def Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 19, 2006 http://www.bit-tech.net/news/2006/03/17/nvidia_talks_g80/
lord Μάρτιος 19, 2006 #2 Μάρτιος 19, 2006 αν ειναι το G80 καλα θα ειναι να πεφτουν συνεχως οι τιμες να περνουμε ολο και καλυτερο πραμααλλα νομιζω οτι ειναι πολυ γρηγορα για το G80 αφου μολις στης 9 μαρτιου εβγαλε την 7900GTX
HellhammeR Μάρτιος 19, 2006 #3 Μάρτιος 19, 2006 Eγώ βλέπω το G80 να σπάει κόκκαλα. Να δολυμε πως θα απαντήσει η ΑTi..
cptkoulis Μάρτιος 19, 2006 #4 Μάρτιος 19, 2006 πιστευω οτι γι'αλλη μια φορα η nvidia θα προλαβει την atiδεν χωραει αμφιβολια οι η ATI εχεις τις πο γρηγορες καρτες,αλλα στο παιχνιδι των εντυπωσεων χανει τις μαχες τη μια μετα την αλληκαι ειναι πολυ κριμα γιατι αν δεν υπαρχει ανταγωνισμος....
Vadergr Μάρτιος 19, 2006 #5 Μάρτιος 19, 2006 Δεν θυμαμαι ποτε την ΑΤΙ να εχει προλαβει την nvidia,παρα μονο με το φιασκο της nvidia με τις 5800/5900.
mariosalice Μάρτιος 19, 2006 #6 Μάρτιος 19, 2006 Οι πρώτοι επεξεργαστές γραφικών που θα υποστηρίζουν το νέο directX 10 των Windows Vista θα είναι ο G80 της nVidia και ο R600 της ΑΤΙ.Η ενοποιημένη επεξεργασία (Unified Shader Model 4) τόσο των διανυσματικών γραφικών (vertex) όσο και των γραφικών κουκίδας (pixel - textures δηλαδή οι φωτογραφίες που ντύνουν τις επιφάνειες των διανυσματικών τρισδιάστατων αντικειμένων) από την ίδια μηχανή, θα υλοποιηθεί τελικά και από την Nvidia και από την ΑΤΙ και οχι μόνο από την ΑΤΙ.Το πλεονέκτημα της ενοποιημένης επεξεργασίας είναι οτι αν υπάρχει κάποια στιγμή μεγαλύτερη ανάγκη για επεξεργασία πολυγώνων, όλα τα pipelines και η δύναμη του επεξεργαστή μπορεί να χρησιμοποιηθούν για το σκοπό αυτό και όχι μόνο ένα τμήμα όπως θα συνέβαινε αν είχαμε δυο χωριστά κομμάτια.Το νέο API των Windows Vista θα στηρίζεται στην ίδια λογική, αλλά σε επίπεδο Software.Ο G80 θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο και θα προηγηθεί από τον R600 της ΑΤΙ.Ο G80 θα κατασκευαστεί στα 80nm, η ταχύτητα του πυρήνα θα είναι 700Mhz και θα υποστηρίζει Unified Shader Model 4.Οι κάρτες γραφικών θα έχουν GDDR4 μνήμη.Ο R600 GPU θα εμφανιστεί το Οκτώβριο στα 80nm και αργότερα στα 65nm. Θα έχει 64 Shader pipelines ενοποιημένα, (δηλαδή θα υποστηρίζει Unified Shader Model 4), 32 TMUs, 32 ROPs και η ταχύτητα του πυρήνα θα είναι 800Mhz.Οι κάρτες γραφικών της ΑΤΙ θα έχουν 512MB GDDR4 μνήμη στα 1.8Ghz και 256-bit interface.
Πριονέτο Μάρτιος 19, 2006 #7 Μάρτιος 19, 2006 Η ΑΤΙ πιστεύω θα έχει πλεονέκτημα γιατί θα υλοποιήσει το Unified Shader Model σε hardware ενώ η Nvidia σε software.
mariosalice Μάρτιος 20, 2006 #8 Μάρτιος 20, 2006 Τα Vista για τον πολύ κόσμο θα εμφανιστούν κατά τον Νοέμβριο.Πιστεύω λοιπόν οτι κάποιο παιχνίδι κράχτης για directX10 που θα υποστηρίζει όλα τα νέα καλούδια θα εμφανιστεί μαζί με τα Vista.Ποιό λέτε νάναι?
