Jump to content



HONDA CIVIC commercial.........


mellodos

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από sotiris

Ναι, αυτό που θέλω να σου πω και πάλι, είναι ότι αν δεν έχεις προσωπική άποψη για κάτι, καλύτερα να μην σχολιάζεις για αυτό μέσω της άποψης που άκουσες από κάποιον τρίτο, ιδιαίτερα δε να ταυτίζεσαι με αυτήν την άποψη.

Ειδικά στον τομέα των αυτοκινήτων, δε νομίζω να βρεις αντικειμενική άποψη, γιατί αποκλείεται κάποιος να σου πει ότι αυτό που αγόρασε είναι "μούφα" :)

Σωστός :T:

Απλά πρέπει και εμείς κάποιον να εμπιστευόμαστε. Γενικά εγώ είμαι του εξωτερικού τύπου σε ό,τι αφορά PC Games και Αυτοκίνηση, αν δεν βρίσκω και εκεί αντικειμενικότητα τότε κλάφτα :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από feanorian82 [Σήμερα, στις 13:09]

Peugeot ΡΑ!

Το 309 του Σωτήρη (μουσειακό κομμάτι με συλλεκτική αξία) είναι μια χαρούλα. Το 307 Leader το δικό μου είναι πολλές χαρούλες! Χωρίς να ξέρω πολλά από αυτοκίνητα θέλω μόνο να παρατηρήσω ότι σε λίγα αυτοκίνητα έχω μια αίσθηση ή ψευδαίσθηση φινέτσας και ασφάλειας. Θέλω πόρτες μεγάλες και βαριές, και όσο λιγότερο πλαστικό μέσα. Αυτά.

ολα αυτα τα δινει ενα 307???

Link to comment
Share on other sites

@psyber lol

Γέλασα πολύ. Αλλά αν είναι δυνατόν...

1) Οι γιαπωνεζόφιλοι είναι ξεροκέφαλοι??Μάιστα....no comment

2)Ναί ναι,όλοι γερμανικό αυτοκίνητο ονειρεύονται να πάρουνε.Η Toyota(Supra,Celica,MR2) η

Mitsubishi(Evo..), η Subaru(Impreza) και η Honda(NSX,Civic) δεν μπορύν αν τους κα-

λύψουν πλέον....sorry για Nissan και λοιπές αλλά θα ξημερώσουμε.Α, και δεν ενοοώ μόνο

τα σπόρ αυτοκίνητα αλλά και τα υπόλοιπα(Lexus IS250 κανείς???)

3) Ποιότητα υλικών??ΟΚ δεν έχει την εξωφρενική ποιότητα των Γερμανών αλλά έχει άριστη συναρμογή και πολή καλή ποιότητα overall.’σε που έχουν αρχίσει να βελτιώνονται..

@gznp, μεταξύ των 2 που προανέφερες είναι αυτοκίνητα απο 2 διαφορετικές κατηγορίες.

Το Ford Focus RS βγαίνει ακόμα?Περιορισμένη δεν ήταν η παραγωγη του?

Γενικά ο καθένας παίρνει αυτό που θέλει.Χωρίς όμως να λέει οτι να ναι ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από THRESH

Το Ford Focus RS βγαίνει ακόμα?Περιορισμένη δεν ήταν η παραγωγη του?

Μόνο σε μεταχειρισμένο φίλε μου και πρόσφατα είδα ένα από κοντά με εξτρά full καπώ από carbon και έμεινα λαλάκας, το έδινε 30 χιλιάρικα ο τυπάς σε άριστη κατάσταση, άμα τα είχα τα έσκαγα επί και τόπου :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από amartolos

τι πραγμα ειναι αυτο ρε παδια?ολα τα μεταχειρισμενα ειτε ειναι 10 ετων ειτε ειναι 1 ετους η 15 χερι ειναι ΟΛΑ σε αριστη κατασταση...

E αυτό είναι και ψιλοκαινούριο και το είδα live :)

Πάντως έχεις δίκιο, είναι σαν τα κινητά στο Fleamarket, άριστη κατάσταση!!! (ααααααχχχχχ ξέχασα έχει 3-4...εεεε...17 μικρούυυυλες γραντζουνίτσες....)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από amartolos

τι πραγμα ειναι αυτο ρε παδια?ολα τα μεταχειρισμενα ειτε ειναι 10 ετων ειτε ειναι 1 ετους η 15 χερι ειναι ΟΛΑ σε αριστη κατασταση...

