Jump to content



Ακύρωση χρέωσης σε πιστωτική κάρτα


n1ck0s

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μια ερώτηση για όσους ξέρετε.

Έκανα μια παραγγελία πριν μια βδομάδα από κάποιο site στη Γερμανία. Εκτός του ότι δεν έχει έρθει ακόμη η παραγγελία, δεν απαντάνε σε κανένα από τα mails μου παρόλο που με χρεώσανε στη κάρτα από την πρώτη στιγμή.

Χθες πήρα τηλέφωνο Eurobank να ακυρώσω την χρέωση και μου τα μασάγανε λίγο. Σήμερα πήγα σε κατάστημα και εκεί η κοπέλα που με εξυπηρέτησε δεν μου φάνηκε και πολύ ενήμερη. Συμπλήρωσε ένα έντυπο που της είπε κάποιος άλλος και στην ερώτηση μου "Υπάρχει περίπτωση να απορριφθεί το αίτημά μου" με κοίταγε με απορία...

Έχει κάνει κανείς άλλος τέτοια διαδικασία; Υπάρχει χρονικό περιθώριο που πρέπει να ακυρώσεις την χρέωση; Πώς μπορώ εγώ τώρα να μάθω αν δέχτηκαν το αίτημά μου (εκτός από το να πέρνω κάθε μέρα τηλέφωνο) και πόσο καιρό παίρνει συνήθως;

Απλά δεν θέλω να περάσει ο καιρός και χάσω τα λεφτά μου, κρίμα είναι. Κάθε βοήθεια/συμβουλή δεκτή.

Το διάστημα που αναφέρεις είναι πολύ μικρό για να σου έρθει η παραγγελία. Συνήθως κάνει 15-20 μέρες τουλάχιστον από προσωπική πείρα. Στο άλλο για την πιστωτική δεν γνωρίζω τι γίνεται αλλά σίγουρα η τράπεζα θα μπορέσει να ακυρώσει τη συναλλαγή. Αν θέλεις γράψε και το κατάστημα να ξέρουν και οι υπόλοιποι.

Κατ' αρχήν να συμφωνήσω με τον φίλο παραπάνω, 1 εβδομάδα είναι λίγος χρόνος. Το ότι δεν ανταπκρίνονται στα email είναι ανησυχιτικό αλλά πάλι. Κάνε λίγη υπομονή ακόμη.... Από την άλλη:

Σπάνια και για πολύ καλό λόγο θα σου αρνηθεί η τράπεζα. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, ακόμη κι αν καταφανέστατα μας κλέβει (την πρώτη στην χαρίζουν...)

Δεν ξέρω τι σου είπαν στην τράπεζα για τη διαδικασία, εγώ όταν το έκανα αυτό είχα πάρει τηλ. στην εξυπηρέτηση πελατών στο τηλέφωνο που είναι γραμμένο πίσω από την κάρτα. Μου έδωσαν ένα νούμερο φαξ, όπου έστειλα το αντίγραφο του λογαριασμού με την αμφισβητούμενη κίνηση υπογραμισμένη + μια μικρή δικαιολογία: " Με χρέωσαν δύο φορές, η σωστή χρέωση είναι η τάδε κίνηση". Λίγες μέρες μετά είχα επιβεβαίωση μέσω ταχυδρομικής επιστολής ότι η Visa εξετάζει το αίτημα.

Η διαδικασία παίρνει (δυστυχώς) 40 μέρες περίπου. Στο τέλος μου πίστωσαν πίσω τα χρήματα. Να μην ξεχάσω να πώ ότι αρχικά είχα εξωφλήση πλήρως τον λογαριασμό, μαζί με την αμφισβητούμενη κίνηση για να μην μπούμε σε διαδικασία αμφισβήτησης τόκων ηπερημερίας μετά...

Η διορία που έχεις για να ξεκινήσεις διαδικασία αμφισβήτησης είναι 20 ημέρες από την έκδοση του λογαριασμού. Συνήθως συμπίπτει με την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας πληρωμής. Στη σύμβαση που υπέγραψες για να αποκτήσεις την κάρτα υπάρχουν όροι σχετικά με την αμφισβήτηση κίνησης.

Και ναι, γιατί κάποιοι το λένε αυτό, η δικαιολογία "Παράγγειλα μέσω Internet και δεν μου ήρθε τίποτε" ΕΙΝΑΙ πολύ θεμιτός λόγος αμφισβήτισης. Η Visa & ΣΙΑ θέλουν πάρα πολύ το ηλεκτρονικό εμπόριο. Και δεν χρειάζεται να αποδείξεις τίποτε. Αν υπάρχει κάτι να είσαι σίγουρος ότι έχουν τρόπο να το ανακαλύψουν...

