Jump to content



Logitech z5500 ~~>IN CAR<~~. Για οσους γνωριζουν..


fuz10n

Recommended Posts

εκει ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα W θα ειναι λιγοτερα απο αυτα που υπολογισα οτι καταναλωνονται στην πριζα................

συμφωνεις?

Αρχική απάντηση από fuz10n

εκει ειμαι σχεδον σιγουρος οτι τα W θα ειναι λιγοτερα απο αυτα που υπολογισα οτι καταναλωνονται στην πριζα................

συμφωνεις?

μπορεί ο μέσος όρος να είναι πιο κάτω, αλλά προσωπικά φοβάμαι τα peak (π.χ. κάνα σκάσιμο του sub), δεν ξέρω αν μπορεί να τα σηκώσει.

το alternateur (:p) σου θα τα σηκώσει?

..παντως φιλε μου και γω θα σε συμβουλευα να μην το κανεις απο τον αναπτηρα...και να παρεις ενα inverter τις προκοπης μην εχεις παρατραγουδα......και στην τελικη αμα δεν τα χρησιμοποιεις πλεον ...τα αγοραζω.....:D:p ....αλλα συμφωνω με τον sotiri...οτι ειναι καγκουρια.... και δεν θα εχεις και σωστο αποτελεσμα....απλα θα εχεις την ευχαριστιση του οτι δουλεψε........καλη συνεχεια....:flower:

στα peak ειναι που δεν ξεπερναγε καλα καλα το 1Α... γενικα το ρευμα ηταν καπου στα 0.7-0.8...το πολυ...

οκ θα δουμε τι θα κανω!! και οχι αναπτηρα τελικα. παω τει τωρα θα επιστρεψω μετα!

Είναι εύκολο να τσεκάρεις τις τιμές Volt και Amper στον μετασχηματιστή? αν στο αμέρικα είναι 3A και 120 volt με 4Α ασφάλεια, είναι απορίας άξιο τα 500 rms και 1000 peak, πόσο μάλλον με αναλογικό ενισχυτή.

Τα 300 - 500 w εξόδου του ιμβερτερ δεν έχουν καμία σχέση με τα 9-15 αμπέρ που τραβάνε χωρίς φορτίο τα ασιατικά από την μπαταρία.

Υπάρχουν κάποια προσεγμένα χωρίς αυτές τις απαιτήσεις αλλά κοστίζουν πολύ περισσότερο.

Οι αναπτήρες του αυτοκίνητου είναι φτιαγμένοι για 16 αμπέρ, το πρόβλημα βρίσκετε στην σύνδεση του αρσενικού με το θηλυκό, και στην μειωμένη επαφή του ρευματολήπτη (2 ελάσματα ) σε σχέση με τον αναπτήρα ( περιμετρική επαφή ). Καλύτερη επαφή επιτυγχάνετε όταν και τα δυο είναι του ίδιου κατασκευαστή.

@fuz10n> συγνωμη που αργησα να απαντησω ειμουν στην δουλεια.

Η αποδοση ηταν ακριβως οπως την περιμεναμε γιατι μπηκε σε συνδιασμο με μια

Αudigy 2Zs.Οπως σωστα καταλαβες βαλαμε ενα Pc μεσα στο αυτοκινητο.

Δεν εγινε απο εκεινα τα νταμπα ντουμπα που βλεπεις να περνανε αλλα εχει παρα

πολυ καλο αξιοπρεπεστατο ηχητικο ακουσμα παντα κρινωντας τα υλικα και τον χωρο

που τοποθετηθηκαν.

Αρχική απάντηση από RootX

Είναι εύκολο να τσεκάρεις τις τιμές Volt και Amper στον μετασχηματιστή? αν στο αμέρικα είναι 3A και 120 volt με 4Α ασφάλεια, είναι απορίας άξιο τα 500 rms και 1000 peak, πόσο μάλλον με αναλογικό ενισχυτή.

αυτο το ξεχασα.... πισω εχει ασφαλεια των 2Α/250V. αρα ισως χρειαστω μεγαλυτερο απο 300W. θα δουμε.

Πριν από ένα χρόνο περίπου είχαμε κάνει μια παρόμοια κατασκευή σε ένα αμάξι (VW polo) ενός φίλου. Το inverter ήταν custom από τον πατέρα του νομίζω.

Η κατασκευή είχε ως εξής. Ηχεία ήταν τα creative 250D.:cool: Ναι κάτι 2,1 με το 8ιντσο. Τότε είχαμε βάλει τα μαμά ηχεία της creative στο ταμπλο. Ενώ στην πηγή ένα pioneer 3600.

