nobig Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26, 2006 Αρχική απάντηση από .38-.45εξελιξη οχι, ρυθμιση ναι. κατα τον ιδιο τροπο, που ενας κινητηρας 1000 κυβικων εκατοστων, τοποθετημενος σε ενα διτροχο αποδιδει 150+ ιππους, αλλα σε ενα τετρατροχο ουτε τα μισα. Ρύθμιση και εξέλιξη ταυτόχρονα. Αυτό που λες με τις μοτοσυκλέτες πραγματικά και εγω δεν μπορώ να καταλάβω πως τα καταφέρνουν και δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο στα αυτοκίνητα Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 26, 2006 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 26, 2006 Αρχική απάντηση από nobig Ρύθμιση και εξέλιξη ταυτόχρονα. Αυτό που λες με τις μοτοσυκλέτες πραγματικά και εγω δεν μπορώ να καταλάβω πως τα καταφέρνουν και δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο στα αυτοκίνητα μπορούν να το κάνουν, αλλά θα σέρνεται το αυτοκίνητο, λόγω χαμηλής ροπής. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Μάρτιος 26, 2006 #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 26, 2006 δεν ειναι θεμα εξελιξης, ολες οι εταιρειες με τον ενα ή τον αλλο τροπο ειναι μπλεγμενες σε αγωνες και εχουν την τεχνογνωσιαΑρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 22:27] μπορούν να το κάνουν, αλλά θα σέρνεται το αυτοκίνητο, λόγω χαμηλής ροπής. Honda CBR 1000 RR FirebladePower: 169.50 HP (123.7 kW)) @ 11250 RPMTorque: 114.50 Nm (11.7 kgf-m or 84.5 ft.lbs) @ 10000 RPMRenault Clio 1.4Power: 98 hpTorque: 94 lbftμια χαρα βγαινει η ροπη κι απο το χιλιαρι. για μενα ειναι θεμα καταναλωσης. για να αποδοσει παραπανω, πρεπει να φαει παραπανω. κι αλλιως τρωνε 150 ιπποι που τραβανε 250 κιλα κι αλλιως οταν εχουν να τραβηξουν 1250. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogi Μάρτιος 26, 2006 #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 26, 2006 Για κοιτα όμως και τις στροφές... Πιο χαμηλά τι γίνεται?? Εκει ειναι το πρόβλημα. Τεσπα, άλλο ειναι το θέμα εδω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Μάρτιος 26, 2006 #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 26, 2006 Αρχική απάντηση από .38-.45 δεν ειναι θεμα εξελιξης, ολες οι εταιρειες με τον ενα ή τον αλλο τροπο ειναι μπλεγμενες σε αγωνες και εχουν την τεχνογνωσιαHonda CBR 1000 RR FirebladePower: 169.50 HP (123.7 kW)) @ 11250 RPMTorque: 114.50 Nm (11.7 kgf-m or 84.5 ft.lbs) @ 10000 RPMRenault Clio 1.4Power: 98 hpTorque: 94 lbftμια χαρα βγαινει η ροπη κι απο το χιλιαρι. για μενα ειναι θεμα καταναλωσης. για να αποδοσει παραπανω, πρεπει να φαει παραπανω. κι αλλιως τρωνε 150 ιπποι που τραβανε 250 κιλα κι αλλιως οταν εχουν να τραβηξουν 1250. 11 κιλά ροπής για 150 άλογα, δεν είναι ικανοποιητική απόδοση για αυτοκίνητο, ειδικά όταν αποδίδονται στις 10000rpm.μέχρι να φτάσει στις 10000rpm, το 1400άρι θά χει κουμπώσει 3η. είχε βγάλει ένα πρωτότυπο η suzuki με κινητήρα από μηχανή, πιθανώς να τό χουν κάνει κι άλλοι κατασκευαστές, αλλά το βασικότερο χαρακτηριστικό του ήταν το μικρό βάρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Μάρτιος 26, 2006 #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 26, 2006 Αρχική απάντηση από jogi [Χθες, στις 23:53] Για κοιτα όμως και τις στροφές... Πιο χαμηλά τι γίνεται?? Εκει ειναι το πρόβλημα. Τεσπα, άλλο ειναι το θέμα εδω.. RENAULT CLIO 1.4 16VBore x stroke: 79.5 x 70.0 mmHonda CBR 1000 RR FirebladeBore x stroke: 75.0 x 56.5 mmσχεδον ιδια διαμετρος (ροπη), 15 χιλιοστα περισσοτερα στη διαδρομη κανουν το μοτερ πιο αργοστροφο. με μικρη διαδρομη, μπορεις να εχεις ενα μοτερ που περιστρεφεται γρηγορα, και μπορει να βγαλει μεγαλη ιπποδυναμη. για να βγει η ιπποδυναμη απο τις πολλες στροφες, πρεπει να υπαρχει και μεγαλη πιεση απο τα καυσαερια. για να εχεις πολλα καυσαερια, πρεπει να καψεις πολλη βενζινη. Indicated Horse Power: The power of an engine calculated from the pressure in the cylinders during each working stroke. In effect it is the total power developed by the engine without allowing for the power lost in mechanical friction. The IHP is obtained from the following formula:IHP per cylinder (ενδεικνυμενη ισχυς ανα κυλινδρο) = p.L.A.N /9000 (για τετραχρονους κινητηρες, μοναδες στο μετρικο συστημα)ωπου:p = the mean effective pressure in the cylinder (μεση πιεση στο κυλινδρο)L = the stroke of the piston (διαδρομη εμβολου)A = the area of the piston (επιφανεια εμβολου)N = the number of power strokes per minute of the engine. (ρυθμος περιστροφης, rpm)η θεωρητικη ισχυς του κυλινδρου.ο ρυθμος με τον οποιο ανεβαζει στροφες, εξαρταται σε μεγαλο ρυθμο απο το γραναζωμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spyrious Μάρτιος 27, 2006 #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2006 Αρχική απάντηση από .38-.45ο ρυθμος με τον οποιο ανεβαζει στροφες, εξαρταται σε μεγαλο ρυθμο απο το γραναζωμα. και από την σχέση διαμέτρου x διαδρομή των κυλίνδρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 27, 2006 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2006 Λίγα με το "μωρό" μου, εντάξει? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.