ιδιοκτήτεςότι φτένε αυτοί που αργεί το RMA και ήθελαν να βγάλουν γλώσσα από πάνω χρεισιμοποιόντας διαφορες εκφράσεις προς τους τελευταίους(καταστηματάρχες)λίγο πριν το Πάσχα έκαψα το cpu μου έκανα το RMA(ο καταστηματάρχης με βοήθησε πάρα πολύ και τον ευχαριστω)και έκανε 28 μέρες - 3 αργίες του πάσχα =25και μην λένεν καποιοι ******** για 2 μήνεςΤΕΛΟΣ
Dr.Paneas Μάϊος 5, 2006 #2 Μάϊος 5, 2006 Όταν πάω να κανω update το BIOS και το ηλιθιο asus update utility βλεπει beta bios version και την κανει install με αποτελεσμα μετα να ΜΗΝ μπορω να επαναφερω το παλιο bios (διότι ήταν beta έκδοση σε καποιο ftp που βρηκε το utility της asus) με αποτελεσμα να μην μπορω να χρησιμοποιησω την μητρικη, την στελνω που λες στο καταστημα. Μου λενε δεν μπορουμε να το φτιαξουμε θα τηνς στειλουμε με RMA. Όταν όμως το RMA κάνει 2 μήνες, παιρνω τηλ τους αρχιζω στις απειλες, ζητάω τον υπεύθυνο του καταστηματος και οχι τους υπαλληλους και του τα χώνο. Αναρωτιεμαι ρε γμτ... Γιατι όταν το έκανα αυτο, την αμεσως επομενη ημερα ήταν ετοιμο ; οεο ; Τεσπα.Εχεις δικαιο για αυτα που λες. Εγω απλα ειπα την εμπειρια μου.
dimitris74 Μάϊος 5, 2006 #3 Μάϊος 5, 2006 συγνώμη αλλα αν η cpu Μου έκανε 25 μέρες να ερχοταν απο rma οχι απλά δεν θα ήμουν ευχαριστημένος αλλα δεν θα ξαναψώνιζα ποτέ απο κεί.σκληρος rma απο western digital απ ευθείας κάνει 8 μέρες maximun.Plextor rma δεν εχω χρειαστεί ακόμα αλλα έχω ακούσει το πολυ μια εβδομάδα.δυο παραδείγματα για rma στο εξωτερικό, να μην πω για ελληνικό κατάστημα που το μικρότερο χρονικό διάστημα ήταν ενα τεταρτο ενω το μεγαλύτερο 1 μέρα.
RootX Μάϊος 5, 2006 #4 Μάϊος 5, 2006 ’κυρο thread φίλε, δεν έχεις την παραμικρή ιδέα για το θέμα που περιγράφεις.
HellasVagabond Μάϊος 5, 2006 #5 Μάϊος 5, 2006 Καλα μην εισαστε τοσο αποτομοι με το παιδι την αποψη του ειπε.
RootX Μάϊος 5, 2006 #6 Μάϊος 5, 2006 Όταν έχουμε κάνει post επί post με ευρωπαϊκές οδηγίες & κανονισμούς περί εγγυήσεων, σε thread του τύπου "ο δικός μου μου το άλλαξε σε 25 μέρες γιαυτό κόψτε τα καραγκιοζιλίκια και τα μυξοκλάματα - ΤΕΛΟΣ" δεν ξέρω τι απάντηση αρμόζει.
ea6gka Μάϊος 5, 2006 #9 Μάϊος 5, 2006 λυστε μια απορια , στο RMA ποιος ειναι ο χαμενος. ποιος μπαινει μεσα ρε παιδι μου , που λενε?
HellasVagabond Μάϊος 5, 2006 #10 Μάϊος 5, 2006 Κανεις, ισως απλα ο εμπορος/πωλητης που θα πρεπει να στειλει πισω το προιον για αντικατασταση.Βεβαια οταν μιλαμε για RMA απο μαγαζι και οχι Direct.
GoriLLakoS Μάϊος 5, 2006 #11 Μάϊος 5, 2006 ea6gka! says:basilh thn epomenh fora pou tha ertho gia RMA , tha ertho na klaio me muxes ea6gka! says: flemata ea6gka! says: tha kano sa karagiozhs ea6gka! says: tha leo pos eimia ilithios :hehe: Αρχική απάντηση από ea6gka λυστε μια απορια , στο RMA ποιος ειναι ο χαμενος. ποιος μπαινει μεσα ρε παιδι μου , που λενε? Αμα οντως το cpu εχει χαλασει χωρις εξωτερικες εμφανεις φθορες..κανενας...!Απο το μαγαζι στον εκαστοτε αντιπροσωπο και απο κει αντικατασταση...
