saxon_747 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 5, 2006 Παρακατω επισυναπτω καποια αρθρα που αφορουν τα δικαιωματα του καταναλωτη (αλλα και τις υποχρεωσεις του) σχετικα με τις εγγυησεις, συμφωνα με την ισχυουσα νομοθεσια.Θεωρησα καλο να υπαρχει κατι τετοιο στο φορουμ, αφου πολλοι ειναι αυτοι που ειτε δεν γνωριζουν, ειτε απλα αδιαφορουν. Ελπιζω να βοηθησω.Εγγυηση.zip
Dr.Paneas Φεβρουάριος 5, 2006 #4 Φεβρουάριος 5, 2006 Παιδια, τι είναι το rma που λετε και λετε συνεχεια ; τι σημαινουν τα αρχικα ;
Vagouridis Φεβρουάριος 5, 2006 #5 Φεβρουάριος 5, 2006 Return material authorization εαν δεν κανω λαθος
Dr.Paneas Φεβρουάριος 5, 2006 #6 Φεβρουάριος 5, 2006 Αυτό που μου με προξενεί ενδιαφέρον είναι το πως εσύ αλλα και αλλοι εδω στο thelab γυρνάτε τα πραγματα με rma. δηλαδή, οταν πέρνετε μια μητρικη και κανετε overclocking, και η μητρικη χαλάει ή παρουσιάζει προβλημα, με ποια δικαιολογια την στέλνετε rma ; Αφού το σφάλμα είναι δικό σας όχι της εταιρίας ; Πχ εμένα μόνο στο praxis δεχθηκαν rma και αυτό με χιλια ζόρια...
Makis Hourdakis Φεβρουάριος 5, 2006 #7 Φεβρουάριος 5, 2006 Με τι δικαιολογία "μια ωραία πρωία δεν άνοιγε"... :whistling Δεν είναι σωστή όντως αυτή η τακτική αλλά μερικοί την εφαρμόζουν... Τι να κάνουμε.
Dr.Paneas Φεβρουάριος 5, 2006 #8 Φεβρουάριος 5, 2006 Πλακα κάνεις... αλήθεια πιάνει αυτη η δικαιολογια ;
DMylonas Φεβρουάριος 5, 2006 #9 Φεβρουάριος 5, 2006 Συμφωνώ ότι δεν είναι σωστή η δικαιολογία "μια ωραία πρωία δεν άνοιγε"... Αλλά όταν η εταιρεία με την μητρική σου λέει ότι φτάνει μέχρι 1200fsb ή ότι η vga σου είναι ".... Golden...." ή ότι οι μνήμες είναι BH-5/UTT, έ άνθρωπος είσαι, θα λυγίσεις και θα την "πειράξεις" λίγο (κάνα dry ice, ας πουμε στην χειρότερη) Αμα το υλικό δεν αντέχει, δεν φταίμε... Σωστά?! Να μην μας υπόσχονται για να μην έχουνε rma.
Dr.Paneas Φεβρουάριος 5, 2006 #10 Φεβρουάριος 5, 2006 Καλα οκ, αντε την εστειλες μια φορα πίσω με RMA... την δεύτερη τι γίνεται ; Πάλι δεν τρία πουλάκια κάθονταν ;
DMylonas Φεβρουάριος 5, 2006 #11 Φεβρουάριος 5, 2006 Εντός τις εγγύησης, κανονικά είναι υποχρεομένοι να σου αλλάξουνε το προιόν όσες φορές και αν το γυρίσεις πίσω...
Vagouridis Φεβρουάριος 5, 2006 #12 Φεβρουάριος 5, 2006 Αρχική απάντηση από Dr.Paneas Αυτό που μου με προξενεί ενδιαφέρον είναι το πως εσύ αλλα και αλλοι εδω στο thelab γυρνάτε τα πραγματα με rma. δηλαδή, οταν πέρνετε μια μητρικη και κανετε overclocking, και η μητρικη χαλάει ή παρουσιάζει προβλημα, με ποια δικαιολογια την στέλνετε rma ; Αφού το σφάλμα είναι δικό σας όχι της εταιρίας ; Πχ εμένα μόνο στο praxis δεχθηκαν rma και αυτό με χιλια ζόρια... Δεν εχω ποτε τετοιο πραγμα !!!Καταρχην δεν overcloclockαρω διοτι αυτο αυτοματως με κανει να χασω την εγγυηση του προιοντος.Και εαν ποτε κλοκορα κλοκαρα σε προιον εκτος εγγυησεως.
Dr.Paneas Φεβρουάριος 6, 2006 #13 Φεβρουάριος 6, 2006 Αρχική απάντηση από Vagouridis Δεν εχω ποτε τετοιο πραγμα !!!Καταρχην δεν overcloclockαρω διοτι αυτο αυτοματως με κανει να χασω την εγγυηση του προιοντος.Και εαν ποτε κλοκορα κλοκαρα σε προιον εκτος εγγυησεως. Οκ, ατυχες παράδειγμα εσυ, άλλοι ομως ; Ακούστε τι έγινε με εμενα. Αγοραζω την asus k8e-deluxe για τον a64. Στο case (απο το ιδιο μαγαζι) δεν ,ου έδωσαν τις βάσεις. Μην έχοντας στήσει λοιπον άλλο μηχανημα, την βιδωνω απευθειας στο κουτι... Τζιιιιζ!Γείωση η asus, πάει ... πάει και η κάρτα γραφικών... Πάω πίσω τηνς asus με rma ενώ ήταν δικο μου λαθος. Μου επιστρέφουν άλλη. Καρτα γραφικων ειχε τελειωσει η εγγυση οποτε αγορασα αλλη. Την παιρνω σπιτι και την βαζω μια χαρα αυτη την φορα.Δοκιμάζω να κανω update το bios όπως ένας αλλο λαμπτιτης στην ιδια μητρικη που είχε προβλημα.. έτσι κ ιεγω. Η μητρικη crashare κατα το programming και δεν καταλαβαινε τιποτα. Αφου δοκιμασα ολες τις λυσεις.. έπρεπε να παει πισω για αλλγη bios..τελος παντων, μετα από 1.5 μήνα (!!!!) μου την αλλαξανε με rma.
