feanorian82 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15, 2005 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 15, 2005 Σε παιχνίδια όπως Doom3, Quake4 δλδ συγχρονα fps κυρίως η εικόνα κάνει κατα μήκος ένα σπάσιμο. Σαν να είναι ξεχωριστό το επάνω μέρος της οθόνης από το κάτω. Να σημειώσω ότι το πρόβλημα είναι ανεξάρτητο ανάλυσης ή fps. Να φταίει η οθόνη; (sony hs73)το σύστημα είναιBarton 3000+1gb ram6600gt agp
mortisboy Δεκέμβριος 15, 2005 #2 Δεκέμβριος 15, 2005 ....vertical synch.....ενεργοποιησε το και θα μειωθουν.....
H.A.Balafoutre Δεκέμβριος 15, 2005 #4 Δεκέμβριος 15, 2005 Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω με την 6800gt. Ρε γμτ με την ΑΤΙ 9600ΧΤ τίποτα δεν έκανε απλός όταν ερχόντουσταν πολλοί μαζί από απέναντι ζοριζόταν εμφανός. Αλλά σίγουρα πρέπει να είναι on? Και κάτι άλλο, η ρύθμιση ώστε να μην είναι cacheable κάτι, κυρίως γραφικά, πού είναι? Είναι στο bios και αφορά τον σκληρό?
spc Δεκέμβριος 15, 2005 #5 Δεκέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από H.A.Balafoutre Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω με την 6800gt. Ρε γμτ με την ΑΤΙ 9600ΧΤ τίποτα δεν έκανε απλός όταν ερχόντουσταν πολλοί μαζί από απέναντι ζοριζόταν εμφανός. Αλλά σίγουρα πρέπει να είναι on? Ναι, πρέπει να είναι ΟΝ.Το πρόβλημα υπάρχει (στις TFT) όταν τα FPS ξεπερνάνε να Refresh Rate (60/75) της οθόνης.Προφανώς με την 9600, λόγω δύναμης κάρτας, δεν ανέβαιναν τα FPS συχνά πάνω από τα 60/75 οπότε και το πρόβλημα δεν ήταν συχνό / εμφανές.
sotiris Δεκέμβριος 15, 2005 #6 Δεκέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από spc Ναι, πρέπει να είναι ΟΝ. Το πρόβλημα υπάρχει (στις TFT) όταν τα FPS ξεπερνάνε να Refresh Rate (60/75) της οθόνης. Προφανώς με την 9600, λόγω δύναμης κάρτας, δεν ανέβαιναν τα FPS συχνά πάνω από τα 60/75 οπότε και το πρόβλημα δεν ήταν συχνό / εμφανές. θες να μου πεις ότι στο doom3 πέρναγα τα 60fps @1280*1024 και γι' αυτό είχα το ίδιο πρόβλημα? wow, i love this problem
H.A.Balafoutre Δεκέμβριος 15, 2005 #7 Δεκέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 16:00] θες να μου πεις ότι στο doom3 πέρναγα τα 60fps @1280*1024 και γι' αυτό είχα το ίδιο πρόβλημα? wow, i love this problem Ακριβώς την ίδια ανάληση δεν έχουν σημασία τα φίλτρα και στο ίδιο παιχνίδι για CRT 17", 85hz refresh rate. Μάλλον έχει γίνει επιδημία το πρόβλημα αυτό στο Doom3.
feanorian82 Δεκέμβριος 15, 2005 Author #8 Δεκέμβριος 15, 2005 Χαίρομαι! Οπότε δεν είμαι ο μόνος... Για στατιστικούς λόγους να σημειώσω ότι στο Hl2 κανένα πρόβλημα!
ison Δεκέμβριος 15, 2005 #9 Δεκέμβριος 15, 2005 Δοκιμασε επισης να τρεξεις το παιχνιδι μια φορα για να το cachari η μνημη ...παιξε λιγο και μετα κανε Load ενα save point... ειμαι σιγουρος οτι θα δεις διαφορα
apocalypse Δεκέμβριος 15, 2005 #10 Δεκέμβριος 15, 2005 To tearing δεν εξαρτάται από το παιχνίδι , αλλά μόνο από το framerate και το refresh rate.Εμφανίζεται ΠΑΝΤΑ , αρκεί το στιγμιαίο framerate να μην είναι ίσο με το refresh rate ή με την διαίρεση αυτού με ακέραιο αριθμό (πχ για 60hz , δεν θα υπάρχει tearing στα 60fps , 30fps , 20fps κτλ).Ή πιο σωστά , εμφανίζεται εφόσον ο χρόνος επεξεργασίας ενός frame δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του χρόνου ανάμεσα σε 2 ανανεώσεις της οθόνης.Ο ακριβής αριθμός των fps επηρεάζει μόνο ΠΟΥ , σε ποιο ύψος της οθόνης , θα εμφανιστεί το "σκίσιμο".Και φυσικά το ύψος στο οποίο θα εμφανιστεί , όπως και τα χρώματα , επηρεάζουν πόσο αντιληπτό είναι από τον χρήστη.Το vsync είναι η μοναδική λύση (αλλά δημιουργεί άλλα προβλήματα).
