Oric Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2, 2006 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2, 2006 Θα ήθελα να θέσω τον εξής προβληματισμό. Ένα 40άρι δισκάκι σειράς DiamondMax Plus 8 έχει παραδώσει το πνεύμα, μετά από εξάμηνη χρήση, όντας εντός εγγύησης. Με βάση όσα αναφέρει ο κατασκευαστής, ένας τέτοιος δίσκος αντικαθίσταται από refurbished κομμάτι, και όχι από εντελώς καινούργιο, κάτι που κάνει η Maxtor στις περιπτώσεις βλάβης εντός των πρώτων 30 ημερών χρήσης. Όσον αφορά το οικονομικό μέρος, τα έξοδα αποστολής του χαλασμένου δίσκου βαρύνουν τον πελάτη, όχι όμως και αυτά της αποστολής του «νέου» δίσκου, τα οποία επωμίζεται η Maxtor. Όλα καλά ως εδώ. Τίθεται τώρα το ερώτημα, συμφέρει να τον στείλω; Δεν προχώρησα τη διαδικασία δημιουργίας κωδικού RMA ως το τέλος, κι έτσι δεν γνωρίζω πού πρέπει να τον στείλω. Εάν το υποψιάζομαι σωστά, μια αποστολή με DHL στην Ιρλανδία θα κοστίσει γύρω στα 40, ενώ με 60 αγοράζω καινούργιο δίσκο, βάζοντας αυτόν εδώ στα «υπ΄ όψιν». Μήπως έχει κάνει κανείς RMA στη Maxtor; Συμφέρει για τόσο φθηνό δίσκο;
spc Ιανουάριος 2, 2006 #2 Ιανουάριος 2, 2006 Υπάρχει λόγος που δεν πας μέσω Ελληνικής αντιπροσωπείας;
Oric Ιανουάριος 2, 2006 Author #3 Ιανουάριος 2, 2006 Έλεγα για πιο γρήγορα. Παλιότερη περίπτωση με IBM έκανε πάνω από ένα μήνα...
ΝTG Ιανουάριος 2, 2006 #4 Ιανουάριος 2, 2006 αν και μεσω ελληνικης αντιπροσωπειας θες 40 καλυτερα να παρεις με 50-60 εναν 80αρη...Και πιο γρηγορος θα ειναι και καινουργιος και με διπλασια χωρητικοτητα!Νομιζω 53 η 56 εχει o WD 80jb!
frap Ιανουάριος 6, 2006 #5 Ιανουάριος 6, 2006 Μην κάνεις χαζομάρες με courier.Συστημένο μέσω ΕΛΤΑ, 7-9 ευρώ. Έχει αυτομάτως ασφάλεια μέχρι 100ευρώ αν θυμάμαι καλά.Έχω στείλει Ιρλανδία (δις), Γερμανία(τρις). No-problem.Θέλει 3-4 μέρες να πάει, στο γυρίζουν με courier σε άλλες 2 περίπου. Προσοχή μόνο στην συσκευασία. Δίνουν λεπτομερείς περιγραφές και είναι αρκετά σχολαστικοί με αυτά.Αν έχεις πιστωτική, μπορείς να ζητήσεις συνήθως και advance replacement. Σου στέλνουν πρώτα αυτοί και μετά πρέπει να στείλεις εσύ τον χαλασμένο. Στην περίπτωση αυτή χρησιμοποιείς ξανά και τα συσκευασία που σου έστειλαν, οπότε έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.Αυτά όλα βέβαια αν δεν βρεις άκρη από το κατάστημα που τον αγόρασες, δηλ. να τον δει ότι είναι για αλλαγή και να σου δώσει άμεσα έναν από το ράφι, αφού ο αντιπρόσωπος θα του πιστώσει το κομάτι τελικά.-Κ.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.