Jump to content



’ρνηση αντικατάστασης PSU σε εγγύηση.Την άποψή σας γρήγορα


schumifer

Recommended Posts

Δε θα σας δώσω λεπτομέρειες για να το χτίσω όσο σωστότερα μπορώ. Χρειάζομαι την τεκμηριωμένη σας άποψη και ει δυνατόν την εμπειρία σας σε θέμα που προέκυψε με κατάστημα .

Έχουμε λοιπόν ένα τροφοδοτικό εν εγγυήσει. Το μηχάνημα στο οποίο είναι εγκατεστημένο αρχίζει μετά από μερικές εβδομάδες λειτουργίας τις επανεκκινήσεις. Η εμπιστοσύνη του κατόχου στο τροφοδοτικό τον οδήγησε στην ανακάλυψη του ενόχου στοιχείου λίγο αργότερα από ό,τι θα έπρεπε. Όταν όμως το τροφοδοτικό βγήκε από το κουτί του διαπιστώθηκε ότι το τετράκιδο (προπόνηση τυπικότητας) βύσμα που μεταφέρει 12 βολτ στη μητρική είχε αλλάξει χρώμα από λευκό σε κίτρινο ως σκούρο κίτρινο. Ακόμη και τμήματα καλωδίων του κοντά στο βύσμα είχαν ελαφρές χρωματικές αποχρώσεις.

Το τροφοδοτικό επεστράφη στο κατάστημα από το οποίο ο κάτοχος ενημερώθηκε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ σε αυτού του τύπου τη βλάβη. Στο άκουσμα της λέξης "γιατί" ο τεχνικός έθεσε τον κάτοχο σε αναμονή και μετά από λίγα λεπτά επανέλαβε τις ίδιες φράσεις.

"ΔΕΝ ΚΑΛΥπτει η εγγύηση του τροφοδοτικού τέτοιου είδους βλάβη".

Παρακαλώ πολύ ενημερώστε με αν γνωρίζετε για το αν ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι παρακαλώ υποδείξτε μου σχετικούς συνδέσμους στο διαδίκτυο για να ξεστραβωθώ.

ΥΓ δε θα έπρεπε να είναι απαραίτητη η ακόλουθη αναφορά αλλά το σύστημα βρισκόταν πάνω σε PSU και τελικά η αλλαγή του με άλλο οδήγησε στην εξάλειψη του προβλήματος. Η αρσενική υποδοχή της μητρικής πλακέτας δεν εμφανίζει ουδεμία χρωματική ή άλλου είδους αλλοίωση.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να μην το εξήγησα σωστά . Δε φάνηκε να τους ενδιαφέρει αν παίζει ή όχι. Στο μηχάνημα που ανήκε παίζει αλλά με συχνά reboots under load. Λες να ασχοληθούν τόσο?

Δε μου ανέφεραν καν αν το έλεγξαν. Απλά ότι λόγω του "καμμένου" καλωδίου δεν το καλύπτουν

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν στο αλλάξουν με τον chosen way τοτε αν φαίνονται τσιπάκια του τροφοδοτου απο τους ανεμιστήρες ρίξε πάνω τους τάση εν ώρα λειτουργίας, εγγύημένα αποτελέσματα.

Προσοχή μην πάθεις ηλεκτροπληξία!!

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχην, ο ανθρωπος δεν ρωτησε πως να καψει το τροφοδοτικο(που και να ρωταγε, οι απαντησεις σας θα ηταν απαραδεκτες).

Απ οτι καταλαβα, ηδη του το θεωρουν εκτος εγγυησης, οποτε δωρον αδωρον...

Το να αλλαξει χρωμα ενα βυσμα, σε καμμια περιπτωση δεν μπορει να θεωρηθει εκτος εγγυησης, μιας και το καταστημε δεν γνωριζει και δεν μπορει να σου αποδειξει σε ποιες συνθηκες η σε ποιες θερμοκρασιες αλλαζει χρωμα... και φυσικα δεν μπορει να αποδειξει εαν αυτο προηλθε απο κακη κατασκευη του ακροδεκτη.

Σε καθε περιπτωση, αυτο το αποφασιζει ο κατασκευαστης(ο οποιος δινει και την εγυηση) και κανενας αλλος. Αρα, απαιτεις να σταλει απο αυτους στον κατασκευαστη και να εχεις απο αυτον γραπτη απαντηση για την καλυψη η οχι.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς η ίδια απάντηση από γνωστό online κατάστημα , σε αίτηση προς αντικατάσταση καμμένου τροφοδοτικού

"Το τροφοδοτικό είναι εκτός εγγύησης , καθώς είναι καμμένο ένα πυκνωτάκι στο κάτω μέρος"

- Δηλαδή?

"Η βλάβη προκλήθηκε από ηλεκτρικό ρεύμα , και η εγγύηση δεν την καλύπτει"

- Δηλαδή για να καταλάβω , ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ καλύπτει η εγγύηση , πώς είναι δυνατόν να χαλάσει ένα τροφοδοτικό?

