Jump to content



Ελλατωματικός BigTyphoon & Εγγύηση e-shop == Μούφα;;;


YiannisM

Recommended Posts

Πριν 10 ημέρες περίπου (την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου δηλ.) αγόρασα από το e-shop 3 ψύκτρες CPU μαζί με κάμποσα άλλα πραμματάκια, από τις οποίες εναν Big-Typhoon πήγα να τον τοποθετήσω σήμερα...

Στο site του το e-shop αναφέρει ότι το προϊόν συνοδεύεται από εγγύηση 1 έτους! http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.650463

Διαπιστώνω σήμερα λοιπόν, ότι η μία από της 4 βιδούλες τοποθέτησης της βάσης του Big-Typhoon είναι ελλατωματική από τη μάνα της!

Συγκεκριμένα μια από εκείνες τις 4 μακριές τύπου A πάνω στην οποία θα πρέπει να βιδώσει το αντίστοιχο stant-off παξιμάδι, δε βιδώνει με τίποτα το stand-off!! Έχει στραβές βόλτες μάλλον - ή δεν ξέρω τί - ενώ με τις υπόλοιπες τρεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...

Βρίσκομαι λοιπόν τώρα στη δυσάρεστη κατάσταση να μην μπορώ να τοποθετήσω την ψύκτρα καθόλου, αφού είναι ελλατωματική η μια βίδα από τη μάνα της!!

Δεν τοποθετείται ο Big-Typhoon!

Παίρνω τηλέφωνο στο e-shop και ζητάω χρήση της ετήσιας εγγύησης, συνολικά 10 ημέρες μετα την αγορά του προϊόντος αφού σήμερα μόλις ανοίξαμε το κουτί και βρήκαμε τη συσκευασία ελλατωματική...

Ρωτάω αν μπορούν να μου αλλάξουν τη βίδα μόνο, ή αν πρέπει να επιστρέψω ολόκληρον τον Big-Typhoon (πράγμα που θα προτιμούσα να αποφύγω)...

Μου λένε ότι έπρεπε να το έχω αναφέρει εντός 3 ημερών, κι οτι οι 10 ημέρες "είναι πολύ", κι ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να μου λύσουν το πρόβλημα!!

Πρέπει εγώ λοιπόν τώρα να πετάξω τον Big-Typhoon, κατ' αυτούς...

Τί γνώμη έχετε επ' αυτού;;

Εγώ το θεωρώ απαράδεκτο!

Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου είναι ότι ... να πάει το e-shop στο μαγαζί που πουλάει τις βίδες!! :mad:

Εγώ θα πάω μόνο όταν θα με έχουν πετάξει έξω με τις κλωτσιές... :D

Διότι ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ αυτό που μου λένε (περί 3 ημερών) τη στιγμή που το προϊόν έχει εγγύηση 1 έτους!!

Και καλά ο Big Typhoon που κοστίζει λιγότερο από 40 ευρώ...

Αν ήταν pc ολόκληρο, σε ποιο μαγαζί με βίδες να πήγαινα;;

ps: Αφού διαμαρτυρήθηκα ΕΝΤΟΝΩΣ, μου είπαν να περάσω από εκεί να εξετασουν το προϊόν...

Εάν αποφασίσουν να επανορθώσουν για το ... τηλεφωνικό έφραγμα :D, θα τους συγχωρήσω τελικά!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:59]

'Η μπορείς να μιλήσεις με την www.checkmate.gr που είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της ΤΤ και να σε εξυπηρετήσουν :)

Αυτήν την checkmate την ανακάλυψα μόλις πρόσφατα, και αγόρασα ενα stacker από εκεί...

Μου έκανε καλή εντύπωση (ως αρχική επαφή)...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YiannisM

Αυτήν την checkmate την ανακάλυψα μόλις πρόσφατα, και αγόρασα ενα stacker από εκεί...

Μου έκανε καλή εντύπωση (ως αρκική επαφή)...

τα παιδια εκει ειναι πολυ καλα και μου εχουνε φερθει απυρες φορες με τον καλητερο τροπο

ποτε δεν ειχα ουτε ενα προβλημα μαζι τους......

