Jump to content



Απίστευτη ταλαιπωρία στο γνωστό ε-κατάστημα


videodv

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Παρακολουθω το thelab εδώ και έξι μήνες, και εχω studio παραγωγής βίντεο. Αποφάσισα μετά από έρευνα να αγοράσω ένα καινούριο σύστημα από το ε-κατάστημα, κι έχω ταλαιπωρηθεί απίστευτα εδώ και τρεις βδομάδες.

Η παραγγελία μου δεν είχε το ραπτορ και τη firewire κάρτα που μου ήταν απαραίτητα, λογώ λάθους δικού τους. Το κουτί enermax δεν ηταν συμβατό με pci κάρτες firewire (η υποδοχή) και δεν συμπεριλαμβάνονταν τα trays για να μπαίνουν οι δίσκοι στις 8 θέσεις 5.25 όπως σε άλλα μέρη του κόσμου (Ιταλία). Και οπως είπε και ο υπάλληλος εκεί τα καλώδια ήταν κοκορέτσι, επιπλέον ο το πανελ ήχος και οι ανεμιστήρες δεν ήταν συνδεδεμένοι στη Μητρική A-bit nf4 ultra.

To επιστρέφω αγοράζω επιπλέον άλλη μητρική Asus premium, προσαρμογείς για τους σκληρούς από άλλο κατάστημα, και μου το ξαναφτιάχνουν, ζήτάω RMA την Α-bit, που είχε πρόβλημα με το nb fan, μου το ξαναστήνουν καλύτερα αυτή τη φορά, αλλά πάλι χρειάστηκε να αλλάξω δύο τρία πράγματα.

Τώρα περιμένω να μου αλλάξουν την μητρική (την έστειλαν στην αντιπροσωπεία),, με τον ραπτορα που είχα παραγγείλει εξαρχής και δεν πήρα ποτέ μου. Δεν είναι σίγουρο ότι θα το κάνουν, συν ότι χάνω τη προθεσμία για την επιχορήγηση του Δικτυωθείτε, και αναγκόζομαι να τους στείλω απόδειξη για σύστημα με δύο μητρικές.

Για να γλυτώσω 5% που ήταν η διαφορά των τιμών από τους άλλους. Το σύστημα μου έχει κοστίσει + 300 ευρώ + 3 βδομάδες καθυστερήσεων και ταλαιπωρίας.

Το φθηνό ακόμα και όταν δεν είναι πιά τόσο φθηνό (Βλ. Γερμανός) κόστίζει πολύ περισσότερο.

Δεν εχουν εμπειρια να εξηπηρετησουν τον πελατη μαλλον και, θελει υπομονη και επιμονη να παρεις αυτο που πληρωσες απο αυτους!Παντως να παραπονεθεις για το δικιο σου....

Ναι ρε συ Χρήστο, αλλά μέχρι ενός σημείου. Είπαμε, δεν μπορείς να έχεις την καλύτερη εξυπηρέτηση στη χαμηλότερη τιμή αλλά εδώ μιλάμε για εξυπηρέτηση μακράν κάτω του ορίου της στοιχειώδους εξυπηρέτησης...

Γενικώς πάντως το e-shop συμφέρει για κάποια πράγματα όσον αφορά την αγορά αλλά το να περιμένεις after sales support απο 'κει είναι ανέκδοτο... (Αν και βασικά η συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι καν after sales...)

Εγώ, αν κατάλαβα καλά για ποιο κατάστημα μιλάς, ποτέ δεν αντιμετώπισα μαζί τους πρόβλημα, αντιθέτως σε όλα ήταν άψογοι. Το μόνο κακό ήταν ότι δεν αναγράφουν πουθενά ότι με American Express δε γίνονται δόσεις, και επειδή είμαι κάτοχος, είχαμε ένα μικρό μπέρδεμα.

Κατά τα άλλα δεν μπορώ να δικαιολογήσω την ατυχία σου, ειδικά για το δίσκο δεν ξέρω τι να πω. Έχεις πληρώσει για τον raptor? Αν ναι, καλό θα είναι να απαιτήσεις να στον στείλουν άμεσα. Οι 3 εβδομάδες καθυστέρησης είναι πολύ μεγάλο διάστημα και μάλλον δικαιολογείται λόγω έλλειψης στοκ. Και πάλι όμως οφείλουν να σε ειδοποιήσουν και να ρωτήσουν αν είσαι διατεθιμένος να περιμένεις. Έτσι έπαθε ένας φίλος με το γνωστό κατάστημα που μάλλον αναφέρεσαι όταν παρήγγειλε UV Cables μαζί με ένα δίσκο. Λόγω έλλειψης στοκ στα καλώδια καθυστέρησαν την αποστολή αλλά τον ενημέρωσαν ότι θα αργήσουν.