GruntGR Μάρτιος 20, 2006 #10 Μάρτιος 20, 2006 Πιστευω πως το crysis θα τρεχει χωρις dx10 καρτα, απλα θα απαιτει το API των vista για να εχεις καποια extra graphics options διαθεσιμα, με αλλα λογια το DX10 εγκατεστημενο, σημειωτεον οτι δεν θα μπαινει το dx10 πανω απο το dx9 οπως γινοτανε τοσα χρονια με τις εκδοσεις του directx αλλα θα ειναι ξεχωριστα Τωρα που το καλοσκεφτομαι ισως χρειαστει στην περιπτωση του crysis η καρτα να σηκωνει DX10 για να τα εχεις ολα τερμα, απτην αλλη η Crytek ητανε παντα πιο "φιλικη" με την ATI παρα με την nvidia οποτε image quality wise dx10 καρτες με dx9 θα αποδιδουν το ιδιο αρκει να υπαρχει το DX10 εγκατεστημενο ( aka να εχεις vista ) εκτος αν βγαλουν κανα patch απο 2007 και μετα που να αξιοποιει (iq wise εννοειται) της DX10 καρτες οπως ειχε γινει με το farcry που και SM 3.0 του χωσανε και HDR Btw η MS δηλωσε οτι το dx10 ΔΕΝ θα μπαινει σε αλλο OS εκτος απο vista, ε ρε τι κανει ο καθενας για να προωθησει το προιον του ..... :devil:
def Μάρτιος 20, 2006 Author #11 Μάρτιος 20, 2006 Αρχική απάντηση από mariosalice Τα Vista για τον πολύ κόσμο θα εμφανιστούν κατά τον Νοέμβριο.Πιστεύω λοιπόν οτι κάποιο παιχνίδι κράχτης για directX10 που θα υποστηρίζει όλα τα νέα καλούδια θα εμφανιστεί μαζί με τα Vista.Ποιό λέτε νάναι? FLIGHTSIM-X
blade_pan Μάρτιος 20, 2006 #12 Μάρτιος 20, 2006 Τον οκτωβρη με τα vista θα γινουν μεγαλες αλλαγες... dx10 και ξερο ψωμι...οι καρτες θα ειναι θηρια...(64 Shader pipelines-Unified Shader Model 4) Τωρα γιατι παιρνουμε Χ1900 και 7900 δεν ξερω...Σε δουλεια(και εξοδα)να βρισκομαστε...
ea6gka Μάρτιος 20, 2006 #13 Μάρτιος 20, 2006 Αρχική απάντηση από def FLIGHTSIM-X το καινουριο flight simulator ειναι αυτο?
def Μάρτιος 20, 2006 Author #14 Μάρτιος 20, 2006 εγω να πω κατι που ειχα πει και παλιοτερα.Ποσο ρεαλιστικα μπορει να ειναι τα γραφικα με το DRX10,οταν ο υππολογιστης ενος sim που εκπεδευονται οι πιλοτοι τα γραφικα τους ειναι δεκαετοιας 90,εχω μπει μεσα σε sim και εχω δει το pc ενος sim,αυτο που θελω να πω ειναι το ζενιθ των γραφικων ποιο θα ειναι?θα μπορεσουμε να φτασουν σε γραφικα με εικονικοι πραγματικοτητα?Γιωργο ναι το καινουριο
spc Μάρτιος 20, 2006 #19 Μάρτιος 20, 2006 Ειδικά η 1η φωτό είναι απίστευτη....Aλλά μου κάνει πολύ ''ζωγραφιστή'' για in-game scene.....
GruntGR Μάρτιος 20, 2006 #20 Μάρτιος 20, 2006 απιστευτη με την κυριολεξια της λεξης, οταν την πρωτοειδα νομιζα πως κοιταζα τπτ captures απτην επομενη ταινια με θεμα το RE, και ναι για dx10 μιλαμε αφου ο συγκεκριμενος τιτλος θα κυκλοφορησει και σε 360 και γενικα αποκλειεται να εχει σχεση με openGL και DX9, εκτος αν τρεχει σε αλλο APΙ η μηχανη και δεν το ξερω btw μην εχετε τις εντυπωσεις οτι με το dx10 θα εχουμε μονο extra μπιχλιμπιδια που θα βαραινουν τις καρτες μας στα παιχνιδια που αξιοποιηειται, οι βελτιωσεις perfomance wise θα ειναι ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ βλεπε unified shader model που ανεφερε ο mariosalice και ενα σωρο αλλα εδω http://www.gamespot.com/features/6143883/p-4.htmlμονο και μονο το γεγονος οτι θα ειναι ξεχωριστα εγκατεστημενο το DX10 και οχι πανω απτο dx9 λεει πολλα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.