saxon_747 Φεβρουάριος 21, 2006 Author #21 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από JimmyFox To yaris καλό είναι αλλά το αμάξι είναι πολύ μικρό. Δεν είναι καν στην κατηγορία "Μικρά" αλλά "Πόλης". Ένα φιλαράκι που το έχει και βγήκαμε Εθνική είδαμε οτι δεν πολυκρατάει. Τα ταξίδια λοιπόν μην τα σκέφτεσαι με τόσο μικρά αμάξια.Αν μπορείς να βρεις κάποια στρογγυλοφάναρη Corolla χτύπα την. Νομίζω αυτά τα μοντέλα έβγαιναν σε 1300cc. Eχω παει ταξιδακι με το Yaris , 4 ατομα με αποσκευες (μιλαμε το αμαξι ηταν φουλ) και για την κατηγορια του ειναι μια χαρα. Σιγουρα δεν ειναι αμαξι για ταξιδια αλλα 80% θα χρησιμοποιηται στην πολη...Για 20% ταξιδια αξιζει πιστευω ενας συμβιβασμος στην ανεση...To corolla ειναι καλη περιπτωση αλλα 1ον Δεν τα πουλανε ευκολα ,2ον οταν τα πουλανε ειναι ακριβα εστω και μεταχειρισμενα και 3ον ειναι πολυ "οικοδομικο"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxon_747 Φεβρουάριος 21, 2006 Author #22 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από GabrielΠιστεύω είναι και θέμα οδηγού πάντως το τι ζημιά θα βγάλει το κάθε αυτοκίνητο. Συμφωνω. Το θεμα ειναι αν σε κανονικες συνθηκες θα εχω καποιο προβλημα με το xsara. Δηλαδη αν εμφανιζει καποιοα στανταρ προβληματα και ποτε... πχ για το saxo οι περισσοτεροι λενε οτι οι τυπικότερες βλάβες που εμφανίζει , είναι διαρροές από το σύστημα διεύθυνσης και μικροπροβλήματα ηλεκτρικής φύσεως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Φεβρουάριος 21, 2006 #23 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από saxon_747 Eχω παει ταξιδακι με το Yaris , 4 ατομα με αποσκευες (μιλαμε το αμαξι ηταν φουλ) και για την κατηγορια του ειναι μια χαρα. Ακριβώς, για την κατηγορία του.Anyway, εσύ αποφασίζεις. Πάντως έχε τα μάτια σου ανοικτά και για πιο μεγάλο αμάξι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxon_747 Φεβρουάριος 21, 2006 Author #24 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από JimmyFox Ακριβώς, για την κατηγορία του.Anyway, εσύ αποφασίζεις. Πάντως έχε τα μάτια σου ανοικτά και για πιο μεγάλο αμάξι. Για πιο μεγαλο δεν με παιρνει με τιποτα... Οχι λογω αλλα λογω παρκινγκ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Φεβρουάριος 21, 2006 #25 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από saxon_747 [Σήμερα, στις 15:11] Συμφωνω. Το θεμα ειναι αν σε κανονικες συνθηκες θα εχω καποιο προβλημα με το xsara. Δηλαδη αν εμφανιζει καποιοα στανταρ προβληματα και ποτε... πχ για το saxo οι περισσοτεροι λενε οτι οι τυπικότερες βλάβες που εμφανίζει , είναι διαρροές από το σύστημα διεύθυνσης και μικροπροβλήματα ηλεκτρικής φύσεως... Να σου πώ,επειδή είχα και το 1.1 (2000-2003) παλαιότερα πρίν το 1.6 (2003-σήμερα),δεν είναι εκεί τα κακά του.Προσωπικά βλέπω ότι έχει πολύ σκληρό και ευαίσθητο κιβώτιο και πολύ κακά πλαστικά.Ηλεκτρικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα (έχω Saxo από το 2000).Το xsara φοράει ένα αργό 8v αλλά απροβλημάτιστο μοτέρ και ναί είναι το ίδιο που φοράει το zx και παλαιότερα το 309 με διαφορές στο ψεκασμό (μονός στο ZX,πολλαπλός στο Xsara-καρμπυρατέρ στο 309).Eπίσης το ίδιο μοτέρ φοράνε και τα 106/206/306/307(πρώτη φουρνιά)/Xsara/AX/Saxo/Berlingo/C2/C3 με μικροδιαφορές στο ψεκασμό.Το μοτέρ είναι το TU3JP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisman Φεβρουάριος 21, 2006 #26 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Ολα τα λευτα ειναι να πεσεις σε σωστο μεταχειρισμενο. Σε καλη κατασταση ειναι λιγα αυτοκινητα, και επιδη τα πιο σκυλια ειναι τα γιαπονέζικα θα σε συμβουλευα να κοιταξεις και κατι προς τα κει. Εχεις λιγοτερες πιθανοτητες να βρεις ενα πολυ παθιαρικο αυτοκινητο αλλα δυστηχος τη Γαλλικη συμπεριφορα στο δρομο τη χανεις... Παντος μη βιαστεις, ψαξε κατι πολυ καλο θα βρεθει με λιγη υπομονη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 21, 2006 #27 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Αρχική απάντηση από Gabrielκαρμπυρατέρ στο 309). Το μοτέρ είναι το TU3JP. ψέμα ύψιστο, injection έχει, υπήρχε μία έκδοση μέσα 91 - μέσα 92 με 80 άλογα (αυτή που έχω) και η επόμενη (που κυκλοφορεί ακόμη ) η οποία έχει 75 άλογα. απ' ότι θυμάμαι η αλλαγή είχε γίνει λόγω εκπομπών ρύπων. ο κινητήρας πραγματικά είναι απροβλημάτιστος, ακόμη και μια φορά που κατά λάθος είδα 8000 στροφές δεν έβγαλε κάποιο πρόβλημα. συντήρηση εννοείται όταν ανάψει λαμπάκι ή κάποια πολύ σαφής ένδειξη (ανεβαίνει η θερμοκρασία, μα από πότε έχω να αλλάξω λάδια?) το xsara λοιπόν έχει ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με το zx που έχεις, οπότε φαντάσου ότι ό,τι διαφορά δεις σε επιδόσεις κλπ θα οφείλεται στο διαφορετικό βάρος και στις διαφορετικές σχέσεις μετάδοσης. γενικά από θέμα parking, είναι αρκετά βολική κατηγορία αυτή των μικρομεσαίων. βέβαια ένα saxo σίγουρα παρκάρεται πιο εύκολα δε νομίζω ότι έχει κάποιο πρόβλημα στην οδική συμπεριφορά πάντως το xsara, υπερβολικό μου ακούγεται. από τον οδηγό εξαρτάται περισσότερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Φεβρουάριος 21, 2006 #28 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Είμαι ψεύτης όντως... Πάντως τα AX GTi νομίζω πώς φοράγανε καρμπυρατέρ,τα Solex συγκεκριμένα και τα 106 1.4 φοράγανε Weber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.