Jump to content



HONDA CIVIC commercial.........


mellodos

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

τα παλιότερα πάντως είχαν τρομερή φήμη .... ως σκοτώστρες :D

τα καινούρια κάτι λένε (π.χ. το type r) αλλά και πάλι, κάτι τους λείπει.

το μόνο που πραγματικά μου αρέσει, είναι το s2000, αλλά δε νομίζω ότι μπορώ να το πάω αξιοπρεπώς.

από τεχνολογία κινητήρων πάντως η honda είναι τρομερή, και τώρα τελευταία ανακάλυψε ότι δεν είναι μόνο κινητήρας το αυτοκίνητο :p

γενικότερα έχει και πολύ καλή φήμη στην αξιοπιστία - ποιότητα κατασκευής.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickstamat [Σήμερα, στις 19:08]

Φυσικά και περιμένω απάντηση...

λενε οτι αν δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει.

φοβουμενος το ανωτερω ρητο δεν μπορω να σε αναφερω αρκετες

τραγελαφικες "βλαβες" "πατατες" πεστο οπως θες στα αυτοκινητα της βαυαρεζικης εταιρειας.

πιστεψε με παντως εχει αρκετες ;) .

κανενα αυτοκινητο δεν ειναι τελειο.το τελειο ειναι μια λεξη που

πολλοι κατασκευαστες οτιδηπωτε αντικειμενων προσπαθουν να την φτασουν.

αλλα δεν..δεν λεω οτι τα Honda η οποιδηπωτε honda, bmw και τα λοιπα

ειναι για να τα πεταξεις.απλα η μια εταιρεια βελτιωνει την αλλη συμβαλωντας

ολοι μαζι ωστε να εχουμε ανταγωνισμο και καλυτερα (λεγοντας καλυτερα

ενοουμε ασφαλεστερα,φιλικα στο χρηστη, αξιοπιστα,φιλικα προς το περιβαλλον κλπ)

ωστε ο τελικος χρηστης να βρει αυτο που τον αρμοζει καλυτερα.

προσωπικη αποψη (παντα) δεν μπορω να βλεπω "κολλημενες" καταστασεις

πχ.αυτο ειναι καλο και ολα τα αλλα για την ανακυκλωση,οταν η ταδε

εταιρεια εβγαζε εκεινο οι αλλοι ηταν ακομα στην γωνια και αλλα τετοια.

προς θεου δεν θελω να σε κατακρινω απλα λεω μια γενικη αποψη που την παρατηρω

αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

ρε φοξ δεν ειναι κακο να το παραδεχτεις...ολοι οι γιαπωνεζοφιλοι (που ειναι και οι πιο ξεροκεφαλοι) εχουν στο πισω μερος του μυαλου τους σκηνες απο την μερα που θα αποκτησουν κι αυτοι τη δικη τους μπεμπα η μερσεντα.

ειναι πολυ χαρακτηριστικο να ακουει κανεις ιδιοκτητη μαζντα του 1983 να μιλαει για το ποσο αριστουργημα ειναι το αυτοκινητο του και οτι δεν φτιαχνουν πια τετοια και λοιπες μαμακιες.πατηστε λιγακι φρενο.

ναι βεβαια βγαζω το καπελο σε toyota και honda και mazda ή και daihatsu ακομα για την ποιοτητα των κινητηρων αλλα τα υλικα μεσα ειναι για κλωτσες...και να λεγες πηρα γιαπωνεζικο αμαξακι γιατι δεν ειχα λεφτα παει στο διαλο αλλα ελα μου που το avensis κανει οσο το passat!