ε άμα είναι καλλιτέχνης ο φανοποιός άριστα βγαίνουν τα αυτοκίνητα ;)

Link to comment
Share on other sites

αφιερωμενο

Mr Honda, of the Honda Motorcycle Corporation, died and went to heaven for judgment. At the gates, St. Peter told Mr Honda, "since you've been such a good man and your motorcycles have changed the world, your reward is, you can hang out with anyone you want in Heaven."

Mr Honda thought about it for a minute and then said, "I want to hang out with God. I have a question for Him."

St. Peter took Mr Honda to the Throne Room and introduced him to God. Mr. Honda then asked God, "Aren't you the inventor of women?" God Said, "Ah, yes. Indeed I am". "Well," said Mr Honda, "Professional to professional, you have some major design flaws in your design;

1- There's too much inconsistency in the front-end protrusion.

2- It chatters constantly at high speeds.

3- Most of the rear ends are too soft and have excessive wobble.

4- The intake is placed way too close to the exhaust.

5- Plus the monthly down time and aggravation are outrageous,and I don't even wanna start talking about the maintenance costs.

"Hmmmm, you do raise some good points" replied God, "Lets have a wee look." God went to his Celestial super computer, typed in a few things and waited for the results.

After a moment God said, "Well, it may be true that my invention seems to be flawed, but according to these numbers, more men are riding my invention than yours."

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικό μου κριτήριο για το αν τα Honda είναι καλά αυτοκίνητα είναι πόσα μοντέλα τους έχουν πίσω κίνηση. S2000 & NSX, τέλος. BMW όλα. Τέλος. Η Honda είναι πίσω σε τεχνολογία σε σχέση με την BMW σε κινητήρες (και σε πολλά άλλα, αλλά τέσπα).

Για το μόνο που παραδέχομαι την Honda είναι το S2000, στα αυτοκίνητα. Τέλος. Το NSX μπορούν πολλά βρετανικά ιδιοκατασκευασμένα να το φάνε σε πίστα. Το μόνο που έχει είναι καλή σχέση κιλά ανα ίππο και τίποτα άλλο. Ενώ το S2000 έχει 120 ατμοσφαιρικά άλογα στο λίτρο. Μόνον η Enzo Ferrari το ισοφαρίζει πλέον σε αυτό τον τομέα.

Στις μηχανές είναι κορυφαία, αλλά τα ψωμιά της πλέον είναι ελάχιστα.

Τουλάχιστον σε σχέση με την BMW στα αυτοκίνητα, η Honda δεν μπορεί να πει πολλά. Ελάχιστα.

’λλωστε κι ο Θεός (μεγάλη η χάρη Του) για "riding" Μίλησε. Όχι για driving. Σωστά?

’ντε μπράβο με την πιπίλα της Honda. Στα αυτοκίνητα τουλάχιστον να μην μιλάει. Στις μηχανές πλέον υπάρχουν τουλάχιστον 2 άλλες εταιρίες για κάθε μοντέλο Honda που είναι καλύτερες.

Όσο για την διαφήμιση....http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=17782

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω οτι είναι και θέμα κυβισμού πλέον. Δηλαδή ο κάθε κατασκευαστής(Ιάπωνας η Γερμανός), ασχολείται περισσότερο ή λιγότερο με συγκεκριμένου κυβισμού μοτέρ.

Δεν θα ξεχάσω την BMW 316 του 95' η οποία είχε 8βάλβιδο μοτέρ και 102 άλογα!Ο ιαπωνικός ανταγωνισμός ήταν πιο μπροστά τότε.Εν αντιθέσει με Honda και Toyota που έχουν παρουσιάσει εξαιρετικά 1600 μοτέρ.(Ηοnda CRX 150HP, Toyota 4AGE).Μια σκέψη..

Οι Ιάπωνες επίσης είχαν εδώ και αρκετά χρόνια το όριο των 280(ίππων) για τα εντός Ιαπωνίας.Ίσως τώρα που καταργήθηκε, να δούμε καλύτερες "απόψεις"..Μην ξεχνιόμαστε τα VTEC και VVTL-i απο που ήλθαν ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre

Προσωπικό μου κριτήριο για το αν τα Honda είναι καλά αυτοκίνητα είναι πόσα μοντέλα τους έχουν πίσω κίνηση. S2000 & NSX, τέλος. BMW όλα.

