Jump to content



Oblivion


unstoppable

Recommended Posts

λυστε μου μια απορια...........το παιχνιδι ειναι οντως πανεμορφο.........τελειο σε γραφικα/ηχο/gameplay κλπ κλπ.........γενικα οτι καλυτερο εχουμε δει φετος........

αν και παιζω τετοιου ειδους παιχνιδια με stats/hp/mp/potions/gems/quests απο τον καιρο του diablo...........

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΩ LEVEL?

ρε παιδια μα την αληθεια.........εχω ασχοληθει περιπου 25-30 ωρες με το παιχνιδακι αλλα κοντευω να σπασω το keyboard με τοση δυσκολια............ειπαμε να διασκεδασουμε.....αλλα οχι και να μας βγαλει την ψυχη............νταξ δεν ειμαι και κανενας πορωμενος που δεν ξεμυταει απο την καρεκλα του υπολογιστη......αλλα ελεος....ενα παιχνιδι ειναι........και σημερα αποφασισα να το παρατησω λογω της δυσκολιας του.

am i so dumb?:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 269
  • Created
  • Last Reply

Εγώ το παιχνίδι το έπαιξα κάποιες ώρες αλλά το παράτησα.

Τα γραφικά του είναι πάρα πολύ καλά και το παιχνίδι έχει τρελό υπόβαθρο και αυτός είναι ο μόνος λόγος που ασχολήθηκα κάποιες ώρες.Παρόλα αυτά το παιχνίδι για μένα έχει <<άσχημο ήχο>>, όταν βαράς με το σπαθί είναι σαν να χτυπάς κατσαρόλες και γενικότερα ο ήχος ώρες ώρες είναι περιέργα έντονος και ενοχλεί στο αυτί (γενικά μου αρέσει η δυνατή μουσική).Επίσης στο τρίτο πρόσωπο η απεικόνιση δεν είναι καλή και συγκεκριμένα ο παίκτης φαίνεται να <<γλυστράει>> ειδικά όταν πηγαίνει ο ήρωας διαγώνια.Έλεος

Υπόψη : Μην τολμήσει κανείς να κλέψει κάτι στο παιχνίδι νομίζοντας ότι δεν το βλέπει κανείς.Το παιχνίδι παρακολουθείται απο κλειστό κύκλωμα με κάμερες, οπότε μην εκπλαγείτε αν κλέψετε χωρίς να σας δεί κανείς και σε 5-10 δευτερόλεπτα εμφανιστεί μπατσαρία.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greekfragma [Χθες, στις 23:50]

λυστε μου μια απορια...........το παιχνιδι ειναι οντως πανεμορφο.........τελειο σε γραφικα/ηχο/gameplay κλπ κλπ.........γενικα οτι καλυτερο εχουμε δει φετος........

αν και παιζω τετοιου ειδους παιχνιδια με stats/hp/mp/potions/gems/quests απο τον καιρο του diablo...........

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΩ LEVEL?

ρε παιδια μα την αληθεια.........εχω ασχοληθει περιπου 25-30 ωρες με το παιχνιδακι αλλα κοντευω να σπασω το keyboard με τοση δυσκολια............ειπαμε να διασκεδασουμε.....αλλα οχι και να μας βγαλει την ψυχη............νταξ δεν ειμαι και κανενας πορωμενος που δεν ξεμυταει απο την καρεκλα του υπολογιστη......αλλα ελεος....ενα παιχνιδι ειναι........και σημερα αποφασισα να το παρατησω λογω της δυσκολιας του.

am i so dumb?:blink:

:) και εγω ειχα να παιξω τέτοιο game Χ εποχης diablo αλλα γενικα μονο και μονο τις οδηγιες των quest in game αν διαβαζεις παει μονο του , Και μην νομιζεις οτι το εχω ψάξει εις βάθος αρκετες φορες ειχα μπροστά μου την λύση και ηταν τοσο ευκολη που εφτασα σε σημειο να λεω τι εκανα τοση ωρα ο μαλακς ο noob και δεν το έβλεπα .

:) Απλο ειναι απλα λίγο ψάξιμο θέλει .

Link to comment
Share on other sites

Το oblivion, όπως και το morrowind, είναι εξερεύνηση. Να βρεις όλα τα special αντικείμενα που θα κάνουν τον χαρακτήρα σου ανίκητο. Να παίξεις όλα τα quests, να βρεις όλες τις κρυμμένες τοποθεσίες.

ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΤΕ !!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ NFS !!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hurin [Σήμερα, στις 12:54]

Το oblivion, όπως και το morrowind, είναι εξερεύνηση. Να βρεις όλα τα special αντικείμενα που θα κάνουν τον χαρακτήρα σου ανίκητο. Να παίξεις όλα τα quests, να βρεις όλες τις κρυμμένες τοποθεσίες.

Agreed.

Πάντως έχει μια παραξενιά χάρη στον τρόπο που δουλεύει το lvl up.

Οι αντίπαλοι που σου πετάει το παιχνίδι εξαρτώνται μόνο από το lvl του χαρακτήρα , όχι από τις ικανότητές του.

Αν ανεβάζεις lvl με τα skills που βοηθάνε στην μάχη , έχει καλώς.

Αν πάλι ανεβάζεις lvl με skills που δεν βοηθάνε τόσο στην μάχη (security , athletics , speechcraft κτλ) τα πράγματα ζορίζουν πολύ απότομα.

Αυτό το λάθος το έκανα και εγώ , ανεβάζοντας 4-5 lvl πολύ γρήγορα με mysticism και alchemy.

Χρειάστηκαν άλλα τόσα lvl up , αλλά με powergaming , για να στρώσει η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Οχι και τελεια τα γραφικα, πηγαιντε σε καναν οφθαλμιατρο ελεος :p ενα σωρο tweaking πρεπει να κανεις για να ειναι πραγματικα καλα, διαφορετικα ειναι τα ιδια χαλια με αυτα του 360 http://www.atomicmpc.com.au/article.asp?SCID=27&CIID=36222&p=2, μεχρι και mod για το νερο εχει βγει :confused:

http://www.atomicmpc.com.au/images/oblivion/water0.jpg

http://www.atomicmpc.com.au/images/oblivion/water1.jpg

google και το 4096*4096 texture pack / JARROD TEXTURE MOD μιας και τα περισσοτερα textures ειναι ψιλο αισχος και θολα and enjoy the beauty :D gameplay wise δεν εχω παιξει ακομα για να κρινω αλλα αμα ειναι σαν το morrowind δεν χανω και τπτ το ΣΠΟΥΔΑΙΟ, γινεσαι master στα guild που ειναι σχετικα με την κλαση σου, κανεις τα quest που σε ενδιαφερουν, βρισκεις απο κωλοφαρδια μερικα καλα items, τελειωνεις το main quest και μετα unistall :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από apocalypse [Σήμερα, στις 13:17]

Agreed.

Πάντως έχει μια παραξενιά χάρη στον τρόπο που δουλεύει το lvl up.

Οι αντίπαλοι που σου πετάει το παιχνίδι εξαρτώνται μόνο από το lvl του χαρακτήρα , όχι από τις ικανότητές του.

Αν ανεβάζεις lvl με τα skills που βοηθάνε στην μάχη , έχει καλώς.

Αν πάλι ανεβάζεις lvl με skills που δεν βοηθάνε τόσο στην μάχη (security , athletics , speechcraft κτλ) τα πράγματα ζορίζουν πολύ απότομα.

Αυτό το λάθος το έκανα και εγώ , ανεβάζοντας 4-5 lvl πολύ γρήγορα με mysticism και alchemy.

Χρειάστηκαν άλλα τόσα lvl up , αλλά με powergaming , για να στρώσει η κατάσταση.

random lvl mod :D

http://www.gamespot.com/pc/rpg/theelderscrollsivoblivion/download.html?sid=6146860

και ενα σωρο αλλα

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=320723

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=327620

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=328524

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=330112

http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=314923

http://www.tessource.net/files/file.php?id=1918

Link to comment
Share on other sites

Το level up είναι άθλιο. Χρησιμοποιώ το mod του francesco για να το φέρω στα ίσια του.

Όσο για τα textures, εγω που παίζω σε 1024χ768 θα με ωφελήσουν καθόλου ή είναι για μεγαλύτερες αναλύσεις ?

