Jump to content



H Enzo δεν είναι πια εδώ.


nickthegreek

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Απλώς συγκλονιστική η εικόνα που αντίκρισαν όσοι περνούσαν από τη λεωφόρο Pacific Coast στο Μαλιμπού των Η.Π.Α καθώς τα απομεινάρια μιας Ferrari Enzo, που από ότι δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες έκανε κόντρα με μια Mercedes SLR, στοίχειωσαν το δρόμο.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν τα συντρίμμια της Ferrari διασκορπίστηκαν γύρω στα 400 μέτρα μακριά ενώ ακόμα πιο περίεργο είναι το γεγονός ότι ο οδηγός εξαφανίστηκε μετά το ατύχημα.

1142259856_8.jpg

Αργότερα διαπιστώθηκε πως ότι ιδιοκτήτης της Ferrari είναι κάποιος πάμπλουτος φυσικά Σουηδός του οποίου το όνομα είναι Στέφαν Έρικσον. Όταν τελικά οι αστυνομικές αρχές κατάφεραν να τον εντοπίσουν αυτός ανέφερε ότι στην πραγματικότητα στη θέση του οδηγού βρισκόταν κάποιος Γερμανός γνωστός του (;) του οποίου όμως γνωρίζει μόνο το μικρό του όνομά. Τον έλεγαν Ντίτριχ.

Η αστυνομία άρχισε να ψάχνει τον άγνωστο κύριο "Ντίτριχ", ωστόσο στα σενάρια υπεισέρχονται και άλλες άγνωστες πτυχές καθώς ο ιδιοκτήτης της Ferrari είχε ένα τραύμα, που προκλήθηκε όταν άνοιξαν οι αερόσακοι. Το παράξενο ωστόσο είναι πως ίχνη αίματος βρέθηκαν μόνο στον αερόσακο του οδηγού. H Enzo δεν είναι πια εδώ. Το ίδιο και ο Ντίτριχ.

Περισσότερες φωτογραφίες με την κατεστραμμένη Ferrari μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.wreckedexotics.com/special/enzo/

Eντωμεταξύ ο τύπος είχε δύο Εnzo! Αν έχει λεφτά ο κόσμος....

1142259880_8.jpg:p

Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis

Καλά χάρτινες είναι; Πώς κόπηκε στα δυο αυτό το πράμα; :blink:

Με το ψαλιδι της κρουσης/ορμης δε ξερω γω τι :hehe:

Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis [Σήμερα, στις 19:49]

....κόπηκε στα δυο αυτό το πράμα; :blink:

1.000.000e/2= 500.000 eυρώ:p :p :p

χαρτινες ναι.....για αυτο δεν πολυκυκλοφορουν:p:p:p

Η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι τανκς....

και οσο αφορα την ασφαλεια των επιβατων ειναι να μεινει η καμπινα αθικτη....ολο το αλλο δεν μας απασχολει.....απλα υπαρχει για να απορροφα την κρουση...

Και οπως ειδες η καμπινα ειναι οντως αθικτη...

ω , παγερα αδιαφορος. Ο ζαμπλουτος σουηδος τη λεξη "πιστα" την ειχε ακουσει ή μηπως τσιγκουνευοτανε τα ελαχιστα $ να κλεισει μια για μια μερα?

ετσι ειναι αυτα...

βγαινεις λιγο να ξεκαπνισεις το αμαξακι σου που επι μια εβδομαδα το γυαλιζες...και σου ερχεται ενας μαμακας διπλα να στην πει!!

Εεεε να μην το ανοιξεις λιγακι....ουτως η αλλως για ξεκαπνισμα βγηκες....(δεν ηξερες ποιος 8α ερθει διπλα σου)..

μαζευεις καμποσα χιλιομετρακια .....και πεταγεται καποιο τραγι (κυριολεκτικα η μεταφορικα) και ....αυτο ηταν .....!!

Αν οχι αντιο κοσμε.....αντιο....λεφτουδακια...

A witness claimed that he saw the car go airborn due to excessive speed which is why the crash occurred in the first place.

Αν ειναι αληθεια αυτο τις αεροτομες για πλακα τις φορανε?

Το αυτοκίνητο κομμάτια αλλά η καμπίνα άθικτη. Η ουσία είναι ότι οι επιβάτες προφανώς ήταν σε θέση να φύγουν μόνοι τους. Εκπληκτικό!