Και πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι όλα τα "καλά" είναι πισωκίνητα;

Link to comment
Share on other sites

Πολλά φαιδρά γράφτηκαν σε αυτό το thread. Όπως πχ οτι όλοι οι Γιαπωνεζόφιλοι ονειρεύονται BMW και Mercedes (προσωπικά προτιμώ Volvo σε αυτή την φιλοσοφία αυτοκινήτων), οτι η Honda είναι πίσω σε τεχνολογία από τη BMW και φυσικά παρατήρησα οτι πάρα πολλοί ακόμα συγχέουν τη Honda με τον Σαρακάκη (οι τιμές είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα), ενώ όλοι σχεδόν αγνοούν την ύπαρξη πολλών μοντέλων (RSX, Accord Coupe V6, Legend, RL ακόμα και Integra) και ένα σημείο κλειδί, το οτι μέχρι πρότινος ίσχυε νόμος στην Ιαπωνία που απαγόρευε την παραγωγή αυτοκινήτων με >300 άλογα.

Και πάρα πολλά άλλα...

Επειδή όλα αυτά δεν τελειώνουν, και η ιστορία και τεχνογνωσία της Honda δεν εξαντλούνται σε ένα thread, δράττομαι της ευκαιρείας να ξαναμπώ on-topic (μερικώς) και να επισυνάψω μια εικόνα του νέου Civic Si μου μόλις μου ήρθε με e-mail

Key Civic Si Sedan Concept Features:

* A 197-horsepower, 16-valve, DOHC i-VTEC engine with an 8,000 rpm redline

* A close ratio 6-speed manual transmission

* A helical-type limited slip differential

* 18-inch cast aluminum alloy wheels

* 225/40ZR18 high performance tires

* 4-wheel disc brakes with large cross-drilled brake rotors

* 4-piston Brembo calipers

post-199-1416072448,7835_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox [Σήμερα, στις 15:33]

Πολλά φαιδρά γράφτηκαν σε αυτό το thread. Όπως πχ οτι όλοι οι Γιαπωνεζόφιλοι ονειρεύονται BMW και Mercedes (προσωπικά προτιμώ Volvo σε αυτή την φιλοσοφία αυτοκινήτων), οτι η Honda είναι πίσω σε τεχνολογία από τη BMW και φυσικά παρατήρησα οτι πάρα πολλοί ακόμα συγχέουν τη Honda με τον Σαρακάκη (οι τιμές είναι ένα τρανταχτό παράδειγμα), ενώ όλοι σχεδόν αγνοούν την ύπαρξη πολλών μοντέλων (RSX, Accord Coupe V6, Legend, RL ακόμα και Integra) και ένα σημείο κλειδί, το οτι μέχρι πρότινος ίσχυε νόμος στην Ιαπωνία που απαγόρευε την παραγωγή αυτοκινήτων με >300 άλογα.

Και πάρα πολλά άλλα...

Επειδή όλα αυτά δεν τελειώνουν, και η ιστορία και τεχνογνωσία της Honda δεν εξαντλούνται σε ένα thread, δράττομαι της ευκαιρείας να ξαναμπώ on-topic (μερικώς) και να επισυνάψω μια εικόνα του νέου Civic Si μου μόλις μου ήρθε με e-mail

Key Civic Si Sedan Concept Features:

* A 197-horsepower, 16-valve, DOHC i-VTEC engine with an 8,000 rpm redline

* A close ratio 6-speed manual transmission

* A helical-type limited slip differential

* 18-inch cast aluminum alloy wheels

* 225/40ZR18 high performance tires

* 4-wheel disc brakes with large cross-drilled brake rotors

* 4-piston Brembo calipers

’σε τώρα τα μεγάλα λόγια.

Η BMW είναι πιο μπροστά για να μη σου πω και η Renault είναι πιο μπροστά. Σκέψου λίγο το γιατί και μετά χαρακτήριζε φαιδρότητες τα γραφόμενά μας. Το κουτάκι που είναι στην φωτό μήπως είναι προσθιοκίνητο? ’σε που φοράει Ιταλικά φρένα. Τι να λέμε τώρα. Μόνον στις μηχανές μπορεί να καυχιέται η Honda, στα αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά ανώτερα, πιστεύω να καταλαβαίνεις πως σε κάποια πράγματα συμφωνώ μαζί σου διότι είναι αλήθειες και δεν μπορούμε να κοροϊδευόμαστε, αλλά σε αυτά που λέω κι εγώ υπάρχει επίσης αλήθεια. Δεν τα λέω σωστά?

