demizz26 Απρίλιος 2, 2006 #21 Απρίλιος 2, 2006 Φαντάζεστε να κινούμαστε σε αυτό το κτήριο με τα ambient lights και να σκάει μύτη ο κακός!! Τρέλλαααααα!!
GruntGR Απρίλιος 3, 2006 #22 Απρίλιος 3, 2006 Αρχική απάντηση από nobig [Χθες, στις 22:20] :-O :drool: Τα ambient lights και γενικά οι σκιές με την καταστροφή της ζούγκλας. Αν αυτά είναι γραφικά παιχνιδιού και οι δχ10 κάρτες μπορούν να τα αναπαράγουν τότε μιλάμε για τρελό άλμα στο gaming Edit: Ίσως τελικά να είναι in game γραφικά, παρατηρήσατε ότι αλλάζει το LOD στην ζούγκλα; Έρε γλέντια. Ελπίζω να μην χαλάσει το παιχνίδι η ΕΑ Και εγω το παρατηρησα, (στο σημειο που περναει η καμερα πανω απτο νησι ) καπως θα διορθωνεται αυτο απο κανα .ini ;-)
nobig Απρίλιος 3, 2006 #23 Απρίλιος 3, 2006 Αρχική απάντηση από GruntGR Και εγω το παρατηρησα, (στο σημειο που περναει η καμερα πανω απτο νησι ) καπως θα διορθωνεται αυτο απο κανα .ini ;-) Σϊγουρα θα διορθώνεται, το θέμα δεν είναι αυτό όμως. Αν ήταν prerendered γραφικά δεν θα είχε LOD. To κάνει στα σύννεφα, στην πέτρα που κοιτάει στην ζούγκλα και εκεί που καθαρίζει τους στρατιώτες. Εντύπωση μου έκανε ότι το παιχνίδι πήγαινε καλά
GruntGR Απρίλιος 3, 2006 #25 Απρίλιος 3, 2006 τωρα που το καλοσκεφτομαι μπορει να το τρεχανε σε καμια nvidia και εβλεπες αυτην την γραμμη να διαχωριζει τα φυτα ενω περναγε η καμερα απο πανω ειναι παρομοιο με αυτο που βλεπω στο γρασιδι του sims 2(και σε ενα σωρο αλλες περιπτωσεις) αμα δεν εχω high quality mode στους forceware οσο για το αν ετρεχε καλα, απ'το βιντεο ειναι λιγο δυσκολο να κριθει, btw ΔΕΝ ειναι απαραιτητο να εχεις DX10 καρτα και vista, το παιχνιδι θα τρεχει κανονικα και σε dx9 με καποιες ελλειψεις στην αποδοση, για το image quality ΔΕΝ νομιζω να εχει σχεση με το αν θα σηκωνει η καρτα DX10/θα ειναι το dx10 εγκατεστημενο ή οχι Το ζητημα δεν ειναι τι καρτα χρειαζομαστε για να δουμε αυτα τα γραφικα ( του φουστη ολος ο κοσμος εχει dx9 καρτες πλεον, μονο μερικοι που εχουνε ξεμεινει με τις 5χχχ ) αλλα τι μηχανημα και (δυσ)λειτουργικο συστημα χρειαζομαστε για να ειναι playable, ειναι πολυ νωρις ακομα για προβλεψεις :toomuchne
WARRIOR Απρίλιος 7, 2006 #26 Απρίλιος 7, 2006 Φοβερο - απιστευτο .Μπραβο τους .Δεν ξερω αν στο demo βλεπουμε dx10 αλλα αξιζει!!!!
