strong Δημοσιεύτηκε Μάϊος 2, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 2, 2006 Ποια τιμη πιστευετε οτι ειναι η ιδανικοτερη; αναλογα με την μνημη της καρτας γραφικων ή αναλογα με την ram που εχουμε ρυθμιζουμε το AGP Aperture Size; Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Μάϊος 2, 2006 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Αναλογα με την μνημη της καρτας γραφικων... Link to comment Share on other sites More sharing options...
strong Μάϊος 2, 2006 Author #3 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Δηλαδη για 128 μνημη καρτας τι τιμη βαζουμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeorgeVasil Μάϊος 2, 2006 #4 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Με μια γρηγορη αναζητηση βρηκα αυτα: http://www.adriansrojakpot.com/Speed_Demonz/New_BIOS_Guide/AGP_Aperture_Size.htm http://www.rojakpot.com/showFreeBOG.aspx?Lang=0&bogno=32 Και ενα με Bench σχετικα με το AGP Aperture Size: http://www.cybercpu.net/howto/basic/AGP_aperture_2/page2.asp Να πω την αληθεια σκυλο...μπερδευτικα... Τοσο καιρο νομιζα οτι βαζεις οσο εχει η μνημη της καρτας....Μαλλον απαντησα λαθος παραπανω....---->"...AGP aperture size defines how much system memory the AGP controller is allowed to use for texture maps...." Link to comment Share on other sites More sharing options...
strong Μάϊος 2, 2006 Author #5 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Αυτο το γνωριζω δηλαδη ποση ποσοτητα φυσικης μνημης του συστηματος θα χρησιμοποιει η καρτα γραφικων ομως αυτη η ρυθμιση απο συστημα σε συστημα πρεπει να διαφερει Link to comment Share on other sites More sharing options...
strong Μάϊος 2, 2006 Author #6 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Ευχαριστω για τα λινκς πολυ κατατοπιστικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellasVagabond Μάϊος 2, 2006 #7 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 256 ειναι συχνα η καλυτερη λυση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallileo Μάϊος 2, 2006 #8 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Εγω ξερω οτι πρεπει να ειναι 1/3 με 1/4 τις συνολικης RAM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Μάϊος 2, 2006 #9 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Απο το bios το agp apeture size πρεπει να ειναι 2φορες το μεγεθος της μνημης που εχει η καρτα γραφικων σου και αυτο πρεπει να γινεται διοτι λειτουργει σαν swap file στην μνημη της.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Μάϊος 2, 2006 #10 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 καλύτερα να δεσμέυσεις λίγο η καθόλου μνήμη απο την κύρια για γραφικά ο AGP δίαυλος έιναι ανίκανος να προσφέρει την διαμεταγωγή που χρειάζεσαι οι σύγχρονες κάρτες μόνο με καθυστέρηση φορτώνονται ανατρέχοντας στην κύρια μνήμη η μνήμες που φέρουν είναι σηματινκά πιο γρήγορες και το aparture size ειναι για μένα άχρηστο μη το χρησιμοποιείς Ο Gorillakos ξέρει μόνο για τα φρέσκα μην τον ακούς Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Μάϊος 2, 2006 #11 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Tι λες ρε??Οταν παιζεις παιχνιδια στο On the fly αυτην την μνημη χρησιμοποιει μαζι με της καρτας...οταν τα κανει load χρησιμοποιει τον σκληρο!Ωραια? Οποτε οσο περισσοτερο agp apeture χρησιμοποιεις τοσο καλυετρα γινονται τα textures και το lighting στα παιχνιδια....δοκιμασε το και θα δεις...! Αν παλι θες να παιζεις με ολα τα φιλτρα ανοιχτα κτλ...