Jump to content



Τι εξυπηρέτηση υπάρχει με τον Fujitsu Siemens Lifebook E8020;


Rightman

Recommended Posts

Για τον E8020 η εγγύηση είναι ίδια για τροφοδοτικό,σκληρό, πληκτρολόγιο και μπαταρία;

Σύμφωνα με πιο νόμο σου δίνουν κάποιο καινούργιο προϊόν μέχρι να επισκευαστεί το δικό σου; Διότι το χρονικό διάστημα είναι τουλάχιστον 15 μέρες.

Και ποίος νόμος αναφέρει γραπτή ενυπόγραφη αναφορά του προβλήματος πριν την επισκευή;

Σε περίπτωση βλάβης μετά το πέρας 10 ημερών το στέλνω με δικά μου έξοδα στο διαδυκτιακό μαγαζί ή στη Seimens;

Τι είναι Bring in εγγύηση;

Και παρέχεται η μπαταρία του μεμονωμένα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά θα τα δεις στην εγγύηση που θα υπάρχει μαζί με το μηχάνημα. Προσοχή γιατί η εγγύηση του κατασκευαστή δεν είναι δεσμευτική για τον μεταλωτητή.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tristeno [Χθες, στις 16:38]

Προσοχή γιατί η εγγύηση του κατασκευαστή δεν είναι δεσμευτική για τον μεταλωτητή.

Με αυτό όμως αυτομάτως αχρηστεύεται κάθε εγγύηση κατασκευαστή και δεν έχει λόγο ύπαρξης. Όπως αυτή http://www.fujitsu-siemens.com/support/warranty/index.html
Link to comment
Share on other sites

Η εγγύηση ισχύει κανονικά από τον κατασκευαστή. Για τον μεταπωλητή αλλάζει το θέμα. ’λλοι μπορεί να σου αντικαταστήσουν άμεσα προϊόν και να αναλάβουν αυτοί την διαδικασίας αντικατάστασης απο τον κατασκευαστή και άλλοι απλά δεν αναλαμβάνουν τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.