Jump to content



Πρόβλημα με Enermax Liberty 620


lukasbayern13

Recommended Posts

DFI street γραφουν οτι με το 620 ειχαν προβλημα αλλα με την Xtreme οχι την "παλια" που εχεις εσυ. γυρισανε στο 600ρι noisetaker και ολα καλα.

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από lukasbayern13 [Σήμερα, στις 00:29]

’ρα τι κάνω εγώ, το πουλάω και παίρνω άλλο ή αλλάζω μητρική δηλαδή;p

Επεσες σε περιπτωση φιλε μου!!!Στο μαγαζι που το αγορασες δεν σου το αλλαζουν με αλλο τροφοδοτικο που να κανει???

’στα να πάνε κάνουν τον Κινέζο ρε γαμώτο. Τελικά δε μας σέβονται καθόλου... Αυτοί θα χάσουν. Κάποιος να το αγοράσει; :innocent:

σορρυ ρε φιλε...αυτοι φταινε που δεν παιζει με την dfi?

σου ετυχε ασυμβατοτητα...απο εκει και περα το μαγαζι δεν μπορει να κανει κατι μιας και το τροφοδοτικο δεν εχει προβλημα...βαλτα με την ενερμαξ καλυτερα...

Αρχική απάντηση από haris1984

απο εκει και περα το μαγαζι δεν μπορει να κανει κατι μιας και το τροφοδοτικο δεν εχει προβλημα...βαλτα με την ενερμαξ καλυτερα...

Μα το χακ φερνει τα liberty συνεπως ειναι και υπευθυνο για την λειτουργια τους.Το χακ τα προμηθευεται απο αλλον αντιπροσωπο τα liberty?Αν οχι θα ελεγα οτι ειναι υποχρεωμενο σαν μαγαζι να βοηθησει τον πελατη που αγορασε το εν λογω τροφοδοτικο.

Παντως αυτες τις ''ιδιοτροπιες'' να μην ειχε η DFI και θα ηταν αψογη

απο καθε αποψη:...:

Η dfi απεχει πολυ απο τον χαρακτηρισμο της αψογης μητρικης.Ειναι εξαιρετικα δυσκολη στην λειτουργια και στις απαιτησεις της.

Δηλαδη αν αγοραζε πρωτα το τροφοδοτικο και το ειχε με αλλη μητρικη και μετα αγοραζε την Dfi και δεν επαιζε , θα πηγαινε να του αλλαξουν την μητρική? Δεν ξερω ποια ειναι η ποια πρεπει να ειναι η πολιτικη σε τετοιες περιπτωσεις. Σιγουρα παντος αν ειναι και τα δυο προιοντα αγορασμενα απο το ιδιο καταστημα τοτε σιγουρα ειναι ευθυνη του μαγαζιου να κανει κατι , καθως δεν θα ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια περιπτωση.

παντως στο πλαισιο ή στο εσοπ αν επιστρεψεις το προιον στη κατασταση που το αγορασες το παιρνουν πισω και παιρνεις οτι αλλο θελεις. Νομιζω θα επρεπε να γινει μια αλλαγη με ενα αλλο τροφοδοτικο , εαν ειναι ετσι οπως τα λεει ο φιλος μας.

Πάντως σε εμένα με το Libery το 500αρι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την DFI LP nf4 ultra-d που έχω. Δεν ξέρω τώρα εάν κάτι παίζει με το 620 και δεν το γουστάρει η DFI, αλλά απο την άλλη κατασκευαστικά το ίδιο τροφοδοτικό δεν είναι απλά με ποιο πολλά watt;.

Και ξέρετε τι με ενοχλεί; Οτι έχω δώσει τόσα λεφτά σε αυτούς και μου φέρονται σα να πηγα πρώτη φορά... Δηλαδή μια αναγνώριση της προτίμησης μου απέναντί τους δεν υπάρχει; Τεσπα καταλαβαίνω πάντως οτι είμαι γκαντέμης:tomato:

Αρχική απάντηση από lukasbayern13 [Σήμερα, στις 09:02]

Και ξέρετε τι με ενοχλεί; Οτι έχω δώσει τόσα λεφτά σε αυτούς και μου φέρονται σα να πηγα πρώτη φορά... Δηλαδή μια αναγνώριση της προτίμησης μου απέναντί τους δεν υπάρχει; Ξαναλέω αυτοί θα χάσουν...

