Jump to content



Βαρεθηκα να ακουω για το RMA του Πλαισιου


feanorian82

Recommended Posts

Ρε παιδιά καλά οι ασυμβατότητες. Πρέπει όμως να αλλάξει κάτι για να μιλάμε για αυτές. Το τώρα γράφω και σε 5 λεπτά δεν γράφω νομίζω τα λέει όλα. Τελος πάντων, απλά δεν θέλω να ακούω κόσμο να λέει, "ε καλα από το πλαίσιο είναι, πάω και το αλλάζω". Και σε αυτό που λέει ο Σωτήρης έχει δίκιο. Αν βάλω ανάποδα το molex και το κάψω θα μου το αλλάξουν. Απλά πρέπει να φτάσει κάποιος στο σημείο να το καταστρέφει μόνος του όταν δουλεέυι μερικώς.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Ζητάς από τον τεχνικό να δεχτεί ότι το drive έχει πρόβλημα

Δεν νομίζω ότι είναι έτσι, η κατάσταση έχει φτάσει στο να ζητάς από τον τεχνικό να καταφέρει να διαπιστώσει το πρόβλημα. Αν δεν μπορεί να το διαπιστώσει, είναι ακατάλληλος για τη θέση που βρίσκεται, είναι πολύ απλά τα πράγματα.

Όταν του λες κάτι συγκεκριμένο, το οποίο έχει 1 τρόπο επίλυσης, κάνεις ένα απλό debugging = trial and error και τέλος.

Δε σου ζήτησε κανείς να αποδείξεις την εξίσωση του Schrodinger, ένα άχρηστο drive σου ζήτησε να του αλλάξεις ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ.

Πάντως επειδή ακούγονται τα περί ασυμβατότητας, το liteon που αγόρασε παίζει μια χαρά.

Όπως και το nec έπαιζε μια χαρά, μέχρι να τα παίξει.

Αφού το δοκίμασε με διαφορετικά δισκάκια, πιστεύω ότι είναι σαφές το τι φταίει.

Link to comment
Share on other sites

Απλά έλα στην θέση του τεχνικού. Αν βλέπει ότι σε αυτόν δουλεύει τι θα κάνει? Όταν πριν από σένα του έχουν πάει π.χ. 10 άτομα DVDRW ή άλλη συσκευή που απλά δεν ξέρανε να την σετάρουν, δεν θα θεωρήσει ότι και η δικιά σου περίπτωση είναι παρόμοια? " ’λλος ένας άσχετος μου σπατάλησε την ώρα " θα πει... προσθέτοντας ίσως και ένα " ΓΙΩΤΑΑΑΑΑΑ!!! Πιάσε ένα καφέ και για μένα. Ουφ..... κουράστηκα!!! "

Είναι μερικές φορές που θα πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Τυχαίνει. Κανείς δεν φταίει. Ούτε ο τεχνικός ούτε εσύ. Η συσκευή φταίει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Απλά έλα στην θέση του τεχνικού. Αν βλέπει ότι σε αυτόν δουλεύει τι θα κάνει? Όταν πριν από σένα του έχουν πάει π.χ. 10 άτομα DVDRW ή άλλη συσκευή που απλά δεν ξέρανε να την σετάρουν, δεν θα θεωρήσει ότι και η δικιά σου περίπτωση είναι παρόμοια? " ’λλος ένας άσχετος μου σπατάλησε την ώρα " θα πει... προσθέτοντας ίσως και ένα " ΓΙΩΤΑΑΑΑΑΑ!!! Πιάσε ένα καφέ και για μένα. Ουφ..... κουράστηκα!!! "

Είναι μερικές φορές που θα πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Τυχαίνει. Κανείς δεν φταίει. Ούτε ο τεχνικός ούτε εσύ. Η συσκευή φταίει.

Ναι, σε αυτό συμφωνώ, δε σου λέω ότι και εγώ δεν θα έκανα το ίδιο.

Απλά θα έπρεπε σε αυτή την περίπτωση να έχει περισσότερους τεχνικούς ώστε να γίνεται καλύτερος έλεγχος.

Δεν μπορώ να δικαιολογήσω την πολιτική που σε αναγκάζει να κάψεις κάτι για να το αλλάξεις, είναι σπατάλη πόρων.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Δεν μπορώ να δικαιολογήσω την πολιτική που σε αναγκάζει να κάψεις κάτι για να το αλλάξεις, είναι σπατάλη πόρων.

Και όμως Σωτήρη μερικές φορές χρειάζεται γιατί

Δεν θα κάτσει να τρέξει παιχνίδια - 3dmarks ώστε να δει αν η κάρτα πετάει λάθος πολύγωνα

Ούτε θα θα κάνει verify το δισκάκι που έκαψε να δει αν έχει πρόβλημα η εγγραφή

ούτε,ούτε,ούτε,ούτε...