Link to comment
Share on other sites

Η checkmate είναι αρκετά αξιόπιστη, αλλά και ακριβή. Επειδή είναι αντιπροσωπία, προφανώς για να μην κάνει ανταγωνισμό στους λιανεμπόρους της, πουλάει στην ακριβότερη τιμή.

Όσο για το E-Shop, όταν αγοράζεις ένα μεμονωνένο προϊόν, το κατάστημα μπορεί να στο αλλάξει μέχρι μερικές μέρες μετά, αν φυσικά είναι DOA. Μετά την πάροδο αυτών των ημερών, δε λέει κανένας ότι δεν ισχύει η εγγύηση, απλά "μεταβιβάζεται" η ευθύνη στην αντιπροσωπεία.

Αντίστοιχη περίπτωση είχα με το Πλαίσιο και ένα ασύρματο, όπου έλεγαν για 7 ημέρες που θα ήταν τυπωμένο πάνω στην απόδειξη αγοράς. Κι όταν τους είπα ότι δεν υπάρχει πουθενά αυτή η προειδοποίηση, και ούτε αναγράφεται πάνω στην απόδειξη, η απάντηση του διευθυντή ήταν "Δε φταίω εγώ, ο υπάλληλος που δε σας ενημέρωσε...!" :blink: :rant:

Link to comment
Share on other sites

Κι απολύθηκε ο υπάλληλος μετά που δε σε ενημέρωσε;;; :D Πλάκα κάνουμε τώρα...

Αν είναι έτσι, να τα ανοίγουμε τα κουτιά εκεί μέσα στο μαγαζί πριν τα πάρουμε σπίτι μας, για να μην πιαστούμε κορόιδο μετά από 3, 7, ή δεν ξέρω πόσες μέρες....

Εκεί!

Εκεί!

Μέσα στο μαγαζί!!

(ρυθμός σάμπας ποδοσφαίρου, πάθος φιλάθλων, και τα λοιπά... :D )

Link to comment
Share on other sites

Εγω νομιζω οτι εχουνε δικιο....ανκαι αμα ημουν στην θεση σου, και εγω το δικιο μου θα ζητουσα....!

Γιατι ,που ξερουν αυτοι οτι εσυ το ανοιξες μετα απο 10 μερες και οχι κατευθειαν?

Η που ξερουν οτι δεν την χαλασες εσυ, αλλα ετσι ηρθε....και τους το λες μετα απο καποιο χρονικο διαστημα και οχι την ανριβως ιδια η στην χειροτερη την επομενη μερα???

Link to comment
Share on other sites

εεε καλα δεν φανταζομαι να ανοιγε thread για μια χαλασμενη βιδα που αυτος θα χαλασε...

βιδες υπαρχουν πολλες σιγουρα μπορει να βρει μια ιδια μονος του...αλλα σε καινουργιο προιον και να μην δουλευει ειναι λιγο απογοητευση οπως και να το δεις!

anyway......

(ασχετο ->ωραιο αυτο το smiley με το λινκ !!!Μπορεις να βαλεις αλλο λινκ??(και στην ταμπελα προφανως))

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Βασιλης

Εγω νομιζω οτι εχουνε δικιο....ανκαι αμα ημουν στην θεση σου, και εγω το δικιο μου θα ζητουσα....!

Γιατι ,που ξερουν αυτοι οτι εσυ το ανοιξες μετα απο 10 μερες και οχι κατευθειαν?

Η που ξερουν οτι δεν την χαλασες εσυ, αλλα ετσι ηρθε....και τους το λες μετα απο καποιο χρονικο διαστημα και οχι την ανριβως ιδια η στην χειροτερη την επομενη μερα???

χάλασες εσύ.

δηλαδή συγγνώμη, πρέπει να πάρω κάτι και ντε και καλά να το ανοίξω επί τόπου?

αποκλείεται να έχω κάτι άλλο να κάνω?

έχω πάρει δίσκο από πλαίσιο, τον οποίο τον έβαλα πάνω μετά από 10 μέρες (γιατί να ανοίξεις κουτί κλπ θέλει κέφια), δεν έπαιζε, και με την μία τον πήγα.

παρ'όλο που μου κάναν και εκεί ιστορίες, τελικά μου τον αλλάξανε (έγραφε βέβαια η απόδειξη εντός 20 ημερών ή κάτι τέτοιο).

