Jump to content



Stop & Restart σύνδεσης


tempo

Recommended Posts

καλησπέρα,

σε 1 μήνα περίπου τελειώνει το χρονικό όριο των 3 μηνών που είχα με το onDSLkit και έτσι έχω τις εξής ερωτήσεις:

1. πρέπει να πάρω τηλέφωνο για να δικόψω απο τον ΟΤΕ ή θα διακοπεί μόνη της η πρόσβαση στον internet? Κάτι έχω ακούσει ότι αν δεν τους ειδοποιήσεις ότι θέλεις διακοπή αυτοί συνεχίζουν να σε χρεώνουν. Αν πρέπει να πάρω τηλ εγω που να πάρω τηλ. ξέρετε?

2. απο τον επόμενο μήνα και μετά θα πληρώνω στον λογαριασμό του ΟΤΕ και το πάγιο της ADSL γραμμής (όχι ADSL πρόσβασης) έτσι? Πόσο είναι το πάγιο αυτό /μήνα με ΦΠΑ?

3. επειδή έχω διαβάσει πολλά τι μου προτείνετε για να συνεχίσω? Τώρα έχω τον εξοπλισμό. Ποιά εταιρεία έχει την καλύτερη προσφορά αυτην την χρονική περίοδο?

ευχαριστώ και Καλή Χρονιά

Link to comment
Share on other sites

Έχω το ίδιο πακέτο. Θα συνεχίσουν να σου παρέχουν συνδρομή αλλά δίμηνη και κάθε δύο μήνες θα σου σκάει λογαριασμός. Πάρε το αρμόδιο τμήμα (δεν θυμάμαι πως λέγεται ακριβώς) στο 801-11-35-555.

Από τον επόμενο μήνα θα σού'ρθει στον κανονικό λογαριασμό (αν επιλέξεις να συνεχίσεις) μόνο το πάγιο (2Χ19Ε νμζ) και θα σού'ρθει από otenet η συνδρομή (2Χ32Ε).

Αν επιθυμείς να αλλάξεις provider θα πρέπει να απενεργι\οπιείσεις γραμμή dsl και ξανά από την αρχή καθώς η γραμμή είναι στο όνομα της otenet (ισχύει για κάθε kit-ψιλά γράμματα) :(((

Αν είσαι φοιτητής θα σου πρότεινα να την διατηρήσεις κανά 2μηνο μπας και περάσε το φοιτητικό και δούμε άσπρη μέρα. Στην περίπτωση που δεν περάσει πάρε καμμιά ετήσια συνδρομή. Για παράδειγμα η χριστουγεννιάτικη της HOL πήρε παράταση.12 μήνες ΟΛΑ πληρωμένα + modem ~200Ε

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.