schumifer Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26, 2006 Έχουμε λοιπόν ένα τροφοδοτικό SHARKOON εν εγγυήσει. Το μηχάνημα στο οποίο είναι εγκατεστημένο αρχίζει μετά από μερικές εβδομάδες λειτουργίας τις επανεκκινήσεις. Η εμπιστοσύνη του κατόχου στο τροφοδοτικό τον οδήγησε στην ανακάλυψη του ενόχου στοιχείου λίγο αργότερα από ό,τι θα έπρεπε. Όταν όμως το τροφοδοτικό βγήκε από το κουτί του διαπιστώθηκε ότι το τετράκιδο βύσμα που μεταφέρει 12 βολτ στη μητρική είχε αλλάξει χρώμα από λευκό σε κίτρινο ως σκούρο κίτρινο. Ακόμη και τμήματα καλωδίων του κοντά στο βύσμα είχαν ελαφρές χρωματικές αποχρώσεις.Το τροφοδοτικό επεστράφη στο κατάστημα από το οποίο ο κάτοχος ενημερώθηκε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ σε αυτού του τύπου τη βλάβη. Στο άκουσμα της λέξης "γιατί" ο τεχνικός έθεσε τον κάτοχο σε αναμονή και μετά από λίγα λεπτά επανέλαβε τις ίδιες φράσεις."ΔΕΝ ΚΑΛΥπτει η εγγύηση του τροφοδοτικού τέτοιου είδους βλάβη".’μεσα ζητήθηκε να παραδωθεί η αιτιολόγηση γραπτά εντός 24 ωρών και ελήφθη η διαβεβαίωση ότι θα γινόταν το συντομότερο δυνατόν.Λίγες μέρες μετά σε επικοινωνία μου ενημερώθηκα ότι αντί για γραπτή αιτιολόγηση είχαν πάρει την πρωτοβουλία να στείλουν mail στην εταιρεία με φωτογραφία του προβλήματος και την ερώτηση αν καλύπτεται η συγκρεκριμένη βλάβη.(το ότι στα μάτια του Έλληνα νομοθέτη εγγύητης είναι ο πωλητής και οποιαδήποτε διαφορά λύεται στα ελληνικά δικαστήρια μάλλον δεν τους απασχολούσε). Φυσικά ο υπεύθυνος για τα email -είδατε εξειδίκευση?- έλειπε έπρεπε να τηλεφωνήσω άλλη μέρα’λλες τρεις μέρες μετά το τροφοδοτικό είχε πιστωθεί ..................ΚΑΘΕ φορά κρατιόντουσαν ονοματεπώνυμα τεχνικών μερικές φορές και ώρεςΚΑΘΕ φορά ζητείτο ένας ή όλοι εκ των τεχνικών που υπάρχαν τα ονόματαΚΑΘΕ φορά υπήρχαν άμεσα διαθέσιμα στοιχεία καταναλωτικών νόμων.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΑν κάτι δε σας κάθεται καλά μη σκύβετε το κεφάλι. Ψάχνουν ευκαιρία να κερδίσουν και καλά κάνουν γιατί στόχος είναι η κερδοφορία. Ρωτήστε ελληνικά φόρα να σας βοηθήσουν αν δεν είστε σίγουροι. Ψάξτε τις σχετικές νομοθεσίες. ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ γραπτά αυτά που σας πουλάνε προφορικά.ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΤΕ τα προβλήματα που σας δημιουργούν. Όπως ανακοινώνατε τα μπράβο όταν σας εξυπηρετούσαν άριστα.((30-35 ευρώ πιστωτικό τι να το κάνω ? Να πάρω ηχεία ή να επενδύσω σε καλώδια?))
nec Απρίλιος 26, 2006 #2 Απρίλιος 26, 2006 2 φορες το επαθες αυτο η double post?http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=26188
CaptainMilo Απρίλιος 26, 2006 #3 Απρίλιος 26, 2006 ΩραίοςΟπότε αύριο τηλέφωνο να δούμε τι έγινε και με την δικιά μου περίπτωση , ένα μήνα τώρα έχει που "το έχουν στείλει στην αντιπροσωπεία" το τροφοδοτικό και ούτε φωνή ούτε ακρόαση
taz1416003173 Μάϊος 17, 2006 #4 Μάϊος 17, 2006 Το εν λόγω μαγαζί απέχει πολύ από το να είναι αξιόπιστο σε τέτοια θέματα.Τα γεγονότα που αναφέρεις είναι η συνηθισμένη τακτική τους.Έχουν αναφερθεί αρκετές φορές παρόμοια περιστατικά στο συγκεκριμένο μαγαζί, οπότε αυτό που μένει να κάνουμε είναι να μην ασχοληθούμε ξανά μαζί τους.