sotiris Δεκέμβριος 15, 2005 #11 Δεκέμβριος 15, 2005 το απίστευτα περίεργο είναι ότι σε linux δεν μου το κάνει, ενώ σε win το κάνει συνέχεια.οπότε υποψιάζομαι drivers.εννοείται και στα 2 το vsync->off
spc Δεκέμβριος 15, 2005 #12 Δεκέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από sotiris το απίστευτα περίεργο είναι ότι σε linux δεν μου το κάνει, ενώ σε win το κάνει συνέχεια. καλά καλά....μιλάει ο Mr. Αντικειμενικότητα Αρχική απάντηση από sotirisεννοείται και στα 2 το vsync->off μήπως εννοείς ON;
H.A.Balafoutre Δεκέμβριος 15, 2005 #13 Δεκέμβριος 15, 2005 Μα δεν θα έπρεπε να το κάνει το σπάσιμο, έτσι πιστεύω. Δεν βρίσκω κάποιο επιχείρημα για να το κάνει, όχι σε nVidia τουλάχιστον έτσι.......the way its ment to be played.....k.t.l.Στο FarCry γιατί δεν το κάνει που είναι και Ati game? Με τα πάντα τσίτα και το ίδιο 85hz refresh rate σε CRT 17" και ανάλυση 1280x1024 επίσης.Και κάπου το έχω διαβάσει ή εδώ ή σε site με τέστ, V-sync OFF. Σε λίγο πιο σωστές παρατηρήσεις.
sotiris Δεκέμβριος 15, 2005 #14 Δεκέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από spc καλά καλά....μιλάει ο Mr. Αντικειμενικότητα μήπως εννοείς ON; όχι, και σε προκαλώ να έρθεις να το δεις! off εννοώ, παίζω πάντα (από τότε που εφευρέθηκε) με το vsync στο off, για να μη μου τρώει καρέ.
spc Δεκέμβριος 15, 2005 #15 Δεκέμβριος 15, 2005 Αρχική απάντηση από sotirisμε το vsync στο off, για να μη μου τρώει καρέ. δλδ δεν σου φτάνουν τα 60, ε;
sotiris Δεκέμβριος 16, 2005 #16 Δεκέμβριος 16, 2005 Αρχική απάντηση από spc δλδ δεν σου φτάνουν τα 60, ε; δεν παίζει τόσο γρήγορα, έναν bartonάκο έχω μόνο.
GruntGR Δεκέμβριος 16, 2005 #17 Δεκέμβριος 16, 2005 γι αυτο κανω κι εγω αποταμιευση για την 959NF της samsung, για να εχω 125hz σε 1024*768 κ ετσι να εχω στα 125fps το παιχνιδι(που στη περιπτωση της Q3 engine ειναι ο "μαγικος" αριθμος ) στα 125hz την οθονη κ στα 125hz το MS IO 1.1a σημειωτεον οτι αμα στο παιχνιδι εχεις λιγοτερα fps απτα hz της οθονης κ εχεις το vsync on σε φασεις που δεν πιανεις πχ τα 125fps εχεις 62.5(τα μισα)κ αμα δεν πιανει ουτε τοσα το συστημα στην συγκεκριμενη φαση, τοτε πεφτεις καπου στα 30 !αυτο το φαινομενο εξαλειφεταιι καπως αμα υποστηριζει το παιχνιδι triple buffering ( γ@μω την Source γ@μω ! ) το vsync ειναι αναγκαιο στις TFT αφου το tearing ειναι 4890023489423 φορες πιο ορατο, το να ορισεις το maxfps ωστε να ειναι ισο με την οθονη δεν διορθωνει παντα το tearing, επισης με το vsync ενεργοποιημενο ελαχιστοποιειται το input lag, οσοι εχουνε πειραματιστει με την ρυθμιση του forceware " max frames to render ahead" καταλαβαινουν τι εννοω
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.