spc Ιανουάριος 24, 2006 #42 Ιανουάριος 24, 2006 Αρχική απάντηση από crmaris άσε Σύριε χοντρό μπλέξιμο στα καλά καθούμενα. Πάντος ο τύπος στο ebay δεν είναι απατεώνας ο άνθρωπος ίσα ίσα που προσπαθεί να βοηθήσει και αυτός.. Θα τον ρωτήσω για invoice κτλ..Βρε ’ρη, θα με τρελάνεις!Έχεις πληρώσει τόσα λεφτά, δεν έχεις απόδειξη στα χέρια σου που να λέει ότι η οθόνη είναι δικιά σου (ελπίζω να έχεις καταλάβει ότι το packing slip δεν είναι απολύτως τίποτα - δεν είναι απόδειξη - δεν αποδεικνύει ότι είσαι ο νόμιμος κάτοχος της οθόνης - παρά μόνο ο παραλήπτης) και εξακολουθείς να λες με τέτοια άνεση ότι ''ο τύπος δεν είναι απατεώνας'', ''ίσα ίσα που προσπαθεί να βοηθήσει και αυτός'' και ότι ''θα τον ρωτήσεις για το invoice''?????Δεν λέω ότι ο άνθρωπος είναι απατεώνας (όχι πως η όλη διαδικασία μου αρέσει: μέχρι να σου στείλει απόδειξη αγοράς είναι ύποπτος - απλώς αδυνατώ να πιστέψω ότι τόσος κόσμος που έχει αγοράσει όπως λες από αυτόν δεν νοιάζεται να έχει απόδειξη στα χέρια του - μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για έναν τύπο στην Αγγλία - όχι στην Ελλάδα) απλώς το προφανές: Του έχεις πληρώσει κάποιες εκατοντάδες και δεν έχεις απόδειξη κυριότητας αυτού που παρέλαβες (με λίγα λόγια: αν / μέχρι δεν πάρεις απόδειξη στο όνομά σου η οθόνη είναι δικιά του και όχι δική σου)!
crmaris Ιανουάριος 24, 2006 Author #43 Ιανουάριος 24, 2006 δεν ξέρω βρε Σύριε ειλικρινά πια τι παίζει με αποδείξεις κτλ αλλά μέχρι στιγμής η Dell δεν ζήτησε απο μένα απόδειξη αγοράς και στο κάτω κάτω ας δούνε τα στοιχεία της παραγγελίας μου για να δούνε από που αγοράστηκε η οθόνη κτλ.. Εγώ είμαι που τρελαίνομαι γιατί έχω δώσει τόσα λεφτά και κάθομαι και το βλέπω το μονιτορ.Τώρα το θέμα είναι το ποιος έχει την απόδειξη ή το γιατί ενώ την στείλανε κανονικά κτλ και η εγγύηση πάει με s/n δεν την αλλάζουνε και μου λένε ιστορίες..Και εδώ τι απάντησε ο τύπος από το ebayThey will not ask for the invoice as they know you bought it from me.They will only ask for the order number.Dell only works from order numbers on monitors.
crmaris Ιανουάριος 24, 2006 Author #44 Ιανουάριος 24, 2006 Αρχική απάντηση από totally_wired [Σήμερα, στις 10:41] Ρε στήλε την πίσω σε αυτόν και πες του να σου στείλει μια άλλη... Και ας βγάλει αυτός άκρη με του Dellides Για να την στείλω πίσω θέλει ένα σεβαστό ποσό το οποίο ποιος θα το λουστεί εδώ είναι το θέμα και πες ότι μου έρχεται μια άλλη τι παίζει αν χτύπα ξύλο βγάλει και αυτή πρόβλημα θα μου λένε πάλι ότι δεν την αλλάζουνε εδώ. Προσπαθώ προς το παρόν τουλάχιστον να λύσω το πρόβλημα εδώ Ελλάδα..Με πήρανε τηλέφωνο το πρωί από την υπηρεσία καταναλωτή και μου είπανε ότι θα στείλουνε ένα επίσημο γράμμα καταγγελία στην Dell Ελλάδος και θα ζητάνε μια επίσημη απάντηση για το θέμα μου.. Απλός επειδή θα πάει υπηρεσιακός με αριθμούς πρωτοκόλου κτλ θα πάρει κανα 2-3 μέρες..
