deninho Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 18, 2006 Λοιπόν, έκανα αυτήν (τη λάθος από ότι φάνηκε) αγορά. Λάθος γιατί: μπορούσα να πάρω Trascend μνήμες με λιγότερα λεφτά, αλλά και γιατί περίμενα παραπάνω πράματα από τις μνήμες μου. Συγκεκριμένα:1. Δεν μπορώ να κατεβάσω καθόλου τα timmings, σε ότι συχνότητα και να τις βάλω να δουλέψουν2. Πάνω από τα 250MHz μου βγάζουν σφάλματα,όχι στο MemTest, αλλά είτε στο SP04 είτε στο S&M. Για τα επιπλέον test μου ήρθε αναλαμπή μετά από διάφορα ανεξήγητα restart...Το ποστ αυτό δεν έγινε (μόνο) για να πω τον πόνο μου, αλλά για να μου δόκετε καμιά συβουλή, καθώς μιας και είμαι αρχάριος μπορεί να μην κάνω κάτι σωστά.ΥΓ. Έχω πρόβλημα και όταν βάζω διαιρέτη. Συγκεκριμένα περνάει το POST, αλλά κολλάει στην εικόνα του DOS (εκεί που θα έπρεπε να λέει Back-up CMOS OK!) πριν βγάλει την splash screen των Windows. Όταν λέω κολλάει, σταματάει εκεί και μετά από λίγα δευτερόλεπτα κάνει restart. Αυτό συμβαίνει ότι διαιρέτη και να βάλω· ακόμα και 1:1. Μόνο στο AUTO δεν έχω πρόβλημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyrious Απρίλιος 18, 2006 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 18, 2006 Τι μητρική έχεις;Δοκίμασες άλλο bios; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chosen Απρίλιος 18, 2006 #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 18, 2006 ’στα όλα στο Auto, μπες Windows, τρέξε το A64Tweaker και γράψε σε ένα χαρτάκι τα timings που έχει δει, επανεκκίνηση, BIOS και βάλε τις ίδιες τιμές manually.Από κει ξεκινάς και σφίγγεις ό,τι και όσο πρέπει, λίγο-λίγο με S&M μετά από κάθε σφίξιμο.Τι BIOS version φοράς; Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Απρίλιος 18, 2006 Author #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 18, 2006 DFI LP UT nf4 Ultra-D (ξέχασα να το γράψω στην υπογραφή μου...)όχι δεν έχω αλλάξει BIOS. Το τωρινό BIOS θα σας το πώ μετά το επόμενο restart. Από ότι βλέπω από cpu-z και everest έχω το 6,00PG (23/06/05) Link to comment Share on other sites More sharing options...