GruntGR Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 28, 2005 συγκεκριμενα στο quake4 http://www.firingsquad.com/hardware/quake_4_dual-core_performance/page4.asp μιλαμε για αυξησεις 30 κ 60fps κατα μεσο ορο !!! τι να πω, ψιλομετανιωσα που εδωσα 300 για τον 3800+ venice κ δεν εδωσα 80 παραπανω για τον διπυρηνο, αν και με κανει να νιωθω καλυτερα το γεγονος οτι πολλα παιχνιδια ακομα δεν εχουνε ακομα κανονικη υποστηριξη για dual core, (q3 που ειναι εδω και καιρο το κλασσικο cpu test, farcry μπας κ δουμε καμια 20αρια παραπανω avg κλπ) ενα πραμα σαν το SLI δλδ, αποδιδει μονο οταν υποστηριζεται πραγμα που με χαλαει μιας κ παιζω ακομα σχετικα παλια games οπως enemy territory κ ut2k4, παιχνιδια που AFAIK δεν εχουνε βγει ουτε σε 64μπιτι εκδοση ουτε υποστηριζουν SLI ουτε εχει ασχοληθει κανεις για dual core patch χαρακτηριστικα να αναφερω οτι στο ET συμφωνα με τα charts του tom ο 3800+ μου ειναι πιο πανω κ απτον 4800+ Χ2 !! btw μηπως λειπουν καποια optimizations για dual core απτους 78.01(που usaρε ο tom στα τεστ) που υπαρχουνε σε 81.98/82.12 ? btw ειδε κανεις την προχειροτητα στην μεταφορα του hl2 στα 64bit ? απλα Α-Π-Ο-Γ-Ο-Η-Τ-Ε-Υ-Σ-Η μπραβο valve http://techgage.com/review.php?id=3889&page=2
Vasot Δεκέμβριος 28, 2005 #2 Δεκέμβριος 28, 2005 Το Dual core εχει αρκετα λαμπρο μελλον και οι εταιριες προσπαθουν να εκμεταλλευτουν τις δυνατοτητες που προσφερει και στα παιχνιδια αφου οι μονοπυρηνοι ολο και θα τεινουν προς την εξαφανιση Για τα 64bit απο την αλλη προς το παρον δεν μπορω να πω το ιδιο...
Maximus Δεκέμβριος 29, 2005 #3 Δεκέμβριος 29, 2005 Aν οι εταιρείες εκμεταλευτούν σωστά την αρχιτεκτονική των διπύρηνων επεξεργαστών, σε κανα-δυο χρόνια ο FX μου θα φαίνεται σα Celeron μπροστά τους. Η αλήθεια είναι ότι αν συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό η αλματώδης αύξηση της ισχύς των καρτών γραφικών, με μια παράλληλη ανάπτυξη των διπύρηνων, συν την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου PhysX, σε 5-10 χρόνια τα γραφικά της ταινίας Final Fantacy θα φαίνονται αστεία...
Vasot Δεκέμβριος 29, 2005 #4 Δεκέμβριος 29, 2005 Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 12:43] Aν οι εταιρείες εκμεταλευτούν σωστά την αρχιτεκτονική των διπύρηνων επεξεργαστών, σε κανα-δυο χρόνια ο FX μου θα φαίνεται σα Celeron μπροστά τους. Μπα σε λιγοτερο απο 2 χρονια με τον ρυθμο που αναπτυσονται τα πραγματα Και οι παροντες Dual core που κυκλοφορουν αυτη την στιγμη ξεπερνουν κατα αρκετα τις επιδοσεις του FX σου φτανει βεβαια η εφαρμογες να εκμεταλευονται και τους 2 πυρηνες τους...για την ωρα ειναι καπως νωρις βεβαια
Vadergr Δεκέμβριος 29, 2005 #5 Δεκέμβριος 29, 2005 μακαρι να συνεχισουν και αλλοι με αυτον τον τροπο.Αν ειναι ομως να χρειαζεται τετοια συνεργασια για υποστηριξη πολυπυρηνων,τοτε σιγα μην κατσουν να ιδρωσουν ολοι οι κατασκευαστες παιχνιδιων...