greekfragma Ιανουάριος 24, 2006 #45 Ιανουάριος 24, 2006 σου συνιστω να περιμενεις την επισημη απαντηση της υπηρεσιας καταναλωτη.εαν δεν τους εχεις πει τι παιζει με το invoice και το e-bay να τους το πεις.νομιζω ειναι σημαντικο να το γνωριζουν.οπως και να χει καλη τυχη
Vadergr Ιανουάριος 24, 2006 #46 Ιανουάριος 24, 2006 Τι τον χαλαει τον τυπα να σου στειλει το invoice ?Ασε που απαντησεις του στυλ ''They will not ask for the invoice as they know you bought it from me'' ειναι αρκετα μπακαλιστικες....
crmaris Ιανουάριος 24, 2006 Author #47 Ιανουάριος 24, 2006 Αρχική απάντηση από greekfragma [Σήμερα, στις 12:53] σου συνιστω να περιμενεις την επισημη απαντηση της υπηρεσιας καταναλωτη.εαν δεν τους εχεις πει τι παιζει με το invoice και το e-bay να τους το πεις.νομιζω ειναι σημαντικο να το γνωριζουν.οπως και να χει καλη τυχη τους τα έχω πει όλα στην υπηρεσία καταναλωτή εννοείται..να σε καλά για την ευχή . Με τόση γκαντεμια που με δέρνει θα χρειαστώ σίγουρα και λίγη τύχη
spc Ιανουάριος 24, 2006 #48 Ιανουάριος 24, 2006 Τα είπαμε και τηλεφωνικά αλλά σκέφτηκα το εξής:Αν τελικά το πας, όπως είπαμε, ''τυπικά'' (aka επιστολή κλπ) με την DELL Ελλάδος / Αγγλίας έχεις ένα σημαντικότατο πρόβλημα: Δεν έχεις απόδειξη αγοράς στα χέρια σου κάτι που σημαίνει ότι η DELL ανά πάσα στιγμή μπορεί να στην ζητήσει για την κάλυψη της εγγύησης.Ακολουθώντας λοιπόν αυτό τον δρόμο, ρισκάρεις.Αν και η απόφασή είναι δική σου, στη θέση σου, θα προσπαθούσα να την γυρίσω πίσω και να πάρω τα λεφτά μου πίσω καθώς σε οποιαδήποτε κίνησή σου στο μέλλον (ειδικά νομικού τύπου), η έλλειψη απόδειξης πιθανότατα θα αποδειχθεί πρόβλημα. (Ξαναλέω: το γεγονός ότι μέχρι σήμερα η DELL δεν στην ζητάει, δεν σημαίνει κάτι καθώς έγκειται στη ''πολιτική'' της. Έχει όμως ανά πάσα στιγμή το δικαίωμα να στην ζητήσει και να αρνηθεί να καλύψει την εγγύηση από την στιγμή που δεν έχει απόδειξη αγοράς - δεν λέω ότι θα γίνει αλλά σκέψου το - ειδικά αν πας μέσω DELL Ελλάδος).Αρχική απάντηση από VadergrΤι τον χαλαει τον τυπα να σου στειλει το invoice ?Καλά βρε, ακόμα δεν κατάλαβες; Βρωμάει ''μαυρίλα'' η ιστορία από χιλιόμετρο.....Μην μπλέκεις ρε ’ρη άλλο. Η ιστορία δεν είναι ''καθαρή''. Χωρίς απόδειξη μπορεί και να μην βγάλεις άκρη. Επαφίεσαι στην καλή διάθεση της DELL. Γύρνα την πίσω και πάρε τα λεφτά σου (εφόσον μπορείς) να μην ταλαιπωρείσαι άλλο.
crmaris Ιανουάριος 24, 2006 Author #49 Ιανουάριος 24, 2006 έστειλα μνμ στον τύπο από το ebay και του ζητάω την απόδειξη της αγοράς. Επείσης ένας φίλος μου διάβασε στα ψηλά γράμματα των εγγυήσεων της Dell ότι γίνεται μεταφορά της εγγύησης σε άλλο πρόσωπο εκτός αυτού που την αγόρασε, οπότε και σε μένα κάτι τέτοιο πρέπει να παίζεται.. Τώρα Σύριε αφού μπήκα στον χορό θα πάω μέχρι τέλους, δεν νομίζω άλλωστε ότι ο άλλος θα μου επιστρέψει τα λεφτά πίσω και συν τις άλλης πρέπει μετά με κάποιο τρόπο να του στείλω την οθόνη πίσω, και τα ελτα θέλουνε γύρω στα 100 ευρό!!
crmaris Ιανουάριος 24, 2006 Author #50 Ιανουάριος 24, 2006 Επίσης σκέφτηκα να στείλω και ένα mail στην Dell Αμερικής μπας και μπορούνε να βοηθήσουνε αυτοί σαν κεντρική εταιρία. Συνήθως οι Αμερικάνοι τα προσέχουνε τέτοια θέματα..
morfeas-dsl- Ιανουάριος 24, 2006 #51 Ιανουάριος 24, 2006 γιατι δεν βρισκεις καποιον με αποδειξη αγορας απο εδω και να την πας σαν να την αγορασε αυτος και του παρουσιασε προβλημα?
