Nedi46 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 1, 2006 Oυ μπλέξεις.. 17/01/2005 αποφασίζω να πάω να πάρω μια ADSL σαν όλα τα παιζάκια.. πετάγομαι στο κατάστημα Γερμανός. Μπαίνω μέσα , έρχεται μια κοπέλα καλημέρα μου λέει τι θα θέλατε? Καλημέρα μια σύνδεση ΑDSL της λέω αλλά πρώτα να κοιτάξετε για την διαθεσιμότητα στην περιοχής μου. Για το λόγο ότι άλλη μου λένε υπάρχει κ άλλη μου λένε ότι δεν υπάρχει. Ναι βεβαίως μου λέει παίρνει τηλέφωνο στον 134 κ όλα οκ 1/2/06 παίρνω τηλέφωνο στο 801 11 35555 το μόνο που κατάφερα να ακούσω κάτι τραγούδια ήτανε ( δεν έχει γούστο στην μουσική ο οτε) κανένας δεν απαντά. Περνώ τηλ στο κατάστημα γερμανός μου λένε ότι θα ενεργοποιηθεί η σύνδεση θέλει μέρες ακόμα. Κ οκ λέω δεν πάει κάτι καλά. Παίρνω τηλέφωνο στο 134 κ μου λένε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στην περιοχή σας. Τα σχόλια δικά σας.. ΟΤΕ είναι καλό να είσαι ΠΙΣΩ!!! :dots: :giveup: :giveup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadergr Φεβρουάριος 1, 2006 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2006 περιοχη?Στο site της otenet υπαρχει φρομα που γραφεις το νουμερο σου και σου δειχνει αν υπαρχει υποστηριξη στην περιοχη σου.Ισως εσυ επρεπε να το ψαξεις παραπανω και να μην αφησεις το θεμα στους ''ειδικα'' εκπαιδευμενουν πωλητες.Οχι βεβαια οτι δεν φερουν ευθυνη για την λαθος ενημερωση.Νομιζω οτι ανετα θα μπορεις να παρεις τα χρηματα σου πισω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedi46 Φεβρουάριος 1, 2006 Author #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2006 Αρχική απάντηση από Vadergr [Σήμερα, στις 13:15] περιοχη?. Είμαι άτυχος αλλά και τυχερός να μένω έξω από ΛαμίαΤο γέλιο της υπόθεσης είναι ότι αυτό το είχα κάνει πριν πάω στο κατάστημα κ το είπα στην πωλήτρια αλλά η απάντηση της ήτανε ότι όχι βέβαια αυτό δεν λειτουργεί σωστά έχει ξανά τύχη σε πελάτη δλδ να λέει το σαιτ του οτε ότι δεν υπάρχει κ να υπάρχει διαθεσιμότητα. Όσο για τα λεφτά μου μόλις περάσουνε 20 μέρες μπορώ να γυρίσω το πακέτο πίσω κ να πάρω τα λεφτά μου. βασικά βιάστηκα κ εγώ λάθος μου αλλά όταν ένας σε διαβεβαιώνει ότι ναι υπάρχει διαθεσιμότητα στην περιοχή εεε κ εγώ λέω δεν γ@μι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadlock7 Φεβρουάριος 1, 2006 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2006 Υπαρχει καποιος πιο αρμοδιος απ'τον ΟΤΕ για να ρωτησεις ?Αφου δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα γυρνα το πισω να τελειωνεις.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vdeseris Φεβρουάριος 1, 2006 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2006 Εδώ τι σου βγάζει?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paneas Φεβρουάριος 1, 2006 #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2006 Αυτή η φόρμα που συμπληρώνεις το τηλεφωνό σου είναι μούφα. Λειτουργεί ! Αλλά η τελευταία ενημέρωσή της είναι από πέρυσι. Για παράδειγμα εγω εχω DSL εδώ και 4 μηνες. Παρόλα αυτα, μου βγάζει, ότι δεν υπάρχει εγκατεστημένη τεχνολογία aDSL στην περιοχή μου. Γι αυτό να παίρνετε ολοι σας στο 134 και να στελνετε mail στο ειδικο τμήμα υποστήριξης πελατών της ΟΤΕΝΕΤ. Έτσι εκανα, κι αντί να τους πάρω εγω τηλέφωνο, με πήραν αυτοί! Πελάτες ψαχνουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.