Jump to content



AGP Aperture Size ποσο;


strong

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από DarkSaga

τι διαμεταγωγή έχει ο agp διαυλος και τι διαμεταγωγή έχουν οι μνήμες ας πούμε της 6600gt που έχει ο φίλος?

Tωρα το επιασα....εχεις δικιο dark..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 48
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από HellasVagabond

Εγω παλι το εχω παντα στα 512 εφοσον στην 7800,7900 ειδα μια ελαχιστη διαφορα απο οτι στα 256 που το ειχα στο Demo του Quake4 , βεβαια μπορει να ειναι και τυχαιο αλλα δεν χανω κατι.

512+256 = 768 mb textures.

έλεοc?

Δεν νομίζω ότι σου χρειάζεται τόσο μεγάλο, ούτε νομίζω ότι η διαφορά οφείλεται εκεί!

Μήπως φταίει τίποτα άλλο?

Link to comment
Share on other sites

2fps διαφορα ειναι τιποτα μεγαλο αλλα εφοσον την διαφορα αυτη την βλεπω μονο οταν αλλαζω απο 256 σε 512 τοτε τι εχω να χασω ?

Το Quake 4 το παιζω σε Ultra Detail και μονο εκει βλεπω την διαφορα μπορει να φταιει το παιχνιδι ωστοσο δεν εχω κατι να χασω με το να το βαλω στο 512.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από HellasVagabond

2fps διαφορα ειναι τιποτα μεγαλο αλλα εφοσον την διαφορα αυτη την βλεπω μονο οταν αλλαζω απο 256 σε 512 τοτε τι εχω να χασω ?

Το Quake 4 το παιζω σε Ultra Detail και μονο εκει βλεπω την διαφορα μπορει να φταιει το παιχνιδι ωστοσο δεν εχω κατι να χασω με το να το βαλω στο 512.

επίσης δεν μιλάς για agp aperture size πλέον, διότι έχεις pci-e κάρτα γραφικών.

Το pci-e είναι πιο γρήγορο, πάλι δεν φτάνει την μνήμη της κάρτας προφανώς, αλλά είναι πιο γρήγορο του agp.

Οι μετρήσεις στο link που έδωσα αφορούν apg δίαυλο και είναι εποχής geforce3 + 4.

Η λογική όμως είναι η ίδια ;)

Link to comment
Share on other sites

huh ? εγω νομιζα πως για pci xpress τετοιες μαμακιες δεν εχει να ρυθμισεις, ουτε aperture size ουτε fast writes, side band adressing, pci latency κλπ

το Q4 οπως και τα doom3 και cod2 με τις καταλληλες ρυθμισεις απαιτουνε μεχρι 400mb για texture memory, ετσι κι αλλιως για mainstream vga με 1gb ram θα πρεπει να περιμενουμε αρκετο καιρο ακομα, προς το παρον λετε να "συνεργαστει" η nvidia με καμια εταιρεια ωστε να βγει παιχνιδι που θα αξιοποιει τα 2gb που μπορεις να εχεις με quad sli ? :devil: :rofl::hehe:

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω κανει 3dmark και να κανω εχει ενα margin μεταξυ τεστ της ταξεως των 100 μοναδων οποτε δεν ειναι καλο για να βλεπεις μικρες διαφορες.

Μονο στο Q4 και σε Ultra γραφικα εχω δει μικρη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

ποσοτικά μπορείς να αποδώσεις αυτή τη διαφορά?

δεν είναι οτι δε σε πιστευω αλλά στις σύγχρονες κάρτες άσχετα από agp η pciE

δεν είναι λογικό να υπάρχει όφελος απο τη main memory

το μέγεθος αυτό σε ποιο μέγεθος αντιστοιχεί στο bios?

δεν έχω προσέξει ποτέ αν έχει aperture size το dfi

Link to comment
Share on other sites

Εχω βαλει και το Fraps αλλα και το rolling demo του HardwareOC και βλεπω απο 1-3 fps διαφορα οταν το εχω 512. Μπορει να φταιει οτι το συγκεκριμενο παιχνιδι σε Ultra γραφικα ζηταει 512 ram Texture Memory.

Δεν θυμαμαι πως το λεει στο Bios , οταν κανω restart θα σου πω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από HellasVagabond

Εχω βαλει και το Fraps αλλα και το rolling demo του HardwareOC και βλεπω απο 1-3 fps διαφορα οταν το εχω 512. Μπορει να φταιει οτι το συγκεκριμενο παιχνιδι σε Ultra γραφικα ζηταει 512 ram Texture Memory.

