Jump to content

Αγορά RAM 2x1Gb

Reaper

Recommended Posts

Καταρχήν να πω ότι από μνήμες είμαι εντελώς άσχετος!! :cry:

Γιαυτό έκατσα και διάβασα παλαιότερα threads μπας και καταλάβω τίποτα και κάνω την επιλογή μόνος μου. Αλλα κάπως δύσκολα τα Πράγματα

Λοιπόν, στο σύστημα τις sig. θέλω να βάλω 2χ1Gb καλής μνήμης

Τι προτείνετε?? Διαθέτω μέχρι 200Ε

Και μια τελευταία ερώτηση τι είναι το utt και το bh5??

Αρχική απάντηση από Reaper

Λοιπόν, στο σύστημα τις sig. θέλω να βάλω 2χ1Gb καλής μνήμης

Τι προτείνετε?? Διαθέτω μέχρι 200Ε

Και μια τελευταία ερώτηση τι είναι το utt και το bh5??

λοιποοοοοοοοοοοοον........

ποσο πολυ θες να μαθεις τι ειναι utt/bh5??

γιατι αν θες να βαλεις αποκλειστικα 2χ1γιγα τοτε δεν θες να μαθεις....

απο την αλλη με την μητρικη που εχεις ...και οχι μονο αυτο αλλα καταφερες να την δουλεψεις κιολας!!!!!....ειναι κριμα να μην μαθεις τι ειναι BH/utt!!..

Μαλλον πρεπει να εισαι ασχετος μονο στις μνημες γιατι αν κρινω απο τα υπολοιπα μια χαρα ειναι ....και εχεις βαλει και υδροψυξη...απορω πως σου "ξεφυγαν" οι μνημες??

Το μηχανημα το δουλευεις στα κανονικα του???

Οι μνημες που εχεις τωρα που παιζουν??Ενα screenshot θα βοηθουσε μαζι με συχνοτητα λειουργιας τους!

Τα ΒΗ/utt (chip-ακια ειναι)θα βοηθησουν να πανε λιγο πιο γρηγορα τα πραματα αν ξερεις(η κατσεις) να τις ρυθμισεις αλλα βγαινουν μονο σε 256αρια και 512 αρια..Αρα τα 2 γιγα τα πιανεις με 4χ512 οποτε αντιο 2Τ....

Αν δεν τις ρυθμισεις ενδεχεται να μην δεις και καμμια διαφορα απο οτι εχεις τωρα!!

Τα 2χ1γιγα θα σε βοηθησουν παλι στην ταχυτα (χωρις να κανεις και πολλα πολλα) ιδιως αν παιζεις απαιτητικα παιχνιδια...η δουλευεις photoshop ,autocad..κανεις rendering κλπ κλπ!

Αλλα και παλι με 200€ ΚΑΛΗ μνημη δεν νομιζω να βρεις....απλες (value) μονο, αν λες καινουργιες...,κοντα 220-230Mhz πανε...(στο περιπου)

Ισως να μην σε διευκολυνα και πολυ αλλα ουτε και συ εμενα....:bye:

200 ευρω και 2 γιγα , μια επιλογη τοτε και σου μενουνε και 20 ευρω για σουβλακια(τοσα θελω εγω τουλαχιστον)