HellhammeR Μάρτιος 13, 2006 #61 Μάρτιος 13, 2006 Με Defaults (580/1730) και AMD64 X2 4400+ (2,5Ghz) kαι μνήμη στα 227,3Μhz.
f117 Μάρτιος 13, 2006 #62 Μάρτιος 13, 2006 ωραίαααααααα.......τώρα σου λέω εγώ μεγειές! έχω ιδέα ...... λίωστην όσο μπορείς ....... και μετά RMA it.....κάτι παίζει ........ για κάνε κ ενα 06 να δούμε ......
Geo_K Μάρτιος 13, 2006 #63 Μάρτιος 13, 2006 Ο τίτλος του thread είναι παραπλανητικός! Προτείνω να μετονομαστεί σε <<Πόσα 3dMarks μπορεί να φτάσει μια προβληματική κάρτα 7900gtx.>>
mech5107 Μάρτιος 13, 2006 #64 Μάρτιος 13, 2006 Rma και γρήγορα φίλε, γιατί το καλοκαίρι έρχεται.Πάντως για artifacts είχα την εντυπωση πως άκυρα σχήματα=πυρήνας
cptkoulis Μάρτιος 13, 2006 #65 Μάρτιος 13, 2006 ακυρα σχηματα ειναι μνημες(απο προσωπικη εμπειρια) ο πυρηνας μου βγαζει μικρες κοκκινες βουλες σε δυο καθετες στηλες οταν ζοριζεται μια προχειρη λυση ειναι να χωρεσεις καπου εκει γυρω κανα ανεμιστηρα να δεις αν ειναι απο temps τα artifacts,αλλα αυτη δεν ειναι λυση φυσικα,μονο για να σου/μας φυγει η περιεργεια παντως ειναι πολυ sexy η καρτα σου ( εχω την εντυπωση οτι αν ο Βασιλης βαλει την 7800 στα 665/815 θα βγαλει μεγαλυτερο σκορ απο την 7900 με τα ιδια ρολογια )
Geo_K Μάρτιος 13, 2006 #66 Μάρτιος 13, 2006 Εκτός από sexy εμφάνιση έχει και sexy προβλήματα.Click me
taz1416003173 Μάρτιος 14, 2006 Author #67 Μάρτιος 14, 2006 Δεν τίθεται λοιπόν θέμα, η κάρτα θα επιστραφεί.Το θέμα που τίθεται είναι το εξής:Θα μου δώσουν χρήματα, νέα κάρτα, νέα κάρτα μετά από πολύ καιρό ή θα κάνουν ότι δεν βρήκαν το πρόβλημα και θα με παιδεύουν μ,ε την ελπίδα ότι θα βαρεθώ;Έχει κανείς εμπειρία από service του e-shop; (σχεδόν ρητορική η ερώτηση)Σημείωση: Όπως ίσως να ξέρετε ο νόμος προβλέπει ότι αν θέλεις μπορείς να γυρίσεις πίσω το προϊόν μέσα σε 2 εβδομάδες και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου, χωρίς να πρέπει είναι χαλασμένο ή τέλος πάντων να εξηγήσεις το γιατί το επιστρέφεις
ergotelis Μάρτιος 14, 2006 #68 Μάρτιος 14, 2006 Καταρχήν οπλίσου με υπομονή και ετοιμάσου να κάνεις φασαρά αν χρειαστεί.Το πιο σίγουρο είναι να σου δώσουνε νέα κάρτα ακριβώς ίδια,τώρα ισχύει και αυτό που λες για τις 2 εβδομάδες.Πάντως να είσαι απαιτητικός και τσαμπουκάς μαζί τους,για να σου δείξουν ενδιαφέρον,το μόνο που έχω να σου πω στα σίγουρα από την εμπειρία μου με το rma του eshop.
taz1416003173 Μάρτιος 14, 2006 Author #69 Μάρτιος 14, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 04:04] Καταρχήν οπλίσου με υπομονή και ετοιμάσου να κάνεις φασαρά αν χρειαστεί.Το πιο σίγουρο είναι να σου δώσουνε νέα κάρτα ακριβώς ίδια,τώρα ισχύει και αυτό που λες για τις 2 εβδομάδες.Πάντως να είσαι απαιτητικός και τσαμπουκάς μαζί τους,για να σου δείξουν ενδιαφέρον,το μόνο που έχω να σου πω στα σίγουρα από την εμπειρία μου με το rma του eshop. Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, είθε η δύναμη να είναι μαζί μου.