Δεν θυμαμαι πως το λεει στο Bios , οταν κανω restart θα σου πω.

για να δουμε τι ρολο βαραει δοκιμασε με 16-32(oτι μικροτερο μπορεις...)και να ξανακανε μια απο τα ιδια.....

Αν ζηταει 512Μβ και τα παιρνει απο το apperture size θα δουμε καλη διαφορα...

Link to comment
Share on other sites

NVIDIA CONTROL PANEL

1280x1024

HIGH QUALITY

GAMMA CORRECT AA ON

NEGATIVE LOD BIAS ON

QUAKE 4 V1.2 BENCH DETAILS

" 3 TIMES REPEAT "

Resolution: 1280X1024

Demo: hwzone_co_il.demo

Quality: Ultra

Aspect Ratio: [4:3]

Antialiasing: 4?

Anisotropic filtering: 4?

Symmetric MultiProcessing (SMP) Enabled

Maximum Payload Size : 128/256/512/1024/2048/4096

128/256 : Average 42.5fps.

512/1024 : Average 44.6fps.

2048/4096 : Κοληματα στα γραφικα και Crash.

Link to comment
Share on other sites

α τώρα μάλιστα....

http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=25456&highlight=maximum+payload

http://www.dfi-street.com/forum/showpost.php?p=294646&postcount=4

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=26688&perpage=&pagenumber=2

http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=25456&highlight=maximum+payload

απ'ό,τι φαίνεται η τιμή που ορίζεις ως aperture size δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που νομίζεις....

τελικά αυτό που σου δίνει boost στα γραφικά έχει να κάνει με την δρομολόγηση των πακέτων στο δίαυλο pciE

και εγώ μόλις πληροφορήθηκα απο το control ναι ναι ο δίαυλος λειτουργεί σαν πρωτόκολλο δικτύου

trraffic shaping κάνεις.

Είναι μέγεθος άσχετο με την ποσότητα της RAM που φιλοξενεί το μηχάνημα καθώς επίσης και με την ποσότητα της μνήμης στην κάρτα γραφικών.

Link to comment
Share on other sites

’ρα δεν μιλάς για agp aperture size :)

Οπότε άκυρα τα συμπεράσματά σου, άλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο ;)

edit: εν τω μεταξύ από ότι διαβάζω (δεν έχω pci-e κάρτα και ούτε σκοπεύω να πάρω :p) δεν έχει καμία μα καμία σχέση το ένα με το άλλο. το μέγεθος του maximum payload size του pci-e είναι σε byte και φτάνει μέχρι 4KB, το agp aperture είναι εντελώς άλλο πράγμα και μετράται σε ΜΒ (32,64,128 ΜΒ).

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DarkSaga [Χθες, στις 21:27]

ποσοτικά μπορείς να αποδώσεις αυτή τη διαφορά?

δεν είναι οτι δε σε πιστευω αλλά στις σύγχρονες κάρτες άσχετα από agp η pciE

δεν είναι λογικό να υπάρχει όφελος απο τη main memory

:clap: :T:

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 09:51]

’ρα δεν μιλάς για agp aperture size :)

Οπότε άκυρα τα συμπεράσματά σου, άλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο ;)

edit: εν τω μεταξύ από ότι διαβάζω (δεν έχω pci-e κάρτα και ούτε σκοπεύω να πάρω :p) δεν έχει καμία μα καμία σχέση το ένα με το άλλο. το μέγεθος του maximum payload size του pci-e είναι σε byte και φτάνει μέχρι 4KB, το agp aperture είναι εντελώς άλλο πράγμα και μετράται σε ΜΒ (32,64,128 ΜΒ).

Αυτό ακριβώς.......Στη DFI υπάρχει το "Κ" και όχι το "M"...........’λλη δουλειά κάνει το ένα και άλλη το άλλο...... ;)

......και για να συνοψίσουμε.......Στις σημερινές AGP κάρτες γραφικών (και όχι PCI-E), βάζουμε ένα ΜΑΧ 128Μ ή 64Μ και τέλος.........

Το AGP Ap. size μέτραγε παλιά που οι κάρτες ήταν με 64ΜΒ μνήμη ή άντε και με 128ΜΒ........Τώρα πιά όχι....... ;)

Link to comment
Share on other sites

Και οι 2 το ιδιο λετε αποτι καταλαβα.

Σημασια δεν εχει αν ειναι το ιδιο με το Aperture size, σημασια εχει πως οταν το αλλαζεις αλλαζουν και οι επιδοσεις και πρεπει να το κοιταξουμε το θεμα εφοσον πολλοι εχουμε Pciex.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.