τα γιαπωνεζικα θεωρω αν και δεν ξερω πολλα πραγματα οτι κατεκτησαν τον κοσμο με πολυ επιτυχημενο marketing οταν καποτε ηταν φτηνα,πραγμα που θα κανουν σε καποια χρονια οι κορεατες αφου οι ιαπωνες την ειδαν ευρωπαιοι και στις τιμες.τοτε τι θα βγαλουμε το accent καλυτερο απο bmw;easy guys...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από psyber [Σήμερα, στις 10:36]

ρε φοξ δεν ειναι κακο να το παραδεχτεις...ολοι οι γιαπωνεζοφιλοι (που ειναι και οι πιο ξεροκεφαλοι) εχουν στο πισω μερος του μυαλου τους σκηνες απο την μερα που θα αποκτησουν κι αυτοι τη δικη τους μπεμπα η μερσεντα.

ειναι πολυ χαρακτηριστικο να ακουει κανεις ιδιοκτητη μαζντα του 1983 να μιλαει για το ποσο αριστουργημα ειναι το αυτοκινητο του και οτι δεν φτιαχνουν πια τετοια και λοιπες μαμακιες.πατηστε λιγακι φρενο.

ναι βεβαια βγαζω το καπελο σε toyota και honda και mazda ή και daihatsu ακομα για την ποιοτητα των κινητηρων αλλα τα υλικα μεσα ειναι για κλωτσες...και να λεγες πηρα γιαπωνεζικο αμαξακι γιατι δεν ειχα λεφτα παει στο διαλο αλλα ελα μου που το avensis κανει οσο το passat!

τα γιαπωνεζικα θεωρω αν και δεν ξερω πολλα πραγματα οτι κατεκτησαν τον κοσμο με πολυ επιτυχημενο marketing οταν καποτε ηταν φτηνα,πραγμα που θα κανουν σε καποια χρονια οι κορεατες αφου οι ιαπωνες την ειδαν ευρωπαιοι και στις τιμες.τοτε τι θα βγαλουμε το accent καλυτερο απο bmw;easy guys...

Ι rest my case..:worship: :T:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από psyber [Σήμερα, στις 10:36]

ολοι οι γιαπωνεζοφιλοι (που ειναι και οι πιο ξεροκεφαλοι) εχουν στο πισω μερος του μυαλου τους σκηνες απο την μερα που θα αποκτησουν κι αυτοι τη δικη τους μπεμπα η μερσεντα.

η πικρη αληθεια :T:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

η πικρή αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα ένα skyline από μια m3, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπικό γούστο.

Και μετά θα παντρευτείς την κόρη του βενζινά.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο post WARNING :p

Αρχική απάντηση από sotiris

η πικρή αλήθεια είναι ότι θα προτιμούσα ένα skyline από μια m3, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπικό γούστο.

Κι εγώ αν με ρωτούσατε θα διάλεγα ένα Mustang :p :P Και η Μ3 και το Skyline είναι υπέροχα αυτοκίνητα, θέμα γούστου καθαρά τίθεται.

Ας μιλήσω και λίγο για το θέμα που "άνοιξα". Και τις δύο εταιρείες όλοι τις ξέρουμε. Και οι δύο έχουν κερδίσει σε αγωνιστικούς τομείς τα πιο δύσκολα στοιχήματα και πρωταθλήματα. Κινητήρες απίστευτοι και στη Formula και στο Le Mans (το θεωρώ κατά ΠΟΛΥ ανώτερο από τη Formula 1). Στην παραγωγή όμως οι δύο αυτές εταιρείες έχουν διαφορές και μάλιστα μεγάλες.

Καταρχάς ας δούμε τη λίστα με τους κορυφαίους ατμοσφαιρικούς κινητήρες (μην τολμήσει κανείς να μιλήσει για υπερτροφοδότηση...). Πρώτη θέση (επιτέλους μετά από αρκετά χρόνια) για την Ιταλική Υπερεταιρεία με την απίστευτη Enzo των 660 αλόγων. Δεύτερη θέση ο Βαυαρικός Κολοσσός με το διαμάντι που φοράει η ασύλληπτη McLaren F1. Τρίτη θέση...Ιαπωνική! Honda S2000. 240hp-2000cc.

