GoriLLakoS Μάϊος 3, 2006 #21 Μάϊος 3, 2006 Αρχική απάντηση από DarkSaga τι διαμεταγωγή έχει ο agp διαυλος και τι διαμεταγωγή έχουν οι μνήμες ας πούμε της 6600gt που έχει ο φίλος? Tωρα το επιασα....εχεις δικιο dark..
sotiris Μάϊος 3, 2006 #22 Μάϊος 3, 2006 Αρχική απάντηση από HellasVagabond Εγω παλι το εχω παντα στα 512 εφοσον στην 7800,7900 ειδα μια ελαχιστη διαφορα απο οτι στα 256 που το ειχα στο Demo του Quake4 , βεβαια μπορει να ειναι και τυχαιο αλλα δεν χανω κατι. 512+256 = 768 mb textures.έλεοc?Δεν νομίζω ότι σου χρειάζεται τόσο μεγάλο, ούτε νομίζω ότι η διαφορά οφείλεται εκεί!Μήπως φταίει τίποτα άλλο?
HellasVagabond Μάϊος 3, 2006 #23 Μάϊος 3, 2006 2fps διαφορα ειναι τιποτα μεγαλο αλλα εφοσον την διαφορα αυτη την βλεπω μονο οταν αλλαζω απο 256 σε 512 τοτε τι εχω να χασω ?Το Quake 4 το παιζω σε Ultra Detail και μονο εκει βλεπω την διαφορα μπορει να φταιει το παιχνιδι ωστοσο δεν εχω κατι να χασω με το να το βαλω στο 512.
sotiris Μάϊος 3, 2006 #24 Μάϊος 3, 2006 Αρχική απάντηση από HellasVagabond 2fps διαφορα ειναι τιποτα μεγαλο αλλα εφοσον την διαφορα αυτη την βλεπω μονο οταν αλλαζω απο 256 σε 512 τοτε τι εχω να χασω ? Το Quake 4 το παιζω σε Ultra Detail και μονο εκει βλεπω την διαφορα μπορει να φταιει το παιχνιδι ωστοσο δεν εχω κατι να χασω με το να το βαλω στο 512. επίσης δεν μιλάς για agp aperture size πλέον, διότι έχεις pci-e κάρτα γραφικών. Το pci-e είναι πιο γρήγορο, πάλι δεν φτάνει την μνήμη της κάρτας προφανώς, αλλά είναι πιο γρήγορο του agp. Οι μετρήσεις στο link που έδωσα αφορούν apg δίαυλο και είναι εποχής geforce3 + 4. Η λογική όμως είναι η ίδια
GruntGR Μάϊος 3, 2006 #25 Μάϊος 3, 2006 huh ? εγω νομιζα πως για pci xpress τετοιες μαμακιες δεν εχει να ρυθμισεις, ουτε aperture size ουτε fast writes, side band adressing, pci latency κλπ το Q4 οπως και τα doom3 και cod2 με τις καταλληλες ρυθμισεις απαιτουνε μεχρι 400mb για texture memory, ετσι κι αλλιως για mainstream vga με 1gb ram θα πρεπει να περιμενουμε αρκετο καιρο ακομα, προς το παρον λετε να "συνεργαστει" η nvidia με καμια εταιρεια ωστε να βγει παιχνιδι που θα αξιοποιει τα 2gb που μπορεις να εχεις με quad sli ? :devil:
HellasVagabond Μάϊος 3, 2006 #26 Μάϊος 3, 2006 Βασικα το Q4 θελει 512ram texture memory οταν το παιζεις με Ultra γραφικα, ισως για αυτο βλεπω διαφορα.
DarkSaga Μάϊος 3, 2006 #27 Μάϊος 3, 2006 στο σύστημα της υπογραφής σου είδες διαφορά?αυτό συμβαίνει και στα 3d marks?αποκτά ενδιαφέρον η συζήτηση...
HellasVagabond Μάϊος 3, 2006 #28 Μάϊος 3, 2006 Δεν εχω κανει 3dmark και να κανω εχει ενα margin μεταξυ τεστ της ταξεως των 100 μοναδων οποτε δεν ειναι καλο για να βλεπεις μικρες διαφορες.Μονο στο Q4 και σε Ultra γραφικα εχω δει μικρη διαφορα.
DarkSaga Μάϊος 3, 2006 #29 Μάϊος 3, 2006 ποσοτικά μπορείς να αποδώσεις αυτή τη διαφορά?δεν είναι οτι δε σε πιστευω αλλά στις σύγχρονες κάρτες άσχετα από agp η pciEδεν είναι λογικό να υπάρχει όφελος απο τη main memoryτο μέγεθος αυτό σε ποιο μέγεθος αντιστοιχεί στο bios?δεν έχω προσέξει ποτέ αν έχει aperture size το dfi
HellasVagabond Μάϊος 3, 2006 #30 Μάϊος 3, 2006 Εχω βαλει και το Fraps αλλα και το rolling demo του HardwareOC και βλεπω απο 1-3 fps διαφορα οταν το εχω 512. Μπορει να φταιει οτι το συγκεκριμενο παιχνιδι σε Ultra γραφικα ζηταει 512 ram Texture Memory.Δεν θυμαμαι πως το λεει στο Bios , οταν κανω restart θα σου πω.
GeorgeVasil Μάϊος 3, 2006 #31 Μάϊος 3, 2006 Εγω λεω..κανενα καλο παιδακι που εχει βαρβατη καρτουλα να μαζεψει νουμερακια και να δουμε τι παιζει... Παρα ειμαι τρυφερος τελευταια....