ea6gka Δεκέμβριος 29, 2005 #6 Δεκέμβριος 29, 2005 Αρχική απάντηση από Vadergr μακαρι να συνεχισουν και αλλοι με αυτον τον τροπο.Αν ειναι ομως να χρειαζεται τετοια συνεργασια για υποστηριξη πολυπυρηνων,τοτε σιγα μην κατσουν να ιδρωσουν ολοι οι κατασκευαστες παιχνιδιων... και σιγα μη συνεχισουμε να τα σκαμε στους ΗΥ για παιχνιδια αν βαριουντε να κανουνε ενα κωδικα της προκοπης, consoles 4TW!
Jonathan Δεκέμβριος 30, 2005 #8 Δεκέμβριος 30, 2005 Υπάρχει λοιπόν η δυνατότητα με ένα απλό patch να υποστηρίζει κάποιο software διπύρινο επεξεργαστή? Είναι να κάνω αναβάθμιση απο 3000 barton Socket A. Ασχολούμαι με επεξεργασία Video, και παρα πολύ gaming. Αλλά απόσο έχω καταλάβει οι διπύρινοι είναι σε χειμερία νάρκη για την ώρα όσον αφορά την αξιοποίησή τους....(όπως κ 64bit CPUs)Πόσο μακρυά είναι ακόμη το μεγάλο awakening????
Vadergr Δεκέμβριος 30, 2005 #9 Δεκέμβριος 30, 2005 Ε οχι και σε χειμερια ναρκη!Λες να τους πειραμε για πλακα και με τον σταυρο στο χερι για μελλοντικη υποστηριξη?Αυτη τη στιγμη οπως ειναι , ειναι οτι καλυτερο κυκλοφορει.Επιδοσεις amd με τα χαρακτηριστικα της intel που παντοτε ποθουσαμε και μας ελειπαν (HT/DC)...
Aias Δεκέμβριος 30, 2005 #10 Δεκέμβριος 30, 2005 Εγω θα το δω απο μια αλλη σκοπια ισως λιγο πιο απαισιοδοξη. Καθως τεινουμε προς τα ορια του υλικου ως προς τις διαστασεις του πυρηνα, μπορει με αυτον τον τροπο να προσπαθησουν να <<ξεγελασουν>> ,και φτιαχνοντας διπλο-τριπλο-τετραπλο κτλ-πυρηνους επεξεργαστες να καταφερουν να καλυψουν τις συνεχομενες αυξανομενες απαιτησεις της εκαστοτε εποχης ως προς την υπολογιστικη ισχυ.
Jonathan Δεκέμβριος 30, 2005 #11 Δεκέμβριος 30, 2005 Το θέμα είναι, θα φτάσει η εποχή που θα εκμεταλευτούν οι δυνατότητες των multiProcessors κάποια στιγμή σύντομα? ή μέχρι να γίνει αυτό , θα ανακαλυφτεί κάτι άλλο πιό καινούργιο κ γρήγορο?
ilpanos Δεκέμβριος 31, 2005 #12 Δεκέμβριος 31, 2005 Κοίτα, φυσικά και θα ανακαλυφτεί κάτι άλλο πιο γρήγορο (επεξεργαστές που θα δουλεύουν με φως για παράδειγμα) όμως αυτό θα πάρει αρκετό χρόνο, προσωπικά πιστεύω τουλάχιστον 7-8 χρόνια, ισως κοντα στα 10. Όμως το πυρίτιο πιστεύω ότι ήδη έχει φθάσει στα όριά του. Και αν δεν αντικατασταθεί με κάποιο άλλο υλικό, θα υπάξει έλλειμα υπολογιστικής ισχύς. Οπότε η μόνη λύση είναι η κυριαρχία του παράλληλου προγραμματισμού και των multi-Processors.