Καλά μια απλή αλλαγή δε μπορούν να σου κάνουν; Σφάλμα εκ μέρους τους. Ναι δε φταίνε αυτοί για την ασυμβατότητα, αλλά για ποιο λόγο να μη σου το αλλάξουν με άλλο τροφοδοτικό;

Θα βγώ λίγο :OT: βέβαια αλλά να πω ότι μια φορά που είχα πάρει 600άρι UPS που δούλευε κανονικά αλλά δεν ήταν αρκετό για το σύστημα μου μου το πήραν κανονικά πίσω, το ίδιο και με μια κάρτα δικτύου που δούλευε αλλλά εγώ παρόλα αυτά ήθελα να τη γυρίσω πίσω (είχε αδύνατο σήμα κατά τη γνώμη μου) την πήρανε πίσω και μάλιστα γράψανε "Δεν ικανοποίησε τον πελάη. Όλα αυτά τα καλά στη ZEROONE Θεσσαλονίκη

Βασικά μου είπαν οτι δεν έχουν το 600άρι το Enermax Noisetaker αυτή τη στιγμή και οτι όταν έρθει θα γίνει η αλλαγή. Ίδωμεν!! Πολύ ταλαιπωρία πάντως και το παιδί μένει χωρίς pc...

Θα ηθελα να παρεμβω σε αυτο το σημειο, μιας και παρατηρω οτι αναφερονται πραγματα τα οποια ειναι πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα.

Κατ αρχην να ξεκαθαρισω οτι το τροφοδοτικο αγοραστηκε απο το HAC, η μητρικη ομως οχι διοτι δεν την εμπορευομαστε.

Σε εμας λοιπον, επιστραφηκε το τροφοδοτικο με τον ισχυρισμο του πελατη οτι δεν λειτουργει. Για την αμεση λοιον εξυπηρετηση του, του προταθηκε να το αφησει για αμεσο ελεγχο και σε 20λεπτα να ξαναπερασει, ωστε αν οντως εχει προβλημα να αντικατασταθει. Το τροφοδοτικο ελεγχθηκε απο το τεχνικο τμημα και διαπιστωθηκε οτι λειτουργει κανονικα. Ετσι, επεστραφη στον πελατη αμεσα.

Κατοπιν, ο πελατης ξαναφερνει το τροφοδοτικο με τον ιδιο ισχυρισμο, το οτι δεν δουλευει,αλλα και το οτι δοκιμαστηκε σε αλλη μητρικη με P4, με την ιδια δυσλειτουργια. Την συγκεκριμενη λοιπον ημερα, το τροφοδοτικο δοκιμαστηκε ξανα στο τεχνικο μας τμημα, ΠΑΡΟΥΣΙΑ του πελατη, στην οποια φυσικα διαπιστωθηκε το οτι και παλι το τροφοδοτικο λειτουργει κανονικα. Παρ ολα αυτα, το τροφοδοτικο κρατηθηκε στο τεχνικο τμημα, ωστε να δοκιμαστει και σε αλλα συστηματα,για αποφυγη καθε αμφιβολιας. Αυτο εγινε και μετα απο λιγες μερες ο πελατης ξαναπαρελαβε το τροφοδοτικο χωρις να εχει παρουσιαστει καμμια δυσλειτουργια του.

Οι "κινεζοι" λοιπον, οχι μονο το δοκιμασαν αμεσα , οχι μονο δεν χρεωσαν ελεγχο στον πελατη για προιον που δεν ειχε προβλημα, αλλα δεχονται και κριτικη για πιθανη ασυμβατοτητα, για την οποια ευθυνεται μονο ο πελατης, μιας και τα υλικα ηταν δικης του επιλογης και συναρμολογησης.

