Jump to content



αντικατάσταση 6800Gt με x850 σόνυ και καλά


nobig

Recommended Posts

Συμφορουμήτες τα φώτα σας. Ένας φίλος μου πήγε την κάρτα του σε γνωστό μαγαζί ονλινε με πρόβλημα, μετά απο 2 βδομάδες υπομονή του είπανε δεν έχουμε στοκ αλλά είτε θα διαλέξετε κάτι απο την σελίδα μας που κυκλοφορεί σε AGP είτε θα περιμένετε 2 μήνες να πάει η καρτούλα στην taiwan να έρθει καινούργιο. Τι λεν τα ζώα ρεεεεεε

Με λίγα λόγια στον κατάλογο έχουν μείνει κάτι ψόφιες χ850 με 12 πίπες και η μόνη 6800gt που υπάρχει του λένε δεν είναι διαθέσημη. Αυτο δεν συκώνει πιστωτικό απο την στιγμή που δεν έχουν κάτι με ίδιες επιδόσεις και του πασάρουν κάτι με αρκετά χειρότερες; Τι ενναλακτικές υπάρχουν;

’σχετο κάποιος είχε γράψει για κάποιο site που έκανες συγκρίνεις 3d chipsets, το ξέρει κανείς; Δεν μπορώ να το βρω πουθενά!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Το θέμα είναι να μην το πάμε έτσι, ούτε γνωρίζω αν θέλει ο φίλος μου να μπει στην διαδικασία ξεκλειδώματος και σίγουρα δεν έχει 100% επιτυχία

Μιλάω για αυτές τις κάρτες

http://www.e-shop.gr/search_per.phtml?offset=50&category=%CA%C1%D1%D4%C1%2520%C3%D1%C1%D6%C9%CA%D9%CD&category2=AGP

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nobig [Σήμερα, στις 17:57]

Το θέμα είναι να μην το πάμε έτσι, ούτε γνωρίζω αν θέλει ο φίλος μου να μπει στην διαδικασία ξεκλειδώματος και σίγουρα δεν έχει 100% επιτυχία

Μιλάω για αυτές τις κάρτες

http://www.e-shop.gr/search_per.phtml?offset=50&category=%CA%C1%D1%D4%C1%2520%C3%D1%C1%D6%C9%CA%D9%CD&category2=AGP

Καλα ειχει απολυτο δικιο.6800 χαλασε 6800 πρεπει να σου δωσουν.Αλλα σε τετοιες περιπτωσεις τι μπορεις να κανιες???Να περιμενεις 2 μηνες????Μεγαλη μ@λ@κι@ αυτο που κανουν......

Link to comment
Share on other sites

Να πάρει ο φίλος σου στο εν λόγο "μαγαζί" και να απαιτήσει πιστωτικό... σοι και καλά να την αλλάξουν με άλλη καρτα... τι θα πει δεν έχει και θα περιμένει 2 μήνες...δεν έχεις κύριε? τα λεφτά που μου αναλογούν παρακαλω..

:mad:

Link to comment
Share on other sites

το ίδιο πρόβλημα έχω και γω μεγάλε αλλά τίποτα δεν μπορώ να κάνω.. από 1η του μηνός την έχω στήλη και τίποτα δεν γίνετε τους είπα να πάω και γω για κάποιο άλλο μοντέλο που υπάρχει στην ιστοσελίδα τους και να πληρώσω την διάφορα (στην αρχή δέχτηκαν) αλλά μετα τίποτα, στα τέτοια τους με γράψαμε ’ντε τώρα να περιμένω ακόμα ένα μηνά μέχρι να έρθει από το εργοστάσιο καινούργια κάρτα γραφικών Πάντως εσύ δοκίμασε ακόμα και χ850pro αν δώσουν του φίλου σου πες του να δεχτεί

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω ,κάνουμε χωριστό πόστ που ο καθένας να λέει τη διαμαρτυρία του?Όχι περιττά σχόλια και spamming.Και να δούμε τι θα κάνουμε με δαυτούς που έγιναν μεγάλοι και το σέρβις τους παρέμεινε μικρό.

Link to comment
Share on other sites

Χαχ. Βλεπω το εχουμε παθει αρκετοι αυτο...

Και εγω αλλαξα RMA μια 6800gt, με μια Sapphire X850pro AGP VIVO στο μαγαζι αυτο !!!....

Μετα απο πολυ #@$, πηρα το "ρισκο", γιατι βαριομουνα τα περετερω, μπορει να ξεκλειδωνε και αντε γεια !,

και αν οχι, οκ στα ιδια σχεδον -ακομα και γρηγοροτερη η χ850προ, τοτε δεν το ηξερα.

Βεβαια η δικια μου εγινε 16 pipes Χ850XTPE .....:jump:

http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=22100

Και η HIS πρεπει λογικα να ξεκλειδωνει...

