Rightman Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2, 2006 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2, 2006 Για τον E8020 η εγγύηση είναι ίδια για τροφοδοτικό,σκληρό, πληκτρολόγιο και μπαταρία; Σύμφωνα με πιο νόμο σου δίνουν κάποιο καινούργιο προϊόν μέχρι να επισκευαστεί το δικό σου; Διότι το χρονικό διάστημα είναι τουλάχιστον 15 μέρες.Και ποίος νόμος αναφέρει γραπτή ενυπόγραφη αναφορά του προβλήματος πριν την επισκευή;Σε περίπτωση βλάβης μετά το πέρας 10 ημερών το στέλνω με δικά μου έξοδα στο διαδυκτιακό μαγαζί ή στη Seimens;Τι είναι Bring in εγγύηση;Και παρέχεται η μπαταρία του μεμονωμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιανουάριος 2, 2006 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2006 Αυτά θα τα δεις στην εγγύηση που θα υπάρχει μαζί με το μηχάνημα. Προσοχή γιατί η εγγύηση του κατασκευαστή δεν είναι δεσμευτική για τον μεταλωτητή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rightman Ιανουάριος 3, 2006 Author #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 3, 2006 Αρχική απάντηση από tristeno [Χθες, στις 16:38] Προσοχή γιατί η εγγύηση του κατασκευαστή δεν είναι δεσμευτική για τον μεταλωτητή. Με αυτό όμως αυτομάτως αχρηστεύεται κάθε εγγύηση κατασκευαστή και δεν έχει λόγο ύπαρξης. Όπως αυτή http://www.fujitsu-siemens.com/support/warranty/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
tristeno1416003162 Ιανουάριος 3, 2006 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 3, 2006 Η εγγύηση ισχύει κανονικά από τον κατασκευαστή. Για τον μεταπωλητή αλλάζει το θέμα. ’λλοι μπορεί να σου αντικαταστήσουν άμεσα προϊόν και να αναλάβουν αυτοί την διαδικασίας αντικατάστασης απο τον κατασκευαστή και άλλοι απλά δεν αναλαμβάνουν τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rightman Ιανουάριος 11, 2007 Author #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2007 Τώρα δεν λειτουργεί το αριστερό ηχείο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.