Skinny13 Φεβρουάριος 16, 2006 #61 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 16, 2006 εγω παλι θα επανελθω στο θεμα και θα πω οτι η διαφημηση ειναι μια μ*****α και μιση.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 17, 2006 #62 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2006 Αρχική απάντηση από Skinny13 εγω παλι θα επανελθω στο θεμα και θα πω οτι η διαφημηση ειναι μια μ*****α και μιση.... Ακριβώς... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Φεβρουάριος 17, 2006 #63 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 17, 2006 ε γουστα ειναι αυτα , περι ορεξεως κρεατοπιτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.A.Balafoutre Φεβρουάριος 18, 2006 #64 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 18, 2006 Αρχική απάντηση από THRESH [16-02-2006 10:43] @Balafoutri, Δεν ήταν νόμος, συμφωνία κυρίων ήτανε (Honda,Toyota,Mitsu,Subaru νομίζω), γιατί έτσι και ξεκινούσε ένας τέτοιος πόλεμος μεταξύ τους, θα σφάζονταν. Η Honda τον αψήφισε, βγάζοντας έναν νέο V6 3,5 λίτρων με 300 άλογα.(280 ήταν το όριο).Και η Nissan πρέπει να τον τηρούσε αν κοιτάξουμε τις "μαμά" specs του Skyline και 350Ζ. Είναι συμφωνία "κυρίων" όπως λέγεται μεταξύ των Ιαπώνων κατασκευαστών (εργοστασιακά) με εξαίρεση το Toyota Supra να μην έχουν πάνω από 300άλογα αλλά κάποιοι τρελαμένοι δεν έχουν κανένα μα κανένα πρόβλημα να τα εκτοξεύουν στα 1000+ άλογα για πλάκα. Βέβαια μπορώ να έχω μια ιδέα για τι μπορούν να κάνουν οι απίστευτοι Ιάπωνες μηχανικοί αν τους έδιναν το ελεύθερο. Είναι ικανότατοι και είναι γνωστό αυτό. @nobig: κοίτα απλώς πιστεύω ότι δεν είναι σωστό να χαρακτηρίζουμε ο ένας τον άλλον ούτε και τις απόψεις μας. Ένα "πιστεύω έχεις/έχετε λάθος" είναι αρκετό ακόμη και στην περίπτωση που κάποιος πιάνει την κοιλιά του από τα γέλια με αυτά που διαβάζει. Και σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να φανώ απότομος. Ο.Κ. μέχρι εδώ? Τώρα για το S2000. Αν διάβασες το πιο πάνω πόστ μου θα διαπίστωνες πως το S2000 το έχω σε μεγάλη εκτίμηση. Για τα φρένα. Η BMW δεν έχει φρένα άλλων. Έχει εξελίξει τα δικά της. ’ρα είναι πιο μπροστά. Για τις ιπποδυνάμεις των πισωκίνητων-τετρακίνητων σε σχέση με των προσθιοκίνητων, δεν έχει να κάνει με το αν μπορούν η δεν μπορούν αλλά με το ότι δεν μπορούν να την βάλουν κάτω στην άσφαλτο με τρόπο αποδοτικό σε σχέση με τα άλογα που κουβαλάνε. Λοιπόν θα ψάξω που το είχα διαβάσει και θα το ποστάρω για να μην κάνω κάποιο λάθος και τζάμπα μπερδευτούμε. Για τα AlfaRomeo, δε λέω είναι πολύ όμορφα αυτοκίνητα αλλά μόνον τα τελευταία χρόνια παίρνουν τα απάνω τους σε ποιότητα κατασκευής και μοιραία χάνουν την πάλαι ποτέ οδηγική τους υπεροχή. Για τις πίστες. ΌΧΙ δεν τις έχω φάει με το κουτάλι αλλά έχω βρεθεί και στην Αγγλία και στην Ιταλία σε κανα2 και έχω συνομιλήσει με ανθρώπους του χώρου. Αλλά στην πίστα οι κατασκευαστές μπορούν να βγάλουνε ασφαλή συμπεράσματα για το τι θέλουν από κάθε μοντέλο. Και μόνον εκεί σε απόλυτα ελεγχόμενες συνθήκες και μετρήσιμες μπορούν να πούν πως το τάδε μοντέλο είναι καλύτερο από το δείνα. Για να μην βγαίνουμε στο δρόμο και γινόμαστε ταρζάν της ασφάλου. Προσωπικά και η ιπποδύναμη μετράει σε ένα αμάξι και πολλά άλλα. Π.χ. μεταξύ του S2000 και της Lotus Elise, στην πιο απλή της έκδοση με τα 122άλογα πιο θα διαλέγατε για να πατήσει την Alfa Romeo 3.2 GTA με τα 250 άλογα, μέσα σε πίστα? Ή πιο θα την πατούσε πιο εύκολα. Και μη με ρωτήσετε εγώ πιο θα έπερνα διότι η απάντησή μου θα είναι για πολύ γέλιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.