Jump to content



Πρόβλημα με Enermax Liberty 620


lukasbayern13

Recommended Posts

Έχουμε παρεξηγήσει λίγο την έννοια συμβατότητας. Αναφέρει η enermax στο site της ασυμβατότητα με την συγκεκριμένη μητρική? όχι. ’ρα το κατάστημα πως να σε πληροφορήσει?

Στο σημείο αυτό θα ρωτήσει κάποιος "αναφέρει η dfi στην σελίδα της ασυμβατότητα με το συγκεκριμένο τροφοδοτικό ?"

α) όχι

β) το όχι δεν λέει κάτι μιας και άλλοι χρήστες στο dfi-forum έχουν αναφέρει πρόβλημα

γ) πρόβλημα σε άλλες μητρικές δεν έχει αναφερθεί.

Στην κουβέντα που έχει γίνει μέχρι τώρα, δεν βλέπω πουθενά αναφορά στο κατάστημα που προμηθέυτηκε το παλικάρι την μητρική, μιας και τίποτα δεν δείχνει να είναι πρόβλημα του τροφοδοτικού.

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις 14:19]

Στην κουβέντα που έχει γίνει μέχρι τώρα, δεν βλέπω πουθενά αναφορά στο κατάστημα που προμηθέυτηκε το παλικάρι την μητρική, μιας και τίποτα δεν δείχνει να είναι πρόβλημα του τροφοδοτικού.

Αφου το τελευταιο ''αποκτημα'' ηταν το τροφοδοτικο λογικο το βρισκω να μην ασχολειται με τη μητρικη και το καταστημα που την αγορασε!!!!!

Και η ασυμβατοτητα δεν χαρακτιριζει προβληματικη καποια απο τις δυο συσκευες....

Και οι kingston value δεν παίζουν στην dfi, άρα τα αλλάζουμε όλα επειδή δεν τα γουστάρει η μητρική, αλλά την μητρική την κρατάμε.. Και δεν επιστρέφουμε την μητρική στο κατάστημα αγοράς ως ασύμβατη αλλά όλα τα υπόλοιπα και έχουμε την απαίτηση να μας τα αλλάξουν μέχρι να πετύχουμε αυτό που γουστάρει η μητρική μας.

Δεν ξέρω, εμένα παράλογο μου κάνει.

Αυτο που λεω εγω ειναι οτι αν ειχαμε το τροφοδοτικο και αγοραζαμε την DFI τοτε το λογικο θα ηταν να ζητησουμε αλλαγη τις μητρικης και οχι του τροφοδοτικου...

Τωρα αν η μητρικη εχει διαφορα θεματα ειναι στο χερι του χρηστη να κρινει αν την θελει ή οχι.

Αφου ομως την εχει για καποιο χρονικο διαστμα και δουλευει τι θα πας να πεις στο καταστημα:"την εχω 3 μηνες (π.χ.) και αποφασισα να αλλαξω τροφοδοτικο και μου εβγαλε ασυμβατοτητα''

Όχι, πας στο κατάστημα και τους εξηγείς το πρόβλημα. Από την στιγμή όμως που πήρες το προϊόν, το άνοιξες, το βίδωσες(παύει αυτόματα να είναι καινούργιο) έχεις το δικαίωμα να κατηγορείς το κατάστημα για κακή εξυπηρέτηση και αδιαφορία ?

Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις 16:19]

Όχι, πας στο κατάστημα και τους εξηγείς το πρόβλημα. Από την στιγμή όμως που πήρες το προϊόν, το άνοιξες, το βίδωσες(παύει αυτόματα να είναι καινούργιο) έχεις το δικαίωμα να κατηγορείς το κατάστημα για κακή εξυπηρέτηση και αδιαφορία ?

Εξαρταται!Αν πας τους εξηγησεις το προβλημα και σε εξπυπηρετσουν τους λες και χιλια ευχαριστω αν πας και σου δωσουν την εντυπωση οτι ''μετα την απομακρυνση απο το ταμειο κτλ'' τα παιρνεις.

Και επειδη εχω και προσωπικη εμπειρια απο πολλα καταστηματα εχω καταληξει να ψωνιζω μονο απο το πλαισιο (και ας μην εχει παντα αυτο που ψαχνω) για αυτον ακριβως το λογο.Εχουμε ασυμβατοτητα,χαλασε φερε την αποδειξη και την συσκευασια και παρε οτι θες.Χωρις ασε να το δουμε,σ'εμας δουλεψε,ο καιρος ειναι βροχερος και η ζωη δυσκολη.

Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις 14:19]

Όχι, πας στο κατάστημα και τους εξηγείς το πρόβλημα. Από την στιγμή όμως που πήρες το προϊόν, το άνοιξες, το βίδωσες(παύει αυτόματα να είναι καινούργιο) έχεις το δικαίωμα να κατηγορείς το κατάστημα για κακή εξυπηρέτηση και αδιαφορία ?