Georgesod Φεβρουάριος 6, 2006 #14 Φεβρουάριος 6, 2006 Αρχική απάντηση από Vagouridis [Σήμερα, στις 00:21] Δεν εχω ποτε τετοιο πραγμα !!!Καταρχην δεν overcloclockαρω διοτι αυτο αυτοματως με κανει να χασω την εγγυηση του προιοντος.Και εαν ποτε κλοκορα κλοκαρα σε προιον εκτος εγγυησεως. :whistling
jax7480 Φεβρουάριος 6, 2006 #15 Φεβρουάριος 6, 2006 Over .... τι? Πως το ειπες? Α, εγω δεν ξερω απο τετοια πραγματα. Εγω το γκουγκλο θελω να βλεπω στο internet και να ακουω τα τραγουδια μου απο το dvd....
g_0x Φεβρουάριος 16, 2006 #16 Φεβρουάριος 16, 2006 εγω παλι γυρισα πισω μια 9550 που την κατεστρεψα αφου καηκε γιατι η ψυκτρα δεν ακουμπουσε καλα πανω(αλλαξα τη μαμα) και την πηγα στο μαγαζι χωρις ψυκτρα(βασικα τα βισματακια ειχαν σπασει).εκανα οπως παντα τη μαμουνα και την πηγα λεγοντας οτι σταματησε να παιζει.μου εβαλαν αυτοι βισματακια αλλου χρωματος παρακαλω (απο μαυρα ασπρα) και την εστειλαν πισω.κε μου ηρθε μια ολοκαινουρια 9550!!!και την ξαναπειραξα.αλλα αν δε χαλασεις δε μαθαινεις.οποτε σου λενε.ασε το παιδι να μαθει απο o/c.ας του στειλουμε μια νεα καρτουλα.και καλο ειναι να τα πειραζεις τα πραγματα μεσα στην εγγυηση γιατι αν σου κατσει μια στραβει ισως εισαι τυχερος και σου ερθει φρεσκο πραμα.αλλιως μπορει να κλαις...(συμβουλη προς τους καταναλωτες)
g_0x Φεβρουάριος 16, 2006 #18 Φεβρουάριος 16, 2006 :flower: και μενα μου αρεσαν και τα τσιμπησα απο ενα site...
pontifikas Φεβρουάριος 16, 2006 #19 Φεβρουάριος 16, 2006 Αρχική απάντηση από Dr.Paneas Καλα οκ, αντε την εστειλες μια φορα πίσω με RMA... την δεύτερη τι γίνεται ; Πάλι δεν τρία πουλάκια κάθονταν ; Το Clue είναι ότι Overclockάρεις, της μπιπ την μάνα της μητρικής,και όταν αυτή παραδώσει πνεύμα, τους στέλενεις πίσω μισό κιλό κάρβουνο διατρανώνοντας την γκαντεμιά σου που απλά πάτησες το ON και η μητρική, σου έκανε αναπαράσταση της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων.Δεν μπορούν να αποδείξουν το αντίθετο αφού η μητρική δεν ανοίγει για να δούν το πειραγμένο BIOS οπότε....Τώρα αν αυτό είναι ηθικό, εγώ λέω ότι είναι διότι το κόστος παραγωγής είναι πολύ χαμηλό και η εταιρία ακόμα και αν άλλαζε όλο το στοκ 3 φορές πάλι κέρδος θα είχε.
cakrit Απρίλιος 13, 2006 #20 Απρίλιος 13, 2006 Αρχική απάντηση από Dr.Paneas Πχ εμένα μόνο στο praxis δεχθηκαν rma και αυτό με χιλια ζόρια... Παράξενο... κάποτε εκει τα πράγματα εντός εγγύησης τα παίρναμε στα γρήγορα... και τα έπερνες πίσω... αστα να πάνε...... Αλλά από τότε έχουν αλλάξει 50 "τεχνικοί" σε αυτό το κατάστημα και από τους 50 οι 48 είχαν μαύρα μεσάνυχτα.... Το κατάστημα ήταν της λογικής τα παίρνεις φθηνα οπώτε μην έχεις και πολλές πολλές απαιτήσεις... Ακόμα συνεργάζομαι πολύ σπάνια μαζί τους αλλά κάθε φορά μου βγάζουν την ψυχή... και να φανταστείς οτι και δούλευα εκεί για 2 χρόνια, και το αφεντικό το γνωρίζω πολύ καλά, και οτι μένουμε 500 μέτρα μακρια....Γενικός το μεγάλο αγκαθι της ελληνικης αγορας είναι το ανύπαρκτο after sales support
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.