Πάντως είναι γενικά κανόνας της αγοράς ότι στα μεγάλα καταστήματα (Πλαίσιο - Γερμανός) πληρώνεις μεν λίγο παραπάνω αλλά στο RMA, ειδικά το Πλαίσιο, είναι άφταστοι. Σε ηλεκτρονικό κατάστημα έτυχε μια φορά να στείλω ένα δίσκο πάντως (infoshop - Maxtor P-ATA 160GB) και η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή (σε 3 μέρες είχα καινούριο, σφραγισμένο δίσκο).

Βασικά, τα έχω πάρει χοντρά, γιατί δεν με πήραν τηλέφωνο να μου πούνε ότι το κουτί δεν είναι συμβατό με pci-firewire (η έξοδος μπροστά) και ότι για να βάλω τρείς σκληρούς που είναι απαραίτητοι για επεξεργασία ήχου και εικόνας θα πρέπει να βρώ εγώ τους αντάπτορες, αλλά πήρε κάποιος για να μου πεί οτι ραπτοράς δεν υπάρχει, και όταν του είπε ότι θα περιμένω να βρεθεί, μου απάντησε εντάξει και με έγραψε, και τη pci απλά την ξεχάσανε. Συν τη σ....δουλειά που κάνανε στη συναρμολόγηση.

Οσο για τον ράπτορα φίλε gpap, δεν τον έχω πληρώσει γιατί απλά έχω πληρώσει δύο μητρικές, η μια εκ των οποίων είχε πρόβλημα και με διαβεβαιώσαν ότι θα μου την αλλάξουν με τον δίσκο που είχα εξαρχής. Αυτό που με τσατίζει με όλες αυτές τις "μεγάλες μπίζνες' στην Ελλάδα είναι ότι ο πελάτης δεν είναι πρόσωπο, αλλά είναι αριθμός κάρτας, και δεν μπορείς να βγάζεις δις, αν δεν κλέβεις χρόνο και λίγα ευρώ από τον καθένα.

Αρχική απάντηση από unseen

δες την υπογραφη του χρηστη spc.

Συμφωνώ με την υπογραφη του spc, αλλά μη τρελαινόμαστε. Και δω στα εξωτερικά έχει πάμθηνα e-shops, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι καραγκιόζηδες.

Πχ: παρήγγειλα από Komplett.ie τον 165, μαζί με ένα card reader και μια SD κάρτα, και το card reader έφτασε ραγισμένο. Χωρίς να τους στείλω φωτό, ζητήσανε συγγνώμη και το καινούριο card reader έφτασε την άλλη μέρα με DHL-Express δέμα (που κοστίζει περισσότερο κι από το ίδιο το card reader...) ενώ είχα πληρώσει κανονικά για 4 μέρες παράδοση.

Το θεμα ειναι απλο. Τα Χ eshop ειναι καλα αν μιλαμε για DIY. Για συναρμολογημενα η καλυτερη λυση στην Ελλαδα ειναι το μαγαζι της γειτονιας. Πληρωνεις κατι παραπανω αλλα αυτο το παραπανω ειναι η συναρμολογηση και το οτι θα ειναι στα μετρα σου. Στα Χ configurator των διαφορων Χ eshops δεν λαμβανονται κατα νου πολλοι παραμετροι. Πχ συμβατοτητες μεταξυ components. Αλλωστε η αρχη του καθε eshop ωστε να εχει χαμηλο κοστος ειναι να κανει απλα box moving. Το εν λογω eshop κατα την γνωμη μου υπογραφει την καταδικη του με το να μπλεχτει με τα συναρμολογημενα. Ανεβενει το λειτουργικο κοστος κατακορυφα και μπλεκει σε service που πρεπει να το κανει το ιδιο αρα θελει εξειδικευμενο προσωπικο. Ενω με το RMA απλα κανει τον μεσαζωντα.

Για further business analysis σε αλλο επεισοδιο. Παντως ειναι σιγουρο οτι τα παραπονα θε συνεχισουν...

@orion: Τι κάνουν τα μαγαζιά της γειτονιάς λέει;;;;; Καλά χάλια κάνουν και αυτοί... Δε λέω, υπάρχουν πάντα και εξαιρέσεις αλλά έχω δει και απο μαγαζάκια της γειτονιάς κάτι συναρμολογήσεις μούρλια...

Αρχική απάντηση από Chosen

Συμφωνώ με την υπογραφη του spc, αλλά μη τρελαινόμαστε. Και δω στα εξωτερικά έχει πάμθηνα e-shops, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι καραγκιόζηδες.

Πχ: παρήγγειλα από Komplett.ie τον 165, μαζί με ένα card reader και μια SD κάρτα, και το card reader έφτασε ραγισμένο. Χωρίς να τους στείλω φωτό, ζητήσανε συγγνώμη και το καινούριο card reader έφτασε την άλλη μέρα με DHL-Express δέμα (που κοστίζει περισσότερο κι από το ίδιο το card reader...) ενώ είχα πληρώσει κανονικά για 4 μέρες παράδοση.

εσυ ομως μενεις στην ευρωπη , εδω ειναι βαλκανια δεν ειναι παιξε γελασε

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.