Βλέπουμε λοιπόν ότι και οι Βαυαροί και οι Ιάπωνες τη δουλειά τους στους κινητήρες την κάνουν ΤΕΛΕΙΑ. Πρόσφατα η BMW με την εκπληκτική Μ5 και το τέρας των 507 αλόγων έδειξε και πάλι τα δόντια της.

Υπάρχει όμως ένα κακό στην όλη ιστορία. Η μεν Honda με κινητήρες διαμάντια στα S2000 και πάσης φύσης Type-R ξεχνάει την παράμετρο άνεση-εργονομία-στιβαρότητα που δίνει η BMW. Δεν είμαι από αυτούς που δεν πάνε τα πολύστροφα, Ferraristi είμαι, αλίμονο αν πω κακό για τις 8000+ στροφές. Αλλά άλλο να είσαι μέσα σε BMW και άλλο σε Honda. Όπως άλλο να είσαι μέσα σε Imbreza-EVO-Cupra RR (ο Ισπανός φίλος μου)-Skyline και άλλο να είσαι μέσα σε μία Μ3. Έχει μια πολυτέλεια που δεν την έχουν τα άλλα. Αν και είναι (αποδεδειγμένα, ειδικά το Μιτσου) πιο γρήγορα.

Δείτε το Type-R. Με πιο BMW κοντράρεται? Με το ΜΙΝΙ. Ναι, πιο αργό το ΜΙΝΙ σίγουρα. Αλλά δείτε πωλήσεις που έχει κάνει. Δεν προλαβαίνουν να βγάζουν καινούρια. Σαν τα Ibiza φυτρώνουν. Ανέσεις? Πιστεύω πως το ΜΙΝΙ υπερέχει. Τι έχει λοιπόν η Honda να αντιπροτείνει? Ένα φανταστικό κινητήρα και ένα φοβερό πλαίσιο. Σε υψηλή τιμή κιόλας (28.741). Με 35000 λοιπόν έχουμε και ένα ΜΙΝΙ και ένα Honda Full εξοπλισμένα. Πιο θα διάλεγα??? Να με συγχωρέσετε λοιπόν αλλά εγώ θα προτιμήσω το Focus RS. Και πιο γρήγορος θα είμαι ;)

Για μένα αυτό το παράδειγμα είναι ξεκάθαρο. Οι γιαπωνέζοι πουλάνε αξιοπιστία κινητήρα και μηχανικών μερών με φευγάτη εμφάνιση, κάποια όμορφα gadgets (πολύ χρήσιμο το G-Meter στο Skyline, να το βάλουν και στα F-16!......) και ξεχνάνε λίγο την άνεση και πολυτέλεια. Από την άλλη οι Γερμανοί έχουν πολύ καλούς κινητήρες (για τους φοβερούς τους όμως χρειάζεται και ΦΟΒΕΡΟ πορτοφόλι), συντηρητική και δυναμική εμφάνιση, αξιοπιστία σε όλους τους τομείς, πολυτέλεια που δεν προσφέρουν άλλοι και το όνομά τους.

ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ όμως ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ στην τιμή! Η μεν Γερμανική εταιρεία λόγω κύρους (δεν μπορεί να γίνει η BMW Hyundai) και η δε Ιαπωνική λόγω προσπάθειας απόκτησης κύρους (για να μην τη θεωρούν Hyundai).

Νόημα για κόντρες για μένα δεν υπάρχει. Ώρες θα μιλάμε και άκρη δε θα βγάλουμε. Ο ένας θα λέει για 2λιτρους και ο άλλος για 612 άλογα. Για μένα είναι θέμα γούστου και απαιτήσεων. Θες ένα αμάξι πολύ γρήγορο και αξιόπιστο χωρίς να σε νοιάζει η πολυτέλεια? Honda. Θες αμάξι πολυτελές και γρήγορο? BMW.

