GruntGR Απρίλιος 30, 2006 #21 Απρίλιος 30, 2006 Αρχική απάντηση από HellasVagabond [Σήμερα, στις 21:25] Βασικα εχει βγει απο τις 26 του μηνα online και πιστευω πως και χωρις AGEIA οι εκρηξεις ειναι κορυφαιες. δεν θα το'λεγα http://physx.ageia.com/footage.html δεν φτανει που δεν εχει καμια σχεση το παιχνιδι με το ghost recon της red storm δουλευουν και τον κοσμο, σιγα που η παραπανω εκρηξη που θα εριχνε ΤΟΣΟ πολυ την αποδοση που δεν μπορεις να την εχεις στην εκδοση για 360 λογω ελλειψης ppu, πιο πολυ ζορι ειναι να γινουν render παρα να υπολογιστουν τα physics, ενα σωρο τετοια εφφε εχω δει σε διαφορες ευελικτες μηχανες χωρις να εχουν καποιο μεγαΑΑαααΑλο perfomance hit, απλα η μηχανη του GRAW ειναι βαρια και ασηκωτη τωρα αμα εχει στο παιχνιδι καποιο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πιο εντυπωσιακο εφφε απο αυτο που δειχνει στο site τοτε παω πασο :whistling
planetman Απρίλιος 30, 2006 #22 Απρίλιος 30, 2006 Είναι η ολόκληρη έκδοση, το είδα για λίγο, 1024x768, οι ρυθμίσεις στο medium, απενεργοποιημένες σκιές, antialiasing δεν έχει παρόλο που το έχω ενεργοποιήσει μέσω drivers. Δεν έβαλα fraps, το παιχνίδι παίζεται οριακά, βέβαια στους καπνούς και φωτιές σπάει η κίνηση. Έχασα βέβαια γρήγορα γιατί ποτέ μου δεν έχω παίξει tactical shooter και μου φαίνεται δύσκολο να μάθω το χειρισμό.
GruntGR Απρίλιος 30, 2006 #23 Απρίλιος 30, 2006 θελει λιγο συνηθεια ο χειρισμος οντως, ειναι και ο χαρακτηρας λιγο δυσκηνητος ειναι και το fov ( field of view ) περιεργο, λες και ειναι 70 μοιρες αντι για το στανταρ ( 90 ) αλλα μην ανυσηχεις οι ανταρτες ειναι ζωα, ειδικα στις κοντινες μαχες κοιμουνται ορθιοι, απλα να εισαι παντα οσο πιο κοντα γινεται σε καλυψη, να κανεις lean ( Q και E ) οταν περνας απο τοιχο να μην βγαινεις σαν το θυμα και φυσικα να εισαι ΨΥΧΡΑΙΜΟΣ και cool :whistling Το σπασιμο ειναι με τους team mates που οταν τις τρωνε και τους λεω να κανουνε move σε καποιο σημειο να καλυφτουνε, εκεινοι με κλανουν και κανουν move σε αλλο μερος (χωρις τον χαρτη, on the fly command με το crosshair ) με αποτελεσμα να συνεχυσουν να τις τρωνε,στο GR1 οι ανταρτες και τα ghosts ειχανε πολυ ισοροποιημενη AI, ουτε αχρηστοι ουτε ημιθεοι με πολυ καλη ακριβεια, ok και εκει σου εδειχνε απο που ερχονται τα πυρα ( με λιγοτερη ακριβεια φυσικα ), μπορει να ξενερωνε λιγο το γεγονος οτι δεν εβλεπες το οπλο στα χερια σου ( ιδια engine με το rogue spear ) αλλα δεν ειχε να βλεπεις ρομβους πανω σε φιλιες και εχθρικες μοναδες + αλλες φλωριες. Το παιχνιδι ειναι καλουτσικο ασχετα αν η AI θυμιζει delta force black hawk down, multiplayer δεν παρεχει τπτ το καινουργιο, coop εχουνε ενα σωρο αλλα tactical + το ghost recon, παρολαυτα πρεπει online να εχει φαση και πολλα 12χρονα για σκοτωμα :devil:Προς αποφυγη παρεξηγησεων δεν θεωρω τις PPU πεταμενα λεφτα, σε μερικα παιχνιδια ( βλεπε cell factor http://physx.ageia.com/footage.html ) θα ειναι 100% απαραιτητες για να εχεις μην υπαρχουν perfomance hits και θα δειξουν τα δοντια τους
HellasVagabond Απρίλιος 30, 2006 #24 Απρίλιος 30, 2006 Εγω το παιζω με ολα στο High στα 1280χ1024 και με 4xaa . 4xaf και δεν πεφτει κατω απο 27fps ποτε.
Geo_K Απρίλιος 30, 2006 #25 Απρίλιος 30, 2006 Η μηχανή του παιχνιδιού δεν υποστηρίζει AA σε καμία κάρτα γραφικών.
HellasVagabond Απρίλιος 30, 2006 #26 Απρίλιος 30, 2006 Το εχω μεσα απο το CP της Nvidia και θεωρητικα παντα ειναι επιβλημενο και ας μην υποστηριζεται απο το παιχνιδι.
planetman Απρίλιος 30, 2006 #27 Απρίλιος 30, 2006 Αρχική απάντηση από HellasVagabond [Σήμερα, στις 01:08] Το εχω μεσα απο το CP της Nvidia και θεωρητικα παντα ειναι επιβλημενο και ας μην υποστηριζεται απο το παιχνιδι. Δεν λειτουργεί.
