Jump to content



7900GTX 512MB XFX


taz1416003173

Recommended Posts

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

ωραίαααααααα.......τώρα σου λέω εγώ μεγειές! :p έχω ιδέα ...... λίωστην όσο μπορείς ....... και μετά RMA it.....κάτι παίζει ........ για κάνε κ ενα 06 να δούμε ...... :D

Ο τίτλος του thread είναι παραπλανητικός!

Προτείνω να μετονομαστεί σε <<Πόσα 3dMarks μπορεί να φτάσει μια προβληματική κάρτα 7900gtx.>> :p

Rma και γρήγορα φίλε, γιατί το καλοκαίρι έρχεται.

Πάντως για artifacts είχα την εντυπωση πως άκυρα σχήματα=πυρήνας

ακυρα σχηματα ειναι μνημες(απο προσωπικη εμπειρια)

ο πυρηνας μου βγαζει μικρες κοκκινες βουλες σε δυο καθετες στηλες οταν ζοριζεται

μια προχειρη λυση ειναι να χωρεσεις καπου εκει γυρω κανα ανεμιστηρα να δεις αν ειναι απο temps τα artifacts,αλλα αυτη δεν ειναι λυση φυσικα,μονο για να σου/μας φυγει η περιεργεια

παντως ειναι πολυ sexy η καρτα σου :D

( :hmm: εχω την εντυπωση οτι αν ο Βασιλης βαλει την 7800 στα 665/815 θα βγαλει μεγαλυτερο σκορ απο την 7900 με τα ιδια ρολογια :hmm: )

Δεν τίθεται λοιπόν θέμα, η κάρτα θα επιστραφεί.

Το θέμα που τίθεται είναι το εξής:

Θα μου δώσουν χρήματα, νέα κάρτα, νέα κάρτα μετά από πολύ καιρό ή θα κάνουν ότι δεν βρήκαν το πρόβλημα και θα με παιδεύουν μ,ε την ελπίδα ότι θα βαρεθώ;

Έχει κανείς εμπειρία από service του e-shop; (σχεδόν ρητορική η ερώτηση)

Σημείωση: Όπως ίσως να ξέρετε ο νόμος προβλέπει ότι αν θέλεις μπορείς να γυρίσεις πίσω το προϊόν μέσα σε 2 εβδομάδες και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου, χωρίς να πρέπει είναι χαλασμένο ή τέλος πάντων να εξηγήσεις το γιατί το επιστρέφεις

Καταρχήν οπλίσου με υπομονή και ετοιμάσου να κάνεις φασαρά αν χρειαστεί.

Το πιο σίγουρο είναι να σου δώσουνε νέα κάρτα ακριβώς ίδια,τώρα ισχύει και αυτό που λες για τις 2 εβδομάδες.

Πάντως να είσαι απαιτητικός και τσαμπουκάς μαζί τους,για να σου δείξουν ενδιαφέρον,το μόνο που έχω να σου πω στα σίγουρα από την εμπειρία μου με το rma του eshop.

Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 04:04]

Καταρχήν οπλίσου με υπομονή και ετοιμάσου να κάνεις φασαρά αν χρειαστεί.

Το πιο σίγουρο είναι να σου δώσουνε νέα κάρτα ακριβώς ίδια,τώρα ισχύει και αυτό που λες για τις 2 εβδομάδες.

Πάντως να είσαι απαιτητικός και τσαμπουκάς μαζί τους,για να σου δείξουν ενδιαφέρον,το μόνο που έχω να σου πω στα σίγουρα από την εμπειρία μου με το rma του eshop.

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, είθε η δύναμη να είναι μαζί μου.

Να και ένα ακόμα 3dmark με τη γνωστή υποβοήθηση από ένα 12άρι φουρφουράκι (χωρίς το οποίο 3dmark γίνεται Artifact city)

post-895-1416072494,981_thumb.jpg

καλο πολι καλο 10,5Κ marks εισαι μια χαρα

αλλα να εχει τετοιο προβλημα δεν λεει ..

και απο τοσο γνωστη εταιρια την XFX

Αρχική απάντηση από taz

Δεν τίθεται λοιπόν θέμα, η κάρτα θα επιστραφεί.

Το θέμα που τίθεται είναι το εξής:

Θα μου δώσουν χρήματα, νέα κάρτα, νέα κάρτα μετά από πολύ καιρό ή θα κάνουν ότι δεν βρήκαν το πρόβλημα και θα με παιδεύουν μ,ε την ελπίδα ότι θα βαρεθώ;

Έχει κανείς εμπειρία από service του e-shop; (σχεδόν ρητορική η ερώτηση)

Σημείωση: Όπως ίσως να ξέρετε ο νόμος προβλέπει ότι αν θέλεις μπορείς να γυρίσεις πίσω το προϊόν μέσα σε 2 εβδομάδες και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου, χωρίς να πρέπει είναι χαλασμένο ή τέλος πάντων να εξηγήσεις το γιατί το επιστρέφεις

οπλισου με υπομονη και Lexotanil και ετοιμασου.

το φιλαράκι που σου έλεγα με παρόμοιο πρόβλημα με σένα

http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=20346

Αρχική απάντηση από taz [Σήμερα, στις 01:26]

Σημείωση: Όπως ίσως να ξέρετε ο νόμος προβλέπει ότι αν θέλεις μπoρείς να γυρίσεις πίσω το προϊόν μέσα σε 2 εβδομάδες και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου, χωρίς να πρέπει είναι χαλασμένο ή τέλος πάντων να εξηγήσεις το γιατί το επιστρέφεις

Αυτό δεν το γνώριζα.Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος;

Παιδιά η κάρτα επιστράφηκε.

Μου υποσχέθηκαν ότι γύρω από τη Δευτέρα θα έχουν τελειώσει οι έλεγχοι και θα μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα.

Δεν θα έλεγα ότι είμαι πεπεισμένος ότι έτσι θα γίνουν τα πράγματα, αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

Εν αναμονή λοιπόν.

ΥΓ: Όπως και να 'χει η χρονική συγκυρία έχει πλέον χαλάσει.

μια φορα που χρειαστηκα το service του e-shop ηταν αρκετα εξυπηρετικοι μπορω να πω αλλα εκνευριστικα αργοι επισης

ειχα περασει ΣΚ χωρις VGA=ΣΚ χωρις PC για γραφειοκρατικους λογους + καμμα ωρα αναμονη στη "ρεσεψιον" στο χαλανδρι μεχρι να τη βρουνε και να τη φερουνε.Επισης ηταν πολυ δυσκολο να βγαλω γραμμη στο service-ατελειωτη αναμονη στο τηλεφωνο

Παρολα αυτα,η εντυπωση ειναι θετικη

εμένα μου εστειλαν τιν καρτα γραφικων απο τιν 1 του μηνα

και ακομα αναμένω .. Τους πηρα και 2 φορες τηλεφωνω αλλα τιποτα

οτι ειναι ευγενικοι ειναι δεν το συζηταω αλλα ειναι εκνευριστικά αργοι

Αρχική απάντηση από Geo_K

Αυτό δεν το γνώριζα.Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος;

Ρώτα στο eshop να δεις που θα στο πούνε,ή από όπου αλλού αγοράσεις κάτι.Όλοι έτσι το κάνουν.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.