Mainframe Μάϊος 17, 2006 #5 Μάϊος 17, 2006 Υπάρχουν νέοι όμως που την πατάνε και πρέπει να τους διαφυλάξουμε........Μήπως θα έπρεπε στο forum να κάνουμε ψηφοφορία για το πιο αναξιόπιστο Ελληνικό μαγαζί ηλεκτρονικών υπολογιστών? Αυτό σίγουρα θα πονέσει.....!!!
bekris Μάϊος 18, 2006 #6 Μάϊος 18, 2006 ’ψογος !!! :daisy: Το να απαιτεί κανείς γραπτά τις απαντήσεις του κάθε τεχνικού ΚΑΙ να παίρνει ονόματα με αυτούς που μίλησε σχεδόν πάντα (σε λογικά πλαίσια) έχει πάρει αυτό που θέλει. Τα ένδικα μέσα είναι τραβηγμένα για ποσά κάτω από 150 200. @mainframe, και μόνο που το είδα γραμμένο πόνεσε
WARRIOR Μάϊος 19, 2006 #7 Μάϊος 19, 2006 Ολοι τους ειναι το ιδιο πανω - κατω .Αν δεν τους βαλεις τισ φωνες σε εχουν γραμμενο κανονικαΥπομονη και επιμομη ειναι η σωστη τακτικη.
schumifer Μάϊος 19, 2006 Author #8 Μάϊος 19, 2006 Αρχική απάντηση από nec [26-04-2006 22:23] 2 φορες το επαθες αυτο η double post?http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=26188 Aυτό το θέμα είναι στα off topic γιατί ήταν εν εξελίξει. Όταν οριστικοποιήθηκαν οι καταστάσεις το έβαλα εδώ όσο πιο πλήρες μπορούσα
taz1416003173 Μάϊος 22, 2006 #9 Μάϊος 22, 2006 Αρχική απάντηση από WARRIOR [19-05-2006 10:07] Ολοι τους ειναι το ιδιο πανω - κατω .Αν δεν τους βαλεις τισ φωνες σε εχουν γραμμενο κανονικαΥπομονη και επιμομη ειναι η σωστη τακτικη. Το συγκεκριμένο μαγαζάκι διαφέρει.Ακόμα και να φωνάξεις δε σε υπολογίζουν."Να πάτε στο υπουργείο ανάπτυξης" μου είπαν.’κου θράσος.
bekris Ιούνιος 2, 2006 #10 Ιούνιος 2, 2006 Η γνωστή προσφορά e-shop 512 kbs με Forthnet ... Η ιστορία πάει ως εξής: Τηλεφωνικά παραγγέλνω το kit την Τρίτη 30-5. Μου λένε ότι θα πρέπει να τιμολογηθεί το kit 1-6 οπότε και τότε θα το παραλάβω (έτσι όντως ισχύει η προσφορά) και ρωτάω: --"Θα προλάβετε ; --"ναι" μου απαντάει ο πωλητής. --"οκ" το ογρότερο μέχρι τις 5 τους ξαναλέω, διότι θα είμαι στο γραφείο μέχρι τις 5 μετά κλείνει" κόβω την συνδρομή με τον τωρινό μου provider (fax και κόντρα fax για σπάσιμο συμβολαίου κτλ,κτλ) Επόμενη μέρα 1-6 5:00 !! τίποτα... παίρνω τηλ το e-shop μου απαντούν ότι έχει δρομολογηθεί. Οκ λέω θα έχει κίνηση Ενημερώνω τον φύλακα του κτιρίου (αφού είδα ότι αργούν 5:20 γαρ) και του λέω να πληρώσει το courier (του δίνω χρήματα). ε όπως φαντάζεστε το kit δεν ήρθε ποτέ... Την επόμενη Τεχνικές πωλήσεων e-shop !!! Ξανά τηλέφωνα .... (με 2 απαράδεκτους πωλητές μες την ειρωνεία)... --"Κύριε σας πήρε τηλέφωνο "ο οδηγός" και δεν το σηκώνατε" και κάτι τέτοια -----Αν δεν έχω σήμα στο κινητό χάνεται αυτομάτως και η παραγγελία !!!! :worship: :worship: ---- Απάντηση 3ου πωλητή (δεν θα πω το όνομά του) είστε άτυχος !!! τουλάχιστον δεν ήταν ειρωνικός. Και λέει : --"Πέρασε το courier αργά το απόγευμα και δεν βρήκε κανέναν" καλά λέω, έχει φύλακα το κτήριο 24/7 και σας είπα το αργότερο μέχρι τις 5" ... ... ... Φυσικά έχασα την προσφορά και έχω κόψει την συνδρομή με τον άλλο provider :giveup: Φαντάζομαι η εξαγορά του Γερμανού από την Cosmote τους έχει κάνει να μην πω τι ... Τεσπα ΑΑ Έγραψα γράμμα διαμαρτυρίας (το έστειλα με fax) και περιμένω.