προφανώς και έχεις δικαίωμα να απαιτήσεις αντικατάσταση.

στη χειρότερη περίπτωση δεν θα είναι άμεση, αλλά θα πάει πρώτα για "service" (=έλεγχος αν όντως έχει πρόβλημα) και μετά θα σου έρθει το νέο.

και πάλι μου κάνει εντύπωση που σε ταλαιπωρούν τόσο για μια ψύκτρα!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Βασιλης [Σήμερα, στις 19:13]

Εγω νομιζω οτι εχουνε δικιο....ανκαι αμα ημουν στην θεση σου, και εγω το δικιο μου θα ζητουσα....!

Γιατι ,που ξερουν αυτοι οτι εσυ το ανοιξες μετα απο 10 μερες και οχι κατευθειαν?

Η που ξερουν οτι δεν την χαλασες εσυ, αλλα ετσι ηρθε....και τους το λες μετα απο καποιο χρονικο διαστημα και οχι την ανριβως ιδια η στην χειροτερη την επομενη μερα???

Αν το χάλαγα εγώ, θα μπορούσα να το είχα χαλάσει και από την 1η μέρα, όχι τη 10η!

Αυτό το πράμα (βίδα τοποθέτησης;) 1 φορά το χρησιμοποιείς!

Ή το βάζεις κι όλα καλά, ή το χαλάς την ώρα που το βάζεις - ή βρίσκεις το ελλάτωμά του, κι ας είναι και η 1η μέρα που το παρέλαβες... Δεν έχει καμμία ουσιαστική σημασία αν είναι η 10η ή η 1η!

Εκτός κι αν εννοείται ότι .... το χάλαγα επί 10 μέρες συνεχώς δηλαδή!! :D Αν το βάραγα με βαριοπούλα επί 10 μέρες συνέχεια...

Το θέμα είναι πρακτικό.

Καταρχήν όταν ψωνίζεις δεν τα ανοίγεις όλα πάντοτε από την 1η μέρα να τα χρησιμοποιήσεις. Ακόμα και τα τσιγάρα από το περίπτερο, αν τα αγοράζεις σε κούτα θέλεις 1 βδομάδα περίπου μέχρι να φτάσεις στο τελευταίο πακέτο!

Πόσο μάλλον αν αγοράζεις πολλά και διάφορα εξαρτήματα Η/Υ όπως συνιθίζω να κάνω εγώ, σ' αυτήν την περίπτωση συνολικής αξίας πάνω από 300-400 ευρώ και μάλιστα χονδρικής, οπότε είναι αδύνατον να τα τοποθετήσεις όλα από την 1η μέρα! Θέλουν το χρόνο τους!

’σε δε αυτοί που έχουν ολόκληρη εταιρεία, όπου μπορεί να λείπει σε άδεια ο τεχνικός και να τα πιάσει στα χέρια του από βδομάδα - ή όποτε γυρίζει από επαρχία, κλπ.!

Σε όλες τις περιπτώσεις νομίζω ότι βασιζόμαστε στην ετήσια εγγύηση του προϊόντος και δεν τα δοκιμάζουμε επί τόπου στο κατάστημα που τα αγοράζουμε, όπως όταν ψωνίζουμε παπούτσια! από φόβο μήπως μας βγούνε σκάρτα όταν πάμε σπίτι!

Αν όχι, τότε ΣΕ ΤΙ βασιζόμαστε;;; (οέο;; )

Link to comment
Share on other sites

και πάλι μου κάνει εντύπωση που σε ταλαιπωρούν τόσο για μια ψύκτρα!

Έλα ντε!

Θα πάω τώρα εκεί πάνω για να μιλήσουμε, κλπ κλπ...

Και θα πάω! ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ!

Έτσι μου ρχεται να τους πάρω ΟΛΗ την παραγγελία μαζί, για μαζική επιστροφή!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

χάλασες εσύ.

Oxi,οχι...δεν χαλασα εγω.....η βιδα χαλασε...:D

Απλα εμενα μουφαινεται καπως που εγινε ενα ολοκληρο θεμα για μια μονο βιδα....:D

@Yiannis.....πηγαινε εκει και αμα κανουν τους χαζους βαλε καμια φωνη να δεις για το ποτε θα σε ακουσουν.....και αμα δεν ακουνε...πες τουε και αυτο που ειπε στο τελευταιο ποστ σου..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Βασιλης

Απλα εμενα μουφαινεται καπως που εγινε ενα ολοκληρο θεμα για μια μονο βιδα....