Link to comment
Share on other sites

εμ μιλαμε για την αναλυση του ΙΔΙΟΥ του texture οχι για το display resolution, τι και αν τρεχει στα 1024*768 τι στα 2048*1536 αμα τα textures ειναι gtp χ*στηκες :p, το οτι θα χασεις σε επιδοσεις ειναι σιγουρο, θα σου κοψει μερικα fps (κατα μεσο ορο) αλλα το οπτικο αποτελεσμα αξιζει, εδω περα οταν πρωτοειδα εικονες απο ενα hands on review για το oblivion στο IGN, ελεγα μεσα μου " δεν γινεται ο συντακτης ειναι ζωον και ξεχασε να πειραξει τα settings " " ε στην final θα υπαρχουν settings που θα επιτρεπουν καλυτερα γραφικα " και αλλα τετοια.

Ο κυριος λογος που χρειαζεται καποιος να κανει τετοια tweaks για να βλεπει αξιοπρεπη textures ειναι οτι τα ζωα στην bethesda πρωτα ανεπτυξαν το παιχνιδι για 360 και μετα για pc, αφου η μνημη του 360 ΔΕΝ ητανε αρκετη για υψηλης αναλυσης textures και αφου τα ζωα της bethesda δεν θελανε/δεν μπορουσανε να αξιοποιησουνε τον σκληρο δισκο αφησανε τα περισσοτερα textures σε αναλυση 1024*1024

Τωρα αν ηδη το fraps δεν στα λεει καλα ή εχεις stutters τοτε δες τον tweak guide του atomic pc που αναφερω στα προηγουμενα μου posts + αυτα τα thread http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=11127 , http://discuss.futuremark.com/forum/showflat.pl?Board=gaminggeneral&Number=6042131 τσεκαρε και αυτην την λιστα με mods http://www.gamers.gr/forums/showthread.php?p=30997#post30997 , περιλαμβανει το mod για καλυτερο νερο :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greekfragma [30-04-2006 23:50]

λυστε μου μια απορια...........το παιχνιδι ειναι οντως πανεμορφο.........τελειο σε γραφικα/ηχο/gameplay κλπ κλπ.........γενικα οτι καλυτερο εχουμε δει φετος........

αν και παιζω τετοιου ειδους παιχνιδια με stats/hp/mp/potions/gems/quests απο τον καιρο του diablo...........

ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΩ LEVEL?

ρε παιδια μα την αληθεια.........εχω ασχοληθει περιπου 25-30 ωρες με το παιχνιδακι αλλα κοντευω να σπασω το keyboard με τοση δυσκολια............ειπαμε να διασκεδασουμε.....αλλα οχι και να μας βγαλει την ψυχη............νταξ δεν ειμαι και κανενας πορωμενος που δεν ξεμυταει απο την καρεκλα του υπολογιστη......αλλα ελεος....ενα παιχνιδι ειναι........και σημερα αποφασισα να το παρατησω λογω της δυσκολιας του.

am i so dumb?:blink:

Εγω δεν ξερω τιποτα, δεν εψαξα τιποτα, πηγαινα κατευθειαν στα quest του wannabe emperor και το 'τελειωσα' (τουλαχιστον το κεντρικο quest) σε 5 μερες παιχνιδιου...:o

Ειμαι καφρος το ξερω. :boxed:

Tα level τα παιρνεις οταν ανεβουν τα skill σου αρκετα και μετα πρεπει να κοιμηθεις. Ενας καλος τροπος να τα ελενχεις λιγο ειναι να κανεις training 5 φορες στο skill που σου χρειαζεται (πχ sword για μενα) αφου και το training μετραει.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα περιοδεύοντας γύρω γύρω απο την imperial city βρήκα αυτην την κατακόμβη [φωτό]

oblivion20060502151223939iz.jpg

Μεσα ειναι μικρη και στην αρχη εχει 2-3 ποντίκια μόνο αλλά στο τέλος παραμονευει μια γυναικα darkelf οπου φορά ένα πολύ ωραίο σετάκι πανοπλίας και έχει και ενα 7αμάτο σπαθι :o

oblivion20060502151324030qq.jpg

Επειδή πήγαινα χωρίς πανοπλία και με ενα σπαθι της βουρτσας ελαφρυ [για να μπορω να κουβαλαω πραγματα που εβρισκα αρκετα χωρις να χρειαζεται να πηγαινοερχομαι σπιτι] με κέρασε κανα 2-3 φορές τσάι ωσπου αγανακτησα και πηγα πανοπλίστηκα και πηρα και ενα καλο dager που ειχα και την αποτελειωσα. Το σπαθί που της περνεις εχει 20+dmg και 0 weight :o . και λεει .

