ShadowRunner Νοέμβριος 4, 2007 #781 Νοέμβριος 4, 2007 Και εγώ νομίζω ότι συμβαίνει αυτό που είπε ο gbak, κάπως έτσι μπορούν και τεστάρουν αυτοί. Αν και νομίζω αυτοί πέρνουν ο καθένας απο ένα κομμάτι κώδικα και το κάνουν compile και βλέπουν την δυναμική. Στο τέλος ενώνουν τον κώδικα και το τρέχουν τεστ όλο σε διάφορα μηχανήματα και βλέπουν... Λέω εγώ τώρα..
gbak Νοέμβριος 4, 2007 #783 Νοέμβριος 4, 2007 Παράθεση Αρχική απάντηση από Hohenstaufen [Σήμερα, στις 14:38] Έ νομίζω με αυτό το χρέπι κάτι θα βλέπουν και αυτοί.... http://www.nvidia.com/page/quadroplex.html ετοιμος ειμαι...
Hohenstaufen Νοέμβριος 4, 2007 #784 Νοέμβριος 4, 2007 Παράθεση Αρχική απάντηση από anthis [Σήμερα, στις 14:42] Ειδικα το model S4. . ! OMG:hehe: Τον έχω με την ΗΔ2900 μου Αχαχχααχχαχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :tomato:
perp Νοέμβριος 4, 2007 #785 Νοέμβριος 4, 2007 Δεν ξέρω για σας dudes... αλλά εγώ όταν ποστάρω σε ενα thread είτε το διαβάζω απο την αρχή είτε τουλάχιστον διαβάζω αυτά που "εχασα" και έχουν ποστάρει οι υπόλοιποι για να υπάρχει και μια λογική συνέχεια σε αυτά που γραφώ.... μην δημιουργούμε και εντυπώσεις απο το πουθενά....πριν 2-3 σελίδες το αναφέρε ο gbak.... http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=620955#post620955Το Crysis ειναι πανω απο ολα project.... Και ως project εχει κομμάτια.... και καθε κομμάτι το έχει μια ομάδα.... κάπως ετσι στηνονται όλα...EDIT: Τελικά εχει καταφέρει κανεις να μπει online στους ΒΕΤΑ servers?
mariosalice Νοέμβριος 4, 2007 #786 Νοέμβριος 4, 2007 Σε γράφημα τα αποτελέσματα του Crysis timedemo bench σε DX10 very high. Οι μετρήσες έγιναν με Ε6700@3.38GHz και την 8800GTX@default σε Asus Striker. Λειτουργικό: Windows Vista 64 Οδηγοί: Nvidia WHQL 163.69. Ρυθμίσεις στο Crysis: Very High, Antialiasing off. Η ρύθμιση των οδηγών έγινε με την εξής σειρά. - Adjust Image Setting with Preview - Use my preference emphasizing Performance (save) - Manage 3D settings - texture filter quality: high performance (save) - Adjust Image Setting with Preview - Let the 3D application decide (save and exit). Το τελικό αποτέλεσμα των επί μέρους ρυθμίσεων είναι πάντα το ίδιο, με ότι ρυθμίσεις και αν ξεκινήσουμε. Πάντως η μεγαλύτερη διαφορά είναι περίπου στο 1+ FPS από την γρηγορότερη μέχρι την πλέον quality επιλογή. Ανάλογα με τις διαστάσεις της οθόνης (16:10, 3:4 κτλ.) οι αναλύσεις απεικονίζονται με διαφορετικά χρώματα. Οι πιο κατάλληλες αναλύσεις για wide screen 16:10, για παράδειγμα έχουν πράσινο χρώμα.
perp Νοέμβριος 4, 2007 #787 Νοέμβριος 4, 2007 Αυτα τα "R=1,33", "R=1,60" κτλ τι ρόλο βαράνε? EDIT: άκυρο...RATIO.... είπα και εγω....
Bigi Νοέμβριος 4, 2007 #788 Νοέμβριος 4, 2007 Εμένα μου βγάνει artifacts και στο παιχνίδι και στο bench. Όταν κοιτάξω αλλού όμως και στη συνέχεια ξανακοιτάξω στο σημείο που είχε την παραμόρφωση, αυτή εξαφανίζεται.Και οι επιδόσεις που πιάνει ώρες ώρες μου φαίνονται χαμηλές.Η κάρτα πάντως δεν είναι προβληματική (τουλάχιστον μέχρι τώρα πουθενά δεν είχε πρόβλημα). Πάντως πολύ λεπτομέρεια στα πρόσωπα, όπως το διαφημίζαν.Εκείνοι οι μαύροι μες την ουλή είναι.Τι διάολο δε βάναν αλοιφές μικροί;
perp Νοέμβριος 4, 2007 #789 Νοέμβριος 4, 2007 Με ποια κάρτα εισαι ρε Bigi?BTW κάνα παλικάρι να μας πεις εντυπώσεις με την 8800GT με screenshots στο demo?? 1000 ατομα την πήρανε αλλα κανεις δεν το εχει τρέξει?