ΝTG Μάϊος 3, 2006 #32 Μάϊος 3, 2006 Αρχική απάντηση από HellasVagabond Εχω βαλει και το Fraps αλλα και το rolling demo του HardwareOC και βλεπω απο 1-3 fps διαφορα οταν το εχω 512. Μπορει να φταιει οτι το συγκεκριμενο παιχνιδι σε Ultra γραφικα ζηταει 512 ram Texture Memory.Δεν θυμαμαι πως το λεει στο Bios , οταν κανω restart θα σου πω. για να δουμε τι ρολο βαραει δοκιμασε με 16-32(oτι μικροτερο μπορεις...)και να ξανακανε μια απο τα ιδια.....Αν ζηταει 512Μβ και τα παιρνει απο το apperture size θα δουμε καλη διαφορα...
HellasVagabond Μάϊος 3, 2006 #34 Μάϊος 3, 2006 NVIDIA CONTROL PANEL 1280x1024 HIGH QUALITYGAMMA CORRECT AA ONNEGATIVE LOD BIAS ONQUAKE 4 V1.2 BENCH DETAILS " 3 TIMES REPEAT " Resolution: 1280X1024Demo: hwzone_co_il.demoQuality: UltraAspect Ratio: [4:3]Antialiasing: 4?Anisotropic filtering: 4?Symmetric MultiProcessing (SMP) EnabledMaximum Payload Size : 128/256/512/1024/2048/4096128/256 : Average 42.5fps.512/1024 : Average 44.6fps.2048/4096 : Κοληματα στα γραφικα και Crash.
DarkSaga Μάϊος 4, 2006 #35 Μάϊος 4, 2006 α τώρα μάλιστα....http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=25456&highlight=maximum+payloadhttp://www.dfi-street.com/forum/showpost.php?p=294646&postcount=4http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=26688&perpage=&pagenumber=2http://www.dfi-street.com/forum/showthread.php?t=25456&highlight=maximum+payloadαπ'ό,τι φαίνεται η τιμή που ορίζεις ως aperture size δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που νομίζεις....τελικά αυτό που σου δίνει boost στα γραφικά έχει να κάνει με την δρομολόγηση των πακέτων στο δίαυλο pciEκαι εγώ μόλις πληροφορήθηκα απο το control ναι ναι ο δίαυλος λειτουργεί σαν πρωτόκολλο δικτύου trraffic shaping κάνεις.Είναι μέγεθος άσχετο με την ποσότητα της RAM που φιλοξενεί το μηχάνημα καθώς επίσης και με την ποσότητα της μνήμης στην κάρτα γραφικών.
HellasVagabond Μάϊος 4, 2006 #36 Μάϊος 4, 2006 Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι κολαει οταν το βαζω στα 4096.
sotiris Μάϊος 4, 2006 #37 Μάϊος 4, 2006 ’ρα δεν μιλάς για agp aperture size Οπότε άκυρα τα συμπεράσματά σου, άλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο edit: εν τω μεταξύ από ότι διαβάζω (δεν έχω pci-e κάρτα και ούτε σκοπεύω να πάρω ) δεν έχει καμία μα καμία σχέση το ένα με το άλλο. το μέγεθος του maximum payload size του pci-e είναι σε byte και φτάνει μέχρι 4KB, το agp aperture είναι εντελώς άλλο πράγμα και μετράται σε ΜΒ (32,64,128 ΜΒ).
hipro5 Μάϊος 4, 2006 #38 Μάϊος 4, 2006 Αρχική απάντηση από DarkSaga [Χθες, στις 21:27] ποσοτικά μπορείς να αποδώσεις αυτή τη διαφορά? δεν είναι οτι δε σε πιστευω αλλά στις σύγχρονες κάρτες άσχετα από agp η pciE δεν είναι λογικό να υπάρχει όφελος απο τη main memory :clap: Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 09:51] ’ρα δεν μιλάς για agp aperture size Οπότε άκυρα τα συμπεράσματά σου, άλλο πράγμα το ένα, άλλο το άλλο edit: εν τω μεταξύ από ότι διαβάζω (δεν έχω pci-e κάρτα και ούτε σκοπεύω να πάρω ) δεν έχει καμία μα καμία σχέση το ένα με το άλλο. το μέγεθος του maximum payload size του pci-e είναι σε byte και φτάνει μέχρι 4KB, το agp aperture είναι εντελώς άλλο πράγμα και μετράται σε ΜΒ (32,64,128 ΜΒ). Αυτό ακριβώς.......Στη DFI υπάρχει το "Κ" και όχι το "M"...........’λλη δουλειά κάνει το ένα και άλλη το άλλο...... ......και για να συνοψίσουμε.......Στις σημερινές AGP κάρτες γραφικών (και όχι PCI-E), βάζουμε ένα ΜΑΧ 128Μ ή 64Μ και τέλος......... Το AGP Ap. size μέτραγε παλιά που οι κάρτες ήταν με 64ΜΒ μνήμη ή άντε και με 128ΜΒ........Τώρα πιά όχι.......
DarkSaga Μάϊος 4, 2006 #39 Μάϊος 4, 2006 ρε Σωτήρη τι άκυρο πέταξες αδερφε μου....απάντησα στον φίλτατο HellasVagabond ό,τι έχει μπερδέψει τα πράγματα βρήκες AGP ap.size?
HellasVagabond Μάϊος 4, 2006 #40 Μάϊος 4, 2006 Και οι 2 το ιδιο λετε αποτι καταλαβα.Σημασια δεν εχει αν ειναι το ιδιο με το Aperture size, σημασια εχει πως οταν το αλλαζεις αλλαζουν και οι επιδοσεις και πρεπει να το κοιταξουμε το θεμα εφοσον πολλοι εχουμε Pciex.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.