Jump to content

AMD μπέρδεμα...

Futuristic

Recommended Posts

Παιδιά για να πω την αλήθεια έχω μπερδευτεί με τις εκδόσεις της AMD στους επεξεργαστές. Ακούω για venice, clawhammer, winchester κ.α. Καθώς και για FX και μή.

Θα ήθελα να ρωτήσω ποιες οι διαφορές μεταξύ τους και ποιος είναι πια είναι η χρονολογική σειρά εκδοσής τους. Επίσης ποιος είναι καλύτερος και πως θα τους ξεχωρίσω εάν πάω σε ένα κατάστημα να αγοράσω (σκοπέυω να πάρω 3500+ και να αλλάξω τον 3200+ winchester που έχω και θα τον δώσω σε ένα φίλο).

Επίσης πολύ έχω μπερδευτεί και με τα chipsets, δεν έχω βγάλει άκρη ποιο είναι το καλύτερο. Η δεν έχω καταλάβει ποιο υποστηρίζει 64Χ2 επεξεργαστές. (π.χ. το nforce3 250 που έχω υποστηρίζει;) Και άλλα chipset έχουν Hyper Transport ποιο μεγάλο από άλλα. Ποιά η διαφορά;

Θα ήθελα εάν μπορείτε να με βοηθήσετε να ξεκαθαρίσω κάποια από αυτά, έχω διαβάσει αρκετα threads και δεν είμαι εντελώς άσχετος απλά δεν έχω καθαρή εικόνα του τι συμβαίνει (βλέπετε ΔΥΣΤΥΧΩΣ μέχρι πρότινως ήμουν INTELοπληκτος.)

Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.

Λοιπον clawhammer,winchester ειναι παλιοι και δεν θα βρεις.......

Αν εχει 512 cache=venice AN 1024=San diego(Αυτον εχουν και οι FX) με τους Χ2 δεν ξερω τι παιζει ακριβος..............

Το ΗΤΤ δεν εχει διαφορα στις επιδοσεις,μπορει να εχει στο κλοκαρισμα ομως...........

Ολες σχεδον οι μητρικες υποστιριζουν Χ2.........

Διαβασε το thread του maki και θα λυθουν ολες σου οι αποριες . Αλλα εαν σκοπευεις να αλλαξεις την cpu σου κοιτα να βρεις ( στην ελλαδα λιγο δυσκολο ) Opteron 144 ή Opteron 146 . Οι Opteron ειναι cpu που χρησιμοποιουνται κυριως σε Servers αλλα μπαινουν σε soket 939 ( chipset - nf3 , nf4 ). Ο πυρηνας του ειναι αυτος των fx57 (sandiego) με 1gb L2 CASHE ( αντι 512 των athlon series ) και τα πανε πολυ καλα στο overclocking .

http://www.overclockers.co.uk/acatalog/AMD_Athlon_MP.html