Yπάρχουν μερικά σημεία να προσέξεις. Η καλωδίωση είναι πολύ σημαντική ώστε να αποφύγεις παράσιτα από το δυναμό και γενικά από το ηλεκτρικό κύκλωμα το αυτοκινήτου.

Στα 5500 θα είναι πολύ καλό να έχεις το control κάπου στο ταμπλο χαμηλά. Αλλά θες προέκταση. Να σου πω από ήχο. Με τα ηχεία της creative δεν περιμέναμε με και κάτι καλό (μέχρι που αντικατασταθηκαν με διαιρούμενο magnat classic) αλλά από μπάσο έπαθα πλάκα, για 8ιντσο.

Δεν εμφάνιζε πλαδαρότητα και μερικές φορές νόμιζες ότι ήταν τουλάχιστον 12, κατέβαινε πολύ χαμηλά για τον όγκο του. Δεν λέω ότι είχε τη τελεία απόδοση αλλά μπορεί να σταθει άνετα σε ένα τέτοιο χώρο και να κοιτάξει στα μάτια άλλα 10αρια sub.

Το project ξεκίνησε πειραματικά αλλά έμεινε μόνιμα μέσα στο αμάξι ( αν και υπάρχουν ιδέες για καινούριες κατασκευές σιγά σιγά)

Αρχική απάντηση από suboy

Πριν από ένα χρόνο περίπου είχαμε κάνει μια παρόμοια κατασκευή σε ένα αμάξι (VW polo) ενός φίλου. Το inverter ήταν custom από τον πατέρα του νομίζω.

Η κατασκευή είχε ως εξής. Ηχεία ήταν τα creative 250D.:cool: Ναι κάτι 2,1 με το 8ιντσο. Τότε είχαμε βάλει τα μαμά ηχεία της creative στο ταμπλο. Ενώ στην πηγή ένα pioneer 3600.

Yπάρχουν μερικά σημεία να προσέξεις. Η καλωδίωση είναι πολύ σημαντική ώστε να αποφύγεις παράσιτα από το δυναμό και γενικά από το ηλεκτρικό κύκλωμα το αυτοκινήτου.

Στα 5500 θα είναι πολύ καλό να έχεις το control κάπου στο ταμπλο χαμηλά. Αλλά θες προέκταση. Να σου πω από ήχο. Με τα ηχεία της creative δεν περιμέναμε με και κάτι καλό (μέχρι που αντικατασταθηκαν με διαιρούμενο magnat classic) αλλά από μπάσο έπαθα πλάκα, για 8ιντσο.

Δεν εμφάνιζε πλαδαρότητα και μερικές φορές νόμιζες ότι ήταν τουλάχιστον 12, κατέβαινε πολύ χαμηλά για τον όγκο του. Δεν λέω ότι είχε τη τελεία απόδοση αλλά μπορεί να σταθει άνετα σε ένα τέτοιο χώρο και να κοιτάξει στα μάτια άλλα 10αρια sub.

Το project ξεκίνησε πειραματικά αλλά έμεινε μόνιμα μέσα στο αμάξι ( αν και υπάρχουν ιδέες για καινούριες κατασκευές σιγά σιγά)

ωραιος. μαλλον θα ξεκινησω σιγα σιγα τραβωντας σημερα καλωδιο απο τους πολους της μπαταριας στο πορτ παγκαζ οπου και θα ειναι το sub...

τωρα με τους δορυφορους εχω προβλημα... ελεγα να τους βαλω και τους 5 στην εταζερα θα μου αρεσε πολυ εκει. αλλα θα με πρηξουν απ το σπιτι οτι θα σπασουν τ αμαξι να τα κλεψουν. σιγουρα. να σε ρωτησω πως πιστευεις οτι θα ακουγεται αν ειναι ολο το συστημα στο πορτ παγκαζ??

επισης για τις παρεμβολες που λες. θα τραβηξω καλωδιο που θα παγαινει στο μετατροπεα απ ευθειας. επισης το ηχοσυστημα δε θα χει σχεση με την πηγη του αυτοκινητου προς το παρον. θα παιρνει απο λαπτοπ. τι προβληματα με παρεμβολες μπορει να προκυψουν και πως θα τα αντιμετωπισω?

κατι αλλο: ειπωθηκε πιο πανω οτι οι μετασχηματιστες τραβανε πολυ ρευμα απο τη μπαταρια ακομα κι αν δε συνδεσω τιποτα στη μπριζα μετα. καλα τοσο μουφα ειναι? αυτο θα ηταν καταστροφη για τη μπαταρια αμα κλεινω τον κινητηρα, εκτος αμα ανοιγοκλεινω μαζι και το μετατροπεα καθε φορα. ελεος.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.