Bigi Νοέμβριος 4, 2007 #790 Νοέμβριος 4, 2007 xfx 8800gts 320.Κανα 3ρι σελίδες πριν είχα ποστάρει και αποτελέσματα από το bench.Κάπου 12-13 σε high με τις σκιές σε medium.
sstav Νοέμβριος 4, 2007 #791 Νοέμβριος 4, 2007 Παράθεση Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 21:11] Με ποια κάρτα εισαι ρε Bigi? BTW κάνα παλικάρι να μας πεις εντυπώσεις με την 8800GT με screenshots στο demo?? 1000 ατομα την πήρανε αλλα κανεις δεν το εχει τρέξει? ΜΕ Vista32, 1680x1050, high, 8800GT (default) & Q6600 στα 3,4 Τ
VIL Νοέμβριος 4, 2007 #792 Νοέμβριος 4, 2007 Παράθεση Αρχική απάντηση από Bigi Εμένα μου βγάνει artifacts και στο παιχνίδι και στο bench. Όταν κοιτάξω αλλού όμως και στη συνέχεια ξανακοιτάξω στο σημείο που είχε την παραμόρφωση, αυτή εξαφανίζεται.Και οι επιδόσεις που πιάνει ώρες ώρες μου φαίνονται χαμηλές.Η κάρτα πάντως δεν είναι προβληματική (τουλάχιστον μέχρι τώρα πουθενά δεν είχε πρόβλημα). Θηρία τα άρτιφακτς. Κοίταξε λίγο το O/C σου.:magic:
Bigi Νοέμβριος 4, 2007 #793 Νοέμβριος 4, 2007 Δεν είναι κλοκαρισμένη η κάρτα.Μια φορά μόνο έχει κλοκαριστεί στο dmark06 για να δω από περιέργεια πόσο καλύτερα μπορεί να πάει.Τον υπόλοιπο καιρό για το λίγο που έχει δουλέψει ήταν όπως την έκανε η μάνα της.
astrolabos Νοέμβριος 4, 2007 #794 Νοέμβριος 4, 2007 http://duggmirror.com/pc_games/5120x3200_screens_in_Crysis_OMG/
ea6gka Νοέμβριος 5, 2007 #795 Νοέμβριος 5, 2007 http://www.elitebastards.com/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=487&Itemid=29
NoDsl Νοέμβριος 5, 2007 #796 Νοέμβριος 5, 2007 και ένα videάκι για τους παραπονιάρηδες. http://rapidshare.com/files/67505993/crysis_gpu_hd.mp4.html λολ μολισ παρατήρησα οτι στο τέλος έχει artifacts αλλά είναι τραβηγμένο με ΑΤi γι'αυτό. Βαριέμαι να το ξανανεβάσω.
perp Νοέμβριος 5, 2007 #797 Νοέμβριος 5, 2007 Παράθεση Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 03:05] http://www.elitebastards.com/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=487&Itemid=29 Καλα πολυ ενδιαφέρον το conclusion.... But, regardless of this, there are two important points to take away from this article. Firstly, to enjoy the Crysis single-player demo in its full glory on NVIDIA's GeForce 8 hardware, you'll need to either drop to an older driver version than the ForceWare 169.0x releases, or rename the crysis.exe in your game folder to something else (not the name of another game) to remove the offending broken optimisation, and thus allow in-game water reflections to be rendered correctly. Secondly, if you've read any reviews of NVIDIA graphics boards using this combination of driver release and the Crysis single-player demo, you should be aware that any performance metrics shown are quite likely to be inaccurate and slightly inflated. @ sstav Ρε μαν..... θα μας τρελάνεις εσυ? τι νουμερα ειναι αυτα? οχι τίποτα αλλο αλλα αν ειναι να ακυρώσω την GT και ξανατσιμπαω την ULTRA.... BTW Με τι drivers εισαι εκει? Εντάξει είπαμε οτι κοβουν τα vista αλλα με αυτα που ανέβασες παίζει να σε μηνύσει η NV για δυσφήμηση νέου προιόντος....
mariosalice Νοέμβριος 5, 2007 #798 Νοέμβριος 5, 2007 Το Crysis βάζει στα Vista ένα link στα Games, όπου με δεξί κλικ μπορούμε να τρέξουμε την DX10 ή την DX9 έκδοση. Αυτό γίνεται και μέσα από εντολή βάζοντας το -DX10 ή το -DX9 στο τέλος. Η εντολή μπαίνει και στα .bat αρχεία που τρέχουμε για bench. Οι μετρήσεις σε High έγιναν με τις παραμέτρους που αναφέρονται στο προηγούμενο σχετικό ποστ. Resolution DX9 DX10 High FPS0800x0600 (R=1,33) 46,63 43,30960x0600 (R=1,60) 45,32 40,461024x0768 (R=1,33) 43,02 39,661152x0864 (R=1,33) 35,68 36,111280x0768 (R=1,67) 34,73 34,331280x0800 (R=1,60) 37,57 341280x0960 (R=1,33) 33,29 32,211280x1024 (R=1,25) 34,74 31,471600x1200 (R=1,33) 22,93 24,271680x1050 (R=1,60) 24,75 24,681920x1200 (R=1,60) 19,93 20,66
Maximus Νοέμβριος 5, 2007 #799 Νοέμβριος 5, 2007 Παράθεση Αρχική απάντηση από astrolabos http://duggmirror.com/pc_games/5120x3200_screens_in_Crysis_OMG/ Κύριε Τζακ, μπας και τις έχετε αποθηκεύσει πουθενά γιατί δε μου εμφανίζει καμία πλην των πρώτων δύο?
sstav Νοέμβριος 5, 2007 #800 Νοέμβριος 5, 2007 Μάριε και γω έβαλα απευθείας τους 04.....δεν ξέρω αν κλέβουν όπως λές αλλά ψιλιαπογοητεύτηκα από το τι βλέπω εγώ και τι φαίνεται στα reviews του tomshardware... Να βάλω τους Nvidia WHQL 163.69 καλύτερα (Υποστηρίζουν την GT;; Θα δοκιμάσω με Ρυθμίσεις στο Crysis: High, Antialiasing off. - Adjust Image Setting with Preview - Use my preference emphasizing Performance (save) - Manage 3D settings - texture filter quality: high performance (save) - Adjust Image Setting with Preview - Let the 3D application decide (save and exit).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now