Jump to content



Crysis


knight_77

Recommended Posts

Ρε dudes το έχετε κάνει μπεντσ-ο-θρέντ να πούμε εδώ πέρα....Κάντε να πούμε ένα άλλο θρέντ και γεμίστε το.....

Κάθε φορά που μπαίνω όλο μάυρες οθόνες βλέπω με άσπρα γραμματάκια, Θα ξεχάσω πως είναι το παιχνίδι σε λίγο έτσι όπως το πάτε....μαμώτεν σας:p :P :tomato: :tomato:

Link to comment
Share on other sites

Ειναι παγκόσμια πρωτοτυπία ρε συ Hohenstaufen.... τόσες μέρες μόνο εδώ βλέπω να ασχολουμαστε με αυτο το θέμα... μην κάνω διαφήμιση τώρα αλλα σε ξένα fora το έχουν ξεπεράσει προ πολλού το συγκεκριμένο issue.... εμεις εδώ εχουμε κολλήσει... και εν τέλει 2-3 ακομα θα το αγοράσουν το οριτζιναλ Crysis την βλέπω την δουλειά... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 18:56]

Ειναι παγκόσμια πρωτοτυπία ρε συ Hohenstaufen.... τόσες μέρες μόνο εδώ βλέπω να ασχολουμαστε με αυτο το θέμα... μην κάνω διαφήμιση τώρα αλλα σε ξένα fora το έχουν ξεπεράσει προ πολλού το συγκεκριμένο issue.... εμεις εδώ εχουμε κολλήσει... και εν τέλει 2-3 ακομα θα το αγοράσουν το οριτζιναλ Crysis την βλέπω την δουλειά... ;)

Αφού είμαστε κάγκουρες εδω πέρα...

Link to comment
Share on other sites

Με 30FPS παίζεται υπέροχα το παιχνίδι.

Το όριο κατά τη γνώμη μου είναι τα 25FPS.

Τελικά βρίσκω εξαιρετική τη μηχανή του Crysis.

Το demo είναι πολύ δεμένο.

Νομίζω ότι το πρόβλημα το έχουν πλέον τα Vista, η Nvidia, η ATI κτλ. που πρέπει να υποστηρίξουν καλύτερα το DX10, ώστε να φτάσει στα επίπεδα που διαφήμιζε για χρόνια η M$.

Ο καιρός έφτασε.

Το Crysis φαίνεται να είναι ένα πραγματικό DX10 παιχνίδι.

Είναι ήδη εδώ και το βλέπουμε.

Οι υποσχέσεις της M$ δεν βλέπουμε να υλοποιούνται.

Και λέω τώρα εγώ ο καχύποπτος.

Λογικά ένα DX10 παιχνίδι θα έπρεπε να έχει από τη μάνα του multi GPU υποστήριξη.

Τι παίζεται και δεν τη βλέπουμε?

Φταίνε τα Vista που δεν έχουν VDDM 2.1?

Μήπως απαιτείται ειδικός προγραμματισμός στα DX10 παιχνίδια για υποστήριξη στις SLI και CF μητρικές?

Πρώτη φορά βλέπω παιχνίδι DX που να μην υποστηρίζει SLI.

Ακόμα και προγενέστερα του SLI παιχνίδια, με διάφορους τρόπους έπαιρναν από λίγα έως πολλά FPS.

Γιατί άραγε έχω την εντύπωση ότι αν υπήρχε εδώ και τώρα το VDDM 2.1 και βάζαμε δύο 8800GTX σε μια Χ38 μητρική θα είχαμε παραπάνω επιδόσεις στο Crysis? ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 01:50]

http://www.gamespot.com/features/6182140/index.html?tag=topslot;title;1

Πάλιωσε ρε συ αυτό.... :p

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 02:23]

Με 30FPS παίζεται υπέροχα το παιχνίδι.

Το όριο κατά τη γνώμη μου είναι τα 25FPS.

Τελικά βρίσκω εξαιρετική τη μηχανή του Crysis.

Το demo είναι πολύ δεμένο.

Νομίζω ότι το πρόβλημα το έχουν πλέον τα Vista, η Nvidia, η ATI κτλ. που πρέπει να υποστηρίξουν καλύτερα το DX10, ώστε να φτάσει στα επίπεδα που διαφήμιζε για χρόνια η M$.

Ο καιρός έφτασε.

Το Crysis φαίνεται να είναι ένα πραγματικό DX10 παιχνίδι.

Είναι ήδη εδώ και το βλέπουμε.

Οι υποσχέσεις της M$ δεν βλέπουμε να υλοποιούνται.

Και λέω τώρα εγώ ο καχύποπτος.

Λογικά ένα DX10 παιχνίδι θα έπρεπε να έχει από τη μάνα του multi GPU υποστήριξη.

Τι παίζεται και δεν τη βλέπουμε?

Μήπως κόβεται η υποστήριξη από το Crysis ή και τους οδηγούς, για να υπάρχει αποκλειστικότητα στις SLI και CF μητρικές?