Maximus Δεκέμβριος 31, 2005 #13 Δεκέμβριος 31, 2005 Έχουν γίνει αρκετά πειράματα με βιολογικά υλικά, όπως κοράλλια και κοχύλια και βγηκαν αρκετά καλά πρώτα αποτελέσματα, το πυρίτιο φτάνει στα όριά του αλλά ίσως βρεθεί ένα νέο υλικό που θα συνεχίσει για αρκετά χρόνια ακόμα, χωρίς να περάσουμε σε "κβαντικές" λύσεις.
ilpanos Δεκέμβριος 31, 2005 #14 Δεκέμβριος 31, 2005 Από θέμα hardware λοιπόν, γίνονται τα σωστά βήματα (Dual/Quad... core CPUs/GPUs), αυτό που μένει είναι να υπάρξει πίεση στους developers για τη χρησιμοποίηση του παράλληλου προγραμματισμού. Και πιστεύω ότι και αυτό θα γίνει, στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Θα πάει δηλαδή η Intel για παράδειγμα σε κάποιες κορυφαίες εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού και επαγγελματικών εργαλείων, θα κλείσει συμφωνίες ώστε τα προϊόντα τους να είναι optimised για τους επεξεργαστές της (δηλαδή να χρησιμοποιούνται όλοι οι πυρήνες με τον βέλτιστο τρόπο), το ίδιο θα κάνει και η AMD, η nvidia, η Ati, και σιγά σιγά θα δούμε ότι το λογισμικό θα εκμεταλλεύεται το multi-core hardware στο έπακρο.
ilpanos Δεκέμβριος 31, 2005 #15 Δεκέμβριος 31, 2005 Εγώ διάβασα ότι έγιναν πειράματα σε νέα υλικά από έλληνες και βρέθηκε κάποιο που όταν πέσει φως επάνω του δεν απορροφά καθόλου από το φώς και μάλιστα είναι κοντα στην ανακάλυψη κάποιου υλικού που όχι απλώς δεν απορροφά καθόλου από το φώς, αλλά το ενισχυει κιόλας, πράγμα που σημαίνει ότι κάνουμε ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στους "κβαντικούς" επεξεργαστές.
georarg1416003243 Αύγουστος 28, 2007 #16 Αύγουστος 28, 2007 υπαρχει καποιο παιχνιδι που εκεμεταλευετε στο επακρο τις δυνανατοτητες του core 2 η καποιο που αναμενετε να κυκλοφορησει???
Dem Αύγουστος 28, 2007 #17 Αύγουστος 28, 2007 Αρχική απάντηση από georarg [Σήμερα, στις 13:55] υπαρχει καποιο παιχνιδι που εκεμεταλευετε στο επακρο τις δυνανατοτητες του core 2 η καποιο που αναμενετε να κυκλοφορησει??? Βλέποντας και το post σου εδώ οι απαντήσεις σου ειναι λίγο ετεροχρονισμενες. Βλέπε τις ημ/νιες των post.Aν και αυτή η ερώτηση σου έχει νόημα ακομα και 1 1/2 χρονο μετά.
Maximus Αύγουστος 28, 2007 #18 Αύγουστος 28, 2007 Αρκετά είναι, ενδεικτικά θα σου αναφέρω το Supreme Commander που εκμεταλλεύεται στο έπακρο έναν Core 2 Quad
georarg1416003243 Αύγουστος 28, 2007 #19 Αύγουστος 28, 2007 Αρχική απάντηση από Dem Βλέποντας και το post σου εδώ οι απαντήσεις σου ειναι λίγο ετεροχρονισμενες. Βλέπε τις ημ/νιες των post. Aν και αυτή η ερώτηση σου έχει νόημα ακομα και 1 1/2 χρονο μετά. να σαι καλα βρε για την παρατηρηση!
GruntGR Αύγουστος 28, 2007 Author #20 Αύγουστος 28, 2007 Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 12:22] Αρκετά είναι, ενδεικτικά θα σου αναφέρω το Supreme Commander που εκμεταλλεύεται στο έπακρο έναν Core 2 Quad επακρο ? εγω κατι ακουσα για διαφορα 0.6fps σε συγκριση με dual core
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.