stefanos9 Απρίλιος 6, 2006 #21 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Εππ, αλλο 6600 και αλλο χ800. Καμια σχεση και 128/256 bit bus.. Καλα εισαι λεμε !.. http://www.tomshardware.com/2005/07/05/vga_charts_vii/page4.html Η X800pro ριχνει στην 6800gt, συμφωνα με το απο πανω.. Οποτε με την Χ850pro (~ισοδυναμη τηs 6800ultra) σου kαναν και χαρη λολ Παντως χωρις πλακα, ειναι στα ιδια και γρηγοροτερη ακομα και σε 1600x1200 AA/AF, οποτε μην χαλιεσε! Ιδιο σχεδον fillrate εχουν(12xATIcore>16xNvidiacore), ιδιο 256 bus, 12pipes η ΑΤΙ αλλα μεγαλυτερα ΜΗz στο core : X850Pro Fillrate = 12χ500Μhz = 6000 MPixels/s (DEFAULT) 6800gt Fillrate = 16χ350Mhz = 5600 MPixels/s (DEFAULT) X850Pro @16p XTPE Fillrate = 16x540Mhz = 8640 MPixels/s η δικια μου watercooled (χωρις Vmod) = 16 χ 585Μhz (max)= 9360 Mpixels/s !! ME την 6800GT watercooled MAX ειχα 16χ410 = 6560ΜPixels/s (δεν πηγαινε αλλο / το γνωστο μονο power molex / και τα φτυσε τελικα!..) Την ειχα τεσταρει τη Χ850pro πριν την ξεκλειδωσω σε 16pipes. Το μονο που εχει η 6800 παραπανω ειναι το SM3. Εδω μπορεις να τους τη πεις, αλλα.. ΠΧ εμενα δεν με πειραζει, γιατι δεν ειχα δει ουσιαστικες διαφορες στην 6800 υλοποιηση και εριχνε απιστευτα το framerate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frap Απρίλιος 6, 2006 #22 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Ένα τηλέφωνο στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ή σε κάποια καταναλωτική οργάνωση πολλές φορές βοηθά πολύ...Απ΄οσο γνωρίζω, οφείλει να αντικαταστήσει με ισοδύναμο ή καλύτερο (όχι αξίας αλλά δυνατοτήτων) ή αν δεν μπορεί, οφείλει να αποζημιώσει με ΟΛΟΚΛΗΡΟ το αρχικό ποσό της αγοράς... Και αποζημίωση σημαίνει μετρητά, όχι πιστωτικό (στα δεσμεύω τα λεφτά... μην πας αλλού να το πάρεις)Γι'αυτό προτιμάτε να πληρώνετε με πιστωτικές. Και τα χρήματά σας πίσω θα πάρετε σε μια διακαιολογημένη αμφισβήτηση συναλαγής και αυτούς τους "τσούζει" περισσότερο η κουβέντα με την Visa.Άει στο καλό, παράγινε αυτό το κακό...-Κ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Απρίλιος 6, 2006 #23 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Α να αποζημιώσει με ΟΛΟΚΛΗΡΟ το αρχικό ποσό της αγοράς.-Κ. Αυτό δεν ισχύει εκτός αν ήταν εξαρχής προβληματικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefanos9 Απρίλιος 6, 2006 #24 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 οφείλει να αντικαταστήσει με ισοδύναμο ή καλύτερο (όχι αξίας αλλά δυνατοτήτων) Και αυτο εκανε..(τυχαιως η οχι ..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Απρίλιος 6, 2006 #25 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Αν θεωρήσουμε ότι όσα αναφέρει το pixmania είναι αληθή, σύμφωνα με ευρωπαϊκή οδηγία θα πρέπει να ισχύουν πάνω κάτω αυτά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frap Απρίλιος 6, 2006 #26 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Δυστυχώς η οδηγία της ΕΕ (99/44/ΕΚ της 25ης Μαΐου 1999) που αναφέρεται στους όρους της Pixmania δεν περιέχει ρητά τις απολύτως βασικές υποχρεώσεις που έχει ο πωλητής έναντι του αγοραστή σε θέματα εγγύησης.Έψαξα και την ΓΓ Καταναλωτή, τίποτε... τι στο καλό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Απρίλιος 6, 2006 #27 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις 12:57] Αν θεωρήσουμε ότι όσα αναφέρει το pixmania είναι αληθή, σύμφωνα με ευρωπαϊκή οδηγία θα πρέπει να ισχύουν πάνω κάτω αυτά. Yep Το μόνο που δεν είναι σύμφωνο είναι η υποχρέωση για το πιστωτικό στο ίδιο κατάστημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Απρίλιος 6, 2006 #28 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Αυτό που δεν ξέρω tristeno είναι το αν "οδηγία" σημαίνει υποχρεωτική συμμόρφωση.Ξέρεις τίποτα πάνω σε αυτό ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobig Απρίλιος 6, 2006 Author #29 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από stefanos9 Εππ, αλλο 6600 και αλλο χ800. Καμια σχεση και 128/256 bit bus.. Καλα εισαι λεμε !.. http://www.tomshardware.com/2005/07/05/vga_charts_vii/page4.html Η X800pro ριχνει στην 6800gt, συμφωνα με το απο πανω.. Οποτε με την Χ850pro (~ισοδυναμη τηs 6800ultra) σου kαναν και χαρη λολ ..... Εγω για τον α-β λόγο θέλω την ίδια, επειδή παίζω μόνο με Opengl επειδή δουλεύω επαγγελματικές εφαρμογές opengl και επειδή τέλος πάντων είχα πληρώσει αυτή. Δεν μπορεί να έρχεται και να με υποχρεώνει να πάρω κάτι το οποίο δεν θέλω και να μου λέει αλλιώς πήγαινε με δικαστικώς. Επίσης δεν είναι υποχρεωμένος ο καθένας να προσπαθεί να μοντάρει για να το κάνει