mauros Απρίλιος 13, 2006 #21 Απρίλιος 13, 2006 Όταν όμως κάποιο part είναι doa ή αρπαγμένο τελος πάντων τί γίνεται?Απο την στιγμή που οι εταιρίες δίνουν εγγύηση ξέρουν ότι ένα ποσοστό απο τα προιόντα τους έχει αστοχήσει κατασκευαστικά και δεν θέλουν να στεναχωρήσουν τον αγοραστή.’σε που με τις τιμές που πουλάνε απο κάθε part έχουν ήδη βγάλει 2 Χ το κόστος παραγωγής οπότε δεν τρέχει και τίποτα,ειλικρινά.Τώρα γιατί ενω δεν έχουν πρόβλημα οι εταιρίες παραγωγής parts,έχουνε πρόβλημα οι μεταπωλητές τους αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω.(δεν μιλάω για επιχειρήσεις μικρού βεληνεκούς αλλά για τους εισαγωγείς οι οποίοι ξέρω ότι προτιμούν απο το να χάσουν την εργατοώρα για διάγνωση κακής χρήσης-ακύρωση εγγύησης να το στείλουν απλά πίσω για αντικατάσταση.Επιμένω πως άμα κάποιος δεί το θέμα στην όλη του διάσταση δεν λέει να μην εξυπηρετούνε για ψίχουλα)edit: respect spc!
spc Απρίλιος 13, 2006 #22 Απρίλιος 13, 2006 Αρχική απάντηση από Arapis.’σε που με τις τιμές που πουλάνε απο κάθε part έχουν ήδη βγάλει 5 Χ το κόστος παραγωγής οπότε δεν τρέχει και τίποτα,ειλικρινά.Δεν είναι τόσο απλό καθώς το κόστος δεν είναι τόσο αυτό της παραγωγής όσο του R&D.Αρχική απάντηση από ArapisΤώρα γιατί ενω δεν έχουν πρόβλημα οι εταιρίες παραγωγής parts,έχουνε πρόβλημα οι μεταπωλητές τους αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Γιατί απλά το περιθώριό κέρδους των τελευταίων είναι τόσο μικρό που και η παραμικρή χασούρα μπορεί να τους ''βάλει μέσα''.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.