βαλε το ιδιο με της καρτας την μνημη.. Σε καρτες ομως με 256-512 mb δεν νομιζω να δεις καμια διαφορα οσο και να βαλεις το agp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Μάϊος 2, 2006 #12 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 ό,τι πεις.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Μάϊος 2, 2006 #13 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Αρχική απάντηση από DarkSaga ό,τι πεις.... Τι επαθες βρε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 2, 2006 #14 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Αρχική απάντηση από GoriLLakoS Tι λες ρε??Οταν παιζεις παιχνιδια στο On the fly αυτην την μνημη χρησιμοποιει μαζι με της καρτας...οταν τα κανει load χρησιμοποιει τον σκληρο!Ωραια? Οποτε οσο περισσοτερο agp apeture χρησιμοποιεις τοσο καλυετρα γινονται τα textures και το lighting στα παιχνιδια....δοκιμασε το και θα δεις...! Αν παλι θες να παιζεις με ολα τα φιλτρα ανοιχτα κτλ...βαλε το ιδιο με της καρτας την μνημη.. Σε καρτες ομως με 256-512 mb δεν νομιζω να δεις καμια διαφορα οσο και να βαλεις το agp.. Δεν είναι swap ρε το aperture size που λέει, είναι shared μνήμη για textures. http://www.tweak3d.net/articles/aperture-size/ Αν και παλιό το link, δεν έχουν αλλάξει και πολλά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Μάϊος 2, 2006 #15 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 τι διαμεταγωγή έχει ο agp διαυλος και τι διαμεταγωγή έχουν οι μνήμες ας πούμε της 6600gt που έχει ο φίλος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάϊος 2, 2006 #16 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Αρχική απάντηση από DarkSaga τι διαμεταγωγή έχει ο agp διαυλος και τι διαμεταγωγή έχουν οι μνήμες ας πούμε της 6600gt που έχει ο φίλος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MADKiller7 Μάϊος 2, 2006 #17 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 2.1gb/s εχει ο AGP 8x αν θυμαμαι καλα.Οι μνημες της καρτας παντα πολλαπλασιο.Προσωπικα συνηθως βαζω aperture size οση μνημη εχει η καρτα,βεβαια δεν εχω δοκιμασει 256 να βαλω μιας και δεν ειχα/εχω τετοια καρτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellasVagabond Μάϊος 2, 2006 #18 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Εγω παλι το εχω παντα στα 512 εφοσον στην 7800,7900 ειδα μια ελαχιστη διαφορα απο οτι στα 256 που το ειχα στο Demo του Quake4 , βεβαια μπορει να ειναι και τυχαιο αλλα δεν χανω κατι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
strong Μάϊος 2, 2006 Author #19 Κοινοποίηση Μάϊος 2, 2006 Λιγο μπερδεμα η ιστορια και καλα ξεμπερδεματα!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Μάϊος 3, 2006 #20 Κοινοποίηση Μάϊος 3, 2006 "Νορμάλ" θεωρειται το 64mb agp aperture size, οτιδηποτε παραπανω συμφωνα με hipro ( και ενα σωρο αλλους ) θεωρειται σπαταλη, διαφορες στις επιδοσεις απο 64mb και πανω ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να δειτε (ουτε καν της ταξεως του 5%) και οι θεωριες " το μισο/το εν τριτο της RAM " δεν στεκουν, δλδ ο αλλος που εχει 2gb τι να κανει ? Μονο κατι ειχε παιχτει με τις gf3 οταν πηγαινες απο 128mb aperture size σε 256 ειχες κρασαρισματα κλπ, οπως ειπωθηκε και πριν αυτη η εξτρα μνημη ειναι δωρον αδωρον αμα ειναι παναργη ( σε συγκριση με αυτην της VGA). Ισως να βοηθησει στην περιπτωση μιας 6600gt ( 128mb) αλλα μην περιμενετε παπαδες, αμα στο παιχνιδι ειναι πολυ υψηλης αναλυσης τα textures, τα lightmaps και εχετε βαλει τπτ 4x AA 8x AF ΟΣΟ και να βαλεις το aperture size θα υπαρχει προβλημα (βλεπε doom3 σε ultra high quality mode + 4x AA ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.