Link to comment
Share on other sites

Μην το βλέπεται έτσι επειδή εμείς ασχολούμαστε και τσιγκλάμε το hardware μας, πολλοί χρήστες θέλουν κάτι να το βάλουν πάνω και απλά να παίξει χωρίς πολλά πολλά. Αν τώρα εσυ έχεις πληρώσει για κάτι και σε αναγκάζουν με λίγα λόγια να πάρεις κάτι κατώτερο είναι καραγκιοζιά μεγάλη. Να κόψουν το σβέρκο τους να βρούν ίδια ή αν δεν έχουν κάτι καλύτερο να δώσουν να δώσουν χρήματα πίσω

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβες, το μαγαζι υποστιριζει οτι η Χ850pro (12p) ειναι στα ιδια και ανωτερη.

Απο εκει ξεκινανε ολα..

Τους εκατσε?, τους βολευει?, παντως δεν ειναι ακυρο.

Και ειναι λιγο...

to sm3 τωρα που εχει η 6800gt ειναι αλλη ιστορια και φιλοσοφικη συζητηση..:magic:

Link to comment
Share on other sites

To μαγαζι...και καθε μαγαζι....δεν βλεπει τα pipes τα μηζ και οτι δηποτε αλλη βλακεια κοιταμε εμεις....το μαγαζι κοιταει το ποσο καινουρια ειναι και το κοστος της και συγκρινει....

Σιγα μην ασχολοιθουν με τις ποσες πιπες εχει...Η λογικη ειναι ''Το ενα ειναι το κορυφαιο μοντελο απο την μια εταιρια, το αλλο απο την αλλη, αρα ειναι ισαξια....''

Link to comment
Share on other sites

Τελική κατάληξη του θέματος μετά απο τόσες βδομάδες;;;

Η παίρνετε κύριε την κάρτα που σαν δίνουμε ή πιστωτικό 280 απο 401 ή μας πάτε δικαστικώς.

Αναγκάστηκε το παιδί και πήρε την κάρτα, τι να κάνει;

Ένα μεγάλο μπράβο στο e-shop για την σπουδαία εξυπηρέτηση απέναντι στους πελάτες του, αυτό θα πει σεβασμός...

Απο εμένα έχει φάει μαύρο, καλύτερα να δίνω στο πλαίσιο και κάθε πλαίσιο +30-40 αλλά να ξέρω ότι δεν θα με μαμάνε 3 εβδομάδες+

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να το εχω ψαξει, νομιζω πρεπει να ειναι.

Το Depriciation rate ισχυει παντου (-% ανα χρονο), απο αυτοκινητα μεχρι στραγγαλια...

Τωρα εδω δεν ειναι ανα χρονο βεβαια...!

Επισης οταν ενα προιον γινεται MD (manufactured discontinued) μπορει να χασει ακομα και 70% νομιζω..

Link to comment
Share on other sites

Ισχύει νομικά. Το μόνο που είναι γκρι είναι το διάστημα μετά από το οποίο ένα αντικείμενο θεωρείται ότι έχει χάσει την αξία του, που στο hardware έχει διαμορφωθεί στα 2-3 χρόνια στην καλύτερη περίπτωση. Αν έχεις αγοράσει κάτι δηλαδή 1000 και μετά από χρόνο σου χαλάσει, τότε αν δεν υπάρχει το ίδιο για αντικατάσταση μπορούν να σου δώσουν κάτι ισοδύναμο ή πιστωτικό στο 50-65% της αρχικής αξίας.

Link to comment
Share on other sites

Για καθήστε ρε παιδιά κάποιος με 6800 agp που του χαλάει την πάει πίσω και περιμένει αντικατάσταση με προιόνισοδύναμης αξίας, λογικό δεν ακούγεται. Αν δηλαδή έχει τελειώσει το στοκ στο κατάστημα και του έχουν μείνει 6600 θα μου πει ή θα πάρεις αυτή η 100 πιστωτικό;; Μην τρελαθούμε; Το αυτοκίνητο είναι άλλο πράμα, αν χαλάσει κάτι και είναι εντός εγγύησης απλά σου το αλλάζουν. Εσυ αν είχες ένα audi A3 2T και καιγόταν ο κινητήρας θα ανεχώσουν να σου βάζουν τον 1.6;, στο hardware απλά δεν συμφέρει να αλλάξεις κάτι γι'αυτο κάνουν αντικατάσταση.

Το ρεζουμέ για να μην το παιδεύουμε είναι η απαράδεκτη αντιμετώπιση. Κύριε μου χάλασε η α κάρτα, κόψε τον σβέρκο σου και βρες μου ίδια α κάρτα ή κάτι καλύτερο.

Στα δικαιώμα καταναλωτή αναφέρει: ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ή αναστροφή της πώλησης. Επίσης η εγγύηση μετράει απο την αρχή.

Πες τε μου τι απο αυτά γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.