Όχι, αλλά έχεις δικαίωμα να μην ξαναψωνίσεις ποτέ από εκεί και να το πείς και σε όλους τους φίλους σου. Τώρα αν το κατάστημα νομίζει ότι με αυτό κερδίζει τότε ΟΚ από εμένα. Ικανοποίηση του πελάτη λέγεται αυτό και πολλά καταστήματα το κάνουν (satisfaction guaranteed or your money back). Δε λέω να γίνουμε Αμερική αλλά κάποια στιγμή πρέπει να πάψουμε να είμαστε μπανανία.

το μαγαζι τι σου φταιει δεν μπορω να καταλαβω...

μη γινεσαι εκδικητικος...

στειλε ενα email στο support της ενερμαξ και πες τους οτι θελω αλλαγη διοτι δεν πληροφορηθηκα πουθενα για ασυμβατοτητα με τη συγκεκριμενη μητρικη...

παντως εγω το βρισκω λαθος το σκεπτικο σου μιας και τα παιδια στο χακ μου εχουν φερθει αψογα σε οτι χρειαστηκα...

Αρχική απάντηση από haris1984 [Σήμερα, στις 00:13]

το μαγαζι τι σου φταιει δεν μπορω να καταλαβω...

μη γινεσαι εκδικητικος...

στειλε ενα email στο support της ενερμαξ και πες τους οτι θελω αλλαγη διοτι δεν πληροφορηθηκα πουθενα για ασυμβατοτητα με τη συγκεκριμενη μητρικη...

παντως εγω το βρισκω λαθος το σκεπτικο σου μιας και τα παιδια στο χακ μου εχουν φερθει αψογα σε οτι χρειαστηκα...

Πληροφοριακα και μονο για το support της Enermax...εχω στειλει 3 μειλς σε διαφορετικες ημερομηνιες τον τελευταιο μηνα κι'απτο globalsite και απ'το Εnermax UK, ΔΕΝ εχει απαντηθει ΚΑΝΕΝΑ!! Φανταστειτε δηλ να ειχα αμεση αναγκη για RMA ας πουμε...Ξενερωμα και σε μελλοντικη αγορα θα παω γι αλλα...

Αρχική απάντηση από haris1984 [Σήμερα, στις 22:13]

το μαγαζι τι σου φταιει δεν μπορω να καταλαβω...

μη γινεσαι εκδικητικος...

στειλε ενα email στο support της ενερμαξ και πες τους οτι θελω αλλαγη διοτι δεν πληροφορηθηκα πουθενα για ασυμβατοτητα με τη συγκεκριμενη μητρικη...

παντως εγω το βρισκω λαθος το σκεπτικο σου μιας και τα παιδια στο χακ μου εχουν φερθει αψογα σε οτι χρειαστηκα...

Κατά την άποψη μου το μαγαζί δε φταίει γιατί δεν κάνει κάτι λάθος. Δεν κάνει όμως και κάτι σωστά.

Αρχική απάντηση από nick2crete

Πληροφοριακα και μονο για το support της Enermax...εχω στειλει 3 μειλς σε διαφορετικες ημερομηνιες τον τελευταιο μηνα κι'απτο globalsite και απ'το Εnermax UK, ΔΕΝ εχει απαντηθει ΚΑΝΕΝΑ!! Φανταστειτε δηλ να ειχα αμεση αναγκη για RMA ας πουμε...Ξενερωμα και σε μελλοντικη αγορα θα παω γι αλλα...

τουλαχιστον στο χακ ενδιαφερθηκαν για το προβλημα σου

τεσπα...επειδη τετοιου στυλ συζητησεις εμενα προσωπικα με χαλανε...την γνωμη μου την ειπα...απο εκει και περα ειναι δικο σου θεμα...καλο ξεμπερδεμα...

  • 3 weeks later...

και εγω το ιδιο προβλημα εχω υστερα απο εναν p4 και ενα enermax noisetaker 600w απο hac(9/2005) αφου πουλησα την θερμαστρα μου εκανα εναν νεο η/υ amd3700(san diego)με asus a8n-sli se και ενω το no name psu to bootari κανονικα το ενερμαχ δεν μπορει!!!καλα το support τισ ενερμαξ ειναι για τα μπαζα!!!τωρα τι να το κανω το εχω και 6 μηνες πισω αν και δεν ρωτισα δεν θα το παρουν μαλλον!!!!

funfix καλωσήρθες στο φόρουμ.

Ελπίζω να μην έχεις την απαίτηση μετά από 6 μηνες χρήσης του psu να στο αλλάξει το μαγαζι λόγω ασυμβατότητας με τα καινούργια σου παιχνίδια έ?????

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το σπρώξεις και να πάρεις κάτι που πάιζει σίγουρα.

Αφού σιγουρευτείς ότι δεν φταίει κάτι άλλο πρώτα...

