taz1416003173 Μάρτιος 24, 2006 Author #102 Μάρτιος 24, 2006 Χτες, ημέρα Πέμπτη (24/03/06), με ενημέρωσαν από το κατάστημα στη Θεσσαλονίκη ότι η κάρτα βρέθηκε (wow!!!!! ) και είναι στο service.Προσπάθησα να το επιβεβαιώσω με Αθήνα, αλλά κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο διότι η γραμμή για το service έχει απίστευτη αναμονή εδώ τρεις μέρες.Έτσι σήμερα, δέκα και σήμερα που λένε στο στρατό, δεν ξέρω τι συμβαίνει.
ergotelis Μάρτιος 24, 2006 #103 Μάρτιος 24, 2006 Αρχική απάντηση από tazΠροσπάθησα να το επιβεβαιώσω με Αθήνα, αλλά κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο διότι η γραμμή για το service έχει απίστευτη αναμονή εδώ τρεις μέρες.Έτσι σήμερα, δέκα και σήμερα που λένε στο στρατό, δεν ξέρω τι συμβαίνει. Με το τμήμα του σέρβις σχεδόν πολύ δύσκολα θα πιάσεις γραμμή.Πάρε τηλέφωνο στο τμήμα πωλήσεων και θα σου πούνε,εγώ πάντα έτσι έκανα και τα άκουγαν αυτοί.
taz1416003173 Μάρτιος 24, 2006 Author #104 Μάρτιος 24, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 12:32] Με το τμήμα του σέρβις σχεδόν πολύ δύσκολα θα πιάσεις γραμμή.Πάρε τηλέφωνο στο τμήμα πωλήσεων και θα σου πούνε,εγώ πάντα έτσι έκανα και τα άκουγαν αυτοί. Ευχαριστώ πολύ φίλε, θα το δοκιμάσω.
taz1416003173 Μάρτιος 24, 2006 Author #105 Μάρτιος 24, 2006 Μόλις μίλησα με e-shop.Δεν βρήκαν πρόβλημα λένε και μου επιστρέφουν την κάρτα.Ούτε συζήτηση για επιστροφή χρημάτων, ούτε καν αντικατάσταση.Όσα μου είχαν πει για επιστροφή χρημάτων τα παίρνουν πίσω, διότι εγώ δεν κατάλαβα καλά.Είμαι απόλυτα δυσαρεστημένος από την όλη κατάσταση.Θα ήθελα τα σχόλιά σας.
Georgesod Μάρτιος 24, 2006 #106 Μάρτιος 24, 2006 Tελικά έχουν αποθρασυνθεί εντελώς. Τηλ στον ΙΝΚΑ για καταγγελία. Τους είχες περιγράψει το πρόβλημα όταν τους την πήγες;
f117 Μάρτιος 24, 2006 #107 Μάρτιος 24, 2006 για πάρε τους πάλι αν θες και πες τους πάλι τα ίδια και αναφερέ τους και για το ΙΝΚΑ......αλλιώς .......... για κάνε τα conne σου με το ΙΝΚΑ κατευθείαν!!!!! έλεος !εμένα ενας φίλος μ με 6600GT τράβηξε τα άπειρα αφού είχε παραγείλει χ800gt που δεν υπήρχε......δεν πήρε κάνεις να τον ενημερώσει.......
eleven Μάρτιος 24, 2006 #108 Μάρτιος 24, 2006 Μιλαμε για φοβερο θρασος .Τοσα ατομα την ειδανε οτι δεν παιζει αλλα και παλι μηπως εφταιγε η DFI soy?? Γιωργη παρτην πισω και μετα δωστη στον Σολωνα Μιλαμε για εγγυημενο RMA ..........
dimitris74 Μάρτιος 24, 2006 #109 Μάρτιος 24, 2006 στο είχα γράψει και στο ποστ74 στο συγκεκριμενο τόπικ, ρίξε έδω μια ματιαhttp://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=20346
mauros Μάρτιος 25, 2006 #111 Μάρτιος 25, 2006 Να προσθέσω ότι και το ΙΚΑ αρμόζει για την κατάσταση,στα πολυϊατρεία....