Link to comment
Share on other sites

Διαβασε και κανα ποστ παρακατω ρε ξαδερφε!!

Την καλυτερη λυση δινει ο apocalypse 5-6 ποστ πιο κατω...

Το κρατας (κανεις την παπια) μεχρι να τελειωσεις τα υπολοιπα 13 quest και μετα το δινεις...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από SLN [18-04-2006 19:14]

Επειδη το παιζω καλος χαρακτηρας δεν θελω να την σκοτωσω ετσι στην ψυχρα

wtf ? taunt - admire - intimidate δεν εχει ?? στο morrowind οταν επρεπε να σφαξω στην balmora μια 5αδα διεφθαρμενων που μενανε σε ενα σπιτι δεν ειχα καμια ορεξη να εχω μετα bounty κλπ και ετσι προσπαθουσα να κανω taunt αλλα δεν πετυχαινε λογω χαμηλου speechcraft skill :( τελικα ειπα "δεν μαμιεται" και επιτεθηκα πρωτος, τους εσφαξα, πηγα 2000 bounty, με κυνηγαγανε ολοι οι φρουροι και οταν επρεπε να παω στο φρουριο για να παρω την αμοιβη μου χρησιμοποιησα το invisibility potion για να μην μου την πεσουν 438938035583 guards που περιπολουσαν :p

Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφορησε το 1.1.425 BETA patch.

Δειτε το changelog και αμα εχετε καποιο προβλημα που διορθωνεται με το συγκεκριμενο patch βαλτε το (αν και ειναι beta)

What updated in 1.1b Patch!!

Bug Fixes

*****************************************

Fixed an issue with falling through collision in Fort Wooden Hand.

Fixed issue with remapping controls in French, German, Italian and

Spanish versions.

Fixed issue with crashes on exit.

Fixed issue with some shadows not lining up.

Going to jail while equipped with bound armor or weapons no longer

crashes the game.

Fixed issue with bound weapons not dispelling properly after dismounting

a horse.

Fixed issue with player shadow being delayed after fast travel.

Fixed infinite gold issue on some dead NPCs.

Fixed issue with disease resistences that made it impossible to contract

vampirism under certain circumstances.

Fixed an issue where occasionally skills would not increase properly

after you received an increase in a way other than skill uses like as a

quest reward.

Fixed issue where spells, powers and lesser powers were being improperly

resisted when the player cast them on themselves.

Fixed an issue where creatures and NPCs would not go into combat

properly after being hit by a projectile.

Fixed an issue with duplicating items and unequiping the bow.

Fixed an exploit that allowed you to sell equipped items to a vendor

more than once while on a horse.

Fixed an issue with items reappearing in dead bodies after saving and

reloading.

Fixed crash when NPC with active light spell on them unloaded from

memory.

New Ultra Low Quality graphic setting available under Launcher options

with improved support for low end FX cards (5700 and lower). To use this

setting, go to the Launcher, select Options and click Reset to Defaults

to allow the auto detect to check your system.

Implemented SLI-mode optimizations on Nvidia cards, and Crossfire

optimizations for ATI cards.

Quest Fixes

*****************************************

If you are permanently expelled from Mages Guild, you can now go back

into the Mages Guild buildings.

In The Siren's Deception, the player can no longer get locked outside

Gweden farmhouse if they exit too quickly.

In the Light the Dragonfires quest, fixed an issue where player controls

get locked if player accidentally hits Ocato during the final battle in

the Imperial Palace.

In the Confront the King quest, fixed an issue where Mannimarco would

occasionally stop fighting the player while the player's controls are

locked.

In Corruption and Conscience, fixed an issue if player got to Llevana's

house earlier than expected and she would initiate trespass behavior

rather than move the quest forward.

In Theranis' Mistake, it is no longer possible to get multiple copies of

Ahdarji's ring. Also, fixed an issue with player receiving Blood Price

topic too early in the quest.

In the Leyawiin Recommendation quest, it is no longer possible to bypass

Kalthar in Fort Blueblood.

In Revenge Served Cold, Corrick will now recognize when player had the

jade amulet in their inventory if No Stone Unturned quest had been

previously completed.

In Infiltration, player can no longer kill Blackwood Company members and

stop progress in Fighter's Guild.

