saxon_747 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18, 2006 Eχει κανεις το συγκεκριμενο αμαξι ή καποιον γνωστο που να το εχει? Σκεφτομαι να το αγορασω μεταχειρισμενο.Συγκεκριμενα, απο αντιπροσωπεια της Citroen, 5000.Μοντελο 98, 70000Χλμ , 1400cc 75Hp, A/C, airbag, υδραυλικο τιμονι, ρ/cd με χειριστηρια στο τιμονι κτλ. Αριστη εξωτερικη κατασταση, πρασινο μεταλλικο χρωμα, με τα service στην ωρα του (ο ιδιοκτητης τηρουσε βιβλιο συντηρησης) και εχω και τη δυνατοτητα να το παρω για μια μερα και να το δωσω στον μηχανικο μου για να το δει...Τι λετε? Αξιζει τον κοπο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Φεβρουάριος 18, 2006 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2006 φιλε τα σιτροεν ειναι περιεργα αμαξια , ειναι και πολυ παλιο 5Κ ειναι πολλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam.... Φεβρουάριος 18, 2006 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2006 παρτο και πηγαινε το σε μηχανικο να το δει.αν ειναι καλο τσιμπα το.παντως 3 φιλοι μου που εχουν παρει citroen και οι μου ειπαν οτι αμα δεν σου βγαλει απο την αρχη δεν 8α σου βγαλει ποτε...μιλαω παντα για νορμαλ οδηγους Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 18, 2006 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2006 αν θες σφυρα να το κανουμε και ενα ελεγχο το σκαφος Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris74 Φεβρουάριος 18, 2006 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2006 98 πρέπει να είναι απο τα πρώτα μοντέλλα, καλύτερα κόιτα για κάτι μεταγενέστερο.πάντως έχει λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του, το ΖΧ μου που είναι του 96 έχει 185.000 με λογική χρήση Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Φεβρουάριος 18, 2006 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2006 για μοντελο 98 1400αρη μην δωσεις πανω απο 4000ευρω. και μια φιλικη συμβουλη μιας και προσφατα πηραμε και μεις μτχ αμαξι..... μακρια απο μαντραδες. δεν γλιτωνεις με τιποτα ενα καπελο περιπου 10% στην πραγματικη αξια του αυτοκινητου. ψαξου καλυτερα για ιδιωτη.ειπες οτι εχεις ανθρωπο να το κοιταξει. οποτε κοιτα καλυτερα για ιδιωτη. το ιδιο ακριβως θα το βρισκες με 3500-4000ευρω μην ξεχνας και κατι τελευταιο.τα χρεη τρεχουν και τα αμαξια εχουν γινει πλεον αναλωσιμα.οποτε η προσφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη της ζητησης.ψαξου 2-3 μερες σε αγγελιες..........φιλτραρισε περιπου 20 αμαξια.......και πηγαινε δες τα μισα που πιστευεις οτι ειναι τα καλυτερα.θα το βρεις το καλυτερο Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxon_747 Φεβρουάριος 19, 2006 Author #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 19, 2006 Αρχική απάντηση από ea6gka φιλε τα σιτροεν ειναι περιεργα αμαξια , ειναι και πολυ παλιο 5Κ ειναι πολλα. Ξερω... Παντα Γαλλικα ειχαμε στην οικογενεια... Αρχική απάντηση από 2cpu αν θες σφυρα να το κανουμε και ενα ελεγχο το σκαφος Λαμαρινας εισαι? Απο Θεσ/νικη? Αρχική απάντηση από dimitris74 98 πρέπει να είναι απο τα πρώτα μοντέλλα, καλύτερα κόιτα για κάτι μεταγενέστερο. πάντως έχει λίγα χιλιόμετρα για την ηλικία του, το ΖΧ μου που είναι του 96 έχει 185.000 με λογική χρήση Το δικο μας ΖΧ ειναι του 92 και εχει 104.000... Δεν εχει βγαλει μεχρι τωρα τιποτα... Αρχική απάντηση από greekfragma για μοντελο 98 1400αρη μην δωσεις πανω απο 4000ευρω. και μια φιλικη συμβουλη μιας και προσφατα πηραμε και μεις μτχ αμαξι..... μακρια απο μαντραδες. δεν γλιτωνεις με τιποτα ενα καπελο περιπου 10% στην πραγματικη αξια του αυτοκινητου. ψαξου καλυτερα για ιδιωτη.