Και εννοείται ότι κοντά σε αυτές είναι και οι άλλες παρεμφερείς εταιρείες. Mazda-Toyota-Nissan-Mitsubishi και Audi-VW-Mercedes προσφέρουν καλές και δυνατές λύσεις με παρόμοιας φύσης "κόντρες" όπως η Honda και η BMW. Από τη μια κινητήρες τρομεροί από την άλλη πολυτέλεια + φοβεροί κινητήρες + όνομα.

Μην ξεχάσω όμως να αναφέρω και αυτό: Πολλοί ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ λένε πράγματα που ΔΕΝ ισχύουν και αυτό με στενοχωρεί. Έχω ακούσει πολλές φορές για τις απίστευτες καταναλώσεις των γιαπωνέζων, για τρελές επιδόσεις πάσης φύσης, για απώλεια ροπής στους πολύστροφους κινητήρες κτλ κτλ. Για να φέρουμε τα πράγματα στα ίσα τους. Κατανάλωση μεγάλη έχουν: Το RX-8 και η Corvette. Γιατί λέω την Corvette? Γιατί αν τσιτώσεις το Γιαπωνέζο (8,9/11,4/15,8) πιάνει σε κατανάλωση τον Αμερικάνο των 6 λίτρων (8,4/11,7/17,2)!!! [ELEOS mode ON] Αυτό ΝΑΙ. Είναι ΜΕΓΑΛΗ κατανάλωση. Το Type-R και το S2000 ΔΕΝ έχουν μεγάλη κατανάλωση. Καλό είναι πριν λέμε οτιδήποτε να μασάμε και μια Stimorol πρώτα αφού διαβάσουμε κάποιο καλό περιοδικό αυτοκίνησης.

Με ποιανού το μέρος τάσσομαι εγώ? Με κανενός. Ό,τι με συμφέρει παίρνω. Και στους Η/Υ αν οι μπλε ήταν μπροστά τώρα εγώ Intel θα είχα. Τα ίδια και εδώ. Να πω την πικρή αλήθεια εγώ μόνο για ένα κινητήρα "διαμάντι" 30 χιλιάρικα δε θα έσκαγα. Καλύτερα να έπαιρνα ένα Focus RS όπως είπα και πριν, έστω και μεταχειρισμένο. Ούτε όμως θα έπαιρνα και τον 2λιτρο ’σο μόνο και μόνο γιατι είναι στιβαρός. Και επειδή οι Γερμανοί μάλλον τιμές ΔΕ θα κατεβάσουν, ήρθε η ώρα για τους Ιάπωνες να αυξήσουν την πολυτέλεια και να κρατήσουν τις τιμές εκεί που είναι. Έτσι θα έχουμε ένα σοβαρό λόγο να μην πάρουμε BMW. Το ίδιο ισχύει και για τα διθέσιά τους. Καλή και άγια αλλά ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ η Ζ4 (δεν παίρνω Porsche μεταχειρισμένη καλύτερα?). Γαμάτο το S2000, ο γουστάρω απίστευτα. Το καλοκαίρι όμως?? Για σάουνα καλό φαίνεται.

Φαίνεται λοιπόν ότι όλοι έχουν μειονεκτήματα. Και επειδή το αμάξι είναι κάτι το οποίο εδώ στην Ελλάδα το παίρνουμε για μια ζωή (έξω ΔΕΝ είναι έτσι τα πράγματα) η επένδυσή μας πρέπει να είναι καλή επένδυση. Βρίσκουμε λοιπόν τι δε μας ενοχλεί ή τι μας ενοχλεί λιγότερο και αποφασίζουμε. Και κυρίως, γράφουμε στα @@ μας τον κάθε Hondάκια ή BMWδάκια που μας τα πρήζει κάθε φορά λόγω της επιλογής μας. Αυτό μ'αρέσει, αυτό ΓΟΥΣΤΑΡΩ, αυτό παίρνω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από trendy

Και μετά θα παντρευτείς την κόρη του βενζινά.

1) δε με χαλάει

2) η m3 δηλαδή καίει "αέρα" ?

@gznp

ζεις στον ψευδοκόσμο των περιοδικών αυτοκινήτου.