Orbitech Απρίλιος 14, 2006 #27 Απρίλιος 14, 2006 Αρχική απάντηση από GoriLLakoS Eγω λεω πως εναν μηνα μετα τον μαη θα εχουμε νεα καρτα απο την ΑΤι... Ισως να υπαρξει ενα refresh λογω της καθυστερησης του r600 που παει για late 06 ή early 07.. Δεν περιμενω τπτ εντυπωσιακο παντως απο ενα r590 εαν και εφοσον υπαρξει, just a slight bump in core/mem το οποιο για να ειναι ανταγωνιστικο απο πλευρας τιμης αποδοσης με το r580 θα πρεπει να ειναι σε 80nm και low-k.. Αλλιως αν μεινει στα 90 τοτε θα χρειαστει νεο εξωτικο συστημα ψυξης και βλεπω μια gpu στο οριο τιμης της gtx512 οταν ειχε βγει.. My x1900xt with w/c will do me just gine till G80 or r600 Οσον αφορα το game μιλαμε για παιχνιδαρα.. Παραθετω και μια συνεντευξη που λυνει πολλες αποριες.. The game engine is looking fantastic. Are you sticking with PC or would you consider a next-gen console version of Crysis? Cevat Yerli: It's just PC. It crossed our minds, but we're sticking with PC. Of course, we thought about it on PS3, but one thing about our company is that we want to focus, we don't want to do multiple things, we want to do one thing and do it as well as we can. It's a matter of focus, PC is our focus right now, we were born there and we want to showcase what we can do there, before we made any move onto consoles. If there's ever a console version it will be later - if at all. Right now there is no console version whatsoever because we have to showcase what we've learnt from Far Cry. And then in the future? Well, we'll see. How many hours of gameplay are you figuring on? Will it exceed Far Cry's play time? Cevat Yerli: No it's about 10-12 hours, roughly in this range, but remember there's more replayability and every minute has been filled with three to four times more intensity than Far Cry. It's much more compact and more filled with information, it's a more compact ratio - the way it deals with information. Essentially it's a faster game and the replay value of Crysis is about three to four times that of Far Cry, plus there's a huge multiplayer component which is inherently better than Far Cry as well. So the summary is you get about 30-40 hours gameplay experience - if you replay of course - and you also get multiplayer as well. So it'll definitely be worth your money - for sure Will it be playable at E3 and do you have any firm release date yet? Cevat Yerli: It will definitely be playable at E3 and we're shooting for winter 2006 right now. We don't have to wait until Vista ships either. Bernd Diemer Everything you've seen has been running on DX9 and normal hardware you can get in the shops right now. It's all normal spec and doesn't even use a dual processor or anything like that, we don't have any special graphical hardware inside these boxes. However, with DX10 and a dual core CPU, you're going to see something very special indeed. When we compare Far Cry to Crysis we're talking about two to three levels better in terms of generations, but if you compare DX 9 to DX10 it's at least a generation better, so there's a tangible difference, visually as well as from the intensity. Link εδω .. http://www.computerandvideogames.com/interviews/interviews_story.php?id=137279 Focus on pc ..
knight_77 Απρίλιος 14, 2006 #29 Απρίλιος 14, 2006 Μπραβο στην Crytek που επιμενει στα pc.Πολυ καλη συνεντευξη οντως
GruntGR Απρίλιος 14, 2006 #30 Απρίλιος 14, 2006 Αρχική απάντηση από Orbitech [Σήμερα, στις 13:01] Everything you've seen has been running on DX9 and normal hardware you can get in the shops right now. It's all normal spec and doesn't even use a dual processor or anything like that, we don't have any special graphical hardware inside these boxes. However, with DX10 and a dual core CPU, you're going to see something very special indeed. When we compare Far Cry to Crysis we're talking about two to three levels better in terms of generations, but if you compare DX 9 to DX10 it's at least a generation better, so there's a tangible difference, visually as well as from the intensity. Link εδω .. http://www.computerandvideogames.com/interviews/interviews_story.php?id=137279 Focus on pc .. Δεν καταλαβαινω, θα δω κατι παραπανω με dual core και dx10 ή μονο επιδοσεις ? Θα ειναι optimized για dual core ? Δεν ακουγεται ιδαιτερα σαφης ο τυπος ....
Orbitech Απρίλιος 14, 2006 #31 Απρίλιος 14, 2006 Αρχική απάντηση από GruntGR [Σήμερα, στις 15:52] Δεν καταλαβαινω, θα δω κατι παραπανω με dual core και dx10 ή μονο επιδοσεις ? Θα ειναι optimized για dual core ? Δεν ακουγεται ιδαιτερα σαφης ο τυπος .... Για να αναφερει τους dual core προφανως θα ειναι multithreaded το game.. Απο την αλλη το game θα εχει μαλλον d3d9 σκελετο με λιγα d3d10 χαρακτηριστικα που προφανως θα μπορεις να τα ενεργοποιησεις οταν βγουν τα Vista και το API των Vista.... However, with DX10 and a dual core CPU, you're going to see something very special indeed. When we compare Far Cry to Crysis we're talking about two to three levels better in terms of generations, but if you compare DX 9 to DX10 it's at least a generation better, so there's a tangible difference, visually as well as from the intensity. Τωρα τι ακριβως μακαρι να ηξερα
WARRIOR Απρίλιος 16, 2006 #32 Απρίλιος 16, 2006 ποτε κυκλοφορει περιπου και τι hardware απαιτησεις εχει?
Sol Απρίλιος 22, 2006 #33 Απρίλιος 22, 2006 Crysis: new screenshots and preview "The game is currently set for a Q1 2007 release, which means somewhere between 1 January and 31 March, though Crytek has said they do not have to wait for Vista, which won't be available to consumers until January anyway. It seems that while DX10 will add Shader Model 4 effects (assuming you have the next next-generation ATI or NVIDIA hardware that supports it), it won't be a requirement." (www.bit-tech.net) Θελω μια Χ1900ΧΤΧ, ένα conroe και μία 24", πολλά ζητάω?
vaspiou Απρίλιος 24, 2006 #34 Απρίλιος 24, 2006 τι screenshots ειναι αυτα!!! :jump: με κουφαναν τελειως... Παλι μας βαζουν στο "τρυπακι" ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΑ !!! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΥΠΗΘΗΤΕ ΜΑΣ!!! :tomato:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.