Jump to content



Renault Clio Hayabusa


nobig

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από .38-.45

εξελιξη οχι, ρυθμιση ναι. κατα τον ιδιο τροπο, που ενας κινητηρας 1000 κυβικων εκατοστων, τοποθετημενος σε ενα διτροχο αποδιδει 150+ ιππους, αλλα σε ενα τετρατροχο ουτε τα μισα.

Ρύθμιση και εξέλιξη ταυτόχρονα. Αυτό που λες με τις μοτοσυκλέτες πραγματικά και εγω δεν μπορώ να καταλάβω πως τα καταφέρνουν και δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο στα αυτοκίνητα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nobig

Ρύθμιση και εξέλιξη ταυτόχρονα. Αυτό που λες με τις μοτοσυκλέτες πραγματικά και εγω δεν μπορώ να καταλάβω πως τα καταφέρνουν και δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο στα αυτοκίνητα

μπορούν να το κάνουν, αλλά θα σέρνεται το αυτοκίνητο, λόγω χαμηλής ροπής.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι θεμα εξελιξης, ολες οι εταιρειες με τον ενα ή τον αλλο τροπο ειναι μπλεγμενες σε αγωνες και εχουν την τεχνογνωσια

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 22:27]

μπορούν να το κάνουν, αλλά θα σέρνεται το αυτοκίνητο, λόγω χαμηλής ροπής.

Honda CBR 1000 RR Fireblade

Power: 169.50 HP (123.7 kW)) @ 11250 RPM

Torque: 114.50 Nm (11.7 kgf-m or 84.5 ft.lbs) @ 10000 RPM

Renault Clio 1.4

Power: 98 hp

Torque: 94 lbft

μια χαρα βγαινει η ροπη κι απο το χιλιαρι. για μενα ειναι θεμα καταναλωσης. για να αποδοσει παραπανω, πρεπει να φαει παραπανω. κι αλλιως τρωνε 150 ιπποι που τραβανε 250 κιλα κι αλλιως οταν εχουν να τραβηξουν 1250.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

δεν ειναι θεμα εξελιξης, ολες οι εταιρειες με τον ενα ή τον αλλο τροπο ειναι μπλεγμενες σε αγωνες και εχουν την τεχνογνωσια

Honda CBR 1000 RR Fireblade

Power: 169.50 HP (123.7 kW)) @ 11250 RPM

Torque: 114.50 Nm (11.7 kgf-m or 84.5 ft.lbs) @ 10000 RPM

Renault Clio 1.4

Power: 98 hp

Torque: 94 lbft

μια χαρα βγαινει η ροπη κι απο το χιλιαρι. για μενα ειναι θεμα καταναλωσης. για να αποδοσει παραπανω, πρεπει να φαει παραπανω. κι αλλιως τρωνε 150 ιπποι που τραβανε 250 κιλα κι αλλιως οταν εχουν να τραβηξουν 1250.

11 κιλά ροπής για 150 άλογα, δεν είναι ικανοποιητική απόδοση για αυτοκίνητο, ειδικά όταν αποδίδονται στις 10000rpm.

μέχρι να φτάσει στις 10000rpm, το 1400άρι θά χει κουμπώσει 3η.

είχε βγάλει ένα πρωτότυπο η suzuki με κινητήρα από μηχανή, πιθανώς να τό χουν κάνει κι άλλοι κατασκευαστές, αλλά το βασικότερο χαρακτηριστικό του ήταν το μικρό βάρος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jogi [Χθες, στις 23:53]

Για κοιτα όμως και τις στροφές... Πιο χαμηλά τι γίνεται?? Εκει ειναι το πρόβλημα. Τεσπα, άλλο ειναι το θέμα εδω..

RENAULT CLIO 1.4 16V

Bore x stroke: 79.5 x 70.0 mm

Honda CBR 1000 RR Fireblade

Bore x stroke: 75.0 x 56.5 mm

σχεδον ιδια διαμετρος (ροπη), 15 χιλιοστα περισσοτερα στη διαδρομη κανουν το μοτερ πιο αργοστροφο. με μικρη διαδρομη, μπορεις να εχεις ενα μοτερ που περιστρεφεται γρηγορα, και μπορει να βγαλει μεγαλη ιπποδυναμη.

για να βγει η ιπποδυναμη απο τις πολλες στροφες, πρεπει να υπαρχει και μεγαλη πιεση απο τα καυσαερια. για να εχεις πολλα καυσαερια, πρεπει να καψεις πολλη βενζινη.

Indicated Horse Power: The power of an engine calculated from the pressure in the cylinders during each working stroke. In effect it is the total power developed by the engine without allowing for the power lost in mechanical friction. The IHP is obtained from the following formula:

IHP per cylinder (ενδεικνυμενη ισχυς ανα κυλινδρο) = p.L.A.N /9000 (για τετραχρονους κινητηρες, μοναδες στο μετρικο συστημα)

ωπου:

p = the mean effective pressure in the cylinder (μεση πιεση στο κυλινδρο)

L = the stroke of the piston (διαδρομη εμβολου)

A = the area of the piston (επιφανεια εμβολου)

N = the number of power strokes per minute of the engine. (ρυθμος περιστροφης, rpm)

η θεωρητικη ισχυς του κυλινδρου.

ο ρυθμος με τον οποιο ανεβαζει στροφες, εξαρταται σε μεγαλο ρυθμο απο το γραναζωμα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45

ο ρυθμος με τον οποιο ανεβαζει στροφες, εξαρταται σε μεγαλο ρυθμο απο το γραναζωμα.

και από την σχέση διαμέτρου x διαδρομή των κυλίνδρων.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.