Jump to content



7900GTX 512MB XFX


taz1416003173

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Χτες, ημέρα Πέμπτη (24/03/06), με ενημέρωσαν από το κατάστημα στη Θεσσαλονίκη ότι η κάρτα βρέθηκε (wow!!!!! ) και είναι στο service.

Προσπάθησα να το επιβεβαιώσω με Αθήνα, αλλά κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο διότι η γραμμή για το service έχει απίστευτη αναμονή εδώ τρεις μέρες.

Έτσι σήμερα, δέκα και σήμερα που λένε στο στρατό, δεν ξέρω τι συμβαίνει.

Αρχική απάντηση από taz

Προσπάθησα να το επιβεβαιώσω με Αθήνα, αλλά κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο διότι η γραμμή για το service έχει απίστευτη αναμονή εδώ τρεις μέρες.

Έτσι σήμερα, δέκα και σήμερα που λένε στο στρατό, δεν ξέρω τι συμβαίνει.

Με το τμήμα του σέρβις σχεδόν πολύ δύσκολα θα πιάσεις γραμμή.Πάρε τηλέφωνο στο τμήμα πωλήσεων και θα σου πούνε,εγώ πάντα έτσι έκανα και τα άκουγαν αυτοί.

Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 12:32]

Με το τμήμα του σέρβις σχεδόν πολύ δύσκολα θα πιάσεις γραμμή.Πάρε τηλέφωνο στο τμήμα πωλήσεων και θα σου πούνε,εγώ πάντα έτσι έκανα και τα άκουγαν αυτοί.

Ευχαριστώ πολύ φίλε, θα το δοκιμάσω.

Μόλις μίλησα με e-shop.

Δεν βρήκαν πρόβλημα λένε και μου επιστρέφουν την κάρτα.

Ούτε συζήτηση για επιστροφή χρημάτων, ούτε καν αντικατάσταση.

Όσα μου είχαν πει για επιστροφή χρημάτων τα παίρνουν πίσω, διότι εγώ δεν κατάλαβα καλά.

Είμαι απόλυτα δυσαρεστημένος από την όλη κατάσταση.

Θα ήθελα τα σχόλιά σας.

Tελικά έχουν αποθρασυνθεί εντελώς. Τηλ στον ΙΝΚΑ για καταγγελία. Τους είχες περιγράψει το πρόβλημα όταν τους την πήγες;

για πάρε τους πάλι αν θες και πες τους πάλι τα ίδια και αναφερέ τους και για το ΙΝΚΑ......αλλιώς .......... για κάνε τα conne σου με το ΙΝΚΑ κατευθείαν!!!!! έλεος !εμένα ενας φίλος μ με 6600GT τράβηξε τα άπειρα αφού είχε παραγείλει χ800gt που δεν υπήρχε......δεν πήρε κάνεις να τον ενημερώσει.......

Μιλαμε για φοβερο θρασος .Τοσα ατομα την ειδανε οτι δεν παιζει

αλλα και παλι μηπως εφταιγε η DFI soy??

Γιωργη παρτην πισω και μετα δωστη στον Σολωνα

Μιλαμε για εγγυημενο RMA ..........:innocent:

Αρχική απάντηση από georgesod [Χθες, στις 21:21]

Tελικά έχουν αποθρασυνθεί εντελώς. Τηλ στον ΙΝΚΑ για καταγγελία. Τους είχες περιγράψει το πρόβλημα όταν τους την πήγες;

Ναι βέβαια και αυτοί μου λένε ότι δεν το είδαν σε τρία συστήματα!

Αρχική απάντηση από taz [Σήμερα, στις 10:18]

Ναι βέβαια και αυτοί μου λένε ότι δεν το είδαν σε τρία συστήματα!

Γιωργο παρε τους και πες τους να την ζεστανουνε λιγο την καρτα με συνεχομενα τεστ

δεν μπορει σε μας να βγαζει απειρα προβληματα και σε αυτους , οι οποιοι με το συμπαθειο ειναι ψιλοασχετοι με οτι εχει σχεση με hardware, να τη βγαζουνε καλη.

εκτος και εαν η καρτα σου δεν γουσταρει την dfi γενικα

παντος αυτο που σου ειπε ο μιχαλης εχει δικιο, κακος που δεν το εκανες απο την αρχη(βεβαια και εσυ που να ξερεις οτι ειναι καραγκιοζηδες)

εγω παντως 8α σου προτεινα οτι εαν ειναι να μην βρεις ακρη και σου την δωσουνε, παρε την μοναδα σου και παντην στο μαγαζι επι τοπου, συνδεσετη σε ενα pc εκει και τρεξε ενα 05 και δειχτους live το προβλημα για να μην σε λενε και τρελλο

εγω παντως ετσι θα εκανα σαν πρωτη αντιδραση

ΙΝΚΑ ΣΤΕΓΝΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΑ!

Εγώ φίλε δε τους πήρα τηλέφωνο που πήρα rma τον επεξεργαστή μου τότε μετά από 1,5 μήνα,γιατί ευτυχώς είχα άλλο.Αλλά τα άκουσαν μια χαρά και εκτονώθηκα που ήθελα! :D:D

Αλλά αν είχα δώσει 600 ευρά θα τους είχα κάνει λίμπα το μαγαζί.Να μη σου πω θα κατέβαινα Αθήνα να τα σπάσω.

Τώρα σου επιστρέφεται η κάρτα?

