feanorian82 Απρίλιος 13, 2006 Author #21 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2006 Ρε παιδιά καλά οι ασυμβατότητες. Πρέπει όμως να αλλάξει κάτι για να μιλάμε για αυτές. Το τώρα γράφω και σε 5 λεπτά δεν γράφω νομίζω τα λέει όλα. Τελος πάντων, απλά δεν θέλω να ακούω κόσμο να λέει, "ε καλα από το πλαίσιο είναι, πάω και το αλλάζω". Και σε αυτό που λέει ο Σωτήρης έχει δίκιο. Αν βάλω ανάποδα το molex και το κάψω θα μου το αλλάξουν. Απλά πρέπει να φτάσει κάποιος στο σημείο να το καταστρέφει μόνος του όταν δουλεέυι μερικώς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Απρίλιος 13, 2006 #22 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2006 Αρχική απάντηση από yanniΖητάς από τον τεχνικό να δεχτεί ότι το drive έχει πρόβλημα Δεν νομίζω ότι είναι έτσι, η κατάσταση έχει φτάσει στο να ζητάς από τον τεχνικό να καταφέρει να διαπιστώσει το πρόβλημα. Αν δεν μπορεί να το διαπιστώσει, είναι ακατάλληλος για τη θέση που βρίσκεται, είναι πολύ απλά τα πράγματα.Όταν του λες κάτι συγκεκριμένο, το οποίο έχει 1 τρόπο επίλυσης, κάνεις ένα απλό debugging = trial and error και τέλος. Δε σου ζήτησε κανείς να αποδείξεις την εξίσωση του Schrodinger, ένα άχρηστο drive σου ζήτησε να του αλλάξεις ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ.Πάντως επειδή ακούγονται τα περί ασυμβατότητας, το liteon που αγόρασε παίζει μια χαρά.Όπως και το nec έπαιζε μια χαρά, μέχρι να τα παίξει.Αφού το δοκίμασε με διαφορετικά δισκάκια, πιστεύω ότι είναι σαφές το τι φταίει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Απρίλιος 13, 2006 #23 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2006 Απλά έλα στην θέση του τεχνικού. Αν βλέπει ότι σε αυτόν δουλεύει τι θα κάνει? Όταν πριν από σένα του έχουν πάει π.χ. 10 άτομα DVDRW ή άλλη συσκευή που απλά δεν ξέρανε να την σετάρουν, δεν θα θεωρήσει ότι και η δικιά σου περίπτωση είναι παρόμοια? " ’λλος ένας άσχετος μου σπατάλησε την ώρα " θα πει... προσθέτοντας ίσως και ένα " ΓΙΩΤΑΑΑΑΑΑ!!! Πιάσε ένα καφέ και για μένα. Ουφ..... κουράστηκα!!! "Είναι μερικές φορές που θα πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Τυχαίνει. Κανείς δεν φταίει. Ούτε ο τεχνικός ούτε εσύ. Η συσκευή φταίει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Απρίλιος 13, 2006 #24 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2006 Αρχική απάντηση από yanni Απλά έλα στην θέση του τεχνικού. Αν βλέπει ότι σε αυτόν δουλεύει τι θα κάνει? Όταν πριν από σένα του έχουν πάει π.χ. 10 άτομα DVDRW ή άλλη συσκευή που απλά δεν ξέρανε να την σετάρουν, δεν θα θεωρήσει ότι και η δικιά σου περίπτωση είναι παρόμοια? " ’λλος ένας άσχετος μου σπατάλησε την ώρα " θα πει... προσθέτοντας ίσως και ένα " ΓΙΩΤΑΑΑΑΑΑ!!! Πιάσε ένα καφέ και για μένα. Ουφ..... κουράστηκα!!! "Είναι μερικές φορές που θα πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Τυχαίνει. Κανείς δεν φταίει. Ούτε ο τεχνικός ούτε εσύ. Η συσκευή φταίει. Ναι, σε αυτό συμφωνώ, δε σου λέω ότι και εγώ δεν θα έκανα το ίδιο.Απλά θα έπρεπε σε αυτή την περίπτωση να έχει περισσότερους τεχνικούς ώστε να γίνεται καλύτερος έλεγχος. Δεν μπορώ να δικαιολογήσω την πολιτική που σε αναγκάζει να κάψεις κάτι για να το αλλάξεις, είναι σπατάλη πόρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobig Απρίλιος 13, 2006 #25 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2006 Αρχική απάντηση από sotiris Δεν μπορώ να δικαιολογήσω την πολιτική που σε αναγκάζει να κάψεις κάτι για να το αλλάξεις, είναι σπατάλη πόρων. Και όμως Σωτήρη μερικές φορές χρειάζεται γιατί Δεν θα κάτσει να τρέξει παιχνίδια - 3dmarks ώστε να δει αν η κάρτα πετάει λάθος πολύγωνα Ούτε θα θα κάνει verify το δισκάκι που έκαψε να δει αν έχει πρόβλημα η εγγραφή ούτε,ούτε,ούτε,ούτε... Αυτή την στιγμή έχω ένα 200άρι με 4ΚΒ bad clusters. Δεν ξέρω, μάλλον θα τον πάω έτσι με μια εκτύπωση απο event viewer. Αν όμως μου επιστρέψουν τον ίδιο θα το καρβουνιάσω. Έχω κουραστεί να πηγαίνω πράγματα με δύσκολά προβλήματα στον εντοπισμό και να παίρνω τα ίδια πίσω οπότε πλέον παίρνω τα μέτρα μου :OT: Καλά το *εσατε το θέμα:OT: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cakrit Απρίλιος 14, 2006 #26 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2006 Για δίσκο ένα failure από το τεστ της εταιρίας κατασκευής ήταν πάντα αρκετό για όλες τις αλλαγές που έχω κάνει. Αυτό είναι πολύ εύκολο πρόβλημα για να το δει... ΤΟ θέμα είναι με εκείνα τα προβλήματα που δεν βγαίνουν περιοδικά και πρέπει να ελπίζουμε να το βγάλει στον λίγο χρόνο που θα αφιερωσει ο τεχνικός Link to comment Share on other sites More sharing options...