Επισης, να σημειωσω, οτι η πρωτη αιτηση αλλαγης με αλλο, εγινε απο τον πελατη πριν απο λιγη ωρα,κατοπιν τηλεφωνικης επικοινωνιας, ζητωντας συγνωμη για το αναρμοστο και αδικο υφος του thread(το οποιο υποσχεθηκε να διορθωσει), με θετικη απο το HAC απαντηση, παρ ολο που καμμια ευθυνη δεν φερει για το συγκεκριμενο προβλημα.

Να σημειωσω εδω, μιας και αναφερθηκε, οτι το HAC φερνει τα Liberty και τα υποστηριζει υποδειγματικα. Αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι ειναι υποχρεωμενο να λυνει ασυμβατοτητες με προιοντα που δεν εμπορευεται.

HAC

Σαν πωλητές του προιόντος θα έπρεπε να είναι πλήρως ενημερωμένοι για αυτό που πουλάνε γιατί αυτή είναι η δουλειά τους!!! Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να είναι γνώστης, αλλά ο πωλητής! Και όφειλε να ρωτήσει σε τη μητρική θα έμπαινε ώστε να αποφευχθεί η ασυμβατότητα!!! Αλλά...αυτοί νοιάζονται μόνο να πουλήσουν!

Αρχική απάντηση από DuKe [Σήμερα, στις 13:11]

Σαν πωλητές του προιόντος θα έπρεπε να είναι πλήρως ενημερωμένοι για αυτό που πουλάνε γιατί αυτή είναι η δουλειά τους!!! Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να είναι γνώστης, αλλά ο πωλητής! Και όφειλε να ρωτήσει σε τη μητρική θα έμπαινε ώστε να αποφευχθεί η ασυμβατότητα!!! Αλλά...αυτοί νοιάζονται μόνο να πουλήσουν!

Συμφωνώ....

όπως και ο μανάβης όταν σου πουλάει μπάμιες υποχρεούται να σε ενημερώσει ότι για ιμάμ πρέπει να πάρεις μελιτζάνες............

Αρχική απάντηση από Stratos [Σήμερα, στις 12:23]

Αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι ειναι υποχρεωμενο να λυνει ασυμβατοτητες με προιοντα που δεν εμπορευεται.

HAC

Τυπικα ειναι οπως τα λες.Δεν υπαρχει υποχρεωση...

Αν ενα καταστημα ομως θελει να να λεει οτι σεβεται τους πελατες του και να τους εχει ευχαριστμενους πρεπει που και που να βαζει τα τυπικα στην ακρη και να κοιταει πως μπορει να τους εξυπηρετησει...Με λιγα λογια κατα τη γνωμη μου ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ κανατε και του αλλαξατε το τροφοδοτικο του παιδιου ακομα και αν τυπικα η ευθυνη δεν ειναι του καταστηματος.Ενας πελατης ειναι ευχαριστημενος οταν το καταστημα δεν κοιταει μονο το πορτοφολι του και το πως θα πουλησει και μετα που σε ειδα που σε ξερω....

Αρχική απάντηση από DuKe [Σήμερα, στις 13:11]

Σαν πωλητές του προιόντος θα έπρεπε να είναι πλήρως ενημερωμένοι για αυτό που πουλάνε γιατί αυτή είναι η δουλειά τους!!! Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να είναι γνώστης, αλλά ο πωλητής! Και όφειλε να ρωτήσει σε τη μητρική θα έμπαινε ώστε να αποφευχθεί η ασυμβατότητα!!! Αλλά...αυτοί νοιάζονται μόνο να πουλήσουν!

Παιδια πολλες φορες αν δεν τυχει η ασυμβατοτητα δεν εισαι σε θεση να τη γνωριζεις...Θελω να πιστευω οτι μετα απο αυτο θα το χειριζονται διαφορετικα...

Το θεμα ειναι οτι οταν ετυχε η γκαντμια τον εξυπηρετησες τον πελατη η τον εγραψες με τη δικαιολογια οτι το τροφοδοτικο ειναι ενταξει αρα....