naz Ιούνιος 2, 2006 #11 Ιούνιος 2, 2006 far west φιλε μου με τον delivera να τρεχει πανικοβλητος να κανει την "deala" να μην γινεται τελικα το "cone" oποτε εκει σπαει το συμβολαιο,εφυγε με αλλην...χερι με χερι φιλε μου,χερι με χερι,εκει γυρισαμε παλι,εποχες μεσαιωνα εδινες 2 τσουβαλια καλαμποκι επαιρνες ενα τενεκε μυζηθρα,τιμιες δουλειες...με μεθοδο των τριων ποσοι τενεκεδες μυζηθρα χρειαζονται για μια 7900gtx?
taz1416003173 Ιούνιος 2, 2006 #12 Ιούνιος 2, 2006 Καλά ρε παιδιά πόσα πρέπει να συμβούν για να τους μαυρίσουμε;Όσο καλή και είναι προσφορά, υπάρχει λάκος στη φάβα για αυτό το "μαγαζί".Δε υπάρχει after sales.Πρέπει να μάθουν να σέβονται τον πελάτη.Απαράδεκτοι.
bekris Ιούνιος 5, 2006 #13 Ιούνιος 5, 2006 @NAZ To πιστεύεις οτι μου το είπε ο συγκεκριμένος πωλητής... οτι έπρεπε να παω απο Χαλάνδι να το πάρω ;; Και το συμπαθούσα αρκετά το μαγαζί αυτό .... ΗΜΑΡΤΟΝ
bekris Ιούνιος 5, 2006 #14 Ιούνιος 5, 2006 Θα με τρελάνουν σε αυτό το μαγαζί δε γίνεται... Μόλις πριν από λίγο με πήραν τηλέφωνο ότι θα εκτελεστεί η παραγγελε'ια μου κανονικά Αύριο θα μου την παραδώσουν Είναι κανεις από εδώ μέσα από το e-shop ?? :X: Τεσπα, αύριο θα σας πω τα καθέκαστα, διότι αν δεν το πάρω το ριμαδόκουτο και δεν το συνδέσω ...
naz Ιούνιος 5, 2006 #15 Ιούνιος 5, 2006 ε ολο και καποιος θα ναι,αλλα θα εβγαινες εσυ στον αερα να πεις οτι εισουν πχ μπατσος εν περιοδο χουντας?? θα ετρεχες ακομα.....
bekris Ιούνιος 5, 2006 #16 Ιούνιος 5, 2006 Κάτσε να μου το ενεργοποιήσει πρώτα η forthnet και βλέπουμε.Η τιμολόγηση θα γίνει 6-6-2006 και όχι 1-6-2006 δηλ. με 5 μέρες διαφορά, αν μπορεί να το δικαιολογήσει το e-shop στη forthnet και πάρει το ok...
antreas9 Ιούνιος 29, 2006 #19 Ιούνιος 29, 2006 εμπλεξες με e-shop...εναλλακτικο παροχεα,κ αρα κ με τον οτε...μιλαμε οτι πρεπει να εχεις ΠΟΛΥ κουραγιο!(παντως κ στο πλαισιο,τις ιδιες μπαρουφες εχω ακουσει,απλα εχουν το καλο οτι τους το πας σημερα,κ αυριο ειναι ετοιμο)!
aGka8lz Ιούνιος 29, 2006 #20 Ιούνιος 29, 2006 Αρχική απάντηση από antreas9 εμπλεξες με e-shop...εναλλακτικο παροχεα,κ αρα κ με τον οτε...μιλαμε οτι πρεπει να εχεις ΠΟΛΥ κουραγιο!(παντως κ στο πλαισιο,τις ιδιες μπαρουφες εχω ακουσει,απλα εχουν το καλο οτι τους το πας σημερα,κ αυριο ειναι ετοιμο)! αυτο ειναι καλο με το πλαισιο αλλα με οσους ειναι απο επαρχια τι γινεται?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.