το πιθανότερο είναι να μην έχεις τα χρήματα να αποκτήσεις 1 evo,

ούτε καν 1 focus rs, και να ζεις με το όνειρο, και τη χαρά

ενός focus 1.4 75ps.

επίσης, που το ξέρεις ότι το skyline δεν έχει καλή ποιότητα εσωτερικα?

τό χεις οδηγήσει?

εμένα μια χαρά μού χε φανεί σε διάφορα video-παρουσιάσεις.

το g-meter πραγματικά κορυφαίο, για να μετράς τι παίζει στις στροφές!

και μη μου πεις για την m3, το εσωτερικό της είναι της 316 με 2 επενδύσεις παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

@gznp

ζεις στον ψευδοκόσμο των περιοδικών αυτοκινήτου.

το πιθανότερο είναι να μην έχεις τα χρήματα να αποκτήσεις 1 evo,

ούτε καν 1 focus rs, και να ζεις με το όνειρο, και τη χαρά

ενός focus 1.4 75ps.

Μην ανησυχείς, θα βρω την άκρη εγώ ;)

Αρχική απάντηση από sotiris

επίσης, που το ξέρεις ότι το skyline δεν έχει καλή ποιότητα εσωτερικα?

τό χεις οδηγήσει?

εμένα μια χαρά μού χε φανεί σε διάφορα video-παρουσιάσεις.

το g-meter πραγματικά κορυφαίο, για να μετράς τι παίζει στις στροφές!

και μη μου πεις για την m3, το εσωτερικό της είναι της 316 με 2 επενδύσεις παραπάνω.

Το ξέρω γιατί δε διαβάζω ότι περιοδικό βρω μπροστά μου και βλέπω μερικές σοβαρές εκπομπές που ψάχνονται πολύ σε αυτά τα θέματα. Όσο για τη Μ3 επειδή έχω μπει και σε Μ3 και σε Μ5, επέτρεψέ μου να σου πω πως κάνεις λάθος. Όση σχέση έχει το 1.4 Civic με το Type-R άλλο τόσο έχουν τα δύο εσωτερικά που έκανες σύγκριση ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp

Μην ανησυχείς, θα βρω την άκρη εγώ

Δεν μιλάω για σένα in person, μιλάω για την ελληνική πραγματικότητα :)

Αρχική απάντηση από gznp

Το ξέρω γιατί δε διαβάζω ότι περιοδικό βρω μπροστά μου και βλέπω μερικές σοβαρές εκπομπές που ψάχνονται πολύ σε αυτά τα θέματα. Όσο για τη Μ3 επειδή έχω μπει και σε Μ3 και σε Μ5, επέτρεψέ μου να σου πω πως κάνεις λάθος.

Ναι, αυτό που θέλω να σου πω και πάλι, είναι ότι αν δεν έχεις προσωπική άποψη για κάτι, καλύτερα να μην σχολιάζεις για αυτό μέσω της άποψης που άκουσες από κάποιον τρίτο, ιδιαίτερα δε να ταυτίζεσαι με αυτήν την άποψη.

Ειδικά στον τομέα των αυτοκινήτων, δε νομίζω να βρεις αντικειμενική άποψη, γιατί αποκλείεται κάποιος να σου πει ότι αυτό που αγόρασε είναι "μούφα" :)

Link to comment
Share on other sites

Peugeot ΡΑ!

Το 309 του Σωτήρη (μουσειακό κομμάτι με συλλεκτική αξία) είναι μια χαρούλα. Το 307 Leader το δικό μου είναι πολλές χαρούλες! Χωρίς να ξέρω πολλά από αυτοκίνητα θέλω μόνο να παρατηρήσω ότι σε λίγα αυτοκίνητα έχω μια αίσθηση ή ψευδαίσθηση φινέτσας και ασφάλειας. Θέλω πόρτες μεγάλες και βαριές, και όσο λιγότερο πλαστικό μέσα. Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.