ergotelis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1, 2006 Καλησπέρα παιδιά ξέρει κανείς που και ποιά είναι η αντιπροσωπία της Gecube στην Ελλάδα?Ευχαριστώ!:flower: :flower:
GoriLLakoS Φεβρουάριος 1, 2006 #3 Φεβρουάριος 1, 2006 Αρχική απάντηση από JimmyFox Αν δεν κάνω λάθος, το Πλαίσιο. ^^^Το αυτο...
ergotelis Φεβρουάριος 2, 2006 Author #4 Φεβρουάριος 2, 2006 Δείτε τι μου απάντησαν.’ρα για τη κάρτα που θέλω RMA πρέπει να πάει πίσω Γερμανία από κει που τη πήρα?Καλησπέρα σας. Το πλαίσιο είναι εισαγωγέας σε προϊόντα της GeCube, δεν είναι αντιπρόσωπος της. Άρα δεν μπορούμε να καλύψουμε την κάρτα γραφικών σας σε περίπτωση βλάβης. Επίσης αν θέλετε μπορείτε να μας καλέσετε στο 800-11-12345 χωρίς χρέωση και από κινητό στο 210-289500.Ευχαριστώ που επικοινωνήσατε μαζί μας.
totally_wired Φεβρουάριος 2, 2006 #5 Φεβρουάριος 2, 2006 Αρχική απάντηση από ergotelis Δείτε τι μου απάντησαν.’ρα για τη κάρτα που θέλω RMA πρέπει να πάει πίσω Γερμανία από κει που τη πήρα?Καλησπέρα σας. Το πλαίσιο είναι εισαγωγέας σε προϊόντα της GeCube, δεν είναι αντιπρόσωπος της. Άρα δεν μπορούμε να καλύψουμε την κάρτα γραφικών σας σε περίπτωση βλάβης. Επίσης αν θέλετε μπορείτε να μας καλέσετε στο 800-11-12345 χωρίς χρέωση και από κινητό στο 210-289500.Ευχαριστώ που επικοινωνήσατε μαζί μας. Δηλαδή με λίγα λόγια δε σου λένε τι να την κάνεις; Να την πας πίσω, πες χάλασε, ζήτα άλλη.
ergotelis Φεβρουάριος 2, 2006 Author #6 Φεβρουάριος 2, 2006 Δε ξέρω αν το πρόσεξες λέω την πήρα από Γερμανία.... Αλήθεια,ποια τότε η διαφορά αντιπροσώπου-εισαγωγέα? Δηλαδή ο εισαγωγέας δεν έχει το ρόλο του αντιπροσώπου? Kαι το πλαίσιο τι κάνει αν τους πας χαλασμένη?Δηλαδή δεν τα κανονίζει από Ελλάδα αλλά τις στέλνει πίσω στη GEcube? Ε τότε δεν είναι αντιπρόσωπος? Να πάρω λέτε τηλέφωνο σε κανά ΙΝΚΑ να δούμε τι παίζει? Εκτός και έχει κανείς καμιά απόδειξη με x800xl gecube :P:P
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.