Jump to content



η vidia λεει για το G80


def

Recommended Posts

αν ειναι το G80 καλα θα ειναι

να πεφτουν συνεχως οι τιμες να περνουμε ολο και καλυτερο πραμα

αλλα νομιζω οτι ειναι πολυ γρηγορα για το G80 αφου μολις στης 9 μαρτιου εβγαλε την

7900GTX

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι γι'αλλη μια φορα η nvidia θα προλαβει την ati

δεν χωραει αμφιβολια οι η ATI εχεις τις πο γρηγορες καρτες,αλλα στο παιχνιδι των εντυπωσεων χανει τις μαχες τη μια μετα την αλλη

και ειναι πολυ κριμα γιατι αν δεν υπαρχει ανταγωνισμος....

Link to comment
Share on other sites

Οι πρώτοι επεξεργαστές γραφικών που θα υποστηρίζουν το νέο directX 10 των Windows Vista θα είναι ο G80 της nVidia και ο R600 της ΑΤΙ.

Η ενοποιημένη επεξεργασία (Unified Shader Model 4) τόσο των διανυσματικών γραφικών (vertex) όσο και των γραφικών κουκίδας (pixel - textures δηλαδή οι φωτογραφίες που ντύνουν τις επιφάνειες των διανυσματικών τρισδιάστατων αντικειμένων) από την ίδια μηχανή, θα υλοποιηθεί τελικά και από την Nvidia και από την ΑΤΙ και οχι μόνο από την ΑΤΙ.

Το πλεονέκτημα της ενοποιημένης επεξεργασίας είναι οτι αν υπάρχει κάποια στιγμή μεγαλύτερη ανάγκη για επεξεργασία πολυγώνων, όλα τα pipelines και η δύναμη του επεξεργαστή μπορεί να χρησιμοποιηθούν για το σκοπό αυτό και όχι μόνο ένα τμήμα όπως θα συνέβαινε αν είχαμε δυο χωριστά κομμάτια.

Το νέο API των Windows Vista θα στηρίζεται στην ίδια λογική, αλλά σε επίπεδο Software.

Ο G80 θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο και θα προηγηθεί από τον R600 της ΑΤΙ.

Ο G80 θα κατασκευαστεί στα 80nm, η ταχύτητα του πυρήνα θα είναι 700Mhz και θα υποστηρίζει Unified Shader Model 4.

Οι κάρτες γραφικών θα έχουν GDDR4 μνήμη.

Ο R600 GPU θα εμφανιστεί το Οκτώβριο στα 80nm και αργότερα στα 65nm.

Θα έχει 64 Shader pipelines ενοποιημένα, (δηλαδή θα υποστηρίζει Unified Shader Model 4), 32 TMUs, 32 ROPs και η ταχύτητα του πυρήνα θα είναι 800Mhz.

Οι κάρτες γραφικών της ΑΤΙ θα έχουν 512MB GDDR4 μνήμη στα 1.8Ghz και 256-bit interface.

Link to comment
Share on other sites

Τα Vista για τον πολύ κόσμο θα εμφανιστούν κατά τον Νοέμβριο.

Πιστεύω λοιπόν οτι κάποιο παιχνίδι κράχτης για directX10 που θα υποστηρίζει όλα τα νέα καλούδια θα εμφανιστεί μαζί με τα Vista.

Ποιό λέτε νάναι?

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω πως το crysis θα τρεχει χωρις dx10 καρτα, απλα θα απαιτει το API των vista για να εχεις καποια extra graphics options διαθεσιμα, με αλλα λογια το DX10 εγκατεστημενο, σημειωτεον οτι δεν θα μπαινει το dx10 πανω απο το dx9 οπως γινοτανε τοσα χρονια με τις εκδοσεις του directx αλλα θα ειναι ξεχωριστα :)

Τωρα που το καλοσκεφτομαι ισως χρειαστει στην περιπτωση του crysis η καρτα να σηκωνει DX10 για να τα εχεις ολα τερμα, απτην αλλη η Crytek ητανε παντα πιο "φιλικη" με την ATI παρα με την nvidia οποτε image quality wise dx10 καρτες με dx9 θα αποδιδουν το ιδιο αρκει να υπαρχει το DX10 εγκατεστημενο ( aka να εχεις vista ) εκτος αν βγαλουν κανα patch απο 2007 και μετα που να αξιοποιει (iq wise εννοειται) της DX10 καρτες οπως ειχε γινει με το farcry που και SM 3.0 του χωσανε και HDR

Btw η MS δηλωσε οτι το dx10 ΔΕΝ θα μπαινει σε αλλο OS εκτος απο vista, ε ρε τι κανει ο καθενας για να προωθησει το προιον του ..... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Τα Vista για τον πολύ κόσμο θα εμφανιστούν κατά τον Νοέμβριο.

Πιστεύω λοιπόν οτι κάποιο παιχνίδι κράχτης για directX10 που θα υποστηρίζει όλα τα νέα καλούδια θα εμφανιστεί μαζί με τα Vista.

Ποιό λέτε νάναι?

FLIGHTSIM-X

Link to comment
Share on other sites

Τον οκτωβρη με τα vista θα γινουν μεγαλες αλλαγες...

dx10 και ξερο ψωμι...οι καρτες θα ειναι θηρια...(64 Shader pipelines-Unified Shader Model 4)

Τωρα γιατι παιρνουμε Χ1900 και 7900 δεν ξερω...Σε δουλεια(και εξοδα)να βρισκομαστε... :D

Link to comment
Share on other sites

εγω να πω κατι που ειχα πει και παλιοτερα.Ποσο ρεαλιστικα μπορει να ειναι τα γραφικα με το DRX10,οταν ο υππολογιστης ενος sim που εκπεδευονται οι πιλοτοι τα γραφικα τους ειναι δεκαετοιας 90,εχω μπει μεσα σε sim και εχω δει το pc ενος sim,αυτο που θελω να πω ειναι το ζενιθ των γραφικων ποιο θα ειναι?θα μπορεσουμε να φτασουν σε γραφικα με εικονικοι πραγματικοτητα?

Γιωργο ναι το καινουριο

Link to comment
Share on other sites

απιστευτη με την κυριολεξια της λεξης, οταν την πρωτοειδα νομιζα πως κοιταζα τπτ captures απτην επομενη ταινια με θεμα το RE, και ναι για dx10 μιλαμε αφου ο συγκεκριμενος τιτλος θα κυκλοφορησει και σε 360 και γενικα αποκλειεται να εχει σχεση με openGL και DX9, εκτος αν τρεχει σε αλλο APΙ η μηχανη και δεν το ξερω

btw μην εχετε τις εντυπωσεις οτι με το dx10 θα εχουμε μονο extra μπιχλιμπιδια που θα βαραινουν τις καρτες μας στα παιχνιδια που αξιοποιηειται, οι βελτιωσεις perfomance wise θα ειναι ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ βλεπε unified shader model που ανεφερε ο mariosalice και ενα σωρο αλλα εδω http://www.gamespot.com/features/6143883/p-4.html

μονο και μονο το γεγονος οτι θα ειναι ξεχωριστα εγκατεστημενο το DX10 και οχι πανω απτο dx9 λεει πολλα

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.