ergotelis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1, 2006 Καλησπέρα παιδιά ξέρει κανείς που και ποιά είναι η αντιπροσωπία της Gecube στην Ελλάδα?Ευχαριστώ!:flower: :flower: Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Φεβρουάριος 1, 2006 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2006 Αν δεν κάνω λάθος, το Πλαίσιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Φεβρουάριος 1, 2006 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2006 Αρχική απάντηση από JimmyFox Αν δεν κάνω λάθος, το Πλαίσιο. ^^^Το αυτο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Φεβρουάριος 2, 2006 Author #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2006 Δείτε τι μου απάντησαν.’ρα για τη κάρτα που θέλω RMA πρέπει να πάει πίσω Γερμανία από κει που τη πήρα?Καλησπέρα σας. Το πλαίσιο είναι εισαγωγέας σε προϊόντα της GeCube, δεν είναι αντιπρόσωπος της. Άρα δεν μπορούμε να καλύψουμε την κάρτα γραφικών σας σε περίπτωση βλάβης. Επίσης αν θέλετε μπορείτε να μας καλέσετε στο 800-11-12345 χωρίς χρέωση και από κινητό στο 210-289500.Ευχαριστώ που επικοινωνήσατε μαζί μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
totally_wired Φεβρουάριος 2, 2006 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis Δείτε τι μου απάντησαν.’ρα για τη κάρτα που θέλω RMA πρέπει να πάει πίσω Γερμανία από κει που τη πήρα?Καλησπέρα σας. Το πλαίσιο είναι εισαγωγέας σε προϊόντα της GeCube, δεν είναι αντιπρόσωπος της. Άρα δεν μπορούμε να καλύψουμε την κάρτα γραφικών σας σε περίπτωση βλάβης. Επίσης αν θέλετε μπορείτε να μας καλέσετε στο 800-11-12345 χωρίς χρέωση και από κινητό στο 210-289500.Ευχαριστώ που επικοινωνήσατε μαζί μας. Δηλαδή με λίγα λόγια δε σου λένε τι να την κάνεις; Να την πας πίσω, πες χάλασε, ζήτα άλλη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ergotelis Φεβρουάριος 2, 2006 Author #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 2, 2006 Δε ξέρω αν το πρόσεξες λέω την πήρα από Γερμανία.... Αλήθεια,ποια τότε η διαφορά αντιπροσώπου-εισαγωγέα? Δηλαδή ο εισαγωγέας δεν έχει το ρόλο του αντιπροσώπου? Kαι το πλαίσιο τι κάνει αν τους πας χαλασμένη?Δηλαδή δεν τα κανονίζει από Ελλάδα αλλά τις στέλνει πίσω στη GEcube? Ε τότε δεν είναι αντιπρόσωπος? Να πάρω λέτε τηλέφωνο σε κανά ΙΝΚΑ να δούμε τι παίζει? Εκτός και έχει κανείς καμιά απόδειξη με x800xl gecube :P:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.