Maximus Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 3, 2006 Ένα φιλαράκι έχει μια MSI K8N-SLI (Deluxe αν θυμάμαι καλά). Μου είχε πει ότι είχε αντιμετωπίσει ένα πρόβλημα με αυτή τη μητρική, μια μέρα εκεί που έπαιζε ο η/υ ψόφησε και δεν ξαναάνοιγε. Ένας γνωστός του, που είδε το μηχάνημα, του είπε ότι τα φτυσε η μητρική. Εγώ σε 4-5 μέρες θα μπορέσω να δω το μηχάνημα του παιδιού, αλλά το πρόβλημα είναι άλλο:Ο φίλος αυτός δεν έχει την απόδειξη αγοράς. Η μητρική εννοείται είναι καινούρια, 4-5 μηνών με το ζόρι. Αν πράγματι είναι θέμα μητρικής, τι μπορούμε να κάνουμε? Μπορώ να τη στείλω στην MSI στο εξωτερικό ή στην αντιπροσωπεία στην Ελλάδα (Infoquest αν δεν κάνω λάθος)? Αν είναι να τη στείλω στο εξωτερικό για φτιάξιμο-αντικατάσταση, τα έξοδα μεταφοράς θα τα πληρώσει ο φίλος μου?Εσείς τι λέτε, γίνεται?
gplus1416003162 Ιανουάριος 3, 2006 #2 Ιανουάριος 3, 2006 Νομίζω πως Γίνεται φίλε μου..Και την απόδειξη να έχεις χάσει, Σίγουρα το μαγαζί που την πήρες έχει το τιμολόγιο αγοράς της και θα μπορέσει να σε Εξυπηρετήσει.Μπορείς στην επόμενη περίπτωση να επικοινωνήσεις και με την Οktabit αλλά λογικά θα σου ζητήσουν την απόδειξη αγοράςΣε περίπτωση που δεν τα καταφέρεις έτσι,Μail στην ΜSI και λογικά όλα τα έξοδα πια τα αναλαμβάνεις Εσύ.Ψάξτο λίγο και θα βγάλεις άκρη.Λογικά το κατάστημα που προμηθεύτηκες το m/b θα σε εξυπηρετήσει.Καλή χρονιά να έχεις-έχετε παιδιά ΟΛΟΙ..Υγεία και ότι επιθυμεί ο καθένας..
deadlock7 Ιανουάριος 3, 2006 #3 Ιανουάριος 3, 2006 Απο που την πηρε δεν μας ειπε?Να την παει στο μαγαζι και δεν χρειαζεται αποδειξη..αρκει να δουν το s/n της.Αν την αγορασε απο εξωτερικο,τοτε θα πληρωσει τα εξοδα αποστολης..
Maximus Ιανουάριος 3, 2006 Author #4 Ιανουάριος 3, 2006 Αυτό ακριβώς είναι το θέμα, την αγόρασε από έξω και δεν κράτησε τις αποδείξεις ούτε του courier ούτε του καταστήματος, δεν ήξερε και τελικά μάλλον την πάτησε. Θα ρίξω κι εγώ μια ματιά στη μητρική και αν φταίει αυτή θα επικοινωνήσω με την Oktabit και βλέπουμε. Κατευθείαν με την MSI σκέφτομαι σαν τελευταία λύση να επικοινωνήσω, φοβάμαι μη βγουν υπέρογκα τα μεταφορικά...
deadlock7 Ιανουάριος 3, 2006 #5 Ιανουάριος 3, 2006 Ρωτα στην αντιπροσωπια(γιατι νομιζω οτι ειναι η infoquest κι οχι oktabit?),αλλα δεν πιστευω οτι θα τον καλυψουν.Απ'την αλλη αν θυμαται πιο ειναι το μαγαζι που την αγορασε..ας στειλει ενα mail και θα πληρωσει μονο τα εξοδα αποστολης(κι οχι την επισκευη,εφοσον δεν φταιει)!
Maximus Ιανουάριος 3, 2006 Author #6 Ιανουάριος 3, 2006 Κι εγώ η Ιnfoquest νομίζω πως είναι, anyway, μάλλον έτσι θα του πω να κάνει. Ευχαριστώ παίδες
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.