feanorian82 Απρίλιος 14, 2006 Author #27 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2006 Αρχική απάντηση από cakrit Για δίσκο ένα failure από το τεστ της εταιρίας κατασκευής ήταν πάντα αρκετό για όλες τις αλλαγές που έχω κάνει. Αυτό είναι πολύ εύκολο πρόβλημα για να το δει... ΤΟ θέμα είναι με εκείνα τα προβλήματα που δεν βγαίνουν περιοδικά και πρέπει να ελπίζουμε να το βγάλει στον λίγο χρόνο που θα αφιερωσει ο τεχνικός Ένα δίσκο που είχα πάει με το SMART να λέει ότι είναι στο 63% της υγείας του, μου είπαν οτι ο δίσκος είναι μια χαρά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cakrit Απρίλιος 14, 2006 #28 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2006 Στο ξαναλέω. Όταν το τεστ έχει γίνει με το επίσημο εργαλείο που δίνει η κατασκευάστρια εταιρία του δίσκου και έχει αποτύχει, κανένας τεχνικος δεν μπορεί να σου πει οτι είναι μια χαρά... Κακώς που δεν ζήτησες να μιλήσεις με τον υπευθηνο του καταστήματος... Πες τους και ένα: οκ ρε παιδια θα στείλω μαιλ στην Χ εταιρία να μάθουν τι εξυπηρέτηση προσφαιρεται στα προϊοντα τους... και δες μετά πως θα αντιδράσουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosalice Απρίλιος 14, 2006 #29 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2006 Καλά όλα σε σένα συμβαίνουν?Εμένα μου άλλαξαν laser εκτυπωτή, σκληρούς δίσκους, επεξεργαστή και κάρτα γραφικών έτσι γιατί δεν μου άρεσαν.Μέχρι και το UPS που αγόρασα τελευταία, ένα MGE, παρότι δεν είχαν το δικαίωμα αλλαγής, με παίδεψαν λίγο, αλλά τελικά μου το άλλαξαν με ένα APC.Φυσικά τα προιόντα τα γύριζα πίσω μετά τη δοκιμή αμέσως.Ειδικά για τον επεξεργαστή, ο λόγος που τον γύρισα ήταν οτι απλά δεν υπερχρόνιζε.Φυσικά δεν τους το είπα.Είπα οτι μετάνοιωσα και πήρα στη θέση του μια κάρτα γραφικών.Μετά την άλλη μέρα αγόρασα και τον επεξεργαστή αλλά κοίταξα να μην είναι ο ίδιος.Όταν πάω κάτι για RMA κοιτάζω να είμαι σίγουρος οτι πράγματι δεν δουλεύει και εξηγώ με κάθε λεπτομέρεια το πρόβλημα που υπάρχει και με ποιό τρόπο το δοκίμασα.Και φυσικά είμαι όσο γίνεται ευγενικός και ζητάω την αλλαγή γνωρίζοντας οτι είναι στο χέρι του τεχνικού να με εξυπηρετήσει ή να με ταλαιπωρήσει.Σε άλλα καταστήματα δεν έχει συζήτηση.Με πετάνε έξω με τη μία.Μου λένε ας πρόσεχα.Ε λοιπόν προτιμάω να αγοράζω από το Πλαίσιο και από κάποιους φίλους στο Γερμανό και στο HAC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Απρίλιος 14, 2006 #30 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2006 Εχω κανει και εγώ 1-2 φορές rma . και μάλιστα διαμέσω τηλεφώνου μιας και δεν ειμαι απο Αθήνα. Απο e-shop απο Multirama απο Πλαισιο & απο μεμονωμένους πωλητες ποτέ δεν ειχα κάποιο πρόβλημα αρκει να μην στείλεις το hardware καβουρδισμένο η να κανεις 2-3 rma cpu μεσα σε κανα μηνα υποστηρίζοντας πως έφταιγε το θερμοσίφωνο για όλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
g_0x Απρίλιος 14, 2006 #31 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2006 Οπως λεει και το τοπικ:Βρεθηκα να ακουω για το RMA του Πλαισίου.τι θα βγεί απο εδώ,ναι τα καταστήματα κανουν βλακειες.απλα βαρεθηκα να διαβαζω καθε λιγο και λιγακι γι΄αυτό.Μια αποψη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Απρίλιος 14, 2006 #32 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2006 ζαλιζομαι :confused: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.