taz1416003173 Μάρτιος 25, 2006 Author #112 Μάρτιος 25, 2006 Αρχική απάντηση από georgesod [Χθες, στις 21:21] Tελικά έχουν αποθρασυνθεί εντελώς. Τηλ στον ΙΝΚΑ για καταγγελία. Τους είχες περιγράψει το πρόβλημα όταν τους την πήγες; Ναι βέβαια και αυτοί μου λένε ότι δεν το είδαν σε τρία συστήματα!
mik Μάρτιος 25, 2006 #113 Μάρτιος 25, 2006 Αρχική απάντηση από taz [Σήμερα, στις 10:18] Ναι βέβαια και αυτοί μου λένε ότι δεν το είδαν σε τρία συστήματα! Γιωργο παρε τους και πες τους να την ζεστανουνε λιγο την καρτα με συνεχομενα τεστ δεν μπορει σε μας να βγαζει απειρα προβληματα και σε αυτους , οι οποιοι με το συμπαθειο ειναι ψιλοασχετοι με οτι εχει σχεση με hardware, να τη βγαζουνε καλη.εκτος και εαν η καρτα σου δεν γουσταρει την dfi γενικαπαντος αυτο που σου ειπε ο μιχαλης εχει δικιο, κακος που δεν το εκανες απο την αρχη(βεβαια και εσυ που να ξερεις οτι ειναι καραγκιοζηδες)εγω παντως 8α σου προτεινα οτι εαν ειναι να μην βρεις ακρη και σου την δωσουνε, παρε την μοναδα σου και παντην στο μαγαζι επι τοπου, συνδεσετη σε ενα pc εκει και τρεξε ενα 05 και δειχτους live το προβλημα για να μην σε λενε και τρελλο εγω παντως ετσι θα εκανα σαν πρωτη αντιδραση
ergotelis Μάρτιος 25, 2006 #114 Μάρτιος 25, 2006 ΙΝΚΑ ΣΤΕΓΝΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΑ! Εγώ φίλε δε τους πήρα τηλέφωνο που πήρα rma τον επεξεργαστή μου τότε μετά από 1,5 μήνα,γιατί ευτυχώς είχα άλλο.Αλλά τα άκουσαν μια χαρά και εκτονώθηκα που ήθελα! :D Αλλά αν είχα δώσει 600 ευρά θα τους είχα κάνει λίμπα το μαγαζί.Να μη σου πω θα κατέβαινα Αθήνα να τα σπάσω. Τώρα σου επιστρέφεται η κάρτα? 1)Ξαναδοκίμασέ την ακόμα μπροστά στον Υπεύθυνο του καταστήματος του eshop εκεί,εγώ θα του πήγαινα χαλαρά το pc μου να το δούνε. 2)δοκίμασέ την σε άλλο pc σε κανά φίλο σου. Αν ξαναβγάλει σφάλματα,τότε πολύ απλά ΖΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. Το γιατί δε χρειάζεται. Και θέλω να πιστεύω πως έχεις κάνει πόστ σε ότι φόρουμ υπάρχει και δεν υπάρχει.Να το διαβάζουνε όλοι οι online χρήστες. Και αν δε προτίθεσαι να τους ξεχέσεις θα τους πάρω εγώ για πάρτη σου,που έχω και προϋπηρεσία! :D
taz1416003173 Μάρτιος 25, 2006 Author #115 Μάρτιος 25, 2006 Ευχαριστώ mik.Αυτό που μου προτείνεις, είχε το θράσος να μου το προτείνει ένας από Αθήνα, δηλαδή να στείλω ολόκληρο το μηχάνημά μου σε αυτούς, σε αυτούς που είχαν χαμένη την κάρτα μου για μια εβδομάδα.Μάλιστα αυτό το είπε με την έννοια: "Εγώ σου δίνω λύσεις".’κου να δεις. Μου έκανε και παρατήρηση ότι του φώναξα και μετά από λίγο άρχισε να φωνάζει αυτός. ’ρχισε να χρησιμοποιεί εκφράσεις όπως: Εγώ τι να την κάνω την κάρτα; υπόθετο;"Μιλάμε για πολύ αγένεια, κυρίως με το γάντι, αλλά σε κάποια σημεία και ωμά όπως παραπάνω.Τέλος σε μια από τις κορυφώσεις του θράσους, μου είπε ότι τη Δευτέρα θα το δει το θέμα ο ίδιος προσωπικά, ενώ είχε να κάνει κάτι άλλες δουλειες, δηλαδή ουσιαστικά μου είπε ότι μου κάνει και χάρη.Απίστευτο.