καλως σας βρηκα!!!

με εκανε μεγαλη εντυπωση παντος που δεν μπουταρι το ενερμαξ αν και απο οτι εχω δει μαλλον πρεπει να εχει κατι σαν ελλαχιστη καταναλωση!!!εμενα παντος περνει ρευμα δουλευουν ολα τα φανακια απλος δεν μπορει να μπουταρει!!!

λ.χ απο σιτε τις ενερμαξ

Q4: Why the EPS12V EG651/851AX-VH models can not start up after installation?

A4: According to Intel EPS 12V 1.6 Ver., the minimum load of each +12V rail is higher than ATX 12V. You might try to install more peripherals to meet the min. load and start up your system.

Τοσα χρονια που αγοραζω hardware ελαχιστες φορες εχω παρατηρισει προβλημα καταστηματος με πελατη!Αλλα οσες φορες συναντησα απλα "εκαψα" το προιον και το πηγα πισω (σε αυτη τη περιπτωση παιρνεις το ρισκο να παρεις τα @@ 10% αλλα 90% να στο αλλαξουν)!

Τωρα για το προβλημα (αν υπαρχει) που εχει το παιδι με το Hac ειναι δικο τους θεμα!

Και δεν μπορουμε να βγαζουμε συμπερασματα για το ποιος εχει δικιο και ποιος αδικο,γιατι ο καθενας μπορει να ισχυριστει οτι θελει!

Αρχική απάντηση από funfix [Χθες, στις 15:03]

και εγω το ιδιο προβλημα εχω υστερα απο εναν p4 και ενα enermax noisetaker 600w απο hac(9/2005) αφου πουλησα την θερμαστρα μου εκανα εναν νεο η/υ amd3700(san diego)με asus a8n-sli se και ενω το no name psu to bootari κανονικα το ενερμαχ δεν μπορει!!!καλα το support τισ ενερμαξ ειναι για τα μπαζα!!!τωρα τι να το κανω το εχω και 6 μηνες πισω αν και δεν ρωτισα δεν θα το παρουν μαλλον!!!!

Γιατί το λες αυτό? Μια χαρά είναι το support.

Έχω τέσσερα Enermax, ένα 650 και τρία Noisetaker 600 και όλα δουλεύουν μια χαρά πάνω σε μια μητρική Ιντελ σε μια ASUS A8N-SLI DLX μια Premium και μια A8N32-SLI DLX.

Αν το δικό σου είναι ελαττωματικό είναι στην εγγύηση οπότε το πας για έλεγχο και σου το αλλάζουν.

Αν όμως είναι εντάξει το πρόβλημα είναι δικό σου και μάλιστα πρέπει να πληρώσεις και τον έλεγχο.

Ντάξει, το είδαμε κι αυτό. Από δω και στο εξής το HAC, αλλά και κάθε μαγαζί που δε θέλει να χάνει τους πελάτες του, θα πρέπει να κάνει το εξής:

Πελάτης: Γεια σας, θα ήθελα μια μητρική ΧΥΖ, το revision B1.

HAC: Μήπως σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε πάνω του, webcam ΦΧΨ, το revision 1A;

Πελάτης: Μα που το καταλάβατε; Μάγος είσαι;

HAC: Δοκιμάστε αυτές τις 3 μητρικές και όποια σας κάνει κρατήστε την. Τις υπόλοιπες επιστρέψτε τις.

Πελάτης: Να'σαι καλά βρε αδερφέ. Μήπως μπορείς να μου αλλάξεις και την 19" οθόνη που πήρα τις προάλλες, γιατί το ASDF παιχνίδι δεν υποστηρίζει widescreen;

HAC: Ναι βρε, μη στεναχωριέσαι. Και όταν περάσεις απέναντι στο πεζοδρόμιο, να προσέχεις το μπαλκόνι του διατηρητέου, γιατί πέφτουνε σοβάδες!

Εγώ δηλαδή όταν πήρα τις μνήμες μου, και έκανα 35 αναζητήσεις για ασυμβατότητες με τη μητρική, το stepping του Όπτερου και τα καπάκια λαδιού του αυτοκινήτου μου, είμαι κορόιδο;

Στις περιπτώσεις κάποιων προβληματικών τροφοδοτικών (με την έννοια της ασυμβατότητας), έγινε μεν αντικατάσταση, αλλά όχι μέσω αντιπροσωπειών ή καταστημάτων.

Πιστευω παντως οτι η Enermax θα αναγνωρισει το συγκεκριμενο προβλημα

και θα βγαλει καινουρια revision για τα Liberty,ειδικα για το 620.

Παρεπιπτοντως εχω το 500αρι εδω και 2 μηνες και ειναι σκυλι.

Οι τασεις του ειναι σταθεροτατες σε o/c μηχανημα και με αρκετα περιφερειακα πανω.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.