Κοιτάς το δένδρο και χάνεις το δάσος :)

Δνε είναι θέμα βίδας ή όχι... Είναι θέμα του ότι αγοράζω κάτι, ελλατωματικό, είτε κοστίζει 1 είτε 1000, είτε η διόρθωσή του είναι 0.01 είτε 1000, και τα μαγαζία σε στέλνουν από τον ’να στον Καϊάφα, προκειμένουν να λυθεί το πρόβλημα.

Εγώ ξέρω ότι αν συνέβαινε στο μαγαζί του γνωστού μου, θα μουθ έδινε μια βίδα από το συρτάρι και θα τέλειωνε η υπόθεση...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα ξέρω....ότι κάναμε το eshop από τρύπα μαγαζί.......Και όχι μόνο αυτό.. Η άποψη μου είναι ότι τώρα την έχουν δει λίγο και όπως έχω πλέον διαπιστώσει δεν είναι πλέον ανταγωνιστικοί...’ντε μην ανοίξω το στόμα μου. Τέλος αυτό που θέλω να επισημάνω σχετικά με το eshop είναι ότι ο θείος μου ξέρει τα προϊόντα του καλύτερα από μερικούς πωλητές του που κάνουν και διακόσιες ώρες μέχρι να σε εξυπερετήσουν με το σειριακό σύστημα παραγγελιών που διαθέτουνΓια μένα προσωπικά Eshop = DOS = Single tasking + FIFO .. Το μόνο που τους σώζει είναι το άριστα σχεδιασμένο site τους..

Όσο για την ψήκτρα έπρεπε να στην αλλάξουν αμέσως χωρίς δεύτερη κουβένταΑυτά

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάς το δένδρο και χάνεις το δάσος :)

Δεν είναι θέμα βίδας ή όχι... Είναι θέμα του ότι αγοράζω κάτι, ελλατωματικό, είτε κοστίζει 1 είτε 1000, είτε η διόρθωσή του είναι 0.01 είτε 1000, και τα μαγαζία σε στέλνουν από τον ’να στον Καϊάφα, προκειμένουν να λυθεί το πρόβλημα.

Ακριβώς αυτό είναι το θέμα!

Σ εμέμα π.χ. που συνήθως αγοραζω από προμηθευτές χονδρικής δεν είχε τύχει ποτέ πριν κάτι τέτοιο - ας όψονται που για τέτοια μικροπραγματάκια δεν με καλύπτουν εκείνοι οι προμηθευτές!!

Εκεί υπάρχουν κάποιες διαδικασίες, κι όποτε κινήθηκα εντός της εγγύησης δεν είχα προσωπικά ποτέ κανένα πρόβλημα σαν αυτό... Ούτε με ψάξαν ποτέ για το αν το χάλασα εγώ ή αν ήταν από τη μάνα του, εκτός -φαντάζομαι- αν ήταν σαφες ότι το χάλασα εγώ ο πελάτης...

Στο κάτω κάτω οι εγγυήσεις είναι σχεδόν πάντα της μαμάς εταιρείας ή μέσω του εισαγωγέα, τι δουλειά έχει να σου κάνει τον δύσκολο σε τέτοιο βαθμό το μαγαζί;;

Τέλος πάντων, σήμερα δεν τα κατάφερα να πάω στο Χαλάνδρι για την ψήκτρα... Από αύριο πάλι...

Link to comment
Share on other sites

Απλά τα πράγματα

Αρχική απάντηση από YiannisM

Μου λένε ότι έπρεπε να το έχω αναφέρει εντός 3 ημερών, κι οτι οι 10 ημέρες "είναι πολύ", κι ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να μου λύσουν το πρόβλημα!!

DOA: ημερομηνία αγοράς < 15 ημέρες. πρέπει να συμπεριληφθεί ένα αντίγραφο του τιμολογίου αγοράς για επικύρωση της εγγύησης.

http://www.e-shop.gr/RMAForm.phtml

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.