taz1416003173 Μάρτιος 14, 2006 Author #70 Μάρτιος 14, 2006 Να και ένα ακόμα 3dmark με τη γνωστή υποβοήθηση από ένα 12άρι φουρφουράκι (χωρίς το οποίο 3dmark γίνεται Artifact city)
lord Μάρτιος 14, 2006 #71 Μάρτιος 14, 2006 καλο πολι καλο 10,5Κ marks εισαι μια χαρα αλλα να εχει τετοιο προβλημα δεν λεει ..και απο τοσο γνωστη εταιρια την XFX
taz1416003173 Μάρτιος 14, 2006 Author #73 Μάρτιος 14, 2006 Αρχική απάντηση από orion [Σήμερα, στις 09:54] Τι το πεδευεις ρε Taz στειλε την... Σε κούρασα παιχταρά μου;
dimitris74 Μάρτιος 14, 2006 #74 Μάρτιος 14, 2006 Αρχική απάντηση από taz Δεν τίθεται λοιπόν θέμα, η κάρτα θα επιστραφεί.Το θέμα που τίθεται είναι το εξής:Θα μου δώσουν χρήματα, νέα κάρτα, νέα κάρτα μετά από πολύ καιρό ή θα κάνουν ότι δεν βρήκαν το πρόβλημα και θα με παιδεύουν μ,ε την ελπίδα ότι θα βαρεθώ;Έχει κανείς εμπειρία από service του e-shop; (σχεδόν ρητορική η ερώτηση)Σημείωση: Όπως ίσως να ξέρετε ο νόμος προβλέπει ότι αν θέλεις μπορείς να γυρίσεις πίσω το προϊόν μέσα σε 2 εβδομάδες και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου, χωρίς να πρέπει είναι χαλασμένο ή τέλος πάντων να εξηγήσεις το γιατί το επιστρέφεις οπλισου με υπομονη και Lexotanil και ετοιμασου.το φιλαράκι που σου έλεγα με παρόμοιο πρόβλημα με σέναhttp://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=20346
Geo_K Μάρτιος 14, 2006 #76 Μάρτιος 14, 2006 Αρχική απάντηση από taz [Σήμερα, στις 01:26] Σημείωση: Όπως ίσως να ξέρετε ο νόμος προβλέπει ότι αν θέλεις μπoρείς να γυρίσεις πίσω το προϊόν μέσα σε 2 εβδομάδες και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου, χωρίς να πρέπει είναι χαλασμένο ή τέλος πάντων να εξηγήσεις το γιατί το επιστρέφεις Αυτό δεν το γνώριζα.Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος;
taz1416003173 Μάρτιος 14, 2006 Author #77 Μάρτιος 14, 2006 Παιδιά η κάρτα επιστράφηκε.Μου υποσχέθηκαν ότι γύρω από τη Δευτέρα θα έχουν τελειώσει οι έλεγχοι και θα μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα.Δεν θα έλεγα ότι είμαι πεπεισμένος ότι έτσι θα γίνουν τα πράγματα, αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.Εν αναμονή λοιπόν.ΥΓ: Όπως και να 'χει η χρονική συγκυρία έχει πλέον χαλάσει.
cptkoulis Μάρτιος 14, 2006 #78 Μάρτιος 14, 2006 μια φορα που χρειαστηκα το service του e-shop ηταν αρκετα εξυπηρετικοι μπορω να πω αλλα εκνευριστικα αργοι επισηςειχα περασει ΣΚ χωρις VGA=ΣΚ χωρις PC για γραφειοκρατικους λογους + καμμα ωρα αναμονη στη "ρεσεψιον" στο χαλανδρι μεχρι να τη βρουνε και να τη φερουνε.Επισης ηταν πολυ δυσκολο να βγαλω γραμμη στο service-ατελειωτη αναμονη στο τηλεφωνοΠαρολα αυτα,η εντυπωση ειναι θετικη
lord Μάρτιος 14, 2006 #79 Μάρτιος 14, 2006 εμένα μου εστειλαν τιν καρτα γραφικων απο τιν 1 του μηνακαι ακομα αναμένω .. Τους πηρα και 2 φορες τηλεφωνω αλλα τιποταοτι ειναι ευγενικοι ειναι δεν το συζηταω αλλα ειναι εκνευριστικά αργοι
ergotelis Μάρτιος 14, 2006 #80 Μάρτιος 14, 2006 Αρχική απάντηση από Geo_K Αυτό δεν το γνώριζα.Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος; Ρώτα στο eshop να δεις που θα στο πούνε,ή από όπου αλλού αγοράσεις κάτι.Όλοι έτσι το κάνουν.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.