Αυτή την στιγμή έχω ένα 200άρι με 4ΚΒ bad clusters. Δεν ξέρω, μάλλον θα τον πάω έτσι με μια εκτύπωση απο event viewer. Αν όμως μου επιστρέψουν τον ίδιο θα το καρβουνιάσω.

Έχω κουραστεί να πηγαίνω πράγματα με δύσκολά προβλήματα στον εντοπισμό και να παίρνω τα ίδια πίσω οπότε πλέον παίρνω τα μέτρα μου :mad:

:OT: Καλά το *εσατε το θέμα:OT: :p

Link to comment
Share on other sites

Για δίσκο ένα failure από το τεστ της εταιρίας κατασκευής ήταν πάντα αρκετό για όλες τις αλλαγές που έχω κάνει. Αυτό είναι πολύ εύκολο πρόβλημα για να το δει... ΤΟ θέμα είναι με εκείνα τα προβλήματα που δεν βγαίνουν περιοδικά και πρέπει να ελπίζουμε να το βγάλει στον λίγο χρόνο που θα αφιερωσει ο τεχνικός

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από cakrit

Για δίσκο ένα failure από το τεστ της εταιρίας κατασκευής ήταν πάντα αρκετό για όλες τις αλλαγές που έχω κάνει. Αυτό είναι πολύ εύκολο πρόβλημα για να το δει... ΤΟ θέμα είναι με εκείνα τα προβλήματα που δεν βγαίνουν περιοδικά και πρέπει να ελπίζουμε να το βγάλει στον λίγο χρόνο που θα αφιερωσει ο τεχνικός

Ένα δίσκο που είχα πάει με το SMART να λέει ότι είναι στο 63% της υγείας του, μου είπαν οτι ο δίσκος είναι μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Στο ξαναλέω. Όταν το τεστ έχει γίνει με το επίσημο εργαλείο που δίνει η κατασκευάστρια εταιρία του δίσκου και έχει αποτύχει, κανένας τεχνικος δεν μπορεί να σου πει οτι είναι μια χαρά... Κακώς που δεν ζήτησες να μιλήσεις με τον υπευθηνο του καταστήματος... Πες τους και ένα: οκ ρε παιδια θα στείλω μαιλ στην Χ εταιρία να μάθουν τι εξυπηρέτηση προσφαιρεται στα προϊοντα τους... και δες μετά πως θα αντιδράσουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα σε σένα συμβαίνουν?

Εμένα μου άλλαξαν laser εκτυπωτή, σκληρούς δίσκους, επεξεργαστή και κάρτα γραφικών έτσι γιατί δεν μου άρεσαν.

Μέχρι και το UPS που αγόρασα τελευταία, ένα MGE, παρότι δεν είχαν το δικαίωμα αλλαγής, με παίδεψαν λίγο, αλλά τελικά μου το άλλαξαν με ένα APC.

Φυσικά τα προιόντα τα γύριζα πίσω μετά τη δοκιμή αμέσως.

Ειδικά για τον επεξεργαστή, ο λόγος που τον γύρισα ήταν οτι απλά δεν υπερχρόνιζε.

Φυσικά δεν τους το είπα.

Είπα οτι μετάνοιωσα και πήρα στη θέση του μια κάρτα γραφικών.

Μετά την άλλη μέρα αγόρασα και τον επεξεργαστή αλλά κοίταξα να μην είναι ο ίδιος.

Όταν πάω κάτι για RMA κοιτάζω να είμαι σίγουρος οτι πράγματι δεν δουλεύει και εξηγώ με κάθε λεπτομέρεια το πρόβλημα που υπάρχει και με ποιό τρόπο το δοκίμασα.

Και φυσικά είμαι όσο γίνεται ευγενικός και ζητάω την αλλαγή γνωρίζοντας οτι είναι στο χέρι του τεχνικού να με εξυπηρετήσει ή να με ταλαιπωρήσει.

Σε άλλα καταστήματα δεν έχει συζήτηση.

Με πετάνε έξω με τη μία.

Μου λένε ας πρόσεχα.

Ε λοιπόν προτιμάω να αγοράζω από το Πλαίσιο και από κάποιους φίλους στο Γερμανό και στο HAC.

Link to comment
Share on other sites

Εχω κανει και εγώ 1-2 φορές rma . :D και μάλιστα διαμέσω τηλεφώνου μιας και δεν ειμαι απο Αθήνα. Απο e-shop απο Multirama απο Πλαισιο & απο μεμονωμένους πωλητες :D ποτέ δεν ειχα κάποιο πρόβλημα αρκει να μην στείλεις το hardware καβουρδισμένο η να κανεις 2-3 rma cpu μεσα σε κανα μηνα υποστηρίζοντας πως έφταιγε το θερμοσίφωνο για όλα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Οπως λεει και το τοπικ:Βρεθηκα να ακουω για το RMA του Πλαισίου.τι θα βγεί απο εδώ,ναι τα καταστήματα κανουν βλακειες.απλα βαρεθηκα να διαβαζω καθε λιγο και λιγακι γι΄αυτό.Μια αποψη.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.