ειπες οτι εχεις ανθρωπο να το κοιταξει. οποτε κοιτα καλυτερα για ιδιωτη. το ιδιο ακριβως θα το βρισκες με 3500-4000ευρω μην ξεχνας και κατι τελευταιο.τα χρεη τρεχουν και τα αμαξια εχουν γινει πλεον αναλωσιμα.οποτε η προσφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη της ζητησης.ψαξου 2-3 μερες σε αγγελιες..........φιλτραρισε περιπου 20 αμαξια.......και πηγαινε δες τα μισα που πιστευεις οτι ειναι τα καλυτερα.θα το βρεις το καλυτερο Σε αυτη τη διαδικασια βρισκομαι τωρα... Δεν αποκλειεται να παρω απο ιδιωτη. Απλα ψαχνω. Θελω ενα αξιοπρεπες μετ/νο να κανω τη δουλεια μου (σπιτι-δουλεια-δουλεια σπιτι και καμμια βολτα το βραδυ αντε και μια χαλκ/κη το καλοκαιρι).Βρηκα ασ πουμε απο αντιπροσωπεια της BMW (δουλευει συγγενης) ενα 518 του '93 ,5000. Δεν υπαρχει καπελο αφου μου το δινουν οσο το αγορασαν. Αλλα... παλιο και πολυ μεγαλο για την πολη. Καει πολυ, και δεν ταιριαζει και στην ηλικια μου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Φεβρουάριος 19, 2006 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 19, 2006 Αρχική απάντηση από saxon_747 [Σήμερα, στις 10:00] Λαμαρινας εισαι? Απο Θεσ/νικη? βεβαιως και με πτυχιο αν δεν μπορεσω εγω θα το δει ο αδερφος. επισης ναι μενω θεσσαλονικη.(σε ενα χωριο 20~25χλμ εξω) το 518 που το ειδες?στον τρικαλιωτη μηπως? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxon_747 Φεβρουάριος 19, 2006 Author #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 19, 2006 Αρχική απάντηση από 2cpu [Σήμερα, στις 18:00] βεβαιως και με πτυχιο αν δεν μπορεσω εγω θα το δει ο αδερφος. επισης ναι μενω θεσσαλονικη.(σε ενα χωριο 20~25χλμ εξω) το 518 που το ειδες?στον τρικαλιωτη μηπως? Nαι. Δουλευει ο ξαδερφος εκει. Αμα χρειαστω τιποτα θα σου στειλω πμ να ξερεις... ΥΓ Μπορουμε να βρουμε και τπτ πισω φαναρια για ΖΧ (μεταχειρισμενα ασφαλως και κοψοχρονια...)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Φεβρουάριος 19, 2006 #10 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 19, 2006 Δεν καίει , είναι όμορφο, η παθητική τετραδιεύθυνση δουλεύει, η άνεση σε άλλα επίπεδα. Αλλά θες ΑΒΣ , δεν πολυτραβάει και οι αντιπροσωπείες είναι Α Π Α Τ Ε Ω Ν Ε Σ Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisman Φεβρουάριος 20, 2006 #11 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2006 Συμφονω και επαυξανω με τον shumifer, το μονο μελανο σημειο του ειναι ο κινητηρας. Αν σ'αυτα τα χρηματα ηταν 1600cc τοτε δε θα το σηζητουσα καθολου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
schumifer Φεβρουάριος 20, 2006 #12 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2006 To μόνο καλό με τον κινητήρα είναι ότι έχει τόσο χαμηλή συμπίεση που είναι ιδανικός για τούρμπο αλλά τι λέμε τώρα ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Φεβρουάριος 20, 2006 #13 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από schumifer To μόνο καλό με τον κινητήρα είναι ότι έχει τόσο χαμηλή συμπίεση που είναι ιδανικός για τούρμπο αλλά τι λέμε τώρα ε? αν λες για τον 1.4 της psa, τουλάχιστον στο 309 μου έχει σχέση συμπίεσης >10, οπότε δεν νομίζω ότι μιλάμε για το ίδιο πράμα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Φεβρουάριος 21, 2006 #14 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Είχα αυτό το όχημα για κάποιο καιρό.