Αρχική απάντηση από ---Zapotek--

Αν ειναι αληθεια αυτο τις αεροτομες για πλακα τις φορανε?

αμα ο δρομος εχει ανωμαλιες , ενα CRX στη χαλκιδικη παντως πεταξε λογω λακουβας και εφαγε 3 στο αντιθετο

Αρχική απάντηση από ---Zapotek--

Αν ειναι αληθεια αυτο τις αεροτομες για πλακα τις φορανε?

πως φαίνεται ότι δεν οδηγάς :p

αν οι φωτό είναι ρεαλιστικές, στη 2η διακρίνεται ένα βουναλάκι, προφανώς ερχόταν από κει, του αποσταθεροποιήθηκε ή/και απογειώθηκε και τό χασε.

συμβαίνουν αυτά, αλλά στα 200-350 που πήγαινε δεν τα διορθώνεις κι ας σε λένε και hakkinen, όχι ντίτριχ.

δε νομίζω να έζησε ο οδηγός πάντως, παρά την "άθικτη?" καμπίνα.

Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis

Καλά χάρτινες είναι; Πώς κόπηκε στα δυο αυτό το πράμα; :blink:

P = m*υ, you do the maths.

update:

καλά, τελικά πολύ παρασκήνιο η υπόθεση, εταιρική ήταν κι αυτή :hehe: :hehe: :hehe:

Δεν είχα δει το βουναλάκι... :p

Σωστός είσαι πάντως στο θέμα ορμής... :T:

Απορροφά όση περισσότερη γίνεται το αμάξωμα για να τη βγάλει καθαρή ο επιβάτης, ακριβώς όπως στη F1 πχ. ;)

Ναι ρε συ, απλώς μου έκανε εντύπωση που στην κυριολεξία κόπηκε απο στη μέση. ϊσως λόγω της κατασκευής της καμπίνας...

Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis

Ναι ρε συ, απλώς μου έκανε εντύπωση που στην κυριολεξία κόπηκε απο στη μέση. ϊσως λόγω της κατασκευής της καμπίνας...

καμία σχέση, σιγά την κατασκευή.

απλά χτύπησε με το πλάι σε κολώνα, στο σημείο που κόπηκε.

σκέψου και το βάρος που είχε το πίσω μέρος λόγω του κινητήρα, και τα ανθρακονήματα που έχει το σασί (το ανθρακόνημα σπάει, δεν στραβώνει) και είναι απόλυτα λογικό :)

ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!

Ίσως θα έπρεπε να ξέρεις ότι η καμπίνα κατασκευάζεται χωριστά (αργκό ονομασία κατασκευής : μπανιέρα!) ολόκληρος ο σκελετός της από ανθρακονήματα. Όπως και το σασί. Για το πίσω μέρος συμφωνούμε. Σίγουρα κόπηκε επειδή χτύπησε στον στύλο.

Αρχική απάντηση από catgirl

ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ!!!

Ίσως θα έπρεπε να ξέρεις ότι η καμπίνα κατασκευάζεται χωριστά (αργκό ονομασία κατασκευής : μπανιέρα!) ολόκληρος ο σκελετός της από ανθρακονήματα. Όπως και το σασί. Για το πίσω μέρος συμφωνούμε. Σίγουρα κόπηκε επειδή χτύπησε στον στύλο.

εντάξει, δεν είπα ότι δεν είναι καλό αυτοκίνητο η enzo, προς θεού.

αλλά το αυτοκίνητο δε σε κάνει οδηγό ;)

μην τρελαίνεσαι με τα supercars, είναι πολύ ακριβά για να μπορείς να τα χαρείς ;)

Αρχική απάντηση από sotiris [Χθες, στις 22:03]

μην τρελαίνεσαι με τα supercars, είναι πολύ ακριβά για να μπορείς να τα χαρείς ;)

πριν κανα μήνα εθεάθη μια 360 να ξεκατινιαζεται στα λιμανάκια πάντως.... (άδεια απο κόσμο ;) )

Ο τυπος που εκανε ετσι αυτο το αριστουργημα.... , αυτην την Θεα.... , αυτο το Super Car.... ειναι τουλαχιστον ιεροσυλος για να μην πω και ..... "ιεροδουλος".

Σίγουρα θα είχαν δει τον κρατήρα που θα είχε ανοίξει κατά την προσγείωση του.

ΨιλοFinalFantasy τον κόβω τον Ντιτριχ fella...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.