morfeas-dsl- Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 19, 2006 καλησπερα.Σαν φοιτητης και εγω μου ειχε βγει ο πατος απο τις φωτοτυπιες. Αποφασιζω λοιπον να παρω ενα απλο πολυμηχανημα.Μπαινω multirama περνω οτι καλυτερο με τα λεφτα που μπορουσα να διαθεσω (130 ευρω.) , δλδ τον canonc mp150 και φευγω.Μετα απο 7-8 μερες που ξεκιναγε η εξεταστικη αποφασισα να τον συνδεσω. Εδω και τρεις μερες στην προσπαθεια ειμαι.......Το μηχανημα απλα δεν αναγνωριζεται.Παω στα εδω multirama(γιαννενα), γιατι μιας και ειμαι φοιτητης τον αγορασα απο τα multirama που ημουν στις διακοπες(αγρινιο), τους λεω το και το, και αναφωνουν χωρις να το δουν πως "εχει χαλασμενη πλακετα και να το παω στην canon". Λεω απο εσας το πηρα, δεν εχω σχεση εγω με canon ή οτιδηποτε και μου λενε πως ειναι μεταπωλητες απλα.Απανταω οτι το ινκα λεει πως απο οπου αγοραζεις αυτος ειναι υπευθυνος για εγγυηση. Αντιπροτεινουν να παρω τα multirama αγρινιου να πω πως το ελενξανε και το βρηκαν χαλασμενο(!) και να τους πω να μου το αλλαξουν εκεινοι.Περνω αγρινιο λενε πως ειναι μεταπωλητες και πως δεν εχουν σχεση με εγγυηση! Τους ξαναλεω τα ιδια για το ινκα και λενε να παρω απογευμα που θα ειναι ο υπευθυνος του καταστηματος εκειΣυγγνωμη αν σας κουρασα,αλλα παρακαλω πειτε μου τη γνωμη σας
RootX Ιανουάριος 19, 2006 #2 Ιανουάριος 19, 2006 Σε σχετικό πρόβλημα με canon από Πλαίσιο που ήρθε doa, τα ίδια έλεγαν και αυτοί. Μετά από πίεση το μόνο που καταφέραμε ήταν να το παραλάβει το πλαίσιο να το στείλει interset(αν θυμάμαι καλά) και να το παραλάβουμε πάλι από Πλαίσιο. Απλά την παραλαβή-παράδοση ανέλαβε το Πλαίσιο, δεν το αντικατέστησε επί τόπου. Προτείνω να τους πιέσεις ώστε να το παραλάβουν και να φροντίσουν αυτοί την αποστολή κλπ.
kunoobidi Ιανουάριος 19, 2006 #3 Ιανουάριος 19, 2006 Δοκίμασες να κάνεις φασαρία; Έχω φίλο που δουλεύει multirama και είναι επιβεβαιωμένο πως τα ξύνουν οοολη μέρα. Πάντως αν είναι έτσι όπως τα λένε θα πρέπει να απευθυνθείς σε αντιπροσωπεία canon. Το πλαίσιο για παράδειγμα δεν παρέχει το ίδιο εγγύηση για canon αλλά η ίδια η αντιπροσωπεία.
morfeas-dsl- Ιανουάριος 19, 2006 Author #4 Ιανουάριος 19, 2006 Eιναι οι χρονια μου.Πρωτα αγοραζω μνημες και δεν μου παιζουν (ακομα περιμενω rma), αγοραζω νεο πληκτρολογιο και εχει bug στο cs οποτε περνω αλλο,τωρα αυτο.Αν παρω και την νεα οθονη που ελεγα μολις την ανοιξω θα εχει δεκα καμμενα πιξελ και η εγγυηση θα λεει πως απο εντεκα και πανω την κανουν αντικατασταση και αυτο αν την παω εγω στην χ εταιρια στην αμερικη...
