nobig Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4, 2006 Είμαι αρχάριος στο Excel και θέλω μια βοηθειούλα. Κρατάω μια μισθοδοσία 4 ατόμων και γράφω σε κελιά ημερομηνία και ημερομήσθιο και σε μια άλλη στήλη αν έχει γίνει πληρωμή. Στο τέλος δε κάθε στήλης έχω ένα sum για να ξέρουμε τι γίνεται με το σύνολο. Αυτό που θέλω να κάνω είναι μια λειτουργία να πηγαίνει στην στήλη που φαίνεται αν έχει γίνει η πληρωμή και να ψάχνει να βρει ένα "ΟΚ" ας πούμε. Αν το βρίσκει θα αφαιρεί το ποσό εκείνης της σειράς απο το σύνολου του συγκεκριμένου ατόμου ώστε να ξέρω που χρωστάω και που όχι. Ελπίζω να έγινε κατανοητός, αν όχι το εξηγώ καλύτερα. Ευπρόσδεκτοι και άλλοι τρόποι
format c: Απρίλιος 4, 2006 #2 Απρίλιος 4, 2006 Για δοκίμασε την εντολή IF:=if(A3="OK";SUM(mplampla-mplampla);SUM(mplampla)
nobig Απρίλιος 4, 2006 Author #3 Απρίλιος 4, 2006 Δεν βοηθάει ιδιαίτερα και θα σου πω γιατίΣε μια στήλη είναι τα ποσά, ας πούμε 30 καταχωρήσεις και δίπλα άλλες 30 καταχωρήσεις αν έχουν πληρωθεί. Θα πρέπει να βάλω 30 τέτοιες εντολές και όσο μεγαλώνει το αρχείο περισσότερες.Σκεφτόμουν για κάποια εντολή-macro που θα κάνει το εξής1. Θα παίρνει την στήλη με με την πληρωμή και θα ψάχνει για ΟΚ2. Αν το βρίσκει πηγαίνει στο απο κάτω κελί3. Βγάζει σύνολο όλα αυτά που ΔΕΝ έχουν ΟΚΑΥτό θα γίνεται για 4 άτομαΗ εντολή IF δεν πετάει μόνο μηνύματα, μπορεί να κάνει και πράξεις; ΑΝ μπορούσαμε να αντικαταστήσουμε το Α8 με κάτι του στυλ Α* έστω να ψάχνει κάθετα όλα τα Α νομίζω θα δουλέψει
format c: Απρίλιος 4, 2006 #4 Απρίλιος 4, 2006 Υπάρχει η Vlookup. Ρίξε μια ματιά.Επιμένω στην IF. Μην ξεχνάς και την αυτόματη συμπλήρωση. Τράβα την κάτω δεξιά γωνία του κάθε κελιού για να συμπληρωθεί η εξίσωση και στα κάτω κελιά.
nobig Απρίλιος 4, 2006 Author #5 Απρίλιος 4, 2006 Με την ΙΦ όντως δουλεύει. Κατάφερα και πρόσθεσα 2 κελιά ψάχνωντας σε ένα 3ο για την λέξη ΟΚ. Θα δω και την Vlookup και αν δεν τα καταφέρω θα επιστρέψω