-Κ.

Και να συμπληρώσω ότι ίσως είναι αρκετός χρόνος που έχει περάσει για να μπορέσεις να ακυρώσεις τη μεταφορά χρημάτων.Αν έχουν περαστεί σε πιστωτικό τους είναι μάλλον αδύνατο!

Ναι έχετε δίκιο, ξέχασα να σημειώσω ότι... Το δέμα θα ερχόταν με DHL. Μετά από τηλεφώνημα στην DHL μου είπαν ότι έχουν χρόνο παράδοσης μία εργάσιμη απο Γερμανία. Επίσης στην DHL δεν βρίσκουν δέμα στο όνομά μου.

Cheκαρε μια αν εχει λογιστικο υπολοιπο μεσα το ποσο.Aν οχι εχει εξαφανιστει απο το λογαριασμο δηλαδη τοτε τα χουν παρει.Προφανως για να εχ3ει φυγει δεμα αν εχει φυγει τα χουν παρει τα λεφτα και δε θα ναι μεσα ουτε σα λογιστικο υπολοιπο(μιλωντας για λογιστικο υπολοιπο μιλαω παντα για χρεωστικη η πιστωτικη με λογαριασμο καταθεσης.Αν μιλαμε για απλη πιστωτικη τοτε τα χουν πιστωσει τα χρηματα με την μια και δε μπορεις να κανεις τιποτα παρα να περιμενεις.Παντως σε καθε περιπτωση ακομα και αν αυτο συμβει μπορεις να τους κυνηγησεις αν δε λαβεις δεμα(αυτους η DHL)

Αρχική απάντηση από Τζώρτζης

Και να συμπληρώσω ότι ίσως είναι αρκετός χρόνος που έχει περάσει για να μπορέσεις να ακυρώσεις τη μεταφορά χρημάτων.Αν έχουν περαστεί σε πιστωτικό τους είναι μάλλον αδύνατο!

Για το κατάστημα μιλάς; Εσύ ως πελάτης δεν ασχολήσε με το κατάστημα. Βάζεις την Visa να ασχοληθεί. Η Visa θα σου πιστώσει πίσω το ποσό και θα τα βρει με το κατάστημα όπως καταλαβαίνει.

Όπως έγραψα και πιο πάνω η διορία είναι συνήθως μέχρι και 20 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης του έντυπου λογαριασμού της κάρτας. Μπορείς φυσικά και πιο νωρίς αν έχεις online παρακαλούθηση από web banking ας πούμε.

n1ck0s άσε την DHL να λέει... αν έχεις το περιθώριο, δώσε τους καμιά βδομάδα ακόμη. Από ποιο κατάστημα έγινε η παραγγελία; Κανένα γνωστό;

Helly Νομίζω πως αναφέρεσε σε χρεωστική κάρτα. O n1ck0s έχει πιστωτική.

-Κ.

Εννοώ πως και στην τράπεζα που πήγες αν έχουν περάσει 7 εργάσιμες από την ημερομηνία παραγγελίας δε μπορεί να ακυρωθεί.Φυσικά μλάω για Eurobank που είχα προσωπική εμπειρία.

Δεν είναι κατάστημα υπολογιστών για αυτό δεν το αναφέρω, ούτε γνωστό είναι. Δεν είχα πρόβλημα να περιμένω και μία και δύο βδομάδες (παρόλο που χρεώθηκα 20 μεταφορικά).

Αλλά οι τύποι δεν απαντάνε στα απανωτά mail μου. Πριν παραγγείλω είχαν σκιστεί να με εξυπηρετήσουν. Έστελνα mail και σε 10 λεπτά είχα απάντηση. Εγώ μια πληροφορία ήθελα απλά από αυτούς... τον αριθμό του δέματος για να βγάλω άκρη με την DHL.

Στην Eurobank μια φορά την έκανα την "αίτηση". Σας ευχαριστώ όλους για τη πληροφορίες, θα ενημερώσω μόλις έχει κάποια κατάληξη το όλο θέμα.

Αρχική απάντηση από Τζώρτζης

Εννοώ πως και στην τράπεζα που πήγες αν έχουν περάσει 7 εργάσιμες από την ημερομηνία παραγγελίας δε μπορεί να ακυρωθεί.Φυσικά μλάω για Eurobank που είχα προσωπική εμπειρία.

Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, πολύ θα ήθελα να δω τους όρους σύμβασης της κάρτας της Eurobank. Γενικά στις Visa δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αν η Ευrobank πρωτοπορεί καιρός να αλλάξτε τράπεζα...

  • 3 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.