morfeas-dsl- Ιανουάριος 19, 2006 Author #5 Ιανουάριος 19, 2006 Αρχική απάντηση από kunoobidi Δοκίμασες να κάνεις φασαρία; Έχω φίλο που δουλεύει multirama και είναι επιβεβαιωμένο πως τα ξύνουν οοολη μέρα. Πάντως αν είναι έτσι όπως τα λένε θα πρέπει να απευθυνθείς σε αντιπροσωπεία canon. Το πλαίσιο για παράδειγμα δεν παρέχει το ίδιο εγγύηση για canon αλλά η ίδια η αντιπροσωπεία. οχι φιλε μου. Γινομαι πιεστικος λεγοντας τους τα δικαιωματα μου και τις υποχρεωσεις μου, αλλα δεν κανω φασαρια. Βεβαια μπορω να το τραβηξω πολυ και να γινω σπαστικος αλλα δε νομιζω οτι αν φωναζω θα δικαιωθω καλυτερα
CaptainMilo Ιανουάριος 19, 2006 #6 Ιανουάριος 19, 2006 Και ρωτάω τώρα : Ποιος ο λόγος ύπαρξης όλων αυτών των μαγαζιών πληροφορικής με φυσική υπόσταση? Οι περισσότεροι που γνωρίζω που δουλεύουν σε μαγαζιά πληροφορικής σου φέρνουν σαν επιχείρημα την εγγύηση του καταστήματος σε αντίθεση με την παραγγελία μέσω νετ από ελλάδα ή από εξωτερικό . Την ποια?Έχουμε καταλήξει ο πελάτης να είναι υποχρεωμένος να πάει ο ίδιος στην κατασκευάστρια εταιρία του προιόντος/αντιπροσωπεία είτε είναι εκτυπωτής είτε ατμοσίδεροΓια ποιο λόγο δηλαδη είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να τρώει στην μάπα το φέσι του μαγαζιού από την μεταπώληση του προιόντος και να μην προτιμήσει να το πάρει απευθείας από την κατασκευάστρια εταιρία? Εγγύση πλέον έχει καταλήξει σαν την περίπτωση του φίλου παραπάνω, τα μαγαζιά πλέον δεν σου ανοίγουν με καμμία παναγία το προιόν να το ελέξεις ο ίδιος , πωλητές ανίδεοι που σου προτείνουν ότι υπάρχει απούλητο στο στοκ , τα μικρά μαγαζάκια που τα είχαν άνθρωποι με μεράκι για το αντικείμενο σιγά σιγά κλείνουν το ένα μετά το άλλοΜόλις αρχίσει ο κόσμος να το ψιλιάζεται και δουν τα κέρδη τους να μειώνονται , θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν , θα ναι όμως πολύ αργά τότεΠάντα θα υπάρχει η κυρά νίτσα που θα θέλει το έτοιμο "τουρμποβόλο + 10 κιλά φυστίκια δώρο" pc , αλλά εσύ και εγώ που θα θελήσουμε να τα σκάσουμε σε μια κάρτα γραφικών που κοστίζει σχεδόν όσο ένα έτοιμο φτηνό τους σύστημα σιγά μην τους προτιμήσουμεΤα 'πα και ξαλάφρωσα
morfeas-dsl- Ιανουάριος 19, 2006 Author #7 Ιανουάριος 19, 2006 Rootx εχεις κανει ευθυγραμμιση κεφαλων στον canon? Εγω δεν εχω κανει,δεν ελεγε μεσα πως γινεται, αλλα θυμαμαι στο παλιο μηχανημα ειχε χρειαστει. Τους το ειπα και λενε δεν εχει σχεση, εγω γιατι νομιζω πως εχει ομως?
RootX Ιανουάριος 19, 2006 #8 Ιανουάριος 19, 2006 Δεν ξέρω φίλε αν έχει σχέση ή όχι, αν θυμάμαι καλά(δεν ήταν για προσωπική μου χρήση) γίνεται μέσω του canon toolbox(δεν νομίζω ότι έχει σχέση με το αν θα τον δει το λειτουργικό πάντως).
Sapelas Ιανουάριος 20, 2006 #9 Ιανουάριος 20, 2006 morfeas περίπου το ίδιο πρόβλημα είχε ένας φίλος μου με ένα HP θα σου προτείνω να κάνεις μία επανεγκατάσταση χωρίς να έχεις συνδεδεμένο το μηχάνημα και να το συνδέσεις όταν θα σου ζητηθεί από το πρόγραμμα ή έπειτα από επανεκκίνηση. Δυστυχώς (κ εγώ στα γιάννενα σπουδάζω) δεν είναι μόνο ότι οι άνθρωποι στα myltirama είναι άσχετοι αλλά δεν έχουν κ διάθεση να εξυπηρετήσουν. Προσπάθησε να επικοινωνήσεις με τα κεντρικά της canon ίσως αναλάβουν αυτοί τις μεταφορές αλλά....
morfeas-dsl- Ιανουάριος 20, 2006 Author #10 Ιανουάριος 20, 2006 Ti σπουδαζεις μαν, μπορει να σε πετυχω καμια μερα!Αυτο για την διαθεση το παρατηρεις με το που μπαινεις,κατευθειαν. Τους ζητησα χαρτι για τον εκτυπωτη και ξεφυσησε επειδη πηγε να το φερει..εκανα τα παντα με την εκτυπωτη. Τελικα κανονισα οταν κατεβω αγρινιο να μου τον ελενξουν τα εκει multirama.canon σερβις πρεπει να εχει και στα γιαννενα αλλα δεν εχω σταμπαρει ακομα το που
Sapelas Ιανουάριος 20, 2006 #11 Ιανουάριος 20, 2006 Επιστήμη και τεχνολογία Υλικών. Στο πανεπιστήμιο ειμαι τώρα!