lord Μάϊος 5, 2006 #12 Μάϊος 5, 2006 Συμφωνώ και γω ο τρόπος που εκφράστηκε δεν είναι καθόλου κόσμιος Έχω και γω πρόβλημα και περιμένω πάνω από 2 μήνες (πιστεύω για μένα αναφέρθηκες ποιο πάνω) και δεν έχω εξυπηρετηθεί ακόμα αλλά δεν εκφράζομαι με τέτοιο τρόπο
Κωστάκης Μάϊος 6, 2006 #16 Μάϊος 6, 2006 Εγώ προσωπικά δέν έχω στείλει ποτέ κάτι για rma οπότε δέν 3έρω τι παίζει με όλη την ιστορία αλλα και μόνο που διάβασα το post του τύπου μου φάνηκε πολύ άσχημος ο τρόπος του και φυσικά δέν πρόκειται να λάβω 'οψιν μου τα λεγόμενα του.στο κάτω κάτω δέν μπορεί αυτός που είναι ένας να αμφισβητήσει τα σχόλια τόσων άλλων μέσα στο forum!έμεινε 25 μέρες χωρίς cpu και είναι κ ευχαριστημένος????? ΕΛΕΟΣ!
hipro5 Μάϊος 6, 2006 #18 Μάϊος 6, 2006 .....και τι φταίω ΕΓΩ που ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΩΡΑ για να έχω τη Χ μητρική και ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει?.......ΦΤΑΙΩ να τρέχω, να ΧΑΝΩ το χρόνο μου, τις ΩΡΕΣ μου, τα ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ μου?.......Τι φταίω?........ΠΟΙΟΣ θα μου πλερώσει τα μεροκάματά μου εμένα τώρα?.....Έχω και οικογένεια.......Εγώ τη δουλειά μου ήθελα να κάνω ΤΩΡΑ και θα περιμένω ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 25 - 60 μέρες για να την κάνω?........ΤΙ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ?......... Απόσπασμα από "κακομοίρη" χρήστη υπολογιστή........
hipro5 Μάϊος 6, 2006 #19 Μάϊος 6, 2006 Αρχική απάντηση από HellasVagabond [Χθες, στις 20:43] Κανεις, ισως απλα ο εμπορος/πωλητης που θα πρεπει να στειλει πισω το προιον για αντικατασταση. Βεβαια οταν μιλαμε για RMA απο μαγαζι και οχι Direct. Αρχική απάντηση από hipro5 [Σήμερα, στις 13:33] .....και τι φταίω ΕΓΩ που ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΩΡΑ για να έχω τη Χ μητρική και ξαφνικά σταμάτησε να δουλεύει?.......ΦΤΑΙΩ να τρέχω, να ΧΑΝΩ το χρόνο μου, τις ΩΡΕΣ μου, τα ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ μου?.......Τι φταίω?........ΠΟΙΟΣ θα μου πλερώσει τα μεροκάματά μου εμένα τώρα?.....Έχω και οικογένεια.......Εγώ τη δουλειά μου ήθελα να κάνω ΤΩΡΑ και θα περιμένω ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 25 - 60 μέρες για να την κάνω?........ΤΙ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ?......... Απόσπασμα από "κακομοίρη" χρήστη υπολογιστή........ Το κατάστημα ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ για κάποιο RMA(εκτός και ΑΝ και αυτό αγοράζει από ΑΛΛΟ κατάστημα χοντρικής "απ'έξω" )......Η εταιρεία στέλνει και τα παραλαμβάνουν με δικιά της χρέωση........ΑΡΑ ΟΛΑ τα πληρώνει ο καημένος ο πελατάκος........ Ουυυυππππςςςςς.........Ξέχασα............ΤΕΛΟΣ.........
ergotelis Μάϊος 6, 2006 #20 Μάϊος 6, 2006 Και για πες φίλε μου,που έχεις και παράπονο από εμάς,αν σου λέει ο καταστηματάρχης ότι θα το στείλει στα κεντρικά Αθήνα από Ηράκλειο Κρήτης την επόμενη μέρα,και φτάνει εκεί 2 σε εβδομάδες,σου λέει θα το αλλάξουνε σε 2 ημέρες και κάνουνε άλλες 3 εβδομάδες ,σου λένε θα το έχεις αύριο εδώ στο Ηράκλειο και περνά άλλη μια εβδομάδα,κοινώς για έναν επεξεργαστή ΑΜD 3000+ venice που είχε τότε όλος ο κόσμος.τον Οκτώμβρη,τότε τι λέμε?Να τους πούμε και ευχαριστώ από πάνω?Και να ξέρεις πέραν από αυτούς που τους καίνε, υπάρχουνε άλλοι που έχουνε ένα υπολογιστάκο για να κάνουνε εργασίες για το Πανεπιστήμιο.Και αν θες να ξέρεις ακόμα δε κατάλαβα γιατί χάλασε τότε αυτός ο επεξεργαστής!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.