In Dark Brotherhood, if you kill fellow members and get kicked out of

the guild, you can no longer continue to progress in the questline until

you redeem yourself and get back in.

In The Master's Son, the player now properly receives their reward when

completing the quest.

In Caught in the Hunt, fixed an issue where NPCs would not go into

combat properly.

In the Cheydinhal Recommendation quest, fixed an issue where Vidkun's

body would disappear if you left the well.

Getting disqualified from the first Arena match no longer blocks you

from further matches.

In Till Death Do They Part, the Count no longer rewards player with gold

more than once. Fixed an issue with not receiving the Vampire Ashes

topic if the player picked up vampire ashes before getting the quest.

Fixed issue where Bloodgrass topic was not added if player finished the

Main Quest before starting quest. Hal-Liurz will now follow player

properly when asked about the cure.

In Mystery and Harlun's Watch, the dead body you are supposed to find

will no longer disappear from Swampy Cave if you cleared out the dungeon

before starting the quest.

In Blood of the Daedra, Martin will now recognize Spellbreaker as a

Daedric artifact.

In When the Vow Breaks, fixed an issue where a second instance of

Rockshatter would reappear back on Bjalfi's dead corpse after saving and

reloading.

In Paranoia, game no longer crashes when Bernadette Peneles exits the

city while you are following her.

Plugin Fixes

*****************************************

Fixed issue with saving your game while an actor is in a new interior

cell created in a plugin, and re-loading the save game without the

plugin.

Fixed issue with loading previous saves with plugin that contains new

base objects that are containers, NPCs and creatures.

Fixed issue with linked pathpoints scripted to switch on/off that are

modified by a plugin.

NPC's companions no longer disappear when they fast travel with player

to an exterior cell that is modified by a plugin.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hurin [01-05-2006 21:56]

Το level up είναι άθλιο. Χρησιμοποιώ το mod του francesco για να το φέρω στα ίσια του.

Όσο για τα textures, εγω που παίζω σε 1024χ768 θα με ωφελήσουν καθόλου ή είναι για μεγαλύτερες αναλύσεις ?

Προσωπικά δεν το βρήκα τόσο χάλια.

Μετά που κατάλαβα πως δουλεύει ήταν απλά τα πράγματα.

Σε κάθε περίπτωση ο χαρακτήρας είναι καταδικασμένος να γίνει θεός γύρω στο lvl25.

Και τώρα πλέον (lvl43) βρίσκω ευχάριστο οτι πάρα πολλοί αντίπαλοι έχουν απίστευτα πολλά hp και δυνατά όπλα και πανοπλίες.

Αλλιώς δεν θα είχε κανένα ενδιαφέρον , αντιπάλους με κάτω από 500hp τους σκοτώνω και με κλανιές πλέον , που λέει ο λόγος (2 spell combo = 1200 dmg).

Πάντως την έχω καταβρεί με το construction set και τα αισθητικού (και μόνο) περιεχομένου mods.

Τσίμπησα meshes και textures από 3 διαφορετικά mods και έφτιαξα του δικού μου ένα custom made σετάκι.

Στην πραγματικότητα είναι καμουφλαρισμένα daedric armor + daedric claymore.

post-159-1416072576,9279_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από wrong method [Σήμερα, στις 22:24]

apocalypse, που το βρήκες αυτό το ΔΡΕΠΑΝΙ ;;;;;;;; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

τι damage έχει;είναι καλύτερο από το soultrap Umbra (damage 19) η το Goldbrand (damage 16);;;

η στολή από Necromancer φαντάζομαι... ;)

Όλα είναι custom made.

Μπότες και γάντια από το Contessa's armor (μη γελάτε , unisex είναι).

Ρόμπα και κουκούλα από το tegeal's extra robe pack.

Το δρεπάνι από το tda's scythe mod.

Νομίζω όλα τα βρήκα από το tessource.com

Δεν ξέρω (ούτε και με ενδιαφέρει) τι χαρακτηριστικά είχαν στα mod απ'όπου προήλθαν.

"Έκλεψα" μόνο την εμφάνιση και τα μετάτρεψα σε ισοδύναμα πραγμάτων που ήδη είχα.

Το δρεπάνι συγκεκριμένα είναι ισοδύναμο με ένα daedric claymore (31 base damage) που είχα κάνει enchant με 16 fire + 16 frost + 16 shock + 2sec soultrap.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.