"Να ξέρετε , καλύπτει περιπτώσεις doa και σε περίπτωση που δεν λειτουργεί πλέον"

- Μα αφού δεν λειτουργεί....

"Εμείς θα το στείλουμε στην αντιπροσωπεία και θα σας ενημερώσουμε πάντως"

Να διευκρινίσω πως ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο πρόβλημα με τον schumifer , το πρόβλημα ήταν το 4άρι καλώδιο του psu , μόνο που άρχισε να βγάζει καπνούς το τροφοδοτικό και δεν κιτρίνησε απλά ένα καλώδιο , απλά έλιωσε

Από το κατάστημα δεν έχω κανένα παράπονο , καθώς μέσα σε 2 μόνο μέρες το τροφοδοτικό είχε φτάσει αθήνα και είχε γίνει ήδη ο έλεγχός του από το τεχνικό τμήμα της εταιρίας

Το πρόβλημα πιστεύω είναι οι εγγυήσεις που δίνουν πλέον οι αντιπροσωπείες

Link to comment
Share on other sites

Δε με ενδιαφέρει κάποια τεχνική τηγανίσματος. Τα χρήματα που έδωσα δεν ήταν πολλά οπότε θα το ψάξω όσο πιο σοβαρά τεκμηριωμένα και φωναχτά μπορώ. Δεν είανι δυνατό να μην καλύπτετεαι ρε παιδιά. Δηλαδή τι καλύπτει η εγγύηση? Το μεταλλικό ποερίβλημα και το βύσμα τροφοδοσίας?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από schumifer

Δε με ενδιαφέρει κάποια τεχνική τηγανίσματος. Τα χρήματα που έδωσα δεν ήταν πολλά οπότε θα το ψάξω όσο πιο σοβαρά τεκμηριωμένα και φωναχτά μπορώ. Δεν είναι δυνατό να μην καλύπτετεαι ρε παιδιά. Δηλαδή τι καλύπτει η εγγύηση? Το μεταλλικό ποερίβλημα και το βύσμα τροφοδοσίας?

Αυτό που σού πε ο Stratos είναι το σωστό κατά τη γνώμη μου.

Να απαιτήσεις να το πάνε στον κατασκευαστή - αντιπρόσωπο.

Αν επιμείνουν ΠΑΡΑ πολύ, και η εταιρία του PSU είναι σοβαρή,

πές τους να σου δώσουν εγγράφως ή με mail την απάντησή τους και

στείλτην στην κατασκευάστρια εταιρία με το πρόβλημά σου.

Χτύπα και μια καταγγελία στο ΙΝΚΑ και στο αντίστοιχο ευρωπαϊκό τμήμα για το συγκεκριμένο κατάστημα - αντιπροσωπεία, αν συνεχίσουν να επιμένουν.

Δέχομαι το να μην στο αντικαταστήσουν αμέσως, δεν δέχομαι να μην το στείλουν στον αντιπρόσωπο.

Να υπενθυμίσω ότι οι συζητήσεις για τεχνικές τηγανίσματος απαγορεύονται από τους κανόνες του forum ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από CaptainMilo

Ακριβώς η ίδια απάντηση από γνωστό online κατάστημα , σε αίτηση προς αντικατάσταση καμμένου τροφοδοτικού

"Το τροφοδοτικό είναι εκτός εγγύησης , καθώς είναι καμμένο ένα πυκνωτάκι στο κάτω μέρος"

- Δηλαδή?

"Η βλάβη προκλήθηκε από ηλεκτρικό ρεύμα , και η εγγύηση δεν την καλύπτει"

Kαι αμα εχεις UPS η σταθεροποιητη? Στο αλλαζουνε με τη μια?

Link to comment
Share on other sites

Από το κατάστημα ζητήθηκε την ίδια στιγμή της ανακοίνωσης να παραδωθεί γραπτά η αιτιολόγηση της μη κάλυψης του τροφοδοτικού από την ισχύουσα εγγύηση. Δε θα εκφράσω εδώ τις πιθανότητες που θεωρώ ότι υπάρχουν να δοθεί τέτοια γραπτή αναφορά. Ήδη εστάλη μήνυμα στη κατασκευάστρια εταιρεία να αποστείλει ό,τι έχει σχετικά με την εγγύηση που παρέχει. (άμα ζητήσουν χρήματα για τον τεχνικό έλεγχο μιας και δεν το καλύπτουν όπως λένε να γελάσω ή να κλάψω?)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Να υπενθυμίσω ότι οι συζητήσεις για τεχνικές τηγανίσματος απαγορεύονται από τους κανόνες του forum ;)

Σωτήρη που ακριβώς αναφέρεται ότι απογορεύονται οι τεχνικές τηγανίσματος; Καταλαβαίνω ότι είναι άκομψο αλλά δεν διάβασα πουθενά τέτοιο κανόνα.

