ΝTG Μάϊος 25, 2006 #41 Μάϊος 25, 2006 Αρχική απάντηση από sotiris Ήρθε σήμερα, από αυτό ποστάρω, η οθόνη μια χαρά (είχα και ένα άγχος να ομολογήσω για κάνα καμμένο pixel). τι αυτο ηταν? Αυτο που εχεις δουλευει καλα? Νομιζω της acer ηταν καλυτερο ... Ειχε σασπενς ...ιντριγκες..πολλαπλα ταξιδια στο εξωτερικο .,ιταλιδες πρωταγωνιστριες.. οι οποιες γιναν διασημες..και πολλα επεισοδια γενικοτερα..(9 σελιδες) εδω με τα χιλια ζορια φτασαμε στις 3...
Sol Μάϊος 25, 2006 #42 Μάϊος 25, 2006 Αρχική απάντηση από sotiris Ήρθε σήμερα, από αυτό ποστάρω, η οθόνη μια χαρά (είχα και ένα άγχος να ομολογήσω για κάνα καμμένο pixel). :happy2: :fun: Kαλορίζικο Σώτο. (και γερό ) Τελική άποψη για το service της Asus?
spc Μάϊος 25, 2006 #43 Μάϊος 25, 2006 Αρχική απάντηση από SolΤελική άποψη για το service της Asus? Πλάκα μας κάνεις;Η χειρότερη!Όπως σοφά είπε και ο φίλος:Αρχική απάντηση από ΝTG τι αυτο ηταν?Αυτο που εχεις δουλευει καλα?Νομιζω της acer ηταν καλυτερο ...Ειχε σασπενς ...ιντριγκες..πολλαπλα ταξιδια στο εξωτερικο .,ιταλιδες πρωταγωνιστριες..οι οποιες γιναν διασημες..και πολλα επεισοδια γενικοτερα..(9 σελιδες)εδω με τα χιλια ζορια φτασαμε στις 3...
ΝTG Μάϊος 25, 2006 #44 Μάϊος 25, 2006 kαι κατι ακομα.... τωρα που ερχεται καλοκαιρι .... θα παιχτουν επαναληψεις απο επεισοδια της acer ??? :rofl: (της asus απατο πηγε) ααααααχ παει και αυτη η σεζον....
sotiris Μάϊος 25, 2006 Author #45 Μάϊος 25, 2006 Καλές εντυπώσεις έχω.1) Έκαναν τη δουλειά2) Πρόσεξαν κάποια πράγματα (π.χ. έκαναν update στο bios).3) Δεν αλλοιώθηκε καθόλου η ποιότητα κατασκευής (π.χ. το acer ήταν πιο "τριζάτο" μετά την επισκευή, if you know what I mean). Μου χάλασαν βέβαια την εγκατάσταση των Windows (τα προ-εγκατεστημένα), οπότε πρέπει να κάτσω να το ξαναστήσω. (το είχα "κλειδώσει" (pass στο χρήστη κλπ.) και το ξεκλείδωσαν, πιθανώς να ήθελαν να πειράξουν τίποτα, αλλά χτυπάνε διάφορα - ούτος ή άλλως ήθελε ένα πέρασμα από το 0).Επίσης άργησαν υπερβολικά να φέρουν το ανταλλακτικό, ενώ η επισκευή θα γινόταν πολύ πιο γρήγορα (θα το είχα εδώ και 2 βδομάδες). Τώρα από κει και πέρα, να δούμε πόσο θα βγάλει, μη λέμε μεγάλα λόγια! Το acer χρόνο δεν με άντεξε πάντως!Μπορεί να το γελάμε, αλλά τελικά και μικρό πρόβλημα να σου έχει το laptop θα ταλαιπωρηθείς αρκετά. Και μόνο ότι μπορεί να μείνεις ~1 μήνα χωρίς pc (αν το έχεις για main) δεν είναι και λίγο!Πάντως είμαι πολύ χαρούμενος που άλλαξα εταιρία, στην προηγούμενη ήταν απαράδεκτοι από άποψη service.Την διαφορά την καταλαβαίνεις και από το πόσο εξυπηρετικοί είναι στο call center της Asus, πάνω από 5 λεπτά δεν είχα ποτέ αναμονή στις ~5-6 φορές που έχω πάρει τηλέφωνο, σε αντίθεση με την Acer που περίμενα μέχρι και 30!!!!! λεπτά!
panos2k Μάϊος 25, 2006 #46 Μάϊος 25, 2006 Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 21:16] σε αντίθεση με την Acer που περίμενα μέχρι και 30!!!!! λεπτά! Αν σου απαντήσει η ’ντζελα όμως μετά το 30λέπτο Καλορίζικο!
NaGR Μάϊος 25, 2006 #47 Μάϊος 25, 2006 άντε τέρμα τα προβλήματα και τα τεστ των εκάστοτε service centers
Vadergr Ιούνιος 19, 2006 #49 Ιούνιος 19, 2006 Σωτηρη τωρα που σου γυρισε οκ ο φορητος, τι εντυπωσεις εχεις μεχρι τωρα?
astrolabos Ιούνιος 19, 2006 #50 Ιούνιος 19, 2006 Αρχική απάντηση από Vadergr Σωτηρη τωρα που σου γυρισε οκ ο φορητος, τι εντυπωσεις εχεις μεχρι τωρα? Θέλει να το πουλήσει και να πάρει αρμόνιο
sweety Σεπτέμβριος 21, 2006 #51 Σεπτέμβριος 21, 2006 Καλημέρα σε όλους,Αγόρασα το A6ja πριν κάτι λιγότερο από τρεις μήνες.Τι λέτε αξίζει να κάνω επέκταση εγγύησης;;;;Είναι και 150 ευρώ...(Το laptop μέχρι στιγμής δεν βγάζει κανένα πρόβλημα). πέρα από ότι η μπαταρία ακόμα και σε απλή χρήση (office, surfing) και τα λοιπά πάνω από 130 λεπτά δεν κρατάει. (αλλά αυτό είναι άλλο θέμα).Επίσης έχω κάνει delete ro hidden partition (δεν ξέρω πως έγινε, αλλά πήγε και έγινε εγκατάσταση των windows μετά από format εκεί :whistlingΕσύ Σωτήρη έχεις κάνει???Thanks
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.