Αρχική απάντηση από Stratos [Σήμερα, στις 10:23]

Θα ηθελα να παρεμβω σε αυτο το σημειο, μιας και παρατηρω οτι αναφερονται πραγματα τα οποια ειναι πολυ μακρια απο την πραγματικοτητα.

Κατ αρχην να ξεκαθαρισω οτι το τροφοδοτικο αγοραστηκε απο το HAC, η μητρικη ομως οχι διοτι δεν την εμπορευομαστε.

Σε εμας λοιπον, επιστραφηκε το τροφοδοτικο με τον ισχυρισμο του πελατη οτι δεν λειτουργει. Για την αμεση λοιον εξυπηρετηση του, του προταθηκε να το αφησει για αμεσο ελεγχο και σε 20λεπτα να ξαναπερασει, ωστε αν οντως εχει προβλημα να αντικατασταθει. Το τροφοδοτικο ελεγχθηκε απο το τεχνικο τμημα και διαπιστωθηκε οτι λειτουργει κανονικα. Ετσι, επεστραφη στον πελατη αμεσα.

Κατοπιν, ο πελατης ξαναφερνει το τροφοδοτικο με τον ιδιο ισχυρισμο, το οτι δεν δουλευει,αλλα και το οτι δοκιμαστηκε σε αλλη μητρικη με P4, με την ιδια δυσλειτουργια. Την συγκεκριμενη λοιπον ημερα, το τροφοδοτικο δοκιμαστηκε ξανα στο τεχνικο μας τμημα, ΠΑΡΟΥΣΙΑ του πελατη, στην οποια φυσικα διαπιστωθηκε το οτι και παλι το τροφοδοτικο λειτουργει κανονικα. Παρ ολα αυτα, το τροφοδοτικο κρατηθηκε στο τεχνικο τμημα, ωστε να δοκιμαστει και σε αλλα συστηματα,για αποφυγη καθε αμφιβολιας. Αυτο εγινε και μετα απο λιγες μερες ο πελατης ξαναπαρελαβε το τροφοδοτικο χωρις να εχει παρουσιαστει καμμια δυσλειτουργια του.

Οι "κινεζοι" λοιπον, οχι μονο το δοκιμασαν αμεσα , οχι μονο δεν χρεωσαν ελεγχο στον πελατη για προιον που δεν ειχε προβλημα, αλλα δεχονται και κριτικη για πιθανη ασυμβατοτητα, για την οποια ευθυνεται μονο ο πελατης, μιας και τα υλικα ηταν δικης του επιλογης και συναρμολογησης.

Επισης, να σημειωσω, οτι η πρωτη αιτηση αλλαγης με αλλο, εγινε απο τον πελατη πριν απο λιγη ωρα,κατοπιν τηλεφωνικης επικοινωνιας, ζητωντας συγνωμη για το αναρμοστο και αδικο υφος του thread(το οποιο υποσχεθηκε να διορθωσει), με θετικη απο το HAC απαντηση, παρ ολο που καμμια ευθυνη δεν φερει για το συγκεκριμενο προβλημα.

Να σημειωσω εδω, μιας και αναφερθηκε, οτι το HAC φερνει τα Liberty και τα υποστηριζει υποδειγματικα. Αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι ειναι υποχρεωμενο να λυνει ασυμβατοτητες με προιοντα που δεν εμπορευεται.

HAC

Εάν σας το έφερε με τον ισχυρισμό ότι δε λειτουργεί γενικά τότε καλώς του τ επιστρέψατε. Αν σας το έφερε με τον ισχυρισμό ότι δε δουλεύει με τη ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ motherboard και ζήτησε αλλαγή, ναι μεν δεν είστε υποχρεωμένοι να του το αλλάξετε ΑΛΛΑ:

1) Δημιουργείτε (δικαιογημένα) κακή εικόνα του μαγαζιού όσον αφορά την ικανοποίηση του πελάτη

2) Χάνετε μακροπρόθεσμα πολλούς πελάτες και κατ' επέκταση κέρδη

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.