Φιλικά χωρίς διάθεση παρεξήγησης

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nobig [Σήμερα, στις 05:06]

Σωτήρη που ακριβώς αναφέρεται ότι απογορεύονται οι τεχνικές τηγανίσματος; Καταλαβαίνω ότι είναι άκομψο αλλά δεν διάβασα πουθενά τέτοιο κανόνα.

Φιλικά χωρίς διάθεση παρεξήγησης

Απαγορεύονται οι συζητήσεις περί εσκεμμένης κατάχρησης της εγγύησης προϊόντων (ερωτήσεις/προτροπές σχετικά με σκόπιμη καταστροφή υλικού με απώτερο σκοπό την αντικατάστασή του).

Ασχετως αυτου, θα επρεπε να το διαβασεις?? Υπαρχουν και ηθικοι κανονες...

Link to comment
Share on other sites

Nομιζω οτι ο συγκεκριμενος χρηστης (schumifer) θα μπορουσε να τηγανισει το τροφοδοτικο του χωρις τη συνδρομη καποιου αλλου μελους, αν ηθελε. Η προταση μου ειχε χιουμοριστικο χαρακτηρα, οπως επισης (θελω να πιστευω) και του nobig. Δεν νομιζω να απαγορευεται το χιουμορ! :D

Link to comment
Share on other sites

Η πρόταση μου είχε δόση αλήθειας, το έγραψα με αφορμή την άρνηση αντικατάστασης και το γεγονός ότι παρουσιαζόντουσαν επανεκίνησεις σε fulll load. Δεν ξέρω σαν καταστηματάρχης-τεχνικός τι κάνεις στο μαγαζί σου αλλά σε πολλά μαγαζιά δεν κάθονται να το πολυπαλέψουν αν δουλεύει έστω και μερικώς το hardware,ΟΚ. Αν δεν θέλουν να σου το αντικαταστήσουν κιολλας βρίσκουν ένα σωρό βλακείες να σου πουν, λες και θα κάνουν οι ίδιοι αντικατάσταση.

Αυτοί πόσο ηθικοί είναι με τις μπαρούφες που του λένε

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nobig

Η πρόταση μου είχε δόση αλήθειας, το έγραψα με αφορμή την άρνηση αντικατάστασης και το γεγονός ότι παρουσιαζόντουσαν επανεκίνησεις σε fulll load. Δεν ξέρω σαν καταστηματάρχης-τεχνικός τι κάνεις στο μαγαζί σου αλλά σε πολλά μαγαζιά δεν κάθονται να το πολυπαλέψουν αν δουλεύει έστω και μερικώς το hardware,ΟΚ. Αν δεν θέλουν να σου το αντικαταστήσουν κιολλας βρίσκουν ένα σωρό βλακείες να σου πουν, λες και θα κάνουν οι ίδιοι αντικατάσταση.

Αυτοί πόσο ηθικοί είναι με τις μπαρούφες που του λένε

Oταν σε κανουν να αισθανεσαι βλακας για τα λεφτα που τους εσκασες αγοραζοντας κατι απο αυτους,φυσικα και θα δεις το θεμα διαφορετικα.Το παλικαρι πηγε ενα ελαττωματικο προιον για αντικατασταση και αυτοι το παιζουν παπιες χωρις μια στοιχειωδη δικαιολογια.

Φυσικο επακολουθο,αν και οχι προτεινομενο,ειναι να δεις και εσυ το θεμα αλλιως και να δεις πως θα γινει αυτο που βαση νομου δικαιουσαι.Διαφορετικα ας μας ενημερωσουν καταστηματα-αντιπροσωπιες οτι οτι παιρνουμε ειναι χωρις εγγυηση να τελειωνουμε...

Αμ καλα κανουν στο Αμερικα που με το παραμικρο τους τρεχουν στα δικαστηρια και ζητανε απιστευτες αποζημιωσεις...:mad:

Link to comment
Share on other sites

Νεότερα από το μέτωπο. Προχτές πήρα τηλέφωνο ζητώντας επώνυμα τον υπεύθυνο και ω του θαύματος ο τεχνικός με διαβεβαίωσε -χωρίς ποτέ να μου δώσει τον υπεύθυνο- ότι θα έκανε ό,τι μπορούσε για να με εξυπηρετήσει. Σήξμερα τα νέα ήταν ότι έστειλαν με εμαιλ στη sharkoon φωτογραφία του τροφοδοτικού με το ερώτημα αν καλύπτεται. Κατσαρές και με μπούκλες θα ελεγα καθώς στα μάτια του Έλληνα νομοθέτη αυτός που πουλάει είναι και ο υπεύθυνος αν έχω διαβάσει καλά

Ν. 2251/94 ΄΄Προστασία του καταναλωτή΄΄

"...η παράγραφος 3 ρυθμίζει αναλυτικά την εγγυητική ευθύνη του πωλητή απέναντι στον καταναλωτή..."

άρθρο 5 του ν.2251/94

...Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.