Aramil Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24, 2005 Καλησπέρα και χρόνια πολλα!Σκέφτομαι μέσα σους επόμενους μήνες να αγοράσω PC.Και είμαι στο εξής δίλλειμα.Να πάρω ενα branded case τύπου Stacker (το οποίο μ αρέσει αρκετά) η να αγοράσω κάποιο case πιο φτηνό απο το πλαίσιο πχ και να το μοντάρω μόνος μου?Δεν είμαι κάνας φανατικός του overclocking,αλλά μ αρέσει να χω ένα ωραίο σχέδιο και να είναι σχετικά αθόρυβο.Με τα branded cases έχω σίγουρα αποτελέσματα αλλά δεν προκειται να τους αλλάξω τπτ!Τα λυπάμαι λολ!Με τα άλλα τα φτιάχνω εγώ όπως να ναι (είμαι άσχετος αλλά θα μάθω) και μου έρχονται και πιο φτηνά!Τι μου προτείνετε?
greekfragma Δεκέμβριος 25, 2005 #2 Δεκέμβριος 25, 2005 οι μισοι θα σου πουνε στακερ.οι αλλοι μισοι καντο μονος σου εγω ειμαι της αποψης οτι εαν εχεις ορεξη για μοντες και πιανουν τα χερια σου φτιαξε ενα φθηνοτερο
johnnymous Δεκέμβριος 25, 2005 #3 Δεκέμβριος 25, 2005 και εγώ θα σου πρότεινα κάτι καλό και φθηνό απο το πλαίσιο και κάντο ότι θες
Spyrious Δεκέμβριος 25, 2005 #4 Δεκέμβριος 25, 2005 Mod!!!Έτσι μπορείς να το φτιάξεις σύμφωνα με το γούστο σου.
DMylonas Δεκέμβριος 25, 2005 #5 Δεκέμβριος 25, 2005 Και εγώ είμαι της άποψης, φθηνό+mod... Μετά το mod θα έχεις ένα Unique Case σε όλον τον κόσμο!!! Σκέψου το
jpavly Δεκέμβριος 25, 2005 #6 Δεκέμβριος 25, 2005 Μέση λύση:Πάρε ένα κάπως φθηνό, αλλά να είναι καλό κουτί και βγάλτου τα μάτια!
Athens2004 Δεκέμβριος 25, 2005 #7 Δεκέμβριος 25, 2005 Εγω θα σου πώ να πάρεις staker και να το moddareis . [by the way για την ποιότητα κατασκευής του - του χώρους του - τις ευκολίες του 4in1 2Χ12cm + 1Χ9 mounted δεν εχει και τόσο ακριβά . Ούτως η άλλως το κουτί ειναι κατι που το έχεις για καιρό , εδώ τα δίνουμε αλλου και αλλου . ]