Μήπως αν βάζαμε δύο 8800GTX σε μια Χ38 μητρική θα είχαμε παραπάνω επιδόσεις στο Crysis, αν δεν κόβανε την Multi-GPU υποστήριξη? ;)

Για να κάνουμε ενα flashback πίσω στις 26 Οκτωβρίου, την ημέρα που το Crysis DEMO πρωτοήταν διαθέσιμο στους prelease αγοραστές του game.....τότε που δεν υπήρχε περίπτωση να ειχες κανεις επηρεαστεί απο forums, articles, drivers, εντυπωσεις, bench και ιστορίες....

http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=617261#post617261

To official game σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΝV που ολοι διαβάσαμε θα υποστηρίζει SLI, για το demo τα είπαμε ΔΕΝ.... (μένει να το δούμε βέβαια στην πράξη σε 9ΚΣ μέρες αν οντως θα ειναι έτσι.... )

τωρα για το CF.... μάλλον η γενική κουλαμάρα της ΑΤΙ φταίει και οχι η MS, Crytek, Crysis, ΕΑ, και οι μητρικές...είδαμε και τις επιδόσεις του CF σε games σε CF certified μητρικές...

Link to comment
Share on other sites

Κάτι με έτρωγε με αυτά που είδα στο demo του Crysis.

Έχοντας διαβάσει αρκετά γύρω από το DX10, προσπάθησα να μεταφέρω εδώ κάποιες σκέψεις.

’λλαξα το αρχικό κείμενο πριν από λίγο.

Θα ξαναγράψω όμως πιο αναλυτικά την υποψία που έχω.

Προσέξτε ότι αυτά που γράφω δεν σημαίνει ότι είναι και σωστά.

Σκέψεις είναι, που όμως τις καταγράφω εδώ και ένα χρόνο και φαίνεται ότι μάλλον βγαίνουν πραγματικές.

Το VDDM 2.1 έχει εγγενή υποστήριξη για multi-GPU.

Το DX10 θα αποδίδει σωστά με VDDM 2.1

Όταν έρθει το SP1 των Vista και εφόσον ενσωματώνει το VDDM 2.1, λογικά και σύμφωνα με τις προδιαγραφές, όπως τις κατάλαβα, θα πρέπει να βάζουμε δύο κάρτες σε οποιαδήποτε μητρική και μόνα τους τα Vista θα χρησιμοποιούν όλες τις GPU.

Ανεξάρτητα αν έχουμε συνδυασμό από μια PCIe κάρτα με μια ενσωματωμένη στο chipset GPU ή δύο ίδιες ή δύο διαφορετικές κάρτες γραφικών και ανεξάρτητα αν η μητρική υποστηρίζει CF ή SLI ή τίποτα.

Μπορεί να μην καταργηθεί το CF ή το SLI, γιατί ίσως να δίνει παραπάνω FPS, αλλά δεν θα είναι και απαραίτητο.

Μπορεί τα παραπάνω να είναι λάθος, αλλά δεν χάνετε και τίποτα να ξέρετε ότι πιθανόν να δούμε στο μέλλον laptop με μια κάρτα γραφικών και μια GPU στο chipset, που να συνεργάζονται και να παίζουν DX10 παιχνίδια.

Link to comment
Share on other sites

Αστείο μου ακούγεται το very high στα 1680Χ1050.

Ούτε η 9ΧΧΧ δεν θα τα καταφέρνει κατά τη γνώμη μου.

Πόσο πιο δυνατή να είναι?

Ξέρεις πόσα FPS πιάνει στα 1680Χ1050 με ίδια στοιχεία όπως αυτά που έβαλα για 800Χ600 (είναι χωρίς antialiasing)?

13 FPS.

’ντε να πάει ακόμα και 50% πάνω, που ποτέ δεν έγινε στο παρελθόν. Δηλαδή να φτάσει τα 18 FPS.

Πάλι δεν παίζεται.

Αν και το ΑΑ στην ανάλυση αυτή δεν χρειάζεται.

Τρέξε το bench σε αυτή την ανάλυση να δεις πόσο ζορίζεται και υπερθερμαίνεται η 8800GTX.

Κυριολεκτικά το νιώθεις ότι το παιχνίδι αυτό είναι too much.

Η λύση κατά τη γνώμη μου είναι η τεχνολογία DX10.

Τώρα ΔΕΝ την βλέπουμε.

Θα τη δούμε ίσως με το SP1.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ενα δεν μπορω να καταλαβω....

Το φτιαξαν το παιχνιδι, για high-end, next generation κ μπλα μπλα μπλα.....

Σε full αναλυση,Full γραφικα , full full full..... οι ιδιοι ρε παιδι μου, Δεν το εχουν δοκιμασει για να δουν τo maximum του παιχνιδιου?..

Link to comment
Share on other sites

E θα εχουν 8800ultra sli overclocked πανω σε penryn quad core. . lol :tomato:

Αλλα ειπαμε δεν υποτηριζει SLI, ε? Ελεος. . . Αν ειναι δυνατον. .

Α και αν η 9800 εχει πραγματι 1 teraflop ισχυ, θα ειναι 3 φορες πιο δυνατη απο την 8800GTX. . Οποτε 13*3=39 fps. . Εκει θα ειναι playable :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Louris7 [Σήμερα, στις 14:06]

Εγω ενα δεν μπορω να καταλαβω....

Το φτιαξαν το παιχνιδι, για high-end, next generation κ μπλα μπλα μπλα.....

Σε full αναλυση,Full γραφικα , full full full..... οι ιδιοι ρε παιδι μου, Δεν το εχουν δοκιμασει για να δουν τo maximum του παιχνιδιου?..

Έ νομίζω με αυτό το χρέπι κάτι θα βλέπουν και αυτοί....

http://www.nvidia.com/page/quadroplex.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.