Αρχική απάντηση από nobig [Σήμερα, στις 02:49]

Και πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι όλα τα "καλά" είναι πισωκίνητα;

Δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί τα προσθιοκίνητα δεν φτάνουν εργοστασιακά τις ιπποδυνάμεις των 4τρακίνητων και κυρίως των πισωκίνητων οχημάτων? ’σε τα φτιαγμένα. Είναι άχρηστα σε πίστα άρα και στο δρόμο. Είναι θέμα φυσικής και είναι αδιαμφισβίτητο γεγονός.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre

’σε τώρα τα μεγάλα λόγια.

Η BMW είναι πιο μπροστά για να μη σου πω και η Renault είναι πιο μπροστά. Σκέψου λίγο το γιατί και μετά χαρακτήριζε φαιδρότητες τα γραφόμενά μας. Το κουτάκι που είναι στην φωτό μήπως είναι προσθιοκίνητο? ’σε που φοράει Ιταλικά φρένα.

ώπα ρε φίλε slow your horses, στο τέλος θα μας πεις ότι η ΚΙΑ είναι πιο μπροστά. Το ότι στην Αγγλία ας πούμε σε δημοσκόπιση που έκανε το topgear 2 συνεχόμενα χρόνια βγήκε πρώτο το s2000 σου λέει κάτι;

Αυτό με τα φρένα δεν το έπιασα, επειδή είναι Ιαπωνέζικό το αμάξι πρέπει να έχει και τα αντίστοιχα φρένα; Είναι γνωστό παγκοσμίος ότι η Brembo είναι απο τις κορυφαίες γιατί να μην διαλέξουν κάτι ίδη πολύ καλό και να κάτσουν να βγάζουν απο την αρχή δικό τους; Έμένα η toyota μου έχει ABS της Bosch, τι σημαίνει αυτό;

Δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί τα προσθιοκίνητα δεν φτάνουν εργοστασιακά τις ιπποδυνάμεις των 4τρακίνητων και κυρίως των πισωκίνητων οχημάτων? ’σε τα φτιαγμένα. Είναι άχρηστα σε πίστα άρα και στο δρόμο. Είναι θέμα φυσικής και είναι αδιαμφισβίτητο γεγονός.

Σημαίνει κάτι για τα προσθιοκίνητα αυτό; Σίγουρα δεν μπορούν να φτάσουν την ιπποδύναμη των πίσω και τέτρα, για εσένα μόνο τα αλογα παίζουν ρόλο. το όνομα Alfa romeo σου λέει κάτι ή θα τα βγάλεις και αυτά για τα μπάζα.

Κάτι τελευταίο, να φανταστώ τις πίστες τις έχεις φάει με το κουτάλι ε; Και φυσικά έχεις δοκιμάσει πισωκίνητα, προσθιοκίνητα και τετρακίνητα

@JimmyFox

Μου θυμήζει η μούρη αρκετά lancer evo

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre

. Μόνον στις μηχανές μπορεί να καυχιέται η Honda

Γκουχ Γκουχ,

Su

Zu

Ki

...

Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre

Δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί τα προσθιοκίνητα δεν φτάνουν εργοστασιακά τις ιπποδυνάμεις των 4τρακίνητων και κυρίως των πισωκίνητων οχημάτων? ’σε τα φτιαγμένα. Είναι άχρηστα σε πίστα άρα και στο δρόμο. Είναι θέμα φυσικής και είναι αδιαμφισβίτητο γεγονός.

Σίγουρα αυτό που λες είναι σωστό και το υποστηρίζω και εγώ μιας και όλα τα γνωστά τέρατα της αυτοκίνησης είναι είτε πισωκίνητα είτε τετρακίνητα. Αλλά ένα προσθιοκίνητο των 200 αλόγων με ένα αντίστοιχο πισωκίνητο δεν υστερεί και τόσο και ίσως μπορεί και να το ξεπεράσει. Και δεν είναι πίστες οι δρόμοι, έτσι?

Αντικειμενικά ένα αυτοκίνητο κρίνεται από το δρόμο. Όχι από τις πίστες.

Link to comment
Share on other sites

@Balafoutri,

Δεν ήταν νόμος, συμφωνία κυρίων ήτανε (Honda,Toyota,Mitsu,Subaru νομίζω), γιατί έτσι και ξεκινούσε ένας τέτοιος πόλεμος μεταξύ τους, θα σφάζονταν. Η Honda τον αψήφισε, βγάζοντας έναν νέο V6 3,5 λίτρων με 300 άλογα.(280 ήταν το όριο).Και η Nissan πρέπει να τον τηρούσε αν κοιτάξουμε τις "μαμά" specs του Skyline και 350Ζ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.