Vadergr Ιανουάριος 24, 2006 #52 Ιανουάριος 24, 2006 Αρχική απάντηση από morfeas-dsl- γιατι δεν βρισκεις καποιον με αποδειξη αγορας απο εδω και να την πας σαν να την αγορασε αυτος και του παρουσιασε προβλημα? λογικα δεν θα γραφει επανω και το s/n της οθονης?
crmaris Ιανουάριος 24, 2006 Author #53 Ιανουάριος 24, 2006 πρέπει να κρατάνε serial number και δεύτερον δεν έχει κάποια σχέση η απόδειξη αγοράς σε αυτό το στάδιο. Κοιτάνε το order number και έχουνε μπροστά τους την απόδειξη. Μονο order nymber βλέπουνε εκτός από έναν τεχνικό που με ρώτησε και το serial number. Ετσι δουλεύει η Dell. Σε πολλές ακόμη εταιρίες το μονο που χρειάζεσαι για αντικατάσταση είναι το s/n όπως για παράδειγμα τα τροφοδοτικά Zippy.. Το θέμα είναι ότι πρέπει να την αλλάξουνε από Ελλάδα αλλά προσπαθούνε να με ξεφορτωθούνε, γιατί έχει διαδικασία αυτό κατάλαβα εγώ.
Vadergr Ιανουάριος 24, 2006 #54 Ιανουάριος 24, 2006 δεν εχει δηλαδη διαδικασια να σου δωσουν refurbished?Δεν καταλαβαινω πως η ελληνικη αντιπροσωπεια ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ την οθονη και καποιος ειδος εγγυησης που εχεις, και δεν στην αλλαζει με καινουργια.
Snips Ιανουάριος 24, 2006 #55 Ιανουάριος 24, 2006 Βρε αγόρι, πες μας επιτέλους πόσο σου βγήκε τελική η οθόνη από αυτό το ebay. Και όπως είπε και ο ROOT δεν ανοίγει το ghelv.com. Μάλιστα ούτε το Google βρίσκει κάτι. Παράξενο;
crmaris Ιανουάριος 24, 2006 Author #56 Ιανουάριος 24, 2006 Ελα ρε Πέτρο 957 τελική.Το ghelv.com είναι επωνυμία επιχείρησης.Από αυτόν εδώ την πήραhttp://feedback.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=ericbunny&item=8730779574&iid=8730779574&frm=1883&ssPageName=STRK:MEWA:SID@Vadergr αυτό με τρελαίνει εμένα ότι αναγνωρίζουνε την εγγύηση αλλά λένε ότι δεν μπορούνε να δώσουνε καινούρια. Γιατί άραγε?Μήπως επειδή έχει πιο μεγάλη διαδικασία ενώ με μια refurbished την βγάζουνε πιο άνετα?
crmaris Ιανουάριος 24, 2006 Author #58 Ιανουάριος 24, 2006 Βρε θα βρω άκρη αλλά το θέμα ότι όπως την πάτησα εγώ σήμερα μπορεί να την πατήσει και κάποιος άλλος αυριο γιαυτό και γράφω το τι τραβάω για να μαθαίνεται και εσείς τι παίζεται γύρω από πράγματα που ίσως δεν γνωρίζεται.. Για το ebay ήθελες άστο no comment, καθώς εγώ και μερικά εκατομύρια άλλοι ψωνίζουμε καθημερινά από εκεί και αυτό δεν αποτελει δικαιολογία (για την DEll) για ένα μονιτορ που στάλθηκε κατευθείαν από την ίδια την Dell Αγγλιας σπίτι μου.. Στο κάτω κάτω το αγόρασα δεν το έκλεψα Επίσης τα monitor της Dell δεν έχουνε service tags όπως όλα τα άλλα προιόντα της παρά πας μόνο με το order number και προχωράνε στην αντικατάσταση..
Snips Ιανουάριος 24, 2006 #59 Ιανουάριος 24, 2006 Τώρα δεν ξέρω αν γίνομαι κακός αλλά αγορά από την DELL HELLAS με 1089 τι κακό είχε;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.