Δύστροπο και επικίνδυνα αργό. Είχε τον χειρότερο συμπλέκτη που θα μπορούσα να φανταστώ και το κιβώτιο ήταν απαράδεκτο. Δεν θα το χαρακτήριζα ιδιαίτερα οικονομικό.Τα μόνα καλά ήταν οι αναρτήσεις και η παθητική τετραδιεύθυνση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Φεβρουάριος 21, 2006 #15 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 ειχε και ο πατερας μου ενα 306 , νομιζω ειναι σχεδον ιδιο με το σιτροεν , 1.5 χρονο μετα την αγορα οπως ανεβαινε μια ανηφορα στα μουδανια , κανει ενα ΦΣΣΣΣΣ ΚΡΑΑΑΚΚΚ ΜΠΑΜ καπνοι λαδια παντου και το αμαξι κοκκαλο. Κινητηρας , διαλυθυκε τελειως . το αμαξι βγηκε αχρηστο ...EDIT : δεν ειχα DFI τοτενες Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Φεβρουάριος 21, 2006 #16 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Ουσιαστικά όλα τα μηχανικά μέρη είναι τα ίδια (PSA γαρ...).Εντάξει εμένα δεν έκανε κάτι τόσο τραγικό, αν και έμεινε μια φορά, το κιβώτιο τα'παιξε μετά από 50.000χλμ, σπάσανε τα ακρόμπαρα 2 φορές, καιγόντουσαν συχνά οι ασφάλειες, έκανα το σταυρό μου κάθε φορά που έκανα προσπέραση, με πρόδωσαν το φρένα κάνα δυο φορές... Αλλά κατά τα άλλα μια χαρούλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Φεβρουάριος 21, 2006 #17 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 κακιες!!!!! αν ψαχνεις οικονομικο απλα κοιτας λαθος αμαξι... Οχι οτι καει τα αντερα του...απλα ειναι βαρυ με μακριες σχεσεις.. Δες κανενα corsaki...1200-1400 ..εστω και αν χρειαστει να δωσεις κατι παραπανω..5500 πχ Link to comment Share on other sites More sharing options...
saxon_747 Φεβρουάριος 21, 2006 Author #18 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Ψαχνω κατι μεχρι 5500-6000 ,αξιοπρεπες για να κινουμαι κυριως μεσα στην πολη χωρις να αποκλειονται μικρα ταξιδακια... Αν εβρισκα κανα Yaris θα το αγοραζα ευχαριστως χωρις δευτερη σκεψη λογω μικρου κοστους συντηρισης και μεγαλης αξιοπιστιας.Το θεμα ειναι οτι ακουσα πολυ ασχημες κριτικες για το PSA group ,ενω η δικια μου εμπειρια ειναι πολυ καλη μεχρι τωρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Φεβρουάριος 21, 2006 #19 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 To yaris καλό είναι αλλά το αμάξι είναι πολύ μικρό. Δεν είναι καν στην κατηγορία "Μικρά" αλλά "Πόλης". Ένα φιλαράκι που το έχει και βγήκαμε Εθνική είδαμε οτι δεν πολυκρατάει. Τα ταξίδια λοιπόν μην τα σκέφτεσαι με τόσο μικρά αμάξια.Αν μπορείς να βρεις κάποια στρογγυλοφάναρη Corolla χτύπα την. Νομίζω αυτά τα μοντέλα έβγαιναν σε 1300cc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel Φεβρουάριος 21, 2006 #20 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 21, 2006 Και εγώ στα 96k km μέχρι τώρα δεν έχω αλλάξει ούτε δίσκο πλατό.Έχω ένα Saxo VTS.Πιστεύω είναι και θέμα οδηγού πάντως το τι ζημιά θα βγάλει το κάθε αυτοκίνητο.Ένας φίλος μου έχει ένα Honda Civic 1.4 του 99 και κοντέψε να σκοτωθεί βραδιάτικα γιατί ξαφνικά και χωρίς λόγο,ενώ ταξίδευε έσβησε η μηχανή (ήταν στην Εθνική) χωρίς να σκάσει σε κάποια λακούβα που θα του σταματήσει τη παροχή καυσίμου,απλά άναψαν όλα τα λαμπάκια...Το ίδιο αυτοκίνητο έκαψε φλάτζα στις 100000 χμ και το χει μαζέψει ο γερανός κάνα δύο φορές που έχει μείνει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.