HellasVagabond Μάϊος 1, 2006 #29 Μάϊος 1, 2006 Εχω αρχισει και πειραματιζομαι με το φακελο των settings εκτος παιχνιδιου.Αν τα θεσεις ολα TRUE και HIGH βλεπεις καποια μικρη διαφορα στα γραφικα, σου κοβει ομως και περιπου 5fps.Παντως μαρεσει παρα πολυ το παιχνιδακι, και με ενα patch θα γινει ακομα καλυτερο.
pontifikas Μάϊος 6, 2006 #30 Μάϊος 6, 2006 Η φυσική τους μάρανε.Το ότι το όπλο του χαρακτήρα κάνει και για πριόνι δεν τους ένοιαξε....Βάλτε ΑΑ ρααααααααααααααααααα!!!Έστω 2x(δεν θα έπαιζε άλλωστε σε παραπάνω .Όχι με τα άλλα full πάντως) Τέσπα καλό παιχνιδάκι.Γουστάρω να τρέχω και να κάνω crouch. Πολύ πλάκα.
GruntGR Μάϊος 7, 2006 #31 Μάϊος 7, 2006 Ναι αυτη η κινηση ( crouch + sprint ) εχει φαση, φανταζομαι σκηνικα στο multiplayer, σε εμενα παντως παιζει με το ζορι, δεν εχω stutters αλλα χτυπαω κατι 35αρια στις μαχες και μου την σπαει γιατι με οτιδηποτε κατω απο 40fps εχω mouselag με αποτελεσμα να πηγαινει το στοχαστρο σαν μεθυσμενο δεν ειναι και ΤΟΣΟ ενοχλητικο αφου το sensitivity το εχω ριξει τοσο πολυ που για να στριψω 200 μοιρες χρειαζομαι περιπου 28cm ( ολο το πλατος του steelpad 4D ) αλλα οπως και ναχει ειναι ξενερα Προς το παρον εχω ξαναρχισει το ghost recon 1 ( χαθηκαν και τα saves + replays γ@μω ) δεν ειναι και ΤΟΣΟ ασχημο για παιχνιδι του 2002, με ολα τερμα και 4x AA 8x AF ειδικα μονο οι ψιλο χοντροκομμενοι στρατιωτες και τα ψιλοθολα textures με ψαλανε, αλλα το animation των μοντελων δινει ρεστα ακομα και σημερα
theHitma@n Μάϊος 7, 2006 #32 Μάϊος 7, 2006 :OT: ρε συ πως μπορεις και βλεπεις τα fps κατα την διαρκεια του παιχνιδου?? το υποστηριζει απο μονο του το παιχνιδι ή εχεις κατεβασει καποιο προγραμματακι??:OT:
Wizard! Μάϊος 8, 2006 #35 Μάϊος 8, 2006 Σήμερα λογικά αν πιστέψω το Play.com θα παραλάβω το πακέτο. Μέχρι στιγμής όμως και παίζοντας με ένα "demo" έχω αρκετά καλές εντυπώσεις. Με χάλασαν 2 πράγματα: 1. Που δεν κάνει FSAA, αλλά φυσικά διορθώνεται από τον driver της ATI 2. Που δε μπορείς να χειριστείς τους άλλους στην ομάδα σου (αν και επιφυλάσομαι μέχρι να πάρω το manual στα χέρια μου) Κατά τα άλλα είναι πολύ καλό, τα γραφικά εκπληκτικά και το gameplay αν το βάλεις στο HARD είναι πολύ αξιόπιστο. Ακόμα είμαι στην 1η αποστολή, γιατί είχα ελάχιστο χρόνο, αλλά μάλλον θα έχει μέλλον
HellasVagabond Μάϊος 8, 2006 #36 Μάϊος 8, 2006 Διορθωνεται απο Drivers ? Δεν νομιζω αφου και εγω εχω βαλει 4χΑΑ στο CP της Nvidia αλλα αφου το παιχνιδι δεν το δεχεται δεν νομιζω πως γινεται. ( Εκτος αν βεβαια δεχτηκε το 4χΑΑ και το οπλο ειναι ακομα σαν πριονι ) Ακουσα κατι για Beta Test μερικων στην UBI σχετικα με νεο patch που θα επιτρεπει ΑΑ. Ειδωμεν.
Wizard! Μάϊος 8, 2006 #37 Μάϊος 8, 2006 Θα σου πω αύριο, γιατί το ΣΚ ίσα που πρόλαβα να το δω. Αλλά έχω ΑΤΙ που ίσως έχει διαφορετική συμπεριφορά ο οδηγός.
Geo_K Μάϊος 8, 2006 #38 Μάϊος 8, 2006 Είναι δύσκολο αλλά όχι και απίθανο.ATI's 'Chuck' on HDR with AA in Ghost Recon: Advanced Warfighter
HellasVagabond Μάϊος 8, 2006 #39 Μάϊος 8, 2006 Quote : There is still a chance of being able to use anti-aliasing in Ghost Recon: Advanced Warfighter on ATI hardware, but seemingly only a very slim one Μονο αν βγει το patch αλλα με αυτα που διαβασα απο τον τυπο και αυτο χλωμο ειναι.
WARRIOR Μάϊος 9, 2006 #40 Μάϊος 9, 2006 Eπαιξα και ειναι οντως πολυ καλο με φοβερα γραφικακαι actionΠαιζω 1600χ1200 με ΑΜD64 3400+ ,ati 1800xt 512 ,1.5gb ram
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.