SirGeorge Ιανουάριος 20, 2006 #12 Ιανουάριος 20, 2006 Παιδιά μην περιμένετε από τα καταστήματα που έχουν 5-10% κέρδος να αναλάβουν τα πάντα, απλά δεν μπορούν, για το κέρδος τους η υπηρεσία που παρέχουν είναι να φέρνουν μια ποικίλα προϊόντων σε προσβάσιμη φυσική απόσταση από τον καταναλωτή καθώς και να καταστήσουν ευκολότερη την διαδικασία επιλογής για τους μη κατέχοντες το αντικείμενο.Τώρα όποιος θέλει αν του χαλάει κάτι να τα αναλαμβάνει όλα το κατάστημα θα πρέπει να το ψάχνει λίγο περισσότερο με την εγγύηση και να ρωτάει πριν πάρει το εν λόγω προϊόν. Αν ο φίλος Labίτης στην εν λόγω περίπτωση είχε ρωτήσει θα του έλεγαν ότι αυτοί δεν αναλαμβάνουν την εγγύηση και έτσι θα ήταν ενήμερος τι θα τον περίμενε σε περίπτωση προβλήματος. Έγώ πάντα ρωτάω τους δικούς μου προμηθευτές τι γίνεται σε κάθε περίπτωση εγγύηση για όλα τα προϊόντα που αγοράζω.Το να τρέχουμε και να φωνάζουμε να βρούμε το δίκιο μας ενώ υπάρχει πάγια πολιτική του καταστήματος (σωστή ή όχι δεν το διερευνούμε, απλώς δηλωμένη εξαρχής) είναι τελείως αναποτελεσματικό.
format c: Ιανουάριος 20, 2006 #13 Ιανουάριος 20, 2006 Υπάρχει και κάτι που λέγεται ψυχική οδύνη. Πάει ο πιτσιρίκος να πάρει κάρτα γραφικών με τα λεφτά που μάζεψε τα χριστούγεννα από δώρα (πολύ μελό, αλλά κάποιοι σφίγγονται για να πάρουν ένα καινούριο κομμάτι) και η βόλτα μέχρι το μαγαζί δυό δρόμους παρακάτω καταλήγει σε μερικές εβδομάδες τηλέφωνα και σε ατέλειωτη αναμονή.
SirGeorge Ιανουάριος 20, 2006 #14 Ιανουάριος 20, 2006 Ας πρόσεχε που ξοδεύει τα λεφτά του ο εν λόγω πιτσιρίκος, αν είναι πολύ μικρός για να το σκεφτεί, τότε ίσως δεν θα έπρεπε να τον αφήνουν να πηγαίνει να ψωνίζει μόνος του.........Δηλαδή από τη στιγμή που πας και δίνεις 300-400 που μάζεψες τα Χριστούγεννα πρέπει να έχεις και τη στοιχειώδη σύνεση να συλλογιστείς όλες τις παραμέτρους....
morfeas-dsl- Ιανουάριος 20, 2006 Author #15 Ιανουάριος 20, 2006 καταρχας δεν φωναξα σε κανεναν. Καταδευτερον κατι που θεωρω λογικο δεν το ρωταω. Οταν παιρνω κατι και λεει "εγγυηση ενος ετους" σημαινει οτι αν παθει κατι εντος ενος ετους μου το φτιαχνουν ή μου το αλλαζουν. Δεν λεει πουθενα πηγαινε το στην ταδε αντιπροσωπεια ή οτιδηποτε αλλο.
SirGeorge Ιανουάριος 20, 2006 #16 Ιανουάριος 20, 2006 Αρχική απάντηση από morfeas-dsl- καταρχας δεν φωναξα σε κανεναν. Καταδευτερον κατι που θεωρω λογικο δεν το ρωταω. Οταν παιρνω κατι και λεει "εγγυηση ενος ετους" σημαινει οτι αν παθει κατι εντος ενος ετους μου το φτιαχνουν ή μου το αλλαζουν. Δεν λεει πουθενα πηγαινε το στην ταδε αντιπροσωπεια ή οτιδηποτε αλλο. Δεν είπα για σένα φίλε αλλά μιλούσα λίγο γενικότερα. Αν εκεί που λεέι εγγύηση 1 έτους δίπλα με μικρά γραμματάκια λέει ότι η εγγύηση παρέχεται από την αντιπροσωπεία του προϊόντος έπρεπε να το είχες δει ή απλώς έπρεπε να είχες ρωτήσει ΠΟΙΟΣ δίνει την εγγύηση αποκλειστικά και μόνο για να γλύτωνες όλη αυτή την ταλαιπωρία. Π.χ το e-shop στις σελίδες του δηλώνει ξεκάθαρα τον φορέα της εγγύησης όπως και άμα πάρεις κάτι από το Πλαίσιο στο λένε ποιος δίνει την εγγύηση.Αυτό με το οποίο διαφώνησα εξ'αρχής είναι να κάθεσαι να το διαπραγματεύεσαι από τη στιγμή που σου δηλώνουν ότι πάγια πολιτική τους είναι ότι την εγγύηση την παρέχει η αντιπροσωπεία.Έτσι είναι η πολιτική της εταιρίας τους, δε φταίει ούτε ο υπάλληλος ούτε κανένας από το μαγαζί να κάθεται να τα ακούει.