taz1416003173 Μάρτιος 25, 2006 Author #116 Μάρτιος 25, 2006 Παιδιά το να πάω το μηχάνημα στη Θεσσαλονίκη δεν αρκεί.Ακόμα και να το δουν εδώ, το πολύ πολύ να χτυπήσουν φιλικά στην πλάτη και μου πουν ότι έχω δίκιο.Για να γίνει επίσημη επιβεβαίωση του σφάλματος πρέπει το προϊόν κατέβει στους "authorized" υπηρέτες στην Αθήνα με τα ISO και τα πτυχία τους.Αντιλαμβάνεστε βέβαια γιατί μου τα τόνιζε αυτά περί πτυχίων ISO κλπ...
ergotelis Μάρτιος 25, 2006 #117 Μάρτιος 25, 2006 Αρχική απάντηση από tazΑυτό που μου προτείνεις, είχε το θράσος να μου το προτείνει ένας από Αθήνα, δηλαδή να στείλω ολόκληρο το μηχάνημά μου σε αυτούς, σε αυτούς που είχαν χαμένη την κάρτα μου για μια εβδομάδα.Μάλιστα αυτό το είπε με την έννοια: "Εγώ σου δίνω λύσεις".’κου να δεις. Μου έκανε και παρατήρηση ότι του φώναξα και μετά από λίγο άρχισε να φωνάζει αυτός. ’ρχισε να χρησιμοποιεί εκφράσεις όπως: Εγώ τι να την κάνω την κάρτα; υπόθετο;"Μιλάμε για πολύ αγένεια, κυρίως με το γάντι, αλλά σε κάποια σημεία και ωμά όπως παραπάνω.Τέλος σε μια από τις κορυφώσεις του θράσους, μου είπε ότι τη Δευτέρα θα το δει το θέμα ο ίδιος προσωπικά, ενώ είχε να κάνει κάτι άλλες δουλειες, δηλαδή ουσιαστικά μου είπε ότι μου κάνει και χάρη.Απίστευτο. Δε πειράζει,την επόμενη φορά να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις με κάποιο μεγαλύτερο αφεντικό από το eshop.Καλό θα κάνεις!Κοίτα,ομολογουμένως από ότι έχω καταλάβει το προσωπικό του eshop για τα ρμα είναι λίγο,δε φτάνει.Το να σου μιλήσει πάντως έτσι δε πρέπει,ανέφερε τον στους μεγαλύτερους του.Θα βρεις κάποιο τηλέφωνο δε μπορεί.
totally_wired Μάρτιος 25, 2006 #118 Μάρτιος 25, 2006 Και εμένα η 6600gt μου είναι στο service του eshop από το περασμένο σάββατο. Σήμερα 2 εβδομάδες κανείς δεν με έχει πάρει τηλέφωνο και όλο καλώ εγώ. 2 φορές μου είπαν 'Μισό λεπτό να το επιβεβαιώσω' και περίμενα αρκετή ώρα έτσι ώστε να το κλείσω (κοντά στο δεκάλεπτο). Ουσιαστικά με έβαλαν στην αναμονή χωρίς αύριο...Το αστείο είναι πως το Σάββατο που την έδωσα με είπαν... 'Τρίτη τετάρτη θα σας ενημερώσουμε'.Αυτό είναι απλά απαράδεκτο. Σήμερα είναι αργία. Την δευτέρα όμως θα πάρω και θα τους κουραδιάσω.
Κοπρίτης Μάρτιος 25, 2006 #119 Μάρτιος 25, 2006 αμα ξηγιουνται ετσι..τραβα κι εσυ ενα "ημιτελες bios flash" να τελειωνεις...δεν προκειται εξαλλου να αποζημιωθεις σε καμια περιπτωσηγια τον χαμενο χρονο σου ,τα τηλεφωνηματα στο Ινκα και τα νευρα-τσαταλια που σου προκαλεσαν
ergotelis Μάρτιος 25, 2006 #120 Μάρτιος 25, 2006 Επειδή διαβάζω πολλές περιπτώσεις,να κάνουμε μια μαζική καταγγελία?Τι λέτε?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.