καλύτερο Η κατάσταση αυτή δεν έχει συνέβει σε εμένα αλλά σε ένα πολύ φίλο μου. Το προηγούμενο με την 6800 και την 6600 το έφερα σαν παράδειγμα, διάβαζε καλύτερα τα ποστ Φιλικά @frap και εγω έτσι ξέρω ότι γίνεται, προιόν ίδιων δυνατοτήτων ή λεφτά στο χέρι κύριος, τι να το κάνω το πιστωτικό αυτό με την πιστωτική πως θα το κάνεις. Υποτίθεται πως παίρνεις την κάρτα και σου βγάζει πρόβλημα μετά απο καιρό όχι αμέσως. Πως θα κάνεις μετά απο 1 χρόνο αμφισβήτηση συναλλαγής;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 6, 2006 #30 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 http://www.efpolis.gr/content/qdetails.asp?catid=56&offset=15&faqID=320http://www.efpolis.gr/content/qdetails.asp?catid=56&offset=15&faqID=321θα ψάξω να ξαναβρώ μια σελίδα με οδηγίες σχετικα με τις εγγυήσεις ηλεκτρονικών Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobig Απρίλιος 6, 2006 Author #31 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Σκοτεινέ αυτό που λέει στο πρώτο λινκ είναι και το πιο λογικό αλλά σιγά το e-shop και κάθε μαγαζάκι που την είδε μεγάλο μην κρατήσει 3-5 κάρτες στοκ.:OT: Πριν 2 χρόνια χρειάστηκα τα γνήσια λαμπάκια για τον φωτισμό ταμπλό απο κορόλα του 89 και τα βρήκα ρε φίλε. Μου είπαν θέλουμε 1 μέρα για να τα φέρουμε απο την κεντρική αποθήκη και τα έφεραν:OT: Για εμένα αυτό είναι υποστήριξη και όχι μόνο Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 6, 2006 #32 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 αν δεν έχει κάρτα απαίτησε τα λεφτά το έχω δει το έργο,και τα λεφτά τα πήρα κιόλας Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 6, 2006 #33 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 http://www.anew.gr/dreams/article.php?aid=19&σκρόλαρε κάτω και πάρε κανα τηλ....να ενημερωθείςμήπως να κάναμε ένα sticky thread με τα Δικαιώματα μας??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobig Απρίλιος 6, 2006 Author #34 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Ασε φίλε αργά τώρα, πήρε την ΑΤΙ για να τελειώσει το θέμα. Είχαν απαίτηση κι' ολλας να δώσουν πιστωτικό με 280 απο την στιγμή που δεν είχαν την ίδια. Καλή η ιδέα για sticky γιατί πολύ μ@λάκες μας πιάνουν & έχει παραγίνει το κακό. Ε ρε LADA που τους χρειάζεται να περάσει μια βόλτα μέσα απο την βιτρίναΕδιτ: απο περιέργεια τα λεφτά τα πήρες στο ακέραιο και απο ποιό κατάστημα; Αν δεν θέλεις δημοσίως στείλε σε πμ σε παρακαλώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 6, 2006 #35 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Touch Down....παρακαλώ ανατρέξτε στο μέσο της σελίδας!!!!παράγραφος 4!εκεί είναι όλα τα λεφτάhttp://www.kepka.org/Grk/Lgs/Legislation/2251.HTM#5ανανέωση εγγύσης.....πόσα μαγαζιά το κάνουν?και πόσα σας εχουν βγάλει εκτός εγγύησεις σε πιθανές αντικαταστάσεις προιόντων?δήθεν πρέπει να συνδεθεί το serial number του νέου προιόντος με το υπόλοιπο της εγγύησης... Ποιο υπόλοιπο?το νέο προιόν έχει συνοδεύεται από νέα εγγύηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
nobig Απρίλιος 6, 2006 Author #36 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 Αρχική απάντηση από nobigΣτα δικαιώμα καταναλωτή αναφέρει: ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ή αναστροφή της πώλησης. Επίσης η εγγύηση μετράει απο την αρχή.Πες τε μου τι απο αυτά γίνεται; http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=13652&m=D04&aa=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Απρίλιος 6, 2006 #37 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 http://www.consumerdirect.gov.uk/your-rights/fs_c04.shtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Απρίλιος 6, 2006 #38 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 * Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτομάτως ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.Πρέπει να το αναφέρει ρητά στην εγγύηση. Αν προσέξετε σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές προσφέρουν Περιορισμένη Εγγύηση (Limited warranty) που σημαίνει ότι η εγγύηση ΔΕΝ ανανεώνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 6, 2006 #39 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 το βραδάκι αν έχετε ποστάρει κι άλλα παρόμοια λέω να το κάνω split με τίτλο Δικαιώματα/Υποχρεώσεις Πωλητών & Αγοραστών Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 6, 2006 #40 Κοινοποίηση Απρίλιος 6, 2006 γράφεις greenglish αλλα κάνεις copy paste ελληνικα?το Λάθος δε με καλύπτει εγώ αναφέρω νόμο απάντησε τεκμηριωμένα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.