taramas Ιανουάριος 20, 2006 #17 Ιανουάριος 20, 2006 Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα, τα καταστήματα αυτά είναι απλά μεταπωλητές και το σύστημά τους είναι γνωστό και δηκωμένο "παίρνεις - φεύγεις και δεν σε ξέρουμε",τα μαγαζάκια που είχε ή έχει ακόμη αν ςίναι τυχερός ο γιάννης, ο νίκος κλπ που αγοράζεις κάτι γιατί τον ξέρεις και οταν έχεις πρόβλημα του λές "γιάννη θα στο φορέσω καπέλλο" τελειώσανε γιατί εμείς οι αγοραστές έχουμε επιλέξει .......α) super market με μικρό ποσοστό κέρδους λόγω μαζικών πωλήσεων και ανύπαρκτων εξόδων β) το εξιδικευμένο μαγαζάκι με λογικό ποσοστό κέρδους που όμως λόγω εξόδων οι τιμές του είναι 5-15% υψηλότερες επιλέξαμε λοιπόν το Α για να κερδίσουμε μια αρκετές φορές μικρή διαφορά με τον κίνδυνο να βρεθούμε στην θέση του φίλου και το κάναμε συνειδητά αφού ακόμα κι αν πάμε σε ενα μαγαζάκι θα έχουμε μαζί μας το τιμοκατάλογο του super market και θα κάνουμε επίδειξη των τιμών για να πείσουμε τον τάδε να μας δώσει την ίδια τιμή............αυτά και άλλα πολλά συζητάμε σχεδόν κάθε μέρα με συναδέλφους εδώ και πολύ καιρό αλλά η κατάσταση δεν αλλάζει και τα μαγαζάκια κλείνουν το ενα μετά το άλλο.
pontifikas Ιανουάριος 21, 2006 #18 Ιανουάριος 21, 2006 Να σας πώ την αμαρτία μου ρε παιδιά, εμένα πρίν τρια χρόνια οι άνθρωποι με έχαν εξυπηρετήσει άψογα.Είχε παρουσιάσει 15ΜΒ bad sectors ένας σκληρός δίσκος που είχα πάρει από τα Multirama, 2 χρόνια(αν θυμάμαι καλά, πάντως στη εγγύηση μέσα) πριν , και ο οποίος ήταν αγορασμένος στο όνομα ενός γνωστού μου από τα multirama τις Καβαλας.Τον πήγα εγώ εδώ στα Γιάννενα και οι άνθρωποι αφού κοιτάξαν το S/N μου τον άλλαξαν.Μάλλον όπως λέει ο SirGeorge ,είναι κατά περίπτωση(προϊόν).
ang3l Σεπτέμβριος 9, 2006 #19 Σεπτέμβριος 9, 2006 Να φέρω το θέμα στην επιφάνεια? Ενδιαφέρομαι για το πολυμηχάνημα του θέματος, το Canon MP150 και προβληματίστικα ιδιαίτερα για το θέμα της εγγύησής του!Μπορείτε να προτείνετε κάποιο πολυμηχάνημα άλλης μάρκας που να κινείται στα ίδια φράγκα, να έχει επιδόσεις ίδιας κατηγορίας και φυσικά να μην υπάρχουν τραβήγματα όσον αφορά εγγυήσεις και τέτοια?
ntemian Σεπτέμβριος 9, 2006 #20 Σεπτέμβριος 9, 2006 Δοκίμασες καθόλου μήπως φταίει το καλώδιο που συνδέετε ο εκτυπωτής με τον υπολογιστή?Το λεω γιατί και ο αδερφός μου έχει το ίδιο πολυμηχάνημα και οταν το συνδέσαμε για πρώτη φορά με το καλώδιο που είχαμε πάρει απο τα multirama δεν αναγνωρίζονταν απο το pc.Τελικά με άλλο καλώδιο, της equip αν θυμάμαι καλα,τον αναγνώρισε κανονικά.Ίσως να φταίει αυτο και να μην έχει πρόβλημα το πολυμηχάνημα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.