1)Ξαναδοκίμασέ την ακόμα μπροστά στον Υπεύθυνο του καταστήματος του eshop εκεί,εγώ θα του πήγαινα χαλαρά το pc μου να το δούνε.

2)δοκίμασέ την σε άλλο pc σε κανά φίλο σου.

Αν ξαναβγάλει σφάλματα,τότε πολύ απλά ΖΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

Το γιατί δε χρειάζεται.

Και θέλω να πιστεύω πως έχεις κάνει πόστ σε ότι φόρουμ υπάρχει και δεν υπάρχει.Να το διαβάζουνε όλοι οι online χρήστες.

Και αν δε προτίθεσαι να τους ξεχέσεις θα τους πάρω εγώ για πάρτη σου,που έχω και προϋπηρεσία! :D:D

Ευχαριστώ mik.

Αυτό που μου προτείνεις, είχε το θράσος να μου το προτείνει ένας από Αθήνα, δηλαδή να στείλω ολόκληρο το μηχάνημά μου σε αυτούς, σε αυτούς που είχαν χαμένη την κάρτα μου για μια εβδομάδα.

Μάλιστα αυτό το είπε με την έννοια: "Εγώ σου δίνω λύσεις".

’κου να δεις. Μου έκανε και παρατήρηση ότι του φώναξα και μετά από λίγο άρχισε να φωνάζει αυτός. ’ρχισε να χρησιμοποιεί εκφράσεις όπως: Εγώ τι να την κάνω την κάρτα; υπόθετο;"

Μιλάμε για πολύ αγένεια, κυρίως με το γάντι, αλλά σε κάποια σημεία και ωμά όπως παραπάνω.

Τέλος σε μια από τις κορυφώσεις του θράσους, μου είπε ότι τη Δευτέρα θα το δει το θέμα ο ίδιος προσωπικά, ενώ είχε να κάνει κάτι άλλες δουλειες, δηλαδή ουσιαστικά μου είπε ότι μου κάνει και χάρη.

Απίστευτο.

Παιδιά το να πάω το μηχάνημα στη Θεσσαλονίκη δεν αρκεί.

Ακόμα και να το δουν εδώ, το πολύ πολύ να χτυπήσουν φιλικά στην πλάτη και μου πουν ότι έχω δίκιο.

Για να γίνει επίσημη επιβεβαίωση του σφάλματος πρέπει το προϊόν κατέβει στους "authorized" υπηρέτες στην Αθήνα με τα ISO και τα πτυχία τους.

Αντιλαμβάνεστε βέβαια γιατί μου τα τόνιζε αυτά περί πτυχίων ISO κλπ...

Αρχική απάντηση από taz

Αυτό που μου προτείνεις, είχε το θράσος να μου το προτείνει ένας από Αθήνα, δηλαδή να στείλω ολόκληρο το μηχάνημά μου σε αυτούς, σε αυτούς που είχαν χαμένη την κάρτα μου για μια εβδομάδα.

Μάλιστα αυτό το είπε με την έννοια: "Εγώ σου δίνω λύσεις".

’κου να δεις. Μου έκανε και παρατήρηση ότι του φώναξα και μετά από λίγο άρχισε να φωνάζει αυτός. ’ρχισε να χρησιμοποιεί εκφράσεις όπως: Εγώ τι να την κάνω την κάρτα; υπόθετο;"

Μιλάμε για πολύ αγένεια, κυρίως με το γάντι, αλλά σε κάποια σημεία και ωμά όπως παραπάνω.

Τέλος σε μια από τις κορυφώσεις του θράσους, μου είπε ότι τη Δευτέρα θα το δει το θέμα ο ίδιος προσωπικά, ενώ είχε να κάνει κάτι άλλες δουλειες, δηλαδή ουσιαστικά μου είπε ότι μου κάνει και χάρη.

Απίστευτο.

Δε πειράζει,την επόμενη φορά να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις με κάποιο μεγαλύτερο αφεντικό από το eshop.Καλό θα κάνεις!

Κοίτα,ομολογουμένως από ότι έχω καταλάβει το προσωπικό του eshop για τα ρμα είναι λίγο,δε φτάνει.Το να σου μιλήσει πάντως έτσι δε πρέπει,ανέφερε τον στους μεγαλύτερους του.Θα βρεις κάποιο τηλέφωνο δε μπορεί.

Και εμένα η 6600gt μου είναι στο service του eshop από το περασμένο σάββατο.

Σήμερα 2 εβδομάδες κανείς δεν με έχει πάρει τηλέφωνο και όλο καλώ εγώ. 2 φορές μου είπαν 'Μισό λεπτό να το επιβεβαιώσω' και περίμενα αρκετή ώρα έτσι ώστε να το κλείσω (κοντά στο δεκάλεπτο). Ουσιαστικά με έβαλαν στην αναμονή χωρίς αύριο...

Το αστείο είναι πως το Σάββατο που την έδωσα με είπαν... 'Τρίτη τετάρτη θα σας ενημερώσουμε'.

Αυτό είναι απλά απαράδεκτο. Σήμερα είναι αργία. Την δευτέρα όμως θα πάρω και θα τους κουραδιάσω.

αμα ξηγιουνται ετσι..

τραβα κι εσυ ενα "ημιτελες bios flash" να τελειωνεις...

δεν προκειται εξαλλου να αποζημιωθεις σε καμια περιπτωση

για τον χαμενο χρονο σου ,τα τηλεφωνηματα στο